Verschrikkelijk

Op 24 maart is mijn bestelling (tv/wandmeubel) binnengekomen. Helaas is deze beschadigd aan de voorzijde, waar je dus constant tegen aan kijkt. Vervolgens de klantenservice gebeld. Er zou een nieuwe worden besteld. Normaliter zou het 4 weken duren, maar gezien de corona omstandigheden kon dit 6 weken duren. Nou kan gebeuren dacht ik, overmacht. Na 7 weken nog steeds niks binnen. Weer de klantenservice gebeld. Hebben ze aangegeven dat er wat met bestellen verkeerd is gegaan. De bestelling moest opnieuw worden ingediend. Oftewel ik moest weer 4 tot 6 weken wachten. Vervolgens heb ik ZELF gevraagd, om een tegemoetkoming uit coulance. Na 3 keer bellen en 4,5 week verder heb ik €25 tegemoetkoming gekregen. In tussentijd meerdere keren met de klantenservice gebeld. Waar zelfs 2 keer door HUN de verbinding is verbroken. Hier een klacht voor ingediend en natuurlijk GEEN terugkoppeling hiervan gekregen. We zitten nu vandaag op 29 juni dat betekend dat ik 14 WEKEN verder ben. En ik heb nog steeds GEEN NIEUWE PLANKEN. Bij mijn laatste telefoongesprek aangegeven. Dat zij dit of nu gaan oplossen of ik mijn geld terug wil.

Wat een nep-bedrijf

Wat een nep-bedrijf.. je kunt er van alles bestellen alleen leveren doen ze niet. Op meerdere verzoeken reageren ze niet, gebruiken ze corona als excuus. Inmiddels levering meer dan ANDERHALVE maand vertraagd en geen enkele update!

Onbeperkt afschrijven van administratie en maningskosten

Nadat ik het volledige bedrag betaald heeft,gewoon doorgaan met het berekenen van manings en administratie kosten. Inmiddels weer opgelopen tot 30 euro. Ik kan het gelukkig met gemak betalen, maar zeer triest dat dit ook met grote waarschijnlijkheid gebeurt bij mensen die dit echt niet kunnen missen. Echt misselijkmakend

Snelle levering. Redelijke prijzen. Retour altijd mogelijk. Ik ben een zeer tevreden klant

Onduidelijke levering en betaling

Ik blijf t moeizaam vinden om bij Otto te bestellen. Drie paar sokken die ieder apart worden verzonden uit verschillende vestigingen. En dan een betalingsregeling of hie je dat ook maar moet noemen. Ik wil gewoon meteen afrekenen met Ideal. Er mankeert verder NIETS aan het geleverde. De kwaliteit is prima.

waardeloos

BESTELLING GEPLAATST EN BETAALD levertijd WAS 2 WEKEN 4 WEKEN LATER NOG MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN ZEER SLECHTE SERVICE VIA HUN FACEBOOK PAGINA CONCLUSIE ......NOOIT MEER DAAR BESTELLEN, EERLIJK GEZEGD LIJKEN ZE MIJ FAILLIET TE ZIJN MAAR WEES DAAR EERLIJK OVER

Waardeloze service

Ik zit al ander halve week met twee boxsprings die opgehaald moeten worden er is tot twee keer toe een afspraak voor mij ingepland. Blijf ik thuis zitten wachten om uiteindelijk te horen dat ze niet opgehaald kunnen worden. En dan een onbeschofte medewerker die mij bij de tweede keer aangeeft dat het zijn hoofdpijn niet is dat Otto hun zaken niet goed regelt. Bellen met de klantenservice werkt ook niet want daar wordt ik in de wacht gezet totdat de verbinding verbreekt. Nu weer twee dagen verder en gewoon geen geluid geen beeld!!! Ik ben er echt helemaal klaar mee!!

Waardeloos....

Lange levertijd met dito overschrijding. Besteld artikel werd uiteindelijk niet geleverd door schade. Klantenservice gebeld omdat er verder niets werd medegedeeld, wachttijd ruim 1 uur..... Uiteindelijk een medewerker die mij niet verder kon helpen en toezegging dat bevoegde medewerker mij de volgende dag zou terugbellen. Op 3e dag na deze toezegging zelf maar gebeld, wederom absurde wachttijd, geen oplossing. Schade moest beoordeeld waarna men nieuwe zou opsturen, vooralsnog met de wederom lange levertijd. Geld teruggevraagd, kan wat langer duren door drukte en weekend... Ga op zoek naar andere kledingkast.

Goede kwaliteit

ik ben al 40 jaar bekend met Otto. Blijft betrouwbaar en betaalbaar.

in het algemeen een goede beslissing met natuurlijk de foutjes meegenomen

ik ben op zich zeer tevreden met de Otto. heb al vaker in een beoordeling gezegd dat de Otto zich moet gaan onderscheiden van de Wehkamp en de mediamarkt. dat kunt u zeggen toch niet helemaal het zelfde, hier hoe ik daar op kwam. Ik ben iemand met een niet al te grote beurs. Dus als ik iets nieuws wil en of nodig heb vaak de groteren spullen op afbetaling moet doen.dat gedeelte is fantastisch .want het geeft je toch ook een fijn gevoel als je wat nieuws kan kopen.dat dit natuurlijk allemaal moet worden terugbetaald is logisch .maar dan komt het, als ik voor woning artikelen moet wezen ben ik goed bij de Otto maar voor elektronica moet ik weer naar de media markt om die nieuwere spullen heeft. Voor wat daar tussen zit en het moet op afbetaling komen we bij de Wehkamp dit alles vind ik jammer zonde en kost mij uiteindelijk gewoon geld .ik weet niet echt een beoordeling maar een mening ,maar toch graag gedaan

Tevreden,met name de retourservice

Doorgaans ben ik zeer tevreden over Otto, soms komt het voor dat mijn product retour gestuurd moet worden maar di is bij jullie uitstekend geregeld. De meeste producten zijn helemaal prima.

Wát een ontdekking!!

Eindelijk een fijne, goed zittende en leuk uitziende bh gevonden voor een 'normale' prijs. Ik ben er blij mee.

Prima zaak met goede artikelen en goede service, en zeker in de grote maten, met goede merken.

Levertijd en klantenservice zeer slecht

Ik heb bij Otto een bureau besteld op 24 mei waar van (nog steeds) op de website stond aangegeven dat de levertijd hiervan 1 week is. Inmiddels is het 1 maand later (24 juni) en heb ik nog niks ontvangen. Sterker nog, Otto heeft zelf ook geen idee waar het pakketje is. Ondertussen meerdere malen geprobeerd telefonisch contact te krijgen, waarvan elk telefoontje een wachttijd van gemiddeld 45 minuten (!!) heeft. Dit is onacceptabel. 1x heb ik het geduld gehad om langer dan 45 minuten te wachten waarbij ik te horen kreeg dat mijn pakketje 'ergens in Duitsland' zou moeten zijn.. Ik bestel hier nooit meer.

Uitstekende service , goede kwaliteit.

Prima kwaliteit en netjes verpakt en geleverd.

prima.

Correcte en snelle levering geweest.

Prima artikel

Mooi en goede artikelen . Snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn producten die ik via otto.nl heb besteld. wat op voorraad was stond aangegeven en wat later zou komen stond al eerder bij het bestelde artikel vermeld.

ik werd erg blij.

goede en mooie producten voor een prettige prijs.

Bestellingen en het leveren ervan is gewoonweg uitstekend !!

uitstekend !!!!!!

wat you see is what you get. koede kwaliteit. snel geleverd.

P r i m a

Makkelijk bestellen. Snel geleverd

als het is wat ik denk is het goed

Zeer tevreden.

Onze ervaring is tot nog toe prima..ga zo door! Kwaliteit..Pasvorm.. nog geen klagen. Maten kloppen ook goed heb nog niks terug hoeven sturen.

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.