Waardeloos

Kleed besteld. 25 maart. Verwachte levertijd 2 weken. Naar 3 weken gevraagd. Goed nieuws kleed is in Nederland. Verder niets meer gehoord. Facebook bericht gestuurd. Als u 8 mei nog niets gehoord heeft dan even aan de bel trekken. Inmiddels 29 april. Maar het kleed is in Nederland kreeg ik nogmaals te horen toen ik het wilde annuleren. Dus dat kan niet meer. Dhr zou een onderzoek instellen waar het vloerkleed is. Niets meer gehoord. Vandaag mail van Otto, bent u tevreden over uw product? Dan moet u het wel gaan betalen, uw zichttermijn is voorbij. Pfff bellen dan maar weer. U heeft vorige week een brief gekregen hier over. Niet dus. Niets gezien. Kan het vloerkleed aan de deur weigeren werd mij gezegd. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in dat dit goed gaat. Moet nu al 5,65 extra betalen omdat ik niet optijd het kleed betaald heb, wat er nog steeds niet is. Eerste en laatste keer bij Otto.

ok

very nice

Slecht

Geachte Otto, Op 20 maart heb ik een boxspring besteld. Ik heb de bed nog niet ontvang. Ik ben niet eens mee met de betalling, ik wil eerst mijn bed zien dan gaat ik betalen. M.V.G Mw A Boezem Klantennummer 20512211

Mooi vest voor een mooie prijs

Mijn onlangs aangeschafte vest Jan Vanderstorm lijkt toch minder geschikt voor een frisse zomeravond maar meer voor de winterdag. Geeft niet, het wordt vanzelf weer winter. Blijft het mooie vest nog een tijdje nieuw!

Waardeloos

Ik heb er geen woorden voor. Een bestelling gedaan in februari, waarvan de levertijd maximaal 6 weken zou zijn en tot heden niets mogen ontvangen. Vervolgens via de klantenservice te horen moeten krijgen dat dit midden juni zal zijn. Belachelijk en echt waardeloos.

Zeer traag met levering

Ik heb 19 april wat besteld en vandaag is het 29 april nog niet ontvangen. Ik belde klantenservice en vroeg wanneer krijg ik mijn bestelling, ze zei dat kan nog 5 werkdagen duren.. Dus voor mij eerste keer en laatste keer. Ik bestel nooit meer.

Leuke gezellige zomer jurk. Goede maat.

slechter dan slecht

15 maart stapelbed besteld bij otto vandaag 28 april nog steeds geen bed . Otto klantenservice diverse malen contact gehad en alleen maar valse belofte en sorry echt om van gek te worden

Prima kleding

Geen weken hoeven te wachten. Geen China spul. Goede en degelijke kwaliteit.

Snelle levering veel keuze

Artikelen snel in huis. Veel keuze. fijne webshop.

Heel tevreden ervaring

Ben nu enkele jaren klant van Otto en heb enkel positieve ervaringen. Tijdens de Corona periode is de bezorging iets langzamer, maar dat is m.i. vanzelfsprekend. Hoef zelden iets te ruilen of terug te zenden... Kijk voor de meeste van mijn aankopen altijd eerst op de OTTO website met hun geweldige grote assortiment aan producten!

OTTO levert keurige spullen en op tijd

Zoals ik al schreef zijn de geleverde spullen prima en komen volgens afspraak op tijd. Jammer dat drie verschillende producten apart verzonden werden. Verspilling van verzendkosten lijkt mij.

Altijd goede ervaringen

Mooie en goede kwaliteit kleding en vriendelijke klantenservice

Er wordt geleverd wanneer beloofd

Ik heb mijn laatste bestelling slechts gedeeltelijk ontvangen. Ik hoor niets meer over de rest. Ik

Ik wil graag op de hoogte worden gehouden over mijn onvolledig geleverde bestelling.

Een jeans gekocht, geweldige pasvorm en voor een mooi prijsje. Snelle levering.

De beste kleding website voor mij

Nooit lang hoeven wachten op je kleding, duidelijke instructies w.b.t. retourneren. En veel leuke en goede kleding voor een normaal bedrag. Wie wil dat nu niet?

goed en snel altijd

Ben zeer tevreden over mijn Bestelling

Het was de eerste keer voor mij om iets te bestellen via internet maar ben er zeer tevreden .

Alles was goed , de spullen die besteld waren , prima

Maar ......bij de laatste bestelling ,was geen rekening , Daarom is deze rekening nog niet betaald . Het zou fijn zijn dat bij elke bestelling de rekening bij zit ,voor de nummers het bedrag enz Met vriendelijke groet Maria Peters - Cornelissen. Leeuwstraat 4 5408. PK Volkel .

Mooi product en snelle levering

Topproduct, echt een aanrader. Prima kwaliteid en snel geleverd. Blij mee.

Goede ervaring

Prima bedrijf snelle levering!

Tot op heden keurig

Netjes geregeld allemaal

alles okiedo

Bestelling goed bevonden

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Goede ervaring met Otto. Mooie kleding, makkelijk online winkelen, je kunt alles kopen wat je nodig hebt. Fijne online winkel!

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.