erg vriendelijk en profosioneel

Snel, goed en goedkoop

Al jaren klant voor Eneloops en diverse Lithium Ion batterijen en laders. Reactie op vragen altijd snel, bestellingen altijd snel verzonden en netjes verpakt voor een schappelijk verzendtarief.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Slechte service en onprettige ervaring

De geleverde accu's, Multipower 12V 12Ah Loodaccu (4.8mm) voldoen absoluut niet voor electrische steps en zij 3 kilometer al leeg. Zeer slechte kwaliteit! Een deel van je geld terug kan maar niet de prijs die je een paar dagen ervoor betaald hebt! Contact via de mail met Arjan Kon verloopt vanaf het begin onprettig. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij dit bedrijf en ik zou iedereen afraden iets te kopen..want garantie bestaat daar niet. Ik ga voor die €75 niet moeilijk doen gezien mijn ervaringen met de hiervoor genoemde persoon en heb de (geteste en toch slechte) accu's opgehaald maar wil iedereen waarschuwen voordat je een soortgelijke accu koopt! Mijn ervaring is in ieder geval niet best en ik had gezien de reactie's van de heer Arjan Kon via de mail ook geen oplossing verwacht!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Cellen gratis nagemeten met een CBA II, cellen zijn aantoonbaar goed. Ik heb de step van deze persoon door google gehaald en hem verteld dat hij de verkeerde accu's heeft gekocht met te kleine aansluitlippen en dat dat waarschijnlijk op de lossen is met een verloopje van minder dan 1 euro maar hij wilde zijn gebruikte cellen inleveren voor nieuwwaarde en reageert niet eens op het punt dat hij cellen met een verkeerde aansluiting heeft gekocht. We verkopen geen gebruikte cellen, en kopen ze ook niet in tegen nieuw waarde. Het aansluitprobleem is heel simpel op te lossen dus er is ook geen noodzaak toe. Hij lijkt niet aan zelfreflectie te doen en zijn fouten op andere af te schuiven (en doet hierboven toch zeker moeilijk over €75 ook al zegt hij van niet) Was vanaf zijn eerste email agressief overigens

Super goed

Goede product omschrijving goede producten snelle verzending Geen oude lithium cellen

Snelle en correcte afhandeling

Breed assortiment met kwaliteits artikelen tegen een scherpe prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Groot assortiment, goede prijzen en super snel! Ze zitten hier praktisch om de hoek, waar ik regelmatig werk, dus bestellen en vrijwel meteen afhalen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

goedkoop

levering TRAAG , besteld 29-03 en geleverd pas op 3-04-2019. dit is niet bepaald snel !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Besteld vrijdag 29-3 om 20:00, zoals beloofd maandag verstuurd. Levering kan meer dan 1 dag sturen, in dit geval dus 2, daar waarschuwen we DUIDELIJK voor op de website op meerdere plekken o.a. bij het kiezen van de verzendmethode. We bieden ook een gegarandeerd snellere verzendmethode voor een paar euro extra, maar die heb je links laten liggen. Mijn inziens dus compleet onterrechte review, en een gevolg van verwachtingspatronen die steeds meer opschuiven richting vanavond besteld volgende ochtend geleverd, en dat niet aan willen passen op basis van wat we duidelijk schrijven op de website. Tegenwoordig heb ik al klanten die zondagavond mailen om te vertellen dat hun bestelling van die ochtend nog niet is geleverd. Update: klant heeft de tekst weggehaald en aangepast naar een 5 ster, het was 1 ster omdat het er 2 dagen over deed.

Pluspunten

Goede prijs en goede service. Snelle levering.

Alles oké.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik had zelf de verkeerde besteld maar de medewerker heeft het voor mij opgelost. Super snelle levering binnen 1 dag en wat een top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, altijd kwaliteit batterijen, geen namaak! koop hier altijd mijn IMR's.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het lijkt me handig wanneer batterijen worden besteld deze ook geleverd kunnen worden. Edit: Heb besteld met afhalen en betalen bij afhalen. Dit deed ik al jaren. Maar bedrijf bied geen service en is erg klantonvriendelijk. Zie reactie van bedrijf. Zal voortaan elders shoppen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

We wachten al meer dan een week op je betaling, wat denk je zelf dat we ze eeuwig vasthouden? Lijkt me handig dat je voortaan elders koopt of gewoon gelijk betaalt als je niet achter het net wilt vissen.

Pluspunten

Een echte aanrader, ik had verkeerde type batterijen besteld , heb contact gezocht via mail en kreeg direct antwoord en ook direct een link met juiste batterijen. Heb dan de andere besteld en dag nadien had ik ze al in mijn bezit. De verkeerde batterijen terug gestuurd en kreeg direct mijn geld terug. Echt een goeie services en daarom dat ik hier ook een oordeel geef.

Geen verbeteringen , doe zo verder

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb een bestelling gedaan op NKON voor paar 18650 batterijen. Er waren wat problemen met levering bij Postnl. Echter werd ik zeer professioneel geholpen door medewerker van NKON. Zij kwam met een passend oplossing waardoor ik mijn bestelling vandaag heb mogen ontvangen. Ook heb ik twee batterijen getest op spanning, ampere en capaciteit. Perfect! Zal zeker vaker bij NKON bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik had eigenlijk verkeerde batterijen besteld, maar word meteen alert gereageerd en naar oplossingen gezocht. Dus niet alleen goedkoop maar ook nog hele goede service en dat in deze tijd. Bravo toppers! Kees Gorinchem

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelling op zondag geplaatst en op dinsdag met brievenbuspakket ontvangen. Na openen bleken de AAA Eneloops niet in de verpakking te zitten. Gebeld naar NKON en gesproken met Anna, die na een kort gesprek keurig vroeg of ik mijn geld terug wilde of de batterijen wilde ontvangen.

Inhoud van postpakketen double checken? :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Superscherpe prijzen. No-nonsense. Sijpelt ook door in de website: snel en handige filters, webshoppers love Magento. Goede support. Verstuurt je aankoop snel. Klantenbeleving is belangrijk voor ze.

Er zijn webtechnisch en cosmetisch best wat dingen die verbeterd kunnen worden of mooier kunnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top service, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt in stevige doos met schuimvlokken. Ik heb een bestelling Eneloop batterijen gedaan en een lader. De batterijen zijn echt, geen namaak. Erg goedkoop, laat u daardoor niet tegenhouden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top kwaliteit hoorbatterijen tegen een laagste prijs. Snel ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top service, snelle levering, hoge kwaliteit van producten en de laatste keer had ik batterijen besteld voor een apparaat die uiteindelijk niet geleverd ging worden en was het geen probleem om m'n bestelling te annuleren. Hele aardige en behulpzame medewerkers. Ik kan niet anders zeggen dat het een uitstekend bedrijf is die ik aan iedereen zou aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ontving een betere accu dan besteld, omdat die even niet op voorraad was. Goede communicatie hierover per mail. Accu goed verpakt, voor dit alles een dikke prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs en goede service. Snelle levering.

Misschien iets beter verpakken met briefpost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte service! Ik heb vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag was alles compleet en netjes verpakt binnen. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Very fast delivery to Austria. NOR Test of the Samsung Cells INR 18650 35E OK no old and long störend cells. Will buy in future here. Will recommend Shop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over NKON B.V.

Filter op Taal