Slecht klanten service.

Ik bestelde een kast, maar hoor daarna niets meer. Call centre waar je naar wordt verbonden antwoord wel snel, maar kan niet uitleggen waar het pakket is. Ik wil daarom de bestelling annuleren, Maar dan word ik door verbonden met een collega....waarna je meer dan een kwartier aan de telefoon zit te wachten en er niets gebeurt. Hopeloos.

Nooit meer Otto, ook al zie ik een leuke aanbieding!

In december een stofzuiger besteld. Ging al na 2 maanden kapot. Otto gemaild en klantenservice heeft de stofzuiger netjes vervangen. Er is mij nooit gevraagd om de kapotte stofzuiger terug te sturen, noch is mij een retourlabel gestuurd. Maar na enige tijd kreeg ik "betalingsherinneringen". Kennelijk was er een factuur aangemaakt omdat er geen retour binnen is gekomen. Gelukkig had ik de kapotte stofzuiger nog in de schuur liggen! Na geloof ik 3 of 4 keer Otto klantenservice contacteren, en het bovenstaande verhaal uitgelegd, ben ik niets wijzer geworden over hoe ik het pakket naar Otto moest sturen. Ze zeggen dat ik het bij een Postnl punt in moet leveren. Hoe dan? Als ik geen retourlabel krijg, en als ik geen adres krijg? En wat moet ik precies vermelden? Dus na contact met 3 of 4 medewerkers moest ik het alsnog zelf uitpluizen op de website van Otto en heb ik vervolgens zelf info gevonden. Ik stuur de kapotte stofzuiger dus terug, en deze wordt vreemd genoeg afgeboekt. Maar later wordt er weer een factuur open gemaakt en staat er een derde(?) stofzuiger in het account, alsof er weer een bestelling is gemaakt en er staan een T&T bij waarvan de Postnl pagina aangeeft dat er niets is verstuurd. Otto, waar zijn jullie mee bezig zeg? Zojuist weer contact gehad. De medewerker wist ook niet wat er aan de hand was en heeft het doorgezet. Ik zou binnen 3 werkdagen meer horen. We zullen zien! Maar hoe dan ook, ik geef mijn geld voortaan wel uit bij andere webwinkels.

Hoi Tim, Bedankt voor je reactie! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen het samen oplossen en daarom neem ik direct contact met je op via de hier bekende gegevens. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Slecht

Slechte informatie betreft openstaande posten ondanks retouren en zeer slechte kwaliteit kleding. Na 3 keer dragen alle zakken broekzakken kapot terwijl de broek zelf nog keurig is.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De meeste artikelen snel geleverd op 2 dingen na, die hebben wel lang geduurd, maar dat kan gebeuren. Een ruiling was snel geregeld via de klantenservice ook. Dus gewoon tevreden.

Hoi Herma, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Wacht me pakket af en bestel nooit meer hier.

Al een week op me stofzuiger aan het wachten, al dagen dat postnl hem nog steeds niet heeft ontvangen en een berekening moet maken. Onduidelijk geholpen door chat klanten service. En blijkt dus dat hij nog vervoerd moet worden naar postnl. Ik zit met smart te wachten, omdat mijn huidige (zelfde) stofzuiger kapot is gegaan. Heb beetje spijt dat ik niet ergens anders besteld hebt waarvan je weet dat het er met de dag max 2 wel echt verzonden is. Dus levering binnen 2-4 dagen voldoen ze zeker niet aan. Zal wel nog daaaagen duren voordat het is verwerkt.. uggs vorge bestelling waren ook niet echt. Dus al met al is dit me 2de keer en NOOIT meer.

Hoi Suzan, Bedankt voor je reactie! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen het samen oplossen en daarom neem ik direct contact met je op via de hier bekende gegevens. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Goede en snelle service

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Hoi Nadia, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Zeer slecht

2 eethoekbank gekocht, bij levering beschadigd gatje ivm schuiven en slijtage schade, het doos bedekte niet de hele eetbank. meteen foto's gemaakt. Klantenservice gebeld, en probleem gemeld en composattie van mindering van het bedrag, zonder te weten dat ik nog meer schade aan zou aantreffen en dat er ook kleur verschil. De doos niet opengemaakt in alle vetrouwen dicht gelaten omdat ziek werd en niet in staat was om in elkaar te zetten. Gisteren geprobeerd in elkaar te zetten en trof echt snij schade binnenkant van de stof en schroef onderdelen ontbreken en zakje waar de schroeven in zaten was al open. Het leek wel op een geretourneerd product. En kleur kwam niet overeen met de andere bank echt een verschil! Terwijl de banken hetzelfde betreft merk en kleur in de beschrijving, wijken ze heel erg af van de montage en kleur en structuur en heeft ook niet in beschrijving gestaan. Ik vindt heel vervelend en frustrerend, het heeft mij zoveel tijd en energie gekost en nog steeds. Ik wil alleen eetbanken zoals beschreven op Otto site en product in goede orde te ontvangen. Wat ik nog vervelend vond was dat de juiste afdeling mij niet te woord wilde staan en mij adviseerde om te mailen, terwijl dat ze gewoon telefonisch beschikbaar zijn.

Hoi Yahia, Bedankt voor je reactie! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen het samen oplossen en daarom neem ik direct contact met je op via de hier bekende gegevens. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Wisselend.

Levertijden wisselen sterk en de kwaliteit van de kleding ook. Pyama's willen bijvoorbeeld nog wel aan de dunne kant zijn. Heb wel een aantal aankopen gedaan waar ik heel tevreden over ben. Het persoonlijke besteloverzicht moet je even doorhebben maar is in principe in orde. Prettig dat bestellingen van nog niet geleverde artikelen kunnen worden ingetrokken. Jammer dat de kortingscoupons waar OTTO zo kwistig mee is niet kunnen worden gebruikt als een van de bestelde artikelen is afgeprijsd. Om van de korting te profiteren moet je dan 2x leverkosten betalen en dan heb je er weer een stuk minder aan.

Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! Ik ga je vraag over de kortingscoupons doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

outdoorschuh

Snelle levering de schoenen zitten prima meteen aangedaan en lopen maar het voel goed aan een aanrader en tevens een mooie rode kleur. prima leer geen knelpunten.

Kan niks bestellen al 2 weken slechte site!!!!

Ik probeer steeds een bodywarmer te bestellen maar elke keer als ik op afrekenen klik krijg ik “we kunnen je bestelling niet uitvoeren neem contact met ons op” en als ik ze dan bel krijg ik altijd de voicemail. Bah slechte website kom hier nooit meer!

Beste Mick, Heel vervelend dat je bestelling niet is gelukt. We willen dit graag met je oplossen. Helaas is het telefoonnummer wat je hebt opgegeven buiten gebruik. Zou je het juiste telefoonnummer aan ons willen doorgeven via [email protected] zodat we contact met je kunnen opnemen. Vriendelijke groet, Monique van Otto

Na review fijn contact

Naar aanleiding van mijn minder positieve review werd er snel telefonisch contact met mij opgenomen: wat ze eraan konden doen om mijn ervaring te verbeteren. Dat vind ik professioneel en heeft mij positief gestemd. Goed gedaan OTTO!

Hallo Marloes, Bedankt voor de mooie review en prettig gesprek. Ik hoop dat je na ontvangst veel plezier hebt met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Goede kleding, goede prijs

Snel geleverd, passend en mooi

Hallo René, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Comfortabele en leuk uitziende sandalen

Fijne zachte sandalen, zitten lekker. Goed van maat! Met klittenband goed aan te passen naar de vorm van je voet. Voetbed lekker zacht!

Hallo Christine, Bedankt voor de mooie review. Ik hoop dat je de sandalen veel kunt dragen. Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

kleinhartig

Tijdens de Paasdagen ontving ik een servicebericht dat mijn favoriete model New Balance sneakers in mijn maat weer voorradig was: "bestel snel" enz. Omdat het echter Pasen was kon ik niet even contact opnemen met de klantenservice teneinde te overleggen dus heb ik de gok maar gewaagd en de New Balance sneakers besteld. Van een eerdere zichtzending heb ik ook nog een paar Sketchers sneakers in mijn bezit want ik wil dus alvorens een keus te maken graag de twee modellen even vergelijken. Op dinsdag dus alsnog René van de klantenservice gebeld en deze liet mij weten dat ik niet kon omruilen omdat het hier om twee verschillende merken gaat. Alsook was hij tegelijkertijd alvast hardop de dagen aan het tellen die ik nog had om te retourneren dan wel te passen.... "Ja dat zou nog wel kunnen". En dan te bedenken dat ik de New Balance sneakers nog niet eens ontvangen heb..... Tsja, schoenen blijven nu eenmaal schoenen en de interpretatie van René aangehoord hebbend, zo ga je blijkbaar met klanten om, overweeg ik nu alles (zodra in mijn bezit) te retourneren en maar eens elders te gaan omzien

Hallo Priscilla, Jammer dat we je niet naar tevredenheid hebben geholpen. We willen graag de kans krijgen om het goed te maken, zou je contact met ons op willen nemen door te mailen naar [email protected]? Wil je in het bericht je klantnummer en telefoonnummer noteren? Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Een heerlijk zittende broek met uitstekende pasvorm

De broek is donkerder dan ik op de foto's zie, maar alsnog erg mooi. De broek zit heerlijk. De pasvorm is uitstekend. Ik ben lang (1,78) en lengte 34 is voor mij precies goed.

Hoi Corien, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Prima verlopen

Snelle levering en snelle verrekening na retour

Hoi Thea, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

geweldig

altijd klantvriendelijk in een woord samengevat gewoon top service,levering, retouren altijd keurig afgehandeld chapou

Hoi Josejoop, Wat een fijne review, bedankt! We zien je graag snel terug op otto.nl. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Erg laat geleverd

Materiaal goed maar erg lang op moeten wachten m

Hoi Jo, Wat vervelend dat de levertijd langer was dan verwacht. Mijn excuses hiervoor. Fijn dat je wel tevreden bent over het artikel. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Slecht

Slecht, moest voor een jas met 1 maat groter dan ik besteld had 53 euro bijbetalen

Hoi Marian, Bedankt voor je reactie! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik neem contact met je op via de hier bekende gegevens. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Fijn

Heerlijk shoppen bij Otto!

Hoi Anna, Goed om te horen dat je het zo leuk vindt om bij ons te shoppen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Goed product en snelle ontvangen

Hoi Anta, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor de review. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Vaak prima, maar nu slecht!

Verkeerde broek gekregen, moest 29 zijn, kreeg 26. Was elders en moest wel aan. Vreselijk!!!

Hoi Gritta, Het spijt ons dat je problemen het ondervonden met de levertijd van je bestelling, dat was niet onze bedoeling. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Fout zeer goed hersteld.

Ik bestelde schoenen maar kreeg een trui... Gebeld en alles was zeer snel gecorrigeerd. Trui teruggestuurd en de schoenen waren zeer snel geleverd ! Het kan niet altijd perfect gaan toch ?

Hoi Michael, Fijn om te horen dat de omruiling zo geregeld kon worden. Ik wens je veel loopplezier met je nieuwe schoenen. Vriendelijke groet, Wendy van OTO

Makkelijk bestellen, pas betalen wanneer je het artikel houdt.

Heel ruim aanbod. Veel populaire en betaalbare merken. Niet alleen kleding, maar ook huishoudelijke apparatuur en veel over wonen en slapen. Dus lekker lang zoeken, kijken en shoppen in één webshop. Wel zo handig!

Hoi Marijke, Bedankt voor deze mooie woorden. We hopen je snel weer terug te zien! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

mjin ervaring met otto is perfect

ik heb nog nooit een probleem met otto gehad.goede serviceen snel geleverd.

Hoi Annemieke, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.