Schandalig

Ik wilde een jas bestellen bij Otto die in elke maat dezelfde prijs heeft alleen in maat M een stuk duurder toen dacht ik nog: foutje maar nee hoor die maat wordt meest verkocht vandaar, zei de klantenservice. Nou wat een klantvriendelijk bedrijf is dat, ik ga nu ergens anders kijken en ga dit zoveel mogelijk vermelden op mijn social media. Ingrid van Hee.

Hallo Ingrid, We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn dat de jas in een andere maat duurder is en nemen je feedback zeer serieus. We nemen contact met je op om dit samen op te lossen. Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Slecht

Ik ben 5 dagen bezig geweest om ontbrekend beslag van een Wiemannkast te regelen. Ik heb 4 medewerkers gesproken helaas zonder resultaat en waarbij degene die het mogelijk uit zou zoeken steeds per mail alleen maar bereikbaar was. Omdat ons bed ook kwam wilden we dat het snel opgelost zou worden. Uiteindelijk het adres van Wiemann gevonden dit kregen we niet van Otto zij adviseerde eerst om het beslag zelf maar te kopen bij een bouwmarkt. Echt onvoorstelbaar! Het zou bij Otto 2-3 wk duren. Nu wordt het binnen 4 dg opgelost.

Hoi L, Vervelend om te lezen hoe het is gelopen. Ik zie dat je reeds contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft het een en ander met je afgesproken. Mijn excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

zeer mooie legging gekocht

fijne legging erg te vreden

Hoi Christien, Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Goed product snel geleverd

Bestellen gaat makkelijk, betalen gaat makkelijk, levering was snel en het product was wat ik ervan verwachtte. Kortom, niets bijzonders te melden, alles liep gestroomlijnd. Of is dat eigenlijk misschien juist wél bijzonder?

Beste A.O. Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊 Vriendelijke groet, Monique van OTTO

Fijne en snelle verzending. Badpak past goed.

Beste Martha, Bedankt voor je mooie review. Vriendelijke groet, Monique van OTTO

Oplichters!

Als de kleren of schoenen niet passen, moet je € 4,95 betalen voor retourneren. Het bedrag terug, duurt ook heel lang!

Beste Carmen, Wat jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad, dat was niet onze bedoeling. We nemen contact met je op om het samen op te lossen. Vriendelijke groet, Monique van OTTO

Super bedrijf

Alles netjes verzorgd en verpakt keurig bedrijf altijd op tijd bezorgd ook voor post nl een pluimpje.

Hallo Marie-Louise, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊 Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Prima geregeld en snel

Hallo Mieke, Fijn dat je zo tevreden over ons bent. We hopen dat je nog lang met veel plezier bij ons shopt. Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

super

super , snelle levering en goede kwaliteit van de producten

Hoi An, Leuk om deze reactie te lezen! Als je nog verbeter tips voor ons hebt, laat het weten! Veel plezier van de artikelen die je hebt besteld. Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Waardeloos

Enige tijd geleden 2 producten geplaatst. Helaas moeten retourneren. Retour is kwijt. De sticker die meegeleverd was in de doos gebruikt. Krijg te horen dat het niet hun adres is. Verder geen bestelling gehad of iets dergelijks, dus dat was de enige retourlabel.. uiteindelijk €400 moeten betalen voor iets wat ik niet meer heb…

Hallo Cansu, Heel vervelend dat je retour kwijt is, omdat dit naar een foutief adres retour is gestuurd. Ik heb contact met je opgenomen via de hier bekende gegevens. Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Snelle levering en ze doen wat ze beloven.

Hallo Jezz, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.otto.nl! Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Hele fijne jas

Super fijne jas Top merk Gewone maat genomen zit als gegoten

Hallo An, We zijn blij dat je zo tevreden bent over de jas. Nog veel plezier van de jas. Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Ik heb pakket normal en snel ontvangen . Daarvoor woord altijd geïnformeerd waar is mijn pakket en wanneer moet ontvangen. Super.

Hallo Nona, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Topbestelling

Jas bestelt, welke prima bevalt. Draag je hem bijna dagelijks

Hallo Be, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.otto.nl! Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Redelijk

Leveringen kunnen sneller. Kleding mag wat moderner

Hallo Jurgen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! Als je nog verbeter tips voor ons hebt, laat het weten! Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Probleem is goed opgelost

Hallo Anita, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊. Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Tenslotte goed

Een leuke winterjas besteld. De bezorging was minder. DHL had geen correcte afhandeling van de bezorging. Gebeld met OTTO klantenservice. Die legden de bezorging bij mij neer, maar ik gaf aan dat Otto dat moest regelen. Uiteindelijk is het goed gekomen, kon ik na 5 dagen mijn nieuwe winterjas ophalen, vergeet ik het geharrewar rondom de bezorging en loop nu te stralen in mijn fijne winterjas van Otto.

Hallo Elisabeth, Het spijt ons dat je problemen het ondervonden met de levertijd van je bestelling, dat was niet onze bedoeling. Fijn dat je de jas toch hebt ontvangen en dat je er veel plezier van hebt. Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

Goede pasvorm

De singlets hebben een mooie nauwsluitende pasvorm die gedurende dag goed blijft zitten.

Hallo Frankie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! Veel plezier met de singlets. Met vriendelijke groeten, Mariette van OTTO

geen gedoe daarom ga ik naar Otto toe! goede kwaliteit en service!

makkelijk te bestellen, snelle levering, goede pasvorm en kwaliteit.

Hallo Ab, Bedankt voor de mooie review Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Goede keuzes heerlijk winkelen

Hallo Ria, Fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Mooie Adidas schoenen gekocht, zitten prima en keurig volgens afspraak geleverd.

Hallo Theo, Bedankt voor je review! Ik wens je nog veel plezier van je schoenen. Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Bezorgkosten

Ik vind het jammer dat je bezorgkosten moet betalen. Ik wilde broeken ruilen maar had deze besteld op mijn man zijn email, toen ik belde voor de ruiling moest hij toestemming geven. Hij was werken en kon geen goedkeuring geven aan de telefoon. Waardoor ik genoodzaakt was om het retour te sturen en opnieuw een bestelling erin te zetten waardoor ik nu 2 x bezorgkosten moet betalen, jammer. Ook was er toen een actie van 20 procent korting, die liep ik daardoor ook mis, dubbel jammer. Groet Ans Roefs

Hallo Ans, Bedankt voor je feedback. We nemen contact met je op om het op te lossen. Desondanks hopen we dat je veel plezier zult beleven aan het artikel en zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in onze webshop. Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Nog steeds zeer tevreden

Na meer dan 25 jaar klant te zijn, kan ik zeggen dat winkelen bij Otto nog steeds een fijne manier is. Het aanbod is ruimer geworden maar de service is hetzelfde gebleven. Goede betaalopties en leveringen geschieden zoals aangegeven.

Hoi Patricia, Al 25 jaar klant! Fijn dat je zo blij bent met OTTO en dat zijn wij natuurlijk ook met jou 😊 Vriendelijke groet, Wilma van OTTO

Vertraging bestelling

Bij de bestelling stond 3-5 werkdagen levering. Ik wacht nou al 10 werkdagen en nog steeds niets ontvangen.

Diep teleurgesteld, bestolen

Diep teleurgesteld. Een bestelling die betaald was, direct telefonisch geannuleerd. Zou geld binnen 4 á 5 dagen terugkrijgen. Krijg paar dagen later mailtje, u heb contact gehad, maar wij kunnen geen geannuleerde bestelling vinden. Gewoon lange neus € 54 foetsie. Puur diefstal. Zelfde dag andere producten besteld. Helft uitgeleverd andere helft minimaal 4 weken levertijd. Geef dat dan aan op de bestelsite. Ben echt teleurgesteld. Gelijk de laatste bestelling geweest. En ik kan jullie nu al verzekeren dat ik het volgende bericht krijg: Hallo Jerry, Het is niet gelopen zoals zou moeten. We willen dit graag met je oplossen. Neem contact met ons op via een mail naar: review..ottobv.nl Vriendelijke groet, Marjo van OTTO Dat doen ze bij alle klachten en negatieve beoordelingen. Dat betekend dat ze hun klanten niet eens individueel serieus nemen!!!!!!!!!! Diep, diep schandalig Update 26-2-2024 Zoals al gedacht, standaard antwoord gekregen. Gereageerd en wat blijkt: In mijn mailbox antwoord gekregen dat ik de € 54 niet terugkrijg!. Want er is niet betaald en niet geannuleerd. Nemen zelfs niet de moeite om in de financiële administratie de betalingen erbij te zoeken. Ondanks dat ik screenshots van mijn bankrekening erbij gedaan heb, inclusief alle betalingskenmerken. Trekken gewoon een lange neus naar mij. Diep diep triest, pure diefstal. Ga vanmiddag even langs politiebureau om aangifte te doen van oplichting.

Beste Jerry, Bedankt voor je reactie! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen het samen oplossen en daarom neem ik direct contact met je op via de hier bekende gegevens. Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Charles Stulemeijerweg 2

5026 RT Tilburg

Over OTTO

Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.