Bestelde artikelen ontvangen met lange levertijd.

Bestelde producten allemaal ontvangen. Helaas zat er 1 à 2 weken tijd tussen de levering van verschillende artikelen. De totale levering had ik na 3 weken binnen. Jammer. Via mails werd ik wel goed op de hoogte gehouden van de levertijden.

Slecht Slecht

Producten kwamen kapot binnen mijn oude slaapkamer konden ze niet mee nemen terwijl ik 40euro er voor betaald heb

Prima service. Verzenden duurt een dag of 4. Retourneren gaat gemakkelijk, alleen krijg je geen geld terug maar tegoed om iets anders te kopen. Minpuntje: niet alle kleding ziet er in werkelijkheid uit als op de foto.

Mooie goede kwaliteit kleding tegen sympathieke prijzen!

Goede service en snelle bezorging van mooie kwalitatieve kleding van Otto altijd tip top in orde! Kan Otto bij iedereen aanbevelen!

Hele fijne webwinkel! Ruime keuze!

Fijne webwinkel, ruim aanbod, leveringstijd staat bij het product.

WAARDELOOS

Bestel hier a.u.b. niet! Reken ook maar niet op kennis of iets van de klantenservice want er is geen leidinggevende of dergelijke aanwezig mocht je er met hun niet uitkomen. 8-7-2021 Artikelen besteld. In de tussentijd meerdere keren gemaild en gebeld over de leverstatus. Uiteindelijk 14-07-2021 een Track en Trace code gekregen van een bestelling die tot de dag van vandaag nog niet is ingeleverd bij POSTNL. Leverstatus stond op 2-4 werkdagen. Ik moest nog maar even wachten want hij kwam er echt aan. Vandaag 21-07-2021 nogmaals gebeld voor de status. Hier werd aangegeven er tussen 1 a 2 weken de artikelen binnen zouden zijn. Ik heb de bestelling met moeite kunnen laten annuleren, althans dat dacht ik. Zelf heb ik een samenvatting van het gesprek doorgemaild met de mededeling ik het volledige bedrag binnen 5 dagen op mijn rekening zou hebben. Kort daarna ontvang ik een mail dat de bestelling niet geannuleerd kan worden?.... Weer gebeld. Klantenservice geeft aan dat de bestelling zelf opnieuw is gefactureerd en gewoon uitgeleverd word. Dan moet ik het maar weigeren en wachten tot het bij hun is verwerkt a 14 werkdagen. Kortom, een artikel met 2 a 4 dagen levertijd (nog steeds) is nog niet eens verzonden, kan het niet annuleren en moet maar wachten wanneer ik het krijg om te retouren. WAT EEN BEDRIJF...

Prutsers!

4x de verkeerde bikini opgestuurd gekregen, na 3 keer denk je, nu snappen ze echt hoe frustrerend het is als je iets ruilt voor een andere maat en je krijgt dezelfde maat of een hele andere bikini ervoor terug dat het niet nog eens mag gebeuren. Dan denk je, ik heb gewoon even pech gehad maar hebben ze vast van geleerd. Maar, nee hoor ook dit keer weer de verkeerde bikini dan ben ik er wel klaar mee! Elke keer bellen alles regelen en op de post retour sturen is niet iets wat je met plezier doet want je wilt gewoon hetgeen dat je besteld hebt binnen krijgen. En elke keer mevrouw wat vervelend, excuus, mn collega heeft een foutje gemaakt. Na 4x ben ik daar klaar mee. Dan hebben ze ineens geen antwoord aan de telefoon voor je maar moet je gaan mailen. En dat door een stelletje prutsers want dit kan toch echt niet moeilijk zijn!!! Ben benieuwd met wat voor oplossing jullie komen.

Helemaal goed !

Ben doorgaans altijd tevreden .

Mooie kast, maar......

Hele mooie kast besteld.... Maar 1. Levertijd van dik 8 weken!!! 2. Vervoersbedrijf die de pakketten kwam leveren zou vrijdag komen. (Ik vrij genomen). Vervolgens een app dat ze zaterdag kwamen tussen 11:52 en 14:55 uur. Om 17:00 uur was er nog Niemand. Gebeld. Daar was het antwoord “De chauffeur is zojuist vertrokken” Uiteindelijk ook mijn prive afspraak moeten afzeggen omdat het pakket uiteindelijk werd bezorgd op zaterdag om 20:05 uur. 3. De kast viel in eerste opzich een beetje tegen ivm folie/sticker met een houtopdruk terwijl ik dacht dat het vol hout zou zijn. 4. De kast in elkaar zetten was een hel. Nog nooit zoveel verschillende schroefjes etc moeten gebruiken. Uiteindelijk Ben ik wel tevreden met het eind resultaat. Want door de vele schroefjes etc is het een degelijke kast. En van een afstand zie je niet dat het een print is.

Succes vol

Prima, praktische makkelijk en hele goede kwaliteiten

Correcte levering,goed product precies zoals afgebeeld.

op tijd geleverd

mooie kwaliteit en goede pasvorm

Altijd correcte afhandeling, goede service en mooi aanbod

Bij Otto klop het altijd. Altijd goede service en er wordt met je mee gedacht. Aanbod is altijd divers met steeds meer leuke en bekendere merken voor vaak een leuke aanbieding. Ik shop het liefst online bij Otto, omdat alles helder, duidelijk en correct werkt. Daar houdt ik van!

Zwemshort gekocht, stiksel was los gelaten, contact met de klantenservice gehad, hebben een nieuwe zwemshort gestuurd en ik de de kapotte teruggestuurd. Super fijne service!

Gewoon goed zo als het hoort

Goed.

mooie tafellamp, snelle levering

Moot Honsel Leuchten tafellamp MARIN gekocht, werd sneller geleverd dan was toegezegd. Precies zoals ik had verwacht n.a.v. de afbeelding op de site. Mooie sfeerverlichting.

Bezorgen duurt te lang!

Ik vind de bezorgtijd veel te lang duren, vind dat dit max 2 dagen mag duren.

Alleen jammer wanneer je 2 artikelen besteld ontvang je ze meestal na elkaar!

Ben zeer tevreden over de bestelling maar ik heb ook een bestelling meer dan 2 weken geleden retour gedaan en tot op heden nig niks van vernomen omdat het. Best een duur horloge is wat ik terug heb gestuurd is. Dat vind ik wat minder gr

Persoonlijke omgeving kan beter

Wanneer men iets besteld heeft kan men dit niet terugvinden bij ‘mijn gegevens’. Hiervoor moet men dan naar de mail. Ik mis een bestelhistorie om zelf een overzicht te houden. Voor de rest heeft Otto een zeer ruime keuze tegen een schappelijke prijs en is op de site erg overzichtelijk.

goede kwaliteit en een goede service

goede kwaliteit en een goede service

zeer goed

zeer goed

fijn geregeld

prima geregeld

Veel keuze

Producten die ik heb besteld en gehouden zijn zoals beschreven. Kwaliteit prijs verhouding is oké

er is volop keus ,de levering is snel en belangrijk je kunt nog betalen per acceptgiro., als je geen internetbankieren hebt kun je bij een heleboel zaken niets meer kopen.

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.