Zeer slecht

Waardeloze service! Half augustus een koffer besteld, zou 6 weken duren, een paar keer over gebeld. Werd mij beloofd dat deze ivm onze vakantie op tijd binnen zou zijn. Net met Harm gesproken, wordt vriendelijk verteld dat ik gewoon op zoek kan naar wat anders ,3 dagen voor vertrek. En ze er niks aan kunnen doen “risico van online bestellen” 12 weken voor een koffer!

Schandalig

Vanochtend onderstaande post geplaatst. Binnen een minuut verzoek om PB. Dus doen alsof je het graag wil oplossen. Krijg ik alsnog een antwoord als dit: Beste Otto, misschien nemen jullie mij als klant via deze weg wel serieus. Ruim 6 weken geleden heb ik stoelen buiten jullie besteld. Hier stond niks bij vermeld over een lange levertijd. Lange tijd bleef de bestelling in mijn Otto staan als nog niet verwerkt. Hier heb ik 3 keer over gebeld en kreeg te horen dat het echt goed kwam. Gek dat ik geen bericht van jullie krijg, maar hier achteraan moet bellen. Uiteindelijk kreeg ik een bericht dat de levering vertraagd was. Vervolgens was de status in Mijn Otto aangepast op levertijd 1 week. Toen week 2 na deze melding ten einde liep afgelopen zaterdag, heb ik weer gebeld. De medewerker vertelde mij, dat de levertijd op 1 week stond. Toen ik aangaf dat dit er al twee weken staat, wist hij ook niet aan te geven hoe dit kon. Aangezien mijn geduld op is, vroeg ik hem met nadruk notitie te maken van mijn telefoontje en dat ik binnen een week uitgezocht en uitgelegd zou krijgen wat er aan de hand is met mijn bestelling! Krijg ik zondag een mail dat de status van levertijd weer naar onbekende tijd is gezet wegens vertraging! Ik moet het maar doen met een mededeling? En hoe kan een product, klaar voor levering binnen een week opeens weer vertraagd zijn?Ik ben gelijk in de pen gekropen en heb een mail gestuurd. Nu 5 dagen later heb ik nog steeds geen antwoord! Ik vind het schandalig hoe laconiek er wordt omgegaan met een bestelling van een klant en hoe slecht jullie communicatie en service is in deze zaak.

beyond slecthe service

Ze gaan for no reason adminstratieve kosten toevoegen. Als je die niet wilt betalen komt je in een soort incasso traject terecht. Lekker service. Het is ranzig

Perfecte pyama

Wat verrassend was het om als 84 jarige 2 pyjama's over de post te krijgen. "Zouden ze passen? " Ik schoot er meteen in, het zat lekker, heerlijke dunne katoen. Ik ben er blij mee. Otto, bravo. Marinus van der Molen

Ronduit slechte en misleidende webshop

17 september een riem besteld en betaald. Levertijd ca 1 week. Inmiddels is het 7 oktober niets ontvangen en ook geen enkel bericht omtrent vertraagde levering. Vele malen met klantenservice gebeld met de vraag waar mijn riem blijft. Antwoord: is onderweg, is uit ons magazijn vertrokken, is uit magazijn in Duitsland vertrokken, is vertrokken en gaat meerdere magazijnen langs alvorens de riem bij post.nl aangeboden wordt, wij weten niet waar de riem is zolang niet aangemeld bij post.nl. Geld terug dat kan volgens Otto pas na 6 weken en onderzoek naar levering. Terugstorten duurt dan ook nog 10 dagen. Laatste keer klantenservice gebeld en nu gemeld dat ik geen genoegen neem met deze gang van zaken. Manager krijg je niet te spreken, medewerker klantenservice is ronduit geïrriteerd en onbeschoft. Einde van het verhaal: opeens kan mijn betaling wel geannuleerd worden en mijn geld wordt teruggestort. Dus op 17 oktober heb ik mijn geld terug, heb ik geen riem en voel ik mij belazerd door Otto. Mijn advies bestel de riem in China weet je ook niet dat hij komt krijg je wel een status van je verzending en in het ergste geval krijg je je riem ook niet maar dat kost je dan een paar euro en geen €67.00.

Na maar dan een maand nog steeds mijn geld niet terug

Na het retourneren van een artikel op 30-08-2021 heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Al zeker 10 keer gebeld.

Slechte service ooit

Duurt al vijf weken bijna dat ik m’n pakket niet ontvangen heb. Al 6x wordt er geroepen “hij is uit het magazijn van Duitsland gegaan” allemaal leugens. Hier nooit bestellen mensen!!!

Een grote ellende om geholpen te worden

Postnl gaf aan dat mijn pakket geleverd was. Echter niets ontvangen. Gebeld naar postnl maar die gaven aan dat otto contact op moest nemen. Gebeld naar klantenservice otto kreeg ik een vage rede te horen waarom de koerier misschien had bevestigd dat hij het bezorgd had. Dus moest een dag wachten. Weer terug gebeld we gaan het in behandeling nemen weer 3 werkdagen wachten. Meerdere mails gestuurd en geen 1 x een goede oplossing aangeboden. Word gewoon niet goed op het probleem gereageerd.. Het enige is ja je moet nog 2 a 3 weken wachten.

Zeer slechte levering en klantenservice

Ik wacht nu al twee weken op een radio die ik besteld heb voor de verjaardag van mijn dochter. Ze weten niet wanneer die komt want hij moet uit Duitsland komen. Ze willen geen contact opnemen met Duitsland dus laten mij maar afwachten of mijn dochter wel of geen verjaardagscadeau op tijd krijgt. Vreselijke slechte service. Eerste en laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Wat een onzucht

Slechte site en webwinkel. Zeggen 2-4 levertijd volgens geen mailtje helemaal niets na dag 4 ik ga kijken. Ca 1 week levertijd. Goeie communicatie!!!!! Kuch. 2e x inmiddels vorige keer na 1 week tijd me bestelling geannuleerd. Ongelofelijke shit dus. Geen aanrader.

Slechte klantenservice en bijzonder slecht systeem

Producten besteld via de website. Betaling gedaan via ideal. Vervolgens krijg ik een dreigmail dat ik nog 50 euro zou moeten betalen, wat raar is want ik heb via ideal betaald en daar kan je zelf het bedrag niet invullen of wijzigen. Vervolgens vraag ik om een uitleg waar de fout zit, hier wordt constant omheen gepraat en het probleem wordt bij mij neergelegd. Meerdere malen om uitleg gevraagd maar ze kunnen het niet in het slecht functioneerde systeem vinden. Kortom een zeer zwakke klantenservice met een beroerd systeem en mensen die niet bereid zijn om iets voor je uit te zoeken.

Superkwaliteit

Het artikel is van superkwaliteit, prima pasvorm. Levering wel vertraagd.

Niet efficiënt, klantonvriendelijkheid

Wat een gedoe!!! ik bestel hier NOOIT meer. Drie kledingstukken & schoenen besteld en een wandmeubel . Op mijn account vd website stond nog mijn oude adres dit kreeg ik niet aangepast. Ik kon ook een pakketpunt kiezen dus koos ik die tegenover mijn nieuwe huis. Heel lang en meerdere keren aan de telefoon gehangen omdat ze toch het wandmeubel verstuurden naar mijn oude adres. Alle kledingstukken werden ondertussen los verstuurd gespreid over weken (niet nodig en totaal niet milieubewust) Schoenen zijn nog steeds niet binnen en het is nu een maand geleden. Krijg het geld van het wandmeubel niet terug. Krijg nu een shop te goed via mijn account op de website als ik mijn schoenen binnen heb (zeggen ze) Dan moet ik zelf weer een mail gaan sturen dat ik geld terug wil ipv shop te goed. Maar wil daar dus echt nooit meer shoppen.. het was een NACHTMERRIE! De vrouw die ik sprak was heel onaardig en ongeduldig en beantwoorde mijn vragen niet of nauwelijks. Gewoon huilen! Zo onaardig! Oja bel kosten 18 euro uiteindelijk en heel veel negatieve energie. Niet doen hoor.. ga maar gewoon naar een leuk winkeltje met aardig personeel.

Retour beleid dramatisch

Aanmaningen voor pakket dat in jullie bezit is. In pakket 2 items, 1 bevestigd retour andere moet nog verwerkt worden. Ik krijg nu aanmaningen voor beiden en niemand helpt! Enige wat ik steeds te horen krijg: overleg verzendbewijs maar! Na ontvangt dat item retour was heb ik verzendbewijs weg gegaan. Nu willen ze het hebben want zonder bewijs doen ze niks. Kortom; sta met rug tegen de muur om moet betalen voor items die retour zijn. Heb mij nog nooit zo behandeld gevoeld. Klantenservice ver beneden peil en wordt behandeld als moedwillige crimineel. In en in triest. Wordt door Otto opgelicht voor ruim €50! Enige advies dat gegeven wordt is dat ik moet betalen anders blijven ze bedrag verhogen! Dit zijn criminele praktijken.

Ondeugdelijke kasten

Bij Otto een hoekkast besteld met 2 losse kasten voor ernaast. Wat een waardeloze kasten. Slecht en soms ook niet voorgeboord, na 8 uur pas de kasten in elkaar kunnen zetten waarbij we hem op alle fronten hebben moeten ondersteunen en extra moeten lijmen omdat het gewoon slappe hap was. Scheef gemonteerde lade geleiders door de leverancier, delen zijn open spaanplaat en dus niet afgewerkt. En dit is dus niet bij 1 kast, maar bij alle drie de kasten !! De kasten kosten 700 euro, hiervoor mag je toch echt wel betere kwaliteit verwachten

Zeer en zeer slecht

Een kledingkast gekocht in juli, begin augustus geleverd met 2 van de 3 deuren stuk waarvan 1 spiegeldeur. Het railophangsysteem was veel te lang (40cm). Afgesproken met de telefoniste dat de levertijd van de nieuwe deuren max 3 weken zou duren. We zijn nu 14 september en vandaag pas de deuren gekregen, maar het railophangsysteem nog niet. Weer gebeld met Otto en dit is nu pas in behandeling genomen, dus weer een levertijd van maximaal 2 weken....zeggen ze!!!!!! We wachten het af, maar bestel hier nooit weer iets!

Ellendig bedrijf, totaal niet meedenkend met de klant

Echt een drama bedrijf, ik raad aan hier niks te bestellen. Mijn vriendin en ik hebben beide apart dingen besteld onder andere accounts. Bij meerdere leveringen kwamen de spullen kapot aan: bank, salontafel, tv, meubel en stoelen. Klantenservice is echt om naar huis te schrijven, schuiven het constant af op HUN leverancier, die moet het maar goed inpakken. Maar Otto is het bedrijf dat het verkoopt! Ze willen en kunnen niet helpen om met HUN leverancier contact op te nemen on de goederen wel goed binnen te laten komen. Salontafel is maar liefst 3 keer kapot binnengekomen. Ter compensatie konden ze niet meer dan 20% korting bieden. Hierna hebben we deze order maar gecanceld. Zonde van alle tijd en extra kosten die hier mee gemoeid voor Otto zelf. Voor mijzelf vind het vooral zonde van alle extra kilometers, 3 kapotte pakketten en een half jaar later nog steeds niks! Tevens vraag ik mij af of ze hier dan nog wel winst op maken. Al met al gewoon een bedrijf waar ke niks wilt bestellen!

Zeer slechte service.

Bestelling gedaan ruim een week voordat ik het artikel nodig had. Beloofd werd dat het op tijd zou komen. En het komt dus niet op tijd. Het kostte extra tijd omdat men mijn identiteit niet kon verifieren!! En daar moest ik zelf achter komen door te gaan bellen omdat ik in de order zag "dat het artikel retour was gezonden naar de afzender" Ik moest van alles opsturen om mijn identiteit te verifiëren. Inmiddels was het artikel ook nog tussendoor gestegen in prijs, daar moest ik zelf ook nog eens achteraan. Nu ontvang ik het artikel te laat waardoor ik er niets aan heb. Bedankt Otto! Waardeloze winkel!

Otto gewoon slecht

Iets besteld, verwacht je 1 pakket. Nee komen er 2 en ook nog een week later. Een gelijk retour gestuurd, de ander geannuleerd. Weken later moet ik als nog transsportkosten betalen. Raar gedoe??

Defecte leveringen

Ik heb nu al 2 keer een tv binnen met een scherm waar een breuk in zit. Ik heb al meerdere malen geprobeerd te bellen met afdeling retour maar die zijn nooit bereikbaar. Ze zouden me terug bellen maar dat gebeurd ook niet. Nu gaan ze voor de zoveelste keer een nieuwe opsturen waar ik weer een tijd op moet wachten. Dat betekend dat ik zometeen voor de derde keer een dag moet vrij nemen om de tv te ontvangen. Dat kost me al meer dan de tv waard is uiteindelijk

Verschrikkelijk

Had een schuifdeur kast besteld en verkeerde onderedeelen gekregen na 3 keer onpieuw bestellen kreeg ik mijn onderdeel alsnog niet binnen Heele gezeik heeft kij 3maanden geduurt en nu ga ik heel de kast retouren Eccht verschrikkelijk wepsite en mederwerkers Niemand luistert ofzo!! Ik wou gewoon de goeie artiekel binnen krijgen hoe moeilijk kan het zijn??? Nooit hier iets kopen

Waardeloos broek terugsturen en moeten betalen!

Het duurt allereerst erg lang voordat de bestelling geleverd wordt. Ik stuur in 1 pakketje 3 broeken terug. Van de eerste wordt pas na 2 weken geld teruggestort, van de tweede na 3 weken en de derde is nooit geregistreerd en moet ik dus alsnog gewoon betalen omdat ik, na 3 maanden, het verzendbonnetje niet meer heb. Wat een waardeloos bedrijf, ze hebben hun zaken niet op orde!!

Nog nooit zo slecht behandeld

3 augustus kast besteld met ook op verhuizing eind september. Krijgen een week later bericht dat we vooruit moeten betalen. Gedaan. Bellen navragen. 21 augustus zou de kast opnieuw besteld zijn. 1 September vraag ik na of de bestelling nu loopt en of we de kast alsnog op tijd kunnen verwachten. Krijg een bot antwoord dat we 659 Euro hadden moeten over maken en niet 629, De kast was duurder geworden. De bestelling was nog steeds geblokkeerd. Toen ik boos reageerde kreeg ik te horen dat ik mijn mond moest houden. Ik ben 65 jaar maar als klant ben ik in mijn leven niet zo slecht behandeld. Natuurlijk heb ik de bestelling geannuleerd. Krijg mijn geld binnen een paar dagen terug....ben benieuwd. Wijze les. Ga nooit naar Otto waar je een nummer in een niet werkend systeem wordt en waar klantvriendelijk gedrag niet bestaat.

leuke kortingsacties bij Otto

Otto heeft een leuke website, overzichtelijk. Ik heb kleding gekocht voor mijn kleinkinderen en heb mogen profiteren van de kortingsactie op zwempakken. Binnen 3 dagen had ik de bestelling in huis en kon ik mijn kleinkinderen verwennen met het cadeau via Otto. Ik hoop snel weer wat te bestellen bij jullie, vriendelijk bedankt voor de goede service

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.