Geen bezorging

In juni had ik een tafel besteld, die zou midden augustus bezorgd moeten zijn. Eind augustus gebeld met OTTO, die me vervolgens laat bellen met Postnl, omdat ze me niet verder kunnen helpen. Vervolgens Postnl gebeld om te horen te krijgen dat ze helemaal geen pakket hebben ontvangen. Dit is schandalig. We zitten nu al bijna in midden september. Slechte klantenservice, die geen moer heeft gedaan om mij te helpen en ik moest ook nog lang wachten tot ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg. Geen mailtjes, geen info, helemaal niets ontvangen omtrent een excuses voor de vertraging. "Het komt uit Duitsland" "Door de corona duurt het langer" , ja €155 euro voor een tafeltje betalen, om vervolgens maanden te moeten wachten. Annuleren kan niet eens.

Geweldig mooie mantel

Groene selected femme mantel met wol gekocht. Hele mooi kleur en mooi materiaal met mooie pasvorm Eindelijk een mantel met drie knopen-meestel maar twee- Service van otto is super. Ook heel fijn dat je achteraf kunt betalen. Als je dan retour wil sturen hoef je tenminste geen weken op je geld te wachten. Snelle levering en keurig verpakt. Leuke bijkomstigheid was de 21% korting Zéér tevreden en een dikke vijf sterren.

slechte klantenservice

24 augustus een kastje besteld. Deze moest vanuit een duits warehousen komen dus de verzendstatus heeft lange tijd op "nog niet bekend bij postnl"gestaan. Nu staat het sinds 4 dagen op gesorteerd. het is dus bij Postnl binnen. Ik Postnl gebeld over wanneer het bezorgd word, maar ze zijn het kennelijk kwijt. Om uit te zoeken wat er mee is, moet de afzender, Otto dus, een verzoek tot onderzoek doen. De klantenservice van Otto verteld mij dat ze dit pas na 6 weken MOGEN doen. Ik weer gebeld met PostNl en die vinden dat vreemd. Als ik het kastje zou cancelen bij Otto zou ik wel voor de verzendkosten van pak,m beet 13 euro opdraaien. al met al maar weer afwachten dus.. zonder onderzoek...

Duidelijk Website

Goede Pasvorm en Kwaliteit. Ik ben blij met mijn nieuwe lang vest.

Hele slechte service

Ze laten je dubbel betalen na retournering en het heeft geen zin om je geld terug te vragen. In plaats daarvan zeggen ze dat ze nog geld van jou moeten krijgen. Uiteindelijk mij hierbij neer moeten leggen omdat ik er al heel veel tijd en energie aan kwijt was. Er wordt zeer slecht naar je geluisterd en de communicatie is beroerd. Van het kastje naar de muur gestuurd. Klachtenafhandeling/back office is niet telefonisch bereikbaar. Klantenservice ook zeer slecht bereikbaar. Voor mij is duidelijk dat ik hier nooit meer een aankoop ga doen. Wat een aanfluiting!

Zeer slechte ervaring

Ik heb in mei een kast besteld. Hieruit is een extreem slechte ervaring ontstaan; 1. Extreem lange levertijd. De kast is begin september pas aangekomen 2. De kast is beschadigd 3. Leverdatum wordt 1 dag van tevoren bekend gemaakt

SLAAP AL 3 weken op de grond

Producten geruild wegens garantie. We krijgen een email dat het begin augustus word geleverd en dan wij het oude set moeten terug geven. Dit heeft 7 weken geduurd. Netjes uitelkaar gehaald ingepakt 2 dagen voor tijd. Krijgen wij vervolgens een email dat het niet op voorraad is. En dat het eind augustus wordt geleverd. Prima toch, 2 weken lang op de grond moeten slapen alle kleding op de grond moeten zetten. Is het weer niet geleverd op aangegeven tijd en datum. 4 dagen later op 4 september krijgen wij een bericht dat onze nieuwe set geleverd wordt. Totaal 11 weken moeten wachten ipv 7. De bezorgerS van Otto komen en zeggen meneer en mevrouw deze nieuwe set zit vol met schades wilt u ze hebben. Hebben wij moeten weigeren omdat wij juist het oude set terug geven ivm schade garantie. Nieuwe producten is met schade geleverd dit hebben wij geweigerd. Netjes gebeld dat dit echt niet zo kan. Vervolgens met de klantenservice in gesprek gegaan en die zeggen SORRY we kunnen hier niks aan doen. Dus conclusie. Na bijna 11 weken. En 3 weken op de grond te slapen en al onze kleding van de grond te rapen. Hebben wij nu HELEMAAL NIKS. ook niet de oude set En ook geen nieuwe set. IK WIL MIJN GELD TERUG. Jullie hebben geen service. Geen klant vriendelijkheid gewoon niks.

tot op heden de bestelling niet ontvangen.

bijzonder slecht het badpak wat ik besteld heb is nog steeds niet gekomen, de zomer is al bijna voorbij.

Prima webwinkel

Ik vind Otto een fijne webwinkel, ze hebben een zeer uitgebreid aanbod aan artikelen in allerlei gebieden. Van stofzuiger tot hardloopschoenen. Verder zijn de verschillende betaalmogelijkheden erg handig.

waardeloos, klant op laatste plaats

waardeloze partij komt afspraken niet na communiceert niet kast maanden vertraagd

snelle levering meestal

nooit problemen met OTTO behalve dan dat ik een mooie trui hebt besteld nr. 6649330598 die er prachtig uit zag maar na slechts enkele uren dragen onder de pukkels zat, net of er een laagje af ging. Slobberige stof, grote tegenvaller. Heel jammer want op de foto zag hij er geweldig uit. Dus na 1 dag lelijke trui geworden. In de sale nog 54,99 niet echt een koopje laat staan voor 74,00 euro

Ik baal hier zo erg van

Op 12 juli heb ik een inductie fornuis besteld, waarvan de levertijd 4 weken was. Hij zou dus 9 augustus komen. 8 juli de sleutels gekregen van de nieuwe woning, dus 4 weken was perfect. Op 16 augustus pas krijg ik vervolgens een mail dat de levertijd gewijzigd is en ik de fornuis eind augustus zou ontvangen. Inmiddels ben ik 7 weken verder zonder fornuis en zonder informatie wanneer hij nou eindelijk komt.

Zeer slecht

Al jarenlang bestel ik graag af en toe bij Otto. Ik geef toe dat ik geen grote klant ben. Maar was altijd wel een tevreden klant. Nu heb na veel heen en weer gemail 8 weken na mijn bestelling eindelijk de helft van mijn bestelling ontvangen. Helaas ga ik nu afscheid nemen van Otto

Slecht

10 weken geleden een eethoek besteld daarop was een wachttijd van 7 weken.na 7 weken bericht gehad en hij werdt op locatie bezorgd bij het nakijken gemeld dat 1 pakje niet klopte antwoord bezorger ja hor klopt wel en ja hor het was een nachtkastje in plaats van een tafel onderstel....goed gelijk gebeld en eind van de week even terug bellen gedaan...sorry mevrouw we hebben geen idee week 2 precies hetzelfde week 3 tja mevrouw even afwachten dit is gewoon slecht slecht slecht laatste x dat ik bestel

De leverstatus werd continue verlengd

Bij de bestelling van het product is een leverstatus gemeld van ongeveer midden augustus. Hierna heb ik in de tweede week van augustus een mail gekregen met de wijziging van de leverstatus van twee weken. Na een week heb ik tot mijn verbazing een mail gekregen met een wijziging van de leverstatus van 9 weken? Ik heb hierna contact opgenomen met de klanten service welke mij heeft verteld dat het inderdaad klopt. Ze heeft aangegeven dat zij hier geen andere info over heeft en dat ik dus nog 9 weken zou moeten wachten. Dit vind ik natuurlijk niet normaal en heb de bestelling daarom geannuleerd. Ik vind het erg jammer dat ik twee maanden zonder kast heb gestaan omdat ik erop vertrouwde dat de aangegeven levertijd enigszins zou kloppen. Een uitloop van twee weken zou ik nog kunnen begrijpen, maar negen weken gaat mij te ver. Jammer dat het zo heeft moeten verlopen. Het is voor mij zeker geen optie meer om iets bij otto met vertrouwen te bestellen.

Niet zo.

Een bestelling van 4 t shirts en een bodywarmer 2 weken later nog niet compleet. De t shirts in 3 verschillende zendingen ontvangen. De bodywarmer nog steeds niet. Beetje erg rommelig.

Oneerlijke afgehandeld

Eerst leveren ze een verkeerd artikel, dan na het juist toegestuurde artikel laten ze me 2 keer betalen voor iets wat ik niet besteld heb, terug gestuurd heb en het het geld ook niet waard is. €70,- voor een trainingspak (welke ik besteld heb) en nog een keer €70,- in rekening brengen voor wat een trainingspak had moeten zijn maar waarvoor een beachshort werd geleverd. Niet mijn fout maar wel mij voor de kosten laten opdraaien. Ik vindt het ronduit schandalig dat er zo met klanten en producten wordt om gegaan. Een dag na levering meteen weer retour gestuurd en nog beweren dat ze het niet ontvangen hebben. Waardeloos teleurgesteld, voel me gewoon zwaar in de zeik gezet dat jullie mensen zo geld afhandig willen maken.

Teveel leveringen van 1 bestelling

Ik had 1 grote bestelling geplaatst en heb dit in 4x ontvangen. Nu moet ik nog 1 shirt krijgen, dus 5x. Mijn buren zijn daardoor vaak lastig gevallen. Wij nemen graag elkaars pakketten aan, maar dit gaf mij een bezwaard gevoel. Ik zal niet meer bij Otto bestellen.

Teleurstellend na 1 keer wassen

Na 1 keer wassen op 30 ‘ was de mooie camelkleur veranderd in een saaie beige kleur. Verder prima broekje.

Bikini gekocht

Nr 158 164 bij boven topje was gedraaid gestikt en is nu al gebroken op vakantie, erg slecht ben niet tevredem

Geldklopperij

Had een jurk gekocht via "achteraf betalen". Ik verwacht een factuur/mail maar krijg na 14 dagen een aanmaning met 5 euro kosten. Ik heb ook een blouse besteld deze wordt voor de 3e keer verlaat geleverd. Deze had ik wel vooraf betaald. Maar een tegemoetkoming? Nee.

lange wachttijd

mijn laatste bestelling laat lang op zich wachten voor een paar slippers 3 weken is erg lang voor zo'n simpele beselling

Deze broek zit altijd goed.

Het hele jaar door zit deze broek voor mijn goed. En de goed werkende knoop sluiting maak deze broek compleet. Dus niks slechts op deze broek aan te merken.

Na 5 maanden desinformatie van 'klanten' service OTTO - product niet geleverd en moeten cancellen

Procedures van OTTO klantenservice zijn gericht op 'vertragen, pappen en nathouden'. Het is een platform dat geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor processen die het faciliteert tussen verkopers en klanten.

Waardeloos

otto registreer mensen bij bkr zonder enkele rede al 4 jaar lang ten onrechte sta ik geregistree en otto weigerd medewerking door mijn bkr eraf te halen. In 2016 heeft direct pay het incassobureau waar heb mee werken al door gegeven aan otto,dat de zaak gesloten kan worden.ibmten onrechte aanmelding maar otto snapt het alkemaal niet en doet er verder niks mee.zit nu al 4 jaar in afwachting van.kan geen abonnementen krijgen.geen hypotheken en ga zo maar door.bedankt otto

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.