SNEL EN GOEDE LEVERING

SNELLE EN GOEDE LEVERING

Helemaal prima

niet suoersnel maar wel degelijke goede produkten.

groot assortiment

Mijn ervaring is dat het meestal snel geleverd word. Helaas 1 keer op de 23e besteld en toen pas alles binnen op 5 okt Na het nabellen werd het de andere dag meteen geleverd dus dat is dan weet wel top.

Correcte snelle levering

Volgende keer weer bestellen

Zeer tevreden over m,n bestelling

Aanbeveling!

Fijne overzichterlijke site/ Makkelijk bestellen/ Veilig betalen/ Duidelijke communicatie bezorging/ Netjes verpakt! Graag tot de volgende keer!

Van begin tot eind: TOP!

Zeer tevreden! Van bestelling tot levering liep alles makkelijk en soepel!

Ik heb mijn bestelling gekregen alles was goed bedankt jullie is de beste

Snelle manier van bestellen en snelle levering

De website ziet er goed uit en het bestellen en aflevering ging snel. Bestelling werd in een stevige doos verzonden.

Het was een supersnelle levering en zoveel aanbod ik ben super content

Prima assortiment

Goed overzichtelijk internetsite met groot Assortiment. Goede klantenservice. Prima prijzen en goede en snelle levering.

Een aanrader voor iedereen!

Sinds een paar maanden ga ik telkens hier heen als ik iets van chips;frisdrank;snoep en huishoudelijke artikelen nodig heb. Een enorm uitgebreid assortiment en hele acceptabele prijzen. Had ik deze site maar veel eerder gevonden,want dat had me een hele hoop geld bespaard. Ik kan het iedereen aanraden.

Goede service!

2e levering ontbrak 1 tray, maar is door 4Ustore perfect opgelost ;)

Op tijd

Prima en op tijd geleverd

goede service met duidelijke communicatie

goede service met duidelijke communicatie

Goedkoop, snelle levering, en als je contact met ze hebt, krijg je ook mega snel reactie terug! Helemaal top!

Goede service snelle reactie

Plakkerige levering

Heb mijn levering cola aan de deur laten afzetten en toen ik thuis kwam zag ik dat er een tray tekort was , de tray was overgeladen in een doos, 23 blikjes , alles kleefde van een buske dat open gegaan was Heb de leveraar gekontacteerd , ik moest maar met de verkoper kontact opnemen , daar hebben ze vanalles beloofd maar niets nagekomen. Daar komt waarschijnlijk het gezegde van , veel beloven en niets geven doet de zotten in vreugde leven , ik ben geen zot.

Goede service!

Er was iets mis gegaan tijdens transport. Dat is heel netjes en fijn opgelost! Verder ook erg tevreden over de producten

Uitmuntend

Niets op aan te merken, goed contact onderling mvg Jannie de With Bolsward

Voldoet niet aan mijn én vooraf gestelde verwachtingen

Levering is langer dan vermeld, ook al is alles op voorraad. Verpakkingen zijn beschadigd en kort bij de houdbaarheidsdatum. Voor mij geen bestelling meer bij dit bedrijf !

Helemaal top.

Makkelijk bestellen, snelle levering. Overzichtelijke site. Top. Een aanrader.

Klantvriendelijk

Klantgericht !

Prijs kwaliteit

Alles mooi en verzorgd optijd geleverd.