50 % duurder dan andere online winkel

We kochten gevouwen handdoeken bij deze firma omdat we vroeger ook bij hen klant waren en merkten op dat handozk en toiletpapier (4ustore) nu 44 euro vroeg ipv 30 euro per verpakking bij de concurrerende firma hygieneproducten voor identiek hetzelfde product. We vinden dit een overdreven hoog verschil en raden aan om beter te vergelijken alvorens te kopen. Gelukkig hadden we minder bestekd dan vroeger. We vonden het al verdacht dat de prijs hoger lag dan bij onze vorige bestelling. Onze volgend order zal dus niet bij 4ustore zijn tenzij prijsaanpassing.

Sinasappelsap besteld

Sinaasappelsap besteld en goed ontvangen alles ging goed

Goede Drop voor een redelijke prijs

Deze bestelling duurde helaas 1 week maar normaliter wordt de levering binnen twee dagen verzonden. Altijd vriendelijk en correct behandeld en kiloverpakkingen waarin het vers blijft tot het word geopend.

Goede snelle service

Mijn bestelling was snel en in zeer goede staat aangekomen. Ook natuurlijk weer geweldige produkten.

Lang gezocht maar eindelijk gevonden er volgen nog bestellingen

Uitstekende goede service

Ik ben heel blij als klant hoe er met mij is omgegaan. Er was tijdens de verzending van mijn artikel iets mis gegaan, en na mijn mailtje werd er gelijk op gereageerd en gehandeld. Heel erg bedankt!

Zoals belooft

Zeer prettige klantenservice, altijd bereid om te zoeken naar een oplossing, ga vooral zo door.

Goede kwaliteit, snelle levering

Mijn bestelling was zeer snel geleverd en de kwaliteit is top!

GOEDE SERVICE

Prima opgelost!

Kanjers besteld ivm afscheid op het werk. Aangezien ik ze op korte termijn nodig had maar even gebeld wanneer ik ze kon verwachten. Blij dat ik dat gedaan heb want ze bleken niet leverbaar te zijn. Prima opgelost door 4USTORE want ik kon bestelling veranderen naar andere soort Kanjers en deze werden heel snel geleverd. Tip: vermeld de leveringsweek op de site als het product niet op voorraad is.

Ruim assortiment

Vele producten waarvan ik de ontbijtartikelen gebruik. Worden snel en correct geleverd, fijn assortiment. Wel krijg je te maken met ook andere site-namen dan alleen kantinewinkel.nl maar dat went.

Goede service!

De bestelling wordt snel verwerkt. Als er iets mis mee is, wordt het naar tevredenheid opgelost!

Lekker maar slecht verpakt.

De doos met drop bij bezorging half open en één zak drop was opengescheurd en de inhoud verspreid door de doos. Verpakking had steviger gemogen. Prijs/kwaliteit van de artikelen is prima in orde.

Lang wachten

Heb 2 keer mailtje moeten sturen hoe het met mijn bestelling staat. Krijg ik een mail terug met antwoord dag erna wordt het ineens verstuurd heb ik ook ontvangen ben tevreden met het product. Alleen miste nog een product dus weer een mail gestuurd dat zou nog nagestuurd worden en uiterlijk afgelopen dinsdag binnen te zijn nog niks ontvangen als het er niet is geef dan of een bericht dat het langer duurt of geef de keuze om het geld terug te krijgen. Voorlopig moet ik nu dus weer achter het product aan

Goed maar ruimte voor verbetering

Bestelde goederen worden zijn allemaal geleverd. Echter zou een bijpassende doos om bepaalde producten zoals bijvoorbeeld frituurolie wel veel beter kunnen! Schades worden hierdoor voorkomen!

duurde wel even

ik heb eventjes moeten wachten tot mijn order compleet was en verzonden kon worden. Na een paar dagen niets ontvangen te hebben heb ik mail gestuurd en kreeg snel antwoord waarom ik wat langer moest wachten. Kreeg wel meteen te horen wanneer ik mijn bestellingen zou kunnen verwachten en daar was geen woord aan gelogen. Al met al goede service en mijn bestelling netjes ontvangen.

Duidelijke informatie en snel geleverd

Scherpe prijs, duidelijke en complete informatie en snel geleverd.

Goed qua assortiment en prijs, snelle levering

Van harte aanbevolen

Eindelijk onze favoriete pepermunt kunnen krijgen in mono-en- grootverbruiks verpakking en

Het uitzoeken en bestellen en afrekenen op jullie site ging zeer soepel , echter blijft bezorging via welke bezorgdienst dan ook altijd een dingetje .

Betrouwbaar

Ik had hoestsnoepje besteld deze zijn later geleverd. Ik had hier contact over gehad via de mail. Keurig heb ik hierover een antwoord gehad.

Snelle verzending, en goede service

Snoep werd vlot geleverd.

Een top bedrijf

Snelle verzending, prijsvriendelijk, ik kan niets anders dan een 10 geven.

Goede webshop, producten en prijzen. Zeer trage levering.

Alles is prima behalve de levertijd. Als je snel iets nodig hebt kun je beter naar de groothandel want je wacht gauw een week of langer op je spullen.

Ontzettend tevreden

Ontzettend te spreken over de service, klantvriendelijkheid en communicatie.

Super snel gelevert

Heb een doos smint gekocht scheelt toch een hoop centjes