Dramatisch

Dag vrij genomen voor de levering van een kast. Rond 23u in de avond de dag ervoor komt er een mail binnen dat de kast toch dagen later geleverd wordt.. vervolgens de afspraak weer verzet en wordt er een beschadigde kast geleverd die gelijk mee terug kon met de bezorger. Otto bellen en de enige oplossing die ik krijg is over 4 weken weer proberen of mijn geld terug. Nou de keuze is snel gemaakt, geld terug en nooit meer bij Otto bestellen. Dit heeft mij 2 vrije dagen gekost voor niets.

Nooit bestellen

3 jaar geleden had ik regelmatig wat besteld bij Otto omdat ik destijds een badkamermeubel set wilde. Maar de een na de ander die binnenkwam was slecht. Of een productiefout, dan gewoonweg een heel ander meubel dan ik besteld had. Daarna werd mijn account geblokkeerd omdat mijn account gehackt zou zijn.. ik had inmiddels wel alles al meegegeven in delen aan extra@home. Nu 3 jaar later, heb ik inmiddels al 2 dreigbrieven binnen gekregen dat ik mijn maandbedrag niet betaald en ik een negatieve BKR kan krijgen. Ik heb al meerdere keren contact gehad, de ene medewerker geeft aan dat ik i.v.m. de hack ik alles als niet ontvangen hoef te beschouwen en de rekening word opgegeven.. (er stond nog voor c.a 400 euro aan goederen open die ik destijds wel had geretourneerd) en weer een ander zegt dat ik moet betalen en ze niks voor mij kunnen doen, omdat ik geen retourvewijs zou hebben. Terwijl ik had aangegeven dat ik destijds niet eens een bewijs van retour had gekregen.. moest destijds alleen een handtekening in het systeem zetten voor de koerier als bewijs van ophalen! Dus je word mooi een oor aangenaaid waar u zelf bij staat. Ik vind het persoonlijk schandalig. En heb ook meerdere malen gezegd dat ik er een 3e partij bij haal als dit niet op een klantvriendelijke manier naar mij toe word opgelost. Plus een review! Want ik wil graag mensen hiervoor waarschuwen. 400 euro is veel geld! En u word echt van het kastje naar de muur gestuurd. Daarbij kost het u veel tijd moeite en irritatie.

Slecht, incorrect, traag

Dynalogic, het bedrijf dat oa jullie transporten levert komt zijn afspraken niet na waardoor jullie ook jullie afspraken niet nakomen. Ik heb meermaals bevestigd gekregen dat de levering zaterdag 7 mei plaatsvind waarbij de laatste om 02.25 op 7 mei. Vervolgens staat de geplande levering om 08.40 op maandag 9 mei. Er kan niet in de avond geleverd worden maar pas een week later weer. De order kan ook niet geannuleerd worden. Naast de salon tafel heb ik een tv elders besteld die ook door dynalogic geleverd zou worden op dinsdag 03 mei echter krijg ik zoals bij de salon tafel op de ochtend van levering een ander bezorg moment waarop dit niet uitkomt. Deze wordt nu wel op 07 mei geleverd .

Retour procedure wat een drama

In maart een vloerkleed besteld, deze was kapot en er is een nieuwe besteld. Nieuw kleed geleverd na twee weken en de oude retour gezonden. Nu 6 telefoontjes verder met ieder keer de belofte dat het opgelost wordt. Maar helaas.. ..... een aanmaning met extra kosten, een verzoek om een formulier in te vullen terwijl 2 x het verzendbewijs is gecheckt en teruggevonden. En de beloftes dat het goed komt, maar schiet geen steek op. Ik geef het op, nooit meer een bestelling bij de Otto. Nu maar weer wachten op de volgende aanmaning ben ik bang.

Ronduit slecht

Ik heb nu al 12 keer de Otto gebeld: de Otto heeft namelijk een fout gemaakt in de registratie naar het BKR toe. Ze hebben onze naam gebruikt terwijl we hier niks mee te maken hebben. Zowel het adres, rekeningnummer, e mail en telefoon nummer klopt niet, maar nu hebben wij een melding staan en lopen wij nu vast met onze hypotheek aanvraag. Iedere medewerker van de 12 die ik gesproken hebt erkent het, maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lost het goed op. Ik ga echt een gigantische klacht indienen voor het beleid van contact krijgen met de juiste afdeling. We lopen nu waarschijnlijk ons droomhuis mis door deze toestand!

Fijn Shirt!

Deze shirt van Laura Scott is soepel vallend, mooie stof en prettig dragen! Ik blij zoeken naar dezelfde kwaliteit want deze is gewoon fantastisch!

De bestelling werd, zoals beloofd binnen de juiste termijn geleverd.

Omdat ik wat mindere reviews had gelezen besloot ik om te kiezen voor achteraf betalen. Mijn blazer werd keurig binnen de beloofde periode bezorgd, is van goede kwaliteit en past perfect. Ik ben dus een tevreden klant. Het enige minpunt is de website. Ga je naar track and trace, dan kost het nog wat moeite om informatie te krijgen. Wil je een review geven via het aangeboden formulier in de mailbox, dan lukt het helemaal niet. Dus nu zo maar even.

gewoon niet goed

wij hebben een 2 zits bankstel besteld met de garantie om mijn oude bankstel terug te nemen. heel fijn natuurlijk tot we betaald hadden. wat was het geval? na betaald te hebben keken we weer naar de (terug neem service) en daar stond bij dat de bank de zelfde afmeting moest hebben als die terug genomen moest worden... Gebeld en ze namen de 3 zitter niet mee......schrijf het in hemels naam meteen op de website en niet als het al betaald is....dat is blij maken met een dooie mus... we hebben ook meteen geannuleerd....Laatste keer geweest bij otto.......

Besteld, uitgesteld, afgesteld, ontsteld...

Na wekenlang hoor ik dat de wandelschoenen die ik besteld had tegen een leuke prijs ineens niet meer leverbaar zijn. Dit, terwijl ze nog gewoon als bestel-baar op de site staan. Ik zou ze dus gewoon opnieuw kunnen bestellen. Eerste drie weken wachttijd, dan na drie weken nog twee weken wachttijd dan na twee weken wachttijd nog een week wachttijd dan na een week wachttijd niet meer leverbaar. Zo zag het proces eruit. Wat doet Otto met het geld wat ze zo wekenlang van vele klanten in bezit hebben?? Schulden aflossen? Beleggen?? Volgens mij worden we om de tuin geleid en zijn zo geldschieters voor iets waar wij als klant geen weet van hebben...

Zeer ontevreden

Onmogelijke levertijd in deze tijd. Verwachte levertijd was 2-4 dagen en uiteindelijk nu al meer dan een week. Dit is echt slecht!!!

Waardeloos

We hadden nog nooit iets bij Otto gekocht. En dat blijft ook zo, want het bureau dat onze dochter uitzocht voor haar middelbare schooltijd, wordt niet geleverd. De levertijd zou 8 weken zijn. Dat was voor ons geen probleem. Maar toen we na die tijd niks hoorden van Otto, zijn we maar eens zelf gaan bellen. En toen kregen we doodleuk te horen: "Oh, ik zie hier dat het bureau nooit meer leverbaar is. Dat zijn we vergeten u te melden. Jammer! Hopelijk kunt u een nieuw bureau vinden." Dat gaat wel lukken hoor, maar uiteraard nooit meer bij deze prutsers. Geen sorry, geen uitleg, niks. Waardeloos.

Lange levertijd en onduidelijkheid hierover

Op Goede Vrijdag (vr 15 apr ) nieuw Braun koffiezetapparaat besteld. Nu vrijdag 22 april nog niets binnen, op site staat "onderweg". Maar Post NL track en trace linkt meldt nog niets. Chat medewerker Samantha van Otto heeft "geboortedatum" in nodig, het klantnummer na inloggen op de site is niet genoeg. Sorry, dit is eens maar nooit meer denk ik...valt me echt tegen als je dit met bol of coolblue vergelijkt.

Geen goede info over levertijd

Zit al ruim een week te wachten op mijn pakketje en nog zie ik dat het nog niet is aangemeld bij post nl , dus het duurt langer dan twee tot vier dagen wat ze aangegeven. Geef het langer aan desnoods of vermeld dat het vertraagd is … dan is het duidelijk .. Zal jullie aanbevelen maar pas het aan !!!

waardeloos bedrijf

Op 13 april bestelling gedaan voor achteraf betalen. levertijd 3-4 werkdagen. Helemaal prima. Op 14 april krijg ik een mailtje dat ik een aanbetaling moet doen. (staat nèrgens vermeld) Maar oke, ik betaal een voorschot, de gedachte is: wil mijn producten snel in huis hebben. Dan hele tijd geen status update: ik bellen. Ja mevrouw betalingen verwerken daar doen we 3 werkdagen over. Maar het zal echt spoedig weggaan. Vier dagen lang elke dag gebeld, nee nog niet binnen. Dan eindelijk op 20/4 ja: ' we hebben uw betaling verwerkt'. Oke verzenden dus. Vergeet het maar. Op 22/4 valt er 1 product in de bus van de 10 die ik had besteld. Weer klantenservice gebeld. 'De rest van uw bestelling wordt in de loop van volgende week verstuurd mevrouw.' Wilde direct annuleren want ik was er inmiddels zo klaar mee. Maar dat ging niet want de vervoerder was al bezig met de bestelling. Maar als deze er mee bezig is, daar gaan toch niet ook weer dágen overheen? Bij Otto wel hoor. Eén keer echt nooooooit weer.

Waardeloos

Een paviljoen besteld van bijna €300 Ik kreeg een halve paviljoen, erachteraan gebeld en er zou een nalevering komen binnen 2 week. Niet dus, er weer achteraan gebeld bleek het niet besteld te zijn. Pakket retour gestuurd en zou mijn geld binnen 3 werkdagen weer krijgen. Ook dit bleek niet het geval en zit er nog op te wachten. Dat was eens en nooit weer. Het is dat ik een ster moest aanvinken, maar ze verdienen naar mijn mening niet 1 ster

Zeer slecht

2 kasten besteld bij otto Na 2 maanden brief met dat ik nog de bezorgkosten moest betalen plus administratie kosten waar normaal gesproken bij alle bedrijven gewoon bij afleveren de bezorgkosten inbegrepen zijn Rare gasten nooit meer otto voor mij

Dramatisch

Had een spijkerbroek besteld maar kreeg een verkeerd artikel toegestuurd, na de klantenservice gesproken te hebben het verkeerd geleverde artikel retour gestuurd. Na een maand is mijn retour nog niet verwerkt en tot overmaat van ramp ben ik mijn ook nog mijn verzendbewijs kwijt waardoor Otto mij niet meer kan helpen en ik gewoon het hele bedrag voor het bestelde en verkeerd geleverde artikel moet betalen. Hoeveel kan er fout gaan, heb dit bij andere online winkels nog nooit meegemaakt!! Wijze les is dus ook dat je je verzendbewijs goed bewaard tot de retourzending geheel verwerkt is.

Bestel nooit hier !!!!!!

Brengen een kapotte bed niet aangenomen extra service besteld erbij om oude bed mee te nemen kon niet want er was geen plek nu zit ik zonder bed en met een bed die buiten staat vreselijk en de klantenservice sturen je van kastje naar de muur waarschuwing bestel nooit bij de otto

slechte retour service

weer een retour na 1 maand niet verwerkt 3 x keer gebeld 20 maart retour gegaan nu moet ik na de paas weer bellen schandalig gewoon ze zijn daar er slecht in ik moet altijd als ik iets retour stuur er achter aan dat ze het verwerken

Zeeeeee slechte ervaring

Wij hebben een bureau besteld met levertijd 2 weken. We zouden een email ontvangen waar in staat wanneer het bezorgd zal worden… na 3,5 week kwam het eindelijk (geen email ontvangen) Na het openen van het pakket blijkt dat het niet compleet is. Gelijk naar de klantenservice zitten bellen “klopt mevrouw 2e pakket komt er nog aan. Dynalogic maakt er altijd een zooitje van en neemt nooit beide pakketten mee pakket komt deze week” Nooit gekomen! Weer bellen nr de klantenservice. “Oh mevrouw er moet eigenlijk een onderzoek komen waarom uw pakket niet is afgeleverd het duurt idd erg lang” Bij elkaar 5 verschillende mensen gesproken bij de klantenservice en ben nog steeds niet wijzer ugeworden waar mijn pakket is en waarom er niks gecommuniceerd wordt!!! Eindstand 1e pakket retour doen en nooit meer OTTO

Uiteindelijk oké

Pakketje ingeleverd bij PostNL, retourbon gekregen. Pakketje bij Otto kwijtgeraakt. Mails gekregen om de rekeningetje betalen, doch ik heb het teruggestuurd en had dus niets meer. Uiteindelijk kreeg ik een aanmaning en boete om te betalen. Weer gebeld en code van retourbon gegeven, kreeg te horen dat het ‘onderzoek’ wel eens een maand kon gaan duren. Dag erna was het ineens geregeld, aanmaning verdwenen en een korte en zakelijke mail dat het pakketje gevonden was. Wat als ik geen retourbon meer had en toch het bedrag met aanmaning moest betalen, wat gebeurt er dan met het ‘kwijtgeraakte’ pakketje? Terug op de schappen en weer verkopen? Ik heb hier een behoorlijke vieze bijsmaak van.

door fout in systeem dubbele bestelling ontvangen

Door fout in het systeem heb ik mijn bestelling dubbel ontvangen. Omdat het een pakketje was dat door de brievenbus kon, heb ik deze gelijk geretourneerd. Deze retourzending is vlgs Otto niet bij hen aangekomen. Daarom zeggen ze: je betaald het volledige bedrag aan ons.

WAARDELOOS

Nog nooit van mijn leven heb ik dit meegemaakt. Wat een gedoe om je geld terug te krijgen na en retourzending. Ieder telefoontje worden er beloftes gedaan. Iedere keer moet je alles opnieuw aan tonen met aan het einde het resultaat: GEEN GELD! Ongelofelijk. Wanneer het andersom zou zijn had je al tig aanmaningen gehad maar nu.... Ik zeg per direct mijn account open ik zou iedereen waarschuwen NOOIT vooruit te betalen bij OTTO!

Planning slecht

Ik heb 5 artikelen besteld en heel raar die worden niet tegelijk bezorgd. Ik vind dit zeer milieuonvriendelijk en niet praktisch voor mij als klant. Vorige week een pakje sokken ontvangen. Een dag later een broek. Gisteren weer een pakje sokken en zonet bericht gekregen dat er vandaag weer iets wordt bezorgd. Shirtje nr 1 misschien ? En morgen of volgende week nr. 2 ? Niks op de artikelen aan te merken maar dus wel op de planning. Wat kost dit wel niet allemaal aan benzine en manuren ?

Komen aanbieding niet na..

Ik zag een paar sportschoenen in de uitverkoop, 1 maat en precies de mijne. Als je ze in de winkelwagen stopt staat daar ineens de oorspronkelijke prijs. Gebeld en op deze fout gewezen. Helaas mevrouw, de prijs is weer de oorsprokelijke prijs... bizar... en heel slordig... Ik ga mijn account maar deleten.

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.