Lastige kast

Moest erg lang wachten op levering van kast, stond een paar dagen levertijd uiteindelijk een paar weken zonder bericht Kast is zeer lastig in elkaar te zetten,m Kast staat niet zo stabiel Kast ziet er wel uit als op de foto

klote

Heb al tig keer gevraagd of ze mij geen mailtjes meer willen sturen, maar ze geven hier geen gehoor aan. Koop niet bij Otto en zorg dat je nooit om mailtjes vraagt

Oplichters!!!!

Bestel hier niet!!!! Dit bedrijf houd zich NIET aan afspraken!!! Dit bedrijf levert B-kwaliteit producten!! Dit bedrijf levert geen onderdelen wanneer deze ontbreken!!! Dit bedrijf gaat onzorgvuldig met haar producten om. Dit bedrijf is uiterst klantonvriendelijk en laat klanten in de kou staan.!!!! Koop hier niet!!!!

Afspraken komen niet over met vervoerder

Volgens de site hoeft me omruilprodruct niet ingepakt te zijn. Dit is niet waar. Postnl extra @ home waar ze mee versturen bankstel moet verpakt zijn. En de levering is al later dan gepland. Ik vroeg om een tegemoetkoming . Maar hier wordt niet op ingespeeld. Ze schuiven dit af op de vervoerder dat uitbesteed is. En zeggen dat ze niks kunnen doen. Dit kan niet want als verzender verstuurd is ten alle tijden verantwoordelijk voor de aankomst en levering . Moet nog zien of het überhaupt aankom kan niet zitten. Want zit nog te wachten op bestelling. Die vandaag geleverd zou worden. Kortom moet zelf maar informatie blijven zoeken.

Afschuwelijke stof

Het jasje heeft een goed model. Jammer van t materiaal, polyester. Dit itt wat er in de tekst wordt genoemd namelijk travel wat doet denken aan travelstof. Eerdere comments gaven aan dat t lekker snel drook is na t wassen, een mooie eigenschap van polyester en travelstof echter polyester zweet en travelstof noet. Daarnaast voelde de polyesterstof ook niet prettig aan.

Helaas geen goede ervaringen ondanks leuke spullen online

Verkeerd / niet bezorgt, klantenservice verwijst mij naar Post NL wat ik zelf maar moet regelen. Ik vind uiteindelijk mijn pakketten aan de andere kant van de stad. Zit er ook nog de verkeerde bestelling in.. ik bel klantenservice en na lang wachten word ik zeer slecht te woord gestaan. Oplossing is: stuur maar terug (duh) en dan regelen we het. Tot op heden niks geregeld en ook geen geld terug.

Kampeertent!!

Bestelling moest ik lang op wachten. Eindelijk kwam de broek/tent en ik schrok alleen al van het gewicht, maar had toen nog iniks gezien. De broek was 2 maten te groot denk ik, terwijl ik praktisch altijd 56 heb. Lengte was wel een halve meter te lang gewoon alles zag er niet uit, totaal geen pasvorm, heel jammer. Ik weet dat ik flink aan de maat zit, maar hier wil je écht niet mee lopen. Andere broek en ander merk besteld. Ben reuze benieuwd!!

Slechte onderlinge coordinatie

Probleem met betaling a.g.v. slechte communicatie en coordinatie bij Otto. Alles gekomen door verkeerde zending, die teruggestuurd is en tot nu toe elke keer weer bericht krijg dat ik dit product alsnog moet betalen.

ja

ik ben geen jij maar een u gr astrid van westen

Slechte service

Ik heb in november 2019 een tv meubel besteld. 1 kast daarvan ontbrak. Ik heb gebeld naar de klanten service en mij word telkens gezegd dat ik maar moet wachten. Tot heden niks ontvangen.

BIJ FRAUDE (HACKING) LATEN ZE JE IN DE KOU STAAN

OTTO is een vreselijk bedrijf. Ik ben alleen maar erachter gekomen dat mijn account gehackt was, omdat Post.nl mij een bericht stuurde dat ik een pakket van Otto zou ontvangen en deze moest ophalen bij een ophaalpunt want niet eens in mijn woonplaats is. Otto heeft mijn account (na 4 x bellen) geblokkeerd , maar stuurt daarna nog steeds rekeningen dat ik zou moeten betalen (voor iets wat de hackers besteld hebben) Uiteraard de klantenservice gebeld, die dan doodleuk zeggen dat het zo "in het systeem staat" en ik de brieven moet negeren. Stelletje LOSERS: Wie beheert dat systeem??? OTTO zelf toch. Hoe kun je dan met droge ogen beweren dat het aan het systeem ligt? Dames en heren, bestel NOOIT bij OTTO.

Superfijne katoenen shirts ontvangen

Ik heb een set shirts bij Otto gekocht. De shirts zijn heerlijk luchtig en je voelt ze amper. Ik kan bij voorbaat al genieten van het idee, dat ik deze zomer niet naakt loop, maar wel minimaal gekleed ben. Ik heb het altijd warm en daarop deze shirts uitgezocht. De verpakking was goed verzorgd, evenals de dnelle, tijdige bexorging! Veel dsnk hiervoor, Otto

Slecht

Ik heb een bank besteld. Deze hebben ze gisteren bezorgd. Op de website staat er dat de bank geplaatst wordt waar je het wilt hebben en dat ze zelfs de plastic etc meenemen. De bezorger wilde het alleen bij de voordeur plaatsen en heeft verder niks gedaan. Toen we hem vroegen om het in de woonkamer te plaatsen deed hij moeilijk. Ik wilde meer bestellen bij Otto, maar het waren ook geen nette jongens.

eenvoudig te bestellen, website prima, snelle levering

Fijne jas, licht in gewicht, warm en echt wind en waterdicht

Oke

Oke

Prima aankoop

Ik heb een mooie jas gekocht. Het is een prima aankoop.Prima bezorging en de betaling liep ook prima.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Mijn bestelde producten van goede kwaliteit en snel geleverd

Alles goed geregeld.

Als ik bij Otto bestel hoef ik niet bang te zijn dat er iets mis gaat. Bestellingen altijd op tijd. Gemakkelijk retourneren. Betaling achteraf. Allemaal zaken die van belang zijn.

Meestal goede kwaliteit bij Otto, zelden, dat me iets tegen valt.Soms vind ik het wel een beetje te duur.

helemaal tevreden

een klant die tevreden is

Over OTTO top 100

otto is heel makkelijk thuiswinkel webshop dat zoveel artikelen

Fijne webwinkel

Volop keuze in allerlei artikelen en goede kwaliteit

Zeer positief...

Paket was optijd en product was zoals verwacht dus zeer tevreden.

Goed, maar.... Wij zijn ons ervan bewust dat wij zelf ook moeten checken of de totale bestelling is uitgeleverd. Was dus niet het geval. Dat zou echter ook veel duidelijker kunnen worden gemaakt op de begeleidende papieren. Nog beter ware het even te wachten met verzenden tot hele bestelling uitgeleverd kan worden. Nu kwam er na een weekje een mail bericht dat mij onbekend voorkwam. Dat wekte argwaan. Vandaar even het kontakt met uw klanten service. Verder algehele tevredenheid.

GENOEG KEUS

er is ruim keus, jammer dat het meestal in verschillende leveringen geleverd wordt

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.