triestig

voorrige bestelling prima verlopen en nu geraak ik er niet doorRRRRaaaarrr

Uitstekend, snel

Mijn eerste bestelling. Een 26650 high drain, ik nam de iJoy INR26650. Ligt nu aan de laadmem. (Miboxer C4 Smart charger). Er zat nog 51% lading in de batterij, redelijk veel, meestal is het zo rond de 35%. Batterij meteen in de Astrolux MF01 mini (zaklamp, 5500lm, 5000K) gestopt, om de kijken hoeveel de batterij afgaf bij halve lading. Nou, prima. De lumens kwamen er goed uit. Meting: 5400lm. Dus ik ben heel tevreden en meer bestellingen zullen zeker volgen. Ik maak ook een verslagje in de flashlightgroep waar ik deel van uitmaak. Dat zijn echt grootverbruikers (op consumentenschaal dan) Door veranderingen zoekt men daar naar goede alternatieven. Banggood is uit de gratie, Aliexpress rekent flinke vervoerskosten, ga zo maar door. En het duurt eeuwen voordat je spulletje aankomt. Niet meer met het vliegtuig maar met de boot en straks via de trekos. Groet! Carel

Verzending/aflevering van goederen niet op orde!!

Bestelling geplaatst en zou 8 januari geleverd moeten worden. Hier ook bewust de extra verzendkosten voor betaald. Na een mail naar het transportbedrijf werd teruggemaild dat Op 10 januari het uiteindelijk tussen 1715 uur en 19.15 uur geleverd zou worden. Het is inmiddels 20.30 uur en het is nog steeds niet geleverd. 😡

Helaas maakt elk transportbedrijf wel een fouten. Normaal maken we de verzendkosten terug over als Trunks de bezorgdag niet haalt.

Volgens mij de betere webshop

Reeds verschillende bestellingen geplaatst en telkens de volgende werkdag (in Belgie) geleverd. Bij één van mijn bestellingen een diep ontladen oplaadbare Ni-MH batterij ontvangen, een mailtje was voldoende om de volgende dag een gratis nieuwe batterij opgestuurd te krijgen. Zo moesten alle webshops zijn. 👍 👌 PS: Een minpuntje is dat niet altijd alles "Op Voorraad" is, maar meestal is er keuze genoeg en dat aan betaalbare prijzen!

Echt TOP om hier te kopen.

Nu 2x batterijen besteld en laten bezorgen. Het ging zoals op de site stond.

Goed bedrijf met prima service!

Ik heb hier een zaklamp gekocht, best een stevige prijs maar de kwaliteit en service van NKON is geweldig!!! Grote keuze uit zaklampen en battarijen.

slecht, bezorgtermijn wordt niet gehaald

dezelfde dag of de dag erna wordt niet gehaald. Heb een batterij besteld die als briefpost verstuurd zou worden. Na 4 dagen nog niets is bezorgt terwijl op de website toch iets anders staat vermeld. telefonisch kreeg ik te horen dat de bestelling pas na drie dagen is verstuurd. Nu heb ik die batterij nodig voor mijn verwarming die nu het gehele weekend niet zal werken. Bedankt NKON dat ik nu het gehele weekend in de kou zal zitten.

Volgens mij ben je zwaar in de war door de kou. Besteld 11 december om 17:29 Verstuurd 12 december zoals aangegeven op de website (voor 16:00 besteld zelfde dag verstuurd) Het is nu 13 december. Hoe kom je aan 4 dagen? Overigens heb je 4 waarschuwingen op de website genegeerd tijdens het afrekenen over tragere bezorging van briefpost, en snellere gegarandeerde verzendmethodes niet gekozen.

Gewoon perfect

gaan zeer lang mee ik heb ze altijd

Super 👍🏻

Overzichtelijke site. Alles is snel te vinden. En het is net zo snel in huis. Bij het openmaken van de enveloppe is het eerste wat je ziet een leuke verrassing. Daar krijg je gelijk een grote lach van. Dank je wel er voor.

Snelle levering dik voor elkaar.

Helemaal prima, snel geleverd alles aanwezig. Zelfs een leuk verrassing. Dik voor elkaar daar.

very good service

After a bad course of the delivery and the transmission of damaged accumulator cells I was immediately helped and suitable replacement was awarded. It can always happen that something goes wrong in the course of the delivery. I have never experienced such a good customer service.

Net mijn battery binnen gekregen super service

Reliable.

Ordered 20 3600mAh X-subcell s and they were here after 4 days. Evenly loaded and nite. I am very happy and most definitely order some more and recommend to others. Thank You !

snelle service super

s.middags besteld volgende middag al binnen

Afrader!!!!

Op de site word aangegeven vandaag besteld, vanavond of morgen in huis. Ik heb op vrijdag besteld, dinsdag pas in huis. Beetje jammer en misleidend. N.B. Vervolgens word ik n.a.v. revieuw gemaild door meneer arjan, zéér onprofessioneel, opdringerig en met een agressieve toon.

Die tekst vanavond in huis staat er tot aan 12:00 Bestelling was van 18:25

Zeer correcte afhandeling bij verkeerd gestuurde batterijen.

Bij opening van het bestelde pakket bleek dat er verkeerde batterijen inzaten terwijl de nota de juiste aangaf. Na telefonisch contact werd mij toegezegd dat wij de juiste alsnog zouden krijgen. De volgende dag lagen ze reeds bij ons in de bus.

Kapotte onderdelen geleverd

18650 Spacers gekocht. Een flink aantal waren kapot/niet goed gefabriceerd. Heb vervangende Spacers gekregen. Verder nog 1860 Li ion cellen gekocht. Deze hebben wat kleine beschadigingen maar werken uitstekend. Alles netjes verpakt en snel verstuurd.

Netjes behandeld. Prima shoppen

Goed.

Perfecte USB-AC's van Enerpower (Flypower)

Via een link van een deens onderzoek naar bovengenoemde adapter kwam ik er achter dat dit misschien wel de beste is van de lijst van 70 geteste vergelijkbare USB-AC's voor mijn telefoons. Heel blij dat NKON ze verkoopt vanuit Eindhoven. Eenmaal in bezit, ik heb er meteen twee gekocht, blijken ze ook te voldoen aan de verwachtingen. Aanrader!

Super blij dat ik deze winkel 3 maanden geleden ben tegen gekomen!

Wat een super zaak is NKON!👍👍 Buiten om de fantastische prijzen die ze hanteren. Bieden ze ook nog een hele goede service! En zijn supersnel met verzenden! Heb hier al meerdere bestellingen gedaan en zal dat ook zeer zeker blijven doen. Sterker nog heb alweer wat in de winkelmand geplaatst en ga ik zo meteen afrekenen!😁😁 Ga zo door NKON want er valt weinig tot niets te verbeteren aan jullie service en goed gedetailleerd site met goede uitleg en omschrijvingen van de produten! #eenmeerdantevredenklant

Altijd goed geregeld

Al meerdere keren besteld en steeds tevreden, goed verpakt. Snelle response op vragen, Met de laatste bestelling werd het pakket 's avonds niet opgehaald door PostNL, 's avonds nog een bericht van NKON dat het pakket een dag later afgeleverd zou worden, PostNL stuurt dan nog gewoon, wordt morgen afgeleverd, maar werd toch een dag later. Prima communicatie door de NKON.

Snel en vertrouwd

Wederom batterijen besteld en snel geleverd. Heldere website, snelle levering, goed geprijsd. Wat wil je nog meer?

Was zeer snel geleverd

geweldig

Snelle levering .Gisteren besteld en vanmorgen in de bus.

Kwaliteit nul!!!

Dure zaklamp gekocht €90 na 1 dag doet het ding niks meer! Ik zou zeggen koop je zaklamp bij knivesandtools.nl. Betere en goedkopere zaklampen bij Ali Exprss!!!! Schandalig!!