Goede producten

Heb een jurk gekocht deze is van mooie kwaliteit en maat past goed .ook schoenen gekocht deze zitten goed en zijn van mooie kwaliteit.

Hoi Fran, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de artikelen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Makkelijk via de app

Shoppen via de app is zo makkelijk

Hoi Cynthia, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug in de app! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Mooie schoenen.

goede bezorging

Hoi Hennie, Goed om te horen dat de levering naar wens is gelopen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden

Hoi Milu, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Vriendelijke service medewerkster

Regenjas bleek aan de krappe kant, na een telefoontje werd direct een andere opgestuurd Zulke service kom je niet vaak meer tegen

Hoi Omam, Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. Fijn dat de jas voor je is omgeruild voor een nieuw exemplaar! Geniet van je jas tijdens het echte Nederlandse weer :-). Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Prima sandalen/ slippers

Snelle bezorging, mooie sandalen, goede prijs.

Hoi Anneke, Wat fijn dat je de sandalen zo snel in huis had. Veel plezier ermee! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

heerlijke broek snelle levering.

2 weken geleden een broek gekocht past perfect zit heerlijk. Denk dat ik nog een andere kleur ga bestellen.

Hoi Annie, Bedankt voor je review over de broek. We zien je graag snel terug om de andere kleur broek te kunnen leveren. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Geweldig. Goede service en was zeer snel bezorgd

Ara sneakers gekocht dacht dat de kleur niet goed was na telefonisch onderhoud met uw medewerker omgeruild. En bleken toch de goede kleur te zijn super blij mee

Hoi Mieke, Fijn om te horen dat je de schoenen hebt kunnen omruilen. Veel loopplezier op de schoenen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

leuk shirt

Het shirt zit lekker. ideaal voor de lente en zomer

Hoi Herbert, Bedankt voor je review! Veel plezier met het shirt. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Mooie goedzittende broeken

Precies wat ik ervan verwacht had.

Hoi Henk, Goed om te horen dat je tevreden bent over het bestelde artikel. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Goede producten veel keus .

Hoi Susanne, Bedankt voor je review. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Snelle levering en goede service .

Mijn laatste bestelling werd snel en accuraat geleverd . De producten , die ik besteld heb , hebben een goede kwaliteit en een prima pasvorm . Deze producten zou ik zeker aanbevelen aan anderen .

Hoi HF Folmer, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling en levering hiervan. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Koop al jaren badmode bij Otto. Zitten al jaren dezelfde bikini's in jullie bestand. Jammer dat er zo weinig zijn met push up, gewatteerd. Vraag me ook af als je cupmaat B hebt en normale bh maat 85 omvang waarom al die bikini topjes te straks zitten. Heeft heel Nederland omvang 70??? zo niet waar......

Hoi Jo, Bedankt voor je feedback over het weinig aanbod in bikini's met push up, we gaan dit doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. We raden je aan altijd de maattabel te gebruiken bij het kiezen van de bikini's. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Waardeloos

Ik bestel een spijkerbroek en krijg dames laarzen toegestuurd Ook is het retour pakket nog niet verwerkt door jullie terwijl deze al lang en breed bij jullie terug is

Hoi Marnix, Bedankt voor je reactie! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen het samen oplossen en daarom neem ik direct contact met je op via de hier bekende gegevens. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Zeer goed!

Leuke kinderkleding gekocht. Mooi en van goede kwaliteit!

Hoi Elja, Bedankt voor je review! Geniet van de kleding die je hebt ontvangen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Geweldige broek

Mooie broek qua kleur pasvorm en prijs

Hoi Lisette, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de broek. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Simone Losada

Geweldig. Ik ben 100% met Otto tevreden. Bedankt

Hoi Simone, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊 Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Snelle levering, goede prijs

Ruime keuze, snelle levering, scherpe prijs

Hoi Monique, Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Tot de volgende bestelling! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Super content/levering kwaliteit

Hoi Daniel, Bedankt voor je review. We hopen je snel terug te zien op otto.nl. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Prachtige broeken

Niks geen klachten Alles perfect

Hoi Grietje, Wat een fijne review, bedankt! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Snel accuraat

Snelle levering Kwaliteit perfect

Hoi Robella, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over OTTO. We zien je graag snel terug. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Prima snelle levering

Had twee artikelen besteld. Ene past en zit prima. Tweede artikel kwam later heb ik geretourneerd omdat het niet paste, alleen moet het betaalde bedrag nog terug ontvangen van Otto. Verder prima tevreden.

Hoi Gretha, Goed om te horen dat het artikel past. Ik zie dat de retour binnen is. De terugbetaling zal een dezer dagen plaatsvinden. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Retourzending onduidelijk

Retourzending erg onduidelijk in account

Badpak gekocht, ik vind het erg mooi. Staat perfect.marion

Perfect gedaan

Perfect geregeld

Hoi EG van de Werken, Bedankt voor je review. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.