Retourzending onduidelijk

Retourzending erg onduidelijk in account

Badpak gekocht, ik vind het erg mooi. Staat perfect.marion

Perfect gedaan

Perfect geregeld

Hoi EG van de Werken, Bedankt voor je review. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Nog niks ontvangen

Ik heb 2 paar schoentjes besteld (levertijd 3-5 werkdagen). Helaas niks mogen ontvangen dus contact opgenomen via de chat. Er bleek wat vertraging te zijn omdat het even niet op voorraad was, jammer dat dit niet gecommuniceerd wordt (zeker aangezien het verjaardagscadeautjes hadden moeten zijn). Inmiddels zijn we 13 dagen verder en is er nog steeds niks bij postNL binnen gekomen en ook niks bij mij. Super jammer dit, eerder ging het altijd vlekkeloos. Voor nu dus ontevreden en wat dit product betreft dus niet perse aan te bevelen.

Hoi Gabriela, Bedankt voor je reactie! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen het samen oplossen en daarom neem ik direct contact met je op via de hier bekende gegevens. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Goede webwinkel.

Ik bestel hier graag. Goede aanbiedingen en snelle nette levering

Hoi Rick, Fijn om te horen dat je zo graag bij ons besteld. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Website erg duidelijk ,en afhandeling snel!!

Hoi Hanne, Goed om te horen dat je onze website zo fijn ervaart. We zien je graag weer terug op www.otto.nl! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

De voorsluiting BH van Lascana is zo zacht en de pasvorm perfect, daar koop ik alle kleuren van. Ivm een schouder blessure kan ik me nu zelf aankleden en zie ik er goed uit.

Hoi Anita, Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons de Bh's te bestellen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

alles is goed verlopen.

prima webshop.

Hoi Albert, Fijn om te horen dat je tevreden bent over otto.nl. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Mooi slippers

Mooi slipper en zitten perfect

Hoi Dm, We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met je slippers. We wensen je er heel veel plezier mee. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Ongelooflijk veel keuze en uitmuntende service!!!

Al jaren koop ik bij Otto en ik vind hun grote keuze geweldig! Ik slaag vrijwel altijd, zowel voor deftige kleding alsook lekker casual! Ook mijn nachtkleding en lingerie komt hier vandaan! Heel veel schoenen, zowel zomer- als winterschoenen/laarzen staan in mijn kast! Al mijn favoriete merken zijn via Otto te krijgen en ik ben super blij met ze! Ik ga nog heel lang en heel veel bestellen bij de enige echte OTTO!!!

Hoi Tamaryn, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

goede service, snel verzending

goede service, snelle en nette verzending....

Hoi Pjotr, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Veel keuzes en altijd op tijd geleverd

Hoi Magda, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug op otto.nl. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Ik zou hier weer bestellen

Hoi Richard, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Erg goeie artikelen

Heb al vaak iets besteld bij otto. Altijd goeie service en kleding is van goeie kwaliteit. Ook goeie website met duidelijke foto's.

Hoi Jeanet, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug op otto.nl. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

niet zo fijn

de broeken met korte maten , zijn toch nog wat lang . zal er een zoom in moeten leggen

Hoi C.C. Van der Meer, Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. We zullen je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Waardeloos

MENSEN niet meer hier iets kopen!!!!! Onterechte BKR

Goedemiddag, We hebben dit doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Er wordt morgen contact met je opgenomen. Groeten, Germaine

Zo stressvol dat ik er hartkloppingen van krijg.

Ik word gegijzeld door Otto omdat ik mijn bestelling niet kan annuleren, dit kon alleen de eerste dag van bestelling, ik mag weken wachten op mijn bestelling en zit dan aan retourkosten vast, de verzekering dreigt na 4 dagen van bestelling met aanmaningskosten voor een artikel die ik nog niet heb ontvangen en aan de negatieve resenties te zien ben ik benieuwd of dat gaat lukken, een chatbox medewerker verwees mij naar de dagen van levering op de bestelpagina. Otto is niet meer wat het geweest was.

Late bezorging

Ik heb 2 pyjama's besteld. De eerste kwam na 1 week. Is al niet zo vlot. De tweede kwam zeker 4weken later. Geen bericht van Otto over het uitblijven van de bestelling. Pas toen ik er zelf over belde hoorde ik een nieuwe datum, die uiteindelijk nog 2 weken vroeger was dan in het systeem stond. Ik had daar graag iets over van Otto gehoord.

Hoi Anne-Miek, Het spijt ons dat je pakket later is aangekomen. Je kunt ervan op aan dat dit een uitzonderingsgeval is. We gaan onze uiterste best doen om de berichtgeving te verbeteren. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Alles goed en snel opgelost

Kast besteld duurde heel lang uiteindelijk was pakket kwijt nu kreeg ik geld terug en kon ik nieuwe kast bestellen maar wel weer opnieuw verzendkosten betalen wat een beetje jammer is. Uiteindelijk was het een misverstand en is alles gelukkig goed en snel opgelost. Super fijn

Beste Kim, We hebben net telefonisch contact gehad en ik heb de verzendkosten voor je afgeboekt. Bij een ruiling is het inderdaad niet de bedoeling dat je dubbele verzendkosten betaald. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe artikel. Vriendelijk groet, Monique van OTTO

Slecht contact met een medewerker

Ik heb een klacht Heb 2 broeken besteld maar ik heb ze retour gemeld telefonisch, dus 1 maat kleiner besteld ,alles ging goed totdat ik bericht thuis ontving dat ze naar pakjes gemak Verzonden gingen worden en dat bestaat bij ons niet meer de vorige broeken waren bij de Gamma afgeleverd en dat zou nu weer gebeuren maar de dame in kwestie ( een buitenlandse ) die begreep het allemaal niet erg,heb haar al 2x aan de telefoon gehad erg rommelig allemaal hoe nu verder? mijn huisnummer 37 postcode 1791WB mijn naam de Ridder,hoe gaan we dit oplossen??? wij gaan 25 maart op vakantie voor 3 weken en wilde graag de broeken mee

Schandalig

Ik wilde een jas bestellen bij Otto die in elke maat dezelfde prijs heeft alleen in maat M een stuk duurder toen dacht ik nog: foutje maar nee hoor die maat wordt meest verkocht vandaar, zei de klantenservice. Nou wat een klantvriendelijk bedrijf is dat, ik ga nu ergens anders kijken en ga dit zoveel mogelijk vermelden op mijn social media. Ingrid van Hee.

Hallo Ingrid, We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn dat de jas in een andere maat duurder is en nemen je feedback zeer serieus. We nemen contact met je op om dit samen op te lossen. Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Slecht

Ik ben 5 dagen bezig geweest om ontbrekend beslag van een Wiemannkast te regelen. Ik heb 4 medewerkers gesproken helaas zonder resultaat en waarbij degene die het mogelijk uit zou zoeken steeds per mail alleen maar bereikbaar was. Omdat ons bed ook kwam wilden we dat het snel opgelost zou worden. Uiteindelijk het adres van Wiemann gevonden dit kregen we niet van Otto zij adviseerde eerst om het beslag zelf maar te kopen bij een bouwmarkt. Echt onvoorstelbaar! Het zou bij Otto 2-3 wk duren. Nu wordt het binnen 4 dg opgelost.

Hoi L, Vervelend om te lezen hoe het is gelopen. Ik zie dat je reeds contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft het een en ander met je afgesproken. Mijn excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

zeer mooie legging gekocht

fijne legging erg te vreden

Hoi Christien, Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Goed product snel geleverd

Bestellen gaat makkelijk, betalen gaat makkelijk, levering was snel en het product was wat ik ervan verwachtte. Kortom, niets bijzonders te melden, alles liep gestroomlijnd. Of is dat eigenlijk misschien juist wél bijzonder?

Beste A.O. Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊 Vriendelijke groet, Monique van OTTO

Fijne en snelle verzending. Badpak past goed.

Beste Martha, Bedankt voor je mooie review. Vriendelijke groet, Monique van OTTO

Charles Stulemeijerweg 2 5026 RT Tilburg

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.