De verkoper heeft me bedrogen

De verkoper heeft slechts 15 batterijen geleverd in plaats van 100, maar heeft ons de prijs voor 115 stuks in rekening gebracht. Nadat hij contact had opgenomen met de verkoper, herkende de verkoper zijn fout niet en wil hij de ontbrekende 100 batterijen niet verzenden, maar het geld behouden. Voor een ander product bestelden we 2 versies: een met knop bovenaan en een zonder, maar de verkoper stuurde ons slechts één versie en bracht ons verschillende prijzen in rekening voor hetzelfde product. Ik adviseer niet om van deze verkoper te kopen. Koop van iemand anders, deze verkoper zal je oplichten!

-We hebben het inpakken op kamera. Alles klopt -We hebben het gewicht ook nog gecontroleerd bij DPD, klopt ook -Koper heeft geen schade gerapporteert -Koper wilde geen foto van het pakket of de inhoud sturen, alleen 1 ster reviews op alle platformen die hij kon vinden. Hij heeft stuk of 20 verschillende producten gekocht, ik kan niet anders concluderen dat ze tijdens het uitpakken verloren zijn gegaan, hij zou niet de eerste zijn die ze mist en 2 dagen later toch terugvind in het magazijn omdat iemand anders ze al had opgeruimd (is een bedrijfje uit Roemenie dit, eentje die 5 ster reviews op google koopt om te verdoezelen hoe veel fouten ze zelf maken)

Kapotte onderdelen geleverd

18650 Spacers gekocht. Een flink aantal waren kapot/niet goed gefabriceerd. Heb vervangende Spacers gekregen. Verder nog 1860 Li ion cellen gekocht. Deze hebben wat kleine beschadigingen maar werken uitstekend. Alles netjes verpakt en snel verstuurd.

Netjes behandeld. Prima shoppen

Goed.

Perfecte USB-AC's van Enerpower (Flypower)

Via een link van een deens onderzoek naar bovengenoemde adapter kwam ik er achter dat dit misschien wel de beste is van de lijst van 70 geteste vergelijkbare USB-AC's voor mijn telefoons. Heel blij dat NKON ze verkoopt vanuit Eindhoven. Eenmaal in bezit, ik heb er meteen twee gekocht, blijken ze ook te voldoen aan de verwachtingen. Aanrader!

Super blij dat ik deze winkel 3 maanden geleden ben tegen gekomen!

Wat een super zaak is NKON!👍👍 Buiten om de fantastische prijzen die ze hanteren. Bieden ze ook nog een hele goede service! En zijn supersnel met verzenden! Heb hier al meerdere bestellingen gedaan en zal dat ook zeer zeker blijven doen. Sterker nog heb alweer wat in de winkelmand geplaatst en ga ik zo meteen afrekenen!😁😁 Ga zo door NKON want er valt weinig tot niets te verbeteren aan jullie service en goed gedetailleerd site met goede uitleg en omschrijvingen van de produten! #eenmeerdantevredenklant

Altijd goed geregeld

Al meerdere keren besteld en steeds tevreden, goed verpakt. Snelle response op vragen, Met de laatste bestelling werd het pakket 's avonds niet opgehaald door PostNL, 's avonds nog een bericht van NKON dat het pakket een dag later afgeleverd zou worden, PostNL stuurt dan nog gewoon, wordt morgen afgeleverd, maar werd toch een dag later. Prima communicatie door de NKON.

Snel en vertrouwd

Wederom batterijen besteld en snel geleverd. Heldere website, snelle levering, goed geprijsd. Wat wil je nog meer?

Was zeer snel geleverd

geweldig

Snelle levering .Gisteren besteld en vanmorgen in de bus.

Kwaliteit nul!!!

Dure zaklamp gekocht €90 na 1 dag doet het ding niks meer! Ik zou zeggen koop je zaklamp bij knivesandtools.nl. Betere en goedkopere zaklampen bij Ali Exprss!!!! Schandalig!!

Snelle verzending

Donderdag avond laat bestelling gedaan. Vrijdag verzonden. Zaterdag ontvangen. Top service!

Goeie prijzen en op tijd geleverd. Daarom 5 sterren.

batterijen zijn te snel leek

Geen idee waarom alle batterijen die ik hier bestel zo snel leeg zijn. Wellicht worden afgekeurde partijen gebruikt. Ik heb meerder malen besteld maar de batterijen zijn gewoon ontzettend snel leeg. Om niet over een nacht ijs te gaan heb ik hetzelfde merk batterijen gekocht gewoon in de winkel. Ja, deze zijn wel duurder zeker de speciale batterijen. Ik gebruik ze voor mijn alarm en domotica. De logging houdt precies bij hoe lang een batterij meegaat. En na uitgebreid testen blijkt dat de batterijen van NKON de helft korter meegaan dan batterijen van hetzelfde type en merk die ik in de handel koop. Let op! Goedkoop is duurkoop.

Deze man schreef me meerdere keren dan van de 10 batterijen er 3 of 4 niet goed waren. Hij had er in totaal 6 gekocht dus ik heb hem geantwoord dat ik vermoede dat hij gebruikte en nieuwe bij elkaar had gedaan. Nooit meer iets van hem gehoord tot bovenstaande reactie.... En jaren terug had die met andere batterijen ook problemen, wilde hij nieuwe hebben. Hij heeft ze terug mogen sturen voor geld terug (wat hij ook gehad heeft), aangezien hij de enige is die ooit problemen heeft gehad met Tadiran (vele duizenden van verkocht) had ik niet de illusie dat andere batterijen verschil zouden gaan maken.

Top service. Een echte aanradar.

Mijn zending kwam na 2 dagen binnen, maar dat ligt aan Postnl. De batterijen waren goed verpakt. Prijzen zijn erg laag, net zoals de verzendkosten. Een echte aanradar.

Heel opvallend voor een kwaliteit is: de lage prijs en de bezorgsnelheid

Na lang zoeken tussen alle aanbieders sprong NKON er duidelijk uit in prijs en snelheid.

Super goede service van Arjan!

Zie hier boven. Een super goede service van Arjan

alles was zeer overzichtelijk.

een duidelijke website en de bestelling is netjes verpakt en snel binnen gekomen.

Mijn webshop voor batterijen

Koop altijd hier mijn oplaadbare batterijen. 18650 of AA het kan allemaal. Ook mooie houders genomen om ze te vervoeren. Kan alleen maar zeggen: ToP !!

De defecte hoofdlamp werd binnen een paar dagen vervangen voor een nieuw. 👍

Nkon heeft naar mijn weten echt de laagste prijs in combinatie met perfecte service. Nkon is de webshop waar ik altijd mijn oplaadbare batterijen en hooflampen bestel.

Snelle levering en uitstekende prijzen

Zeer blij met een bedrijf zoals Nkon. Al meerdere malen besteld en levering zijn supersnel en voor de prijs hoef je niet ergens anders heen.

Gewoon perfect en zeer scherpe prijs

Verdere woorden zijn niet nodig. Ik ze gelijk aanbevelen bij vrienden. Veel betere prijs als elders

Enorm snel en scherp geprijsd

Ik moet heel eerlijk zijn dat ik NKON niet kende voordat ik bestelde, maar ik werd 100% verrast door de snelheid en de scherpte prijzen. Absoluut een aanrader en ik kom er zeker terug.

Snel en correcte leveringen.

Snelle en correcte leveringen. Op e-mail wordt dezelfde dag gereageerd!!

Vlotte levering van de bestelde goederen

Exelent bestelproces, snelle levering

De website is heel informatief, de gewenste producten laten zich makkelijk vinden. Goede prijs/prestatie verhouding. Afrekenproces biedt vele mogelijkheden, dat zou voor niemand een probleem moeten zijn. De communicatie na het plaatsen van de bestelling geeft voldoende info over de bestelling en de aflevering. Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Bedankt.