Raad otto af

Alles is onduidelijk, als ik bel weten ze niet waar mijn bestelling is of wat er aan de hand is. Een bekenden van mij besteld veel later dan ik maar krijgt eerder zijn bestelling binnen. Elke x dat ik bel is er wat anders aan de hand volgens hun. Otto als je t niet kan laat het gewoon zitten en ga lekker wat anders doen. Prutsers!

waardeloos

heb ruim twee weken een bestelling gedaan en deze zou binnen 7 dagen bezorgd worden nu twee weken later nog steeds niets ontvangen, men zegt dit komt door de drukte, denk eerder dat ze de boel niet op orden hebben in Duitsland. Hoe kun je nu spullen in Nederland verkopen als je het uit een magazijn in duitsland moet halen, zeker nu in corona tijd, dit is toch echt achterlijk, dit is toch geen bedrijfs voering zo.

Verbazing

Had het besteld, leek mij bijzonder aangezien het onder mannenondergoed werd aangeboden. Misschien als unisex. Maar op zich, het is een comfortabel item.

Ik heb vestje besteld, was er zo. Maatje te klein, klantenservice gebeld, kon zo ruilen. Ik ben prima geholpen, vriendelijke klantenservice.

Wachten,wachten

Zit al 14 dagen te wachten op een bestelling, inmiddels 2 pakket bewijzen van post.nl maar nog geen pakket,wel dubbele kosten op mijn rekening, ga je bellen sta je 15 min in de wacht, blijkt dat mijn bestelling ergens in Duitsland is aangekomen, Otto zelf maar een nieuwe bestelling heeft gedaan en ik nu nog een week kan wachten op mijn pakketje, en maar afwachten of het financiële gedeelte goed gaat,. Pff wat een gedoe

Wacht 15 dagen op bestelling!

Op 1 februari bestelling geplaatst. Tis nu 15 februari en nog geen zicht op binnenkomst bestelling. Lijkt dat de producten van Otto uit China komen. Annuleren gaat niet volgens klantenservice. Als na 6 weken bestelling niet binnen is gaan ze onderzoek doen. Ongelofelijk!!

Heel slecht

4 jaar geleden koop ik een (slecht) bed voor ruim 800 euro, waar ik een paar maanden later doorheen zak. Met veel moeite mocht ik een ander bed uitzoeken. Dit bed was 1000 euro dus ik verwachte wel een betere kwaliteit. 2 jaar later waren de matrassen zo erg doorgezakt dat ik nu al een jaar met ernstige rugklachten opsta en weer nieuwe matrassen moet kopen. En wat misschien nog wel het ergste is, is dat ik het bed kocht op afbetaling. Blijkbaar de maand november vergeten te betalen waar ik niks over hoorde. In januari de factuur betaald en een paar maanden later kwam ik er achter dat ik aangemeld was bij bkr. Dat was hun beleid en niks aan te doen..

Te lange levertijd en bestelling in delen binnen

Alles duurt te lang. Bij wehkamp alles binnen dag binnen. Zelfs deel bestelling geannuleerd omdat ik al meer dan week heb gewacht. Wil niet meerdere keren een pakje van 1 bestelling ontvangen en niet zo lang wachten.

Belachelijke

Ik bestel een kussen, sokken en ondergoed. 2 weken verder alleen mijn ondergoed binnen. Sokken blijken niet op voorraad maar dat stond niet op de site na een telefoontje weet men nog steeds niet wanneer deze geleverd kunnen worden. De kussen is nog erger hiervan wist de persoon niet eens te vertellen wanneer de leverancier waar jullie hem bestellen gaat leveren. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet maar lijkt me jullie iets meer de touwtjes in handen moeten nemen. Want ik blijf er bij waar ik bestel is de verantwoordelijke voor de goede levering en dat is belabberd ik wacht nog maar weet niet meer waarop.

Niet tevreden

Ik denk dat het voor mij de laatste keer is dat ik een bestelling bij jullie heb gedaan. Te vaak klopt de maat niet. Ik had nu een rok maat 36 besteld maar de rok was denk ik maat 42. Je moet wel de verzendkosten betalen. Dan bestel ik toch liever bij een andere webshop.

Slecht nog steeds niet geleverd

Heb voor de 2e keer het artiekel besteld en het wordt niet verzonden. Ik krijg een mail met 3S code en vervolgens kan ik het niet volgen, het is nooit geleverd aan POSTNL.

Alleen maar Ellende

Je kan Beter vragen wat gaat er wel goed.. wacht al bijna 5 maand op een kast met 14 dagen levertijd

Waar blijft mijn 10 euro?

Heb meegedaan aan enquête kreeg 10 euro korting daarvoor code toegezonden gekregen maar kon hem nergens invullen bij betaling.JAMMER!!!!!! IETS BELOVEN MAAR.....

Niet goed ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd

Ik heb 2 truien en broek besteld... 1 trui heb ik en de broek... De eerste trui was ik niet thuis. Nu heeft die trui een week bij Post NL rond geworven.. werd dus niet bij een afhaal punt bezorgd... Na herhaaldelijk post nl en de Otto gebeld te hebben...beide wijzen naar elkaar....is mijn trui niet bezorgd en het geld terug geboekt.... Dus al bij al heb ik nog steeds niks..... Lekker bezig beide...

Belofte niet naa komen wel factureren...

20 ste jan bestelling geplaatst. Men zou binnen 3 tot 5 dagen leveren. 25 ste gefactureerd dus betaald het is nu de 8 februari. De producten zijn niet eens uit magazijn en medewerkers vragen aan mij of ik over 10 dagen nog eens kan bellen en dan gaan ze eens kijken wat er fout is gegaan. Wat is dit voor en winkel. De zelfde product kost bij wehkamp 89 euro .. Ik heb mijn geld terug gevraagd dat ging ook niet.. Dus mensen let op de beloofde 3 tot 5 dagen is..... Dit is mijn laatste bestelling bij deze winkel.

Goede service en hele goede klantenservice.

zeer goed

Ongelofelijk lange bezorging

Al bijna 2 maanden geleden een bestelling gedaan nog steeds niet ontvangen!!!.maar wel dubbel in rekening gebracht.. Zeer slechte service ooit!!!

Schoften zijn het

Je besteld een rauch kast kepan, na 4 weken word die dan geleverd. Uitpakken en in elkaar zetten. Dan kom je erachter dat er geen montage handleiding bij zit. Meteen gebeld, nu 4 dagen verder en 8 x gebeld te hebben...heb ik nog steeds niks binnen. Word beloofd dat er naar een speciale afdeling een bericht gestuurd word om het af te handelen. Maar nee hoor, totaal niks. Dan bel ik weer, blijkt er helemaal niks bekend te zijn van mijn melding. Echt belachelijk en te schofterig voor woorden dat er zo met je word om gegaan. Me ouders van in de 80 jaar zitten nu met een half afgemaakte kledingkast.. Kast kopen , geleverd krijgen en dan aan je lot over gelaten. Dit kan toch niet!!! Maandag maar weer bellen en kijken wat ze eraan doen. Tot nu toe is mijn mening.....wat een klote bedrijf.

Slechte service

Als je 10x belt krijg je 10x een ander antwoord. Ik heb veel geld uitgegeven voor een product wat gewoon kwijt is Zeker 12x gebeld Ieder had zijn eigen 'oplossing' Maar geen had een oplossing die mij hielp.

ontevreden!!!!!

Zag een leuk kastje.Drie dagen levertijd.....ik besteld en blij!!!!Inmiddels enige weken verder en nog geen kastje en ook helemaal niet blij meer.Al een paar keer gebeld maar het lijntje waar je dan aan gehouden wordt is aanzienlijk korter dan de levertijd.Slechte Service en zeer klantonvriendelijk.Nu maar eens een formele klacht indienen, want hoe moeilijk kan het zijn om de klant op de hoogte te brengen wanneer je je niet aan de gemaakte afspraken kunt houden.

tot nu toe te lang gewacht.

Ik bestelde 2 nachthemden op 21 jan. 2021 order nummer is 22820221 eerder al een mail gestuurd..........niets gehoord nadien. tot vandaag ...6 feb 2021 niets ontvangen en heb de bestelling geannuleerd en nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg!! of gaat dat ook weer weken duren??? echt niet verwacht van OTTO.

Zeer slecht, niets hier bestellen

Ik wilde naar 2 maanden annuleren, dit kon op dat moment nog maar op het moment dat de bank aangeboden wordt bij de vervoerder moest ik even bellen, dus ik hem nadat ik een mail van post NL had ontvangen, en toen bleek dat annuleren niet kon en dat ik de bank kon weigeren aan de deur. Ook krijg ik al een week daarvoor al een mail dat de zichttermijn verlopen was en dat ik nu echt bijna 500 euro moest betalen om extra kosten te voorkomen.

Otto kwam achteraf prima uit de bus!

'n Beetje verbaasd over de vaste verzendkosten toch maar de bestelling gedaan want de prijs was prima! De aangegeven levertijd leek ook al niet moedgevend...maar dat viel ook al reuze mee...bravo!

ik ben zeer tevreden in het algemeen over de klantenservice betreft het bestellen / retourneren

Ik ben zeer tevreden over het afhandelen van mijn bestellingen het snelle bezorgen, geen problemen met retourneren , uitstekende digitale communicatie , goede kwaliteit van bestelde artikelen, betrouwbare internetwinkel. Ik ben een zeer tevreden klant, die voorlopig ook een vaste klant blijft

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.