Slechte levering

1 bestelling 3x appart geleverd, en nog niet eens een grote bestelling, 1 artikel per zak. Dus 3x ophalen bij het depot. Neem een voorbeeld aan wehkamp. Keurig in 1 doos, groot of klein. Mvg, Jolanda Musterd

Valt helaas een beetje tegen

Kleding ging wel,snel geleverd thirts goed,sweaters viel tegen kwaliteit. Relax fauteuil en vind het duur voor die prijs kwaliteit moeilijk en 1 uur bezig geweest inelkaar zetten stonk en nog steeds veel geld ,bankstel moeilijk inelkaar te zetten met 2 personen moest ik zelf met mijn huishoudelijke hulp doen,zit hard voor mij te hard en moelijk in en uitschuifbaar gedeelte voor te relaxen en ontzettend duur voor dat geld 899 en dan nog zelf in elkaar moeten zetten als ik dit geweten had dan had ik de bank nooit besteld en heb gekeken naar alle review maar ik geweten met mijn ziekte dan had ik het nooit gekocht veel te duur, alleen ziet het er goed uit zoals het plaatjes maar dat is dan ook het enigste helaas.

Deze keer viel bestelling tegen

Ik kreeg mijn bestelling in 4x geleverd waardoor het niet compleet voor me was en ik er niets mee kon. Balen! Dit is niet altijd zo, daarom hier besteld

Uitstekend assortiment, zwakke logistiek

Ik heb dit jaar 5 dingen besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het tweede artikel is nooit aangekomen. Is ergens bij postnl kwijt gegaan. Is na lang wachten helder geworden. Keurig geld terug gehad. Bij derde bestelling is een retourlevering blijven hangen. Wel ontvangen, maar niet automatisch verwerkt en dan moet je eerst 4 weken wachten..., jammer

Perfecte leren broek van Gipsy

Zoals aangeraden 1 maat groter besteld. Deze leren broek heeft een goeie pasvorm en is geschikt voor lange benen. Ben er heel blij mee.

Prachtige jas helaas een maat te groot .

Prima kwaliteit . Jammer dat er geen maat kleiner is .

Ok

Super.OK

Was verder prima levering niets mis mee. De jas die ik besteld had is retour gegaan, niet omdat het niet een mooie jas was maar stond mij niet.

Slecht bedrijf

Op 01-11-2020 WENKO kookplaatdeksel besteld. Levertijd 4 tot 6 dagen. Op 02-11-2020 Track & trace gekregen maar PostNL geeft aan Bezorgtijd nog onbekend. Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. Vandaag klantenservice gebeld die geeft aan dat het artikel op voorraad is en de zending waarschijnlijk klaar staat in Duitsland maar nog niet is verzonden. Klantenservice kan niets voor mij betekenen en ik moet maar gewoon afwachten. Omdat ik hier niet blij mee ben wilde ik de bestelling annuleren en mijn geld terug, mooi niet dus. Gewoon in de parkeerstand en hopen dat je ooit nog iets geleverd krijgt. Waardeloos bedrijf

Fijn site om op te zoeken. Mijn product is snel geleverd, sneller dan verwacht.

Klantvriendelijk wordt erg goed geholpen en geadviseerd

ruime keuze en goede service.

Bij sommige artikelen mis ik soms uit wat voor materiaal het bestaat al. Graag wat meer aandacht!

alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen!!!

Fijne jas

Heerlijke jas. Precies de goede maat en lekker warm

Levering zoals vermeld op de site

3 truien besteld. Anniston trui véél feller qua kleuren dan op afbeelding. Qua match met bestaande kleding niet je van het maar hele leuke trui Twee andere niet de kwaliteit die ik gezien de prijs had verwacht.

Tot zover altijd goede ervaringen gehad, ook met klantenservice

Ondertussen meerdere bestellingen bij OTTO geplaatst, waarvan bij één een kledingruil betrokken was. Ruilen ging soepel en uiteindelijk helemaal tevreden met alle artikelen die ik heb ontvangen.

Snelle levering, goede service

Otto heeft een ruime keuze op het gebied van moderne mode. Ik neem regelmatig een kijkje op de site als ik iets nieuws wil aanschaffen en kan dan meestal goed slagen.

Klantenservice die hun naam waarmaakt.

Omdat mijn maat laarzen niet meer beschikbaar was heeft de Klantenservice direct een maat groter verzonden. Adequaat en sympathiek!

Veel keuzemogelijkheden en kijk plezier vanaf je luie stoel

Merk dat veel producten die op andere bekende webshops niet te krijgen zijn die ik wel graag wil bestellen zodat ik blij ben dat zij de enigste zijn met die spullen en ik ze dus bij hen kan bestellen

Tot nu zeer goed .

Nog geen problemen bij de bestellingen Houden zo . Dank jullie wel .Ga zo door .

Goed !!!!

goede service!

Is goed

Het bestelde was goed maar de kleur viel tegen voor mij. Wil niet zeggen dat een ander het wel mooi vind.

supper fijne trui.

de trui bevalt goed, zit supper fijn

ruime keuze en goede service

erg tevreden met de Otto ze zijn snel helder en duidelijk

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.