Laden reviews...
Laden reviews...
125 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Deze verzameling reviews laat een breed scala aan ervaringen zien met Otto. Veel klanten prijzen de snelle levering en de kwaliteit van de producten, terwijl anderen problemen melden met retourneren en klantenservice. Over het algemeen geven shoppers zowel positieve als negatieve ervaringen weer, wat wijst op een gevarieerd niveau van tevredenheid.
Bestel met regelmaat een bikini naar volle tevredenheid. Voor het eerst was er iets niet goed met het broekje. Werd direct een nieuwe bikini besteld (weer keurig met korting) en een paar dagen later geleverd. Zo kon deze hele mooie bikini nog mee op vakantie.
Beveelt aan
4 May 2023
J
Koudekerke
Petit fleur hemdjes, vallen perfect op maat, goede kwaliteit, zeer tevreden, zo erg tevreden dat ik ze in alle kleuren gekocht heb. Leuk voor onder jasje, blazer. Dankjewel Otto.
Beveelt aan
3 May 2023
Yolan
Nijverdal
Zeer v prettige bh koop deze al jaren Zit lekker en is zeer comfortabel. Vindtbhet alleen jammer dat a t er geen keuze is in de kleur rosé met zwart of zwart m Et donker roodbpaars of roze met n roodbaars of hoe die kleur heet draag bijna nooit wit
Beveelt aan
3 May 2023
Mirella Van de wiel
Tilburg
Perfecte pasvorm en mooie kwaliteit
Beveelt aan
3 May 2023
Els Somer
HOUTEN
Mijn artikelen zijn nog niet geleverd. Precies twee weken besteld, levertijd is ca. twee weken. Ook geen mail of iets te vinden wanneer levering gaat plaatsvinden.
Beveelt niet aan
3 May 2023
Lisbeth
Ouderkerk a/d IJssel
Bestelling zou binnen 4 weken binnen moeten komen, na 5 weken wachten krijg ik te horen dat ik nog 3 weken moet wachten. Begrijp niet dat ze geen contact kunnen opnemen met de leverancier. Word gewoon tegen je gezegd als het niet langer kan wachten dan annuleer je de bestelling maar. Niet eens mee denken of wat moeite doen voor de klant.
Beveelt niet aan
3 May 2023
Mohammed khannous
Amsterdam
Zo als altijd zijn de Skecher sneakers pantoffels voor je voeten. Geen blaren meer goede steun voor je voeten en deze kunnen lekker in de wasmachine. Geen stinkende schoenen en voeten meer.
Beveelt aan
3 May 2023
Tom
Geulle
Uitstekende service
Beveelt aan
3 May 2023
Jim
Dedemsvaart
Makkelijk vanuit je stoel bestellen, vind altijd wel iets dat ik mooi vind.
Beveelt aan
3 May 2023
Anny Tebrunsvelt
Horst aan de Maas
Op vrijdag besteld en betaald inmiddels woensdag en nog geen bericht dat pakje wordt geleverd. Gaat dit wel goed? Het pakje kwam woensdagmiddag geheel onverwacht! En zo dus toch binnen de 4 werkdagen.
Beveelt aan
3 May 2023
mineke
Dordrecht
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik ben super boos Ik heb Nike schoenen besteld de maat was verkeerd door mijn schuld, ik heb gebeld en de goede maat doorgegeven krijg ik de zelfde maatschoen weer. En ik had de schoen nodig voor mijn vakantie Helaas moest ik met vakantie zonder de schoen Dat is niet leuk Niet mijn fout maar door jullie collega
Beveelt niet aan
2 May 2023
Sulaika
Helmond
Tot twee keer toe een broek besteld, maat 36, maar steeds geleverd in 34. We kopen de broek nu wel ergens anders.
Beveelt niet aan
2 May 2023
Tamara
Hengelo
Prima kwaliteit en pasmaat
Beveelt aan
2 May 2023
Thomas
Assen
Super geregeld alles perfect verlopen, ook retour goederen
Beveelt aan
2 May 2023
Denise
Zaandam
1 van mn favoriete merken en dan ook nog met korting
Beveelt aan
2 May 2023
Desire de Rooij
Tilburg
Snel geleverd, mooie artikelen
Beveelt aan
2 May 2023
Saskia
Nederhorst den Berg
Otto weet vertrouwen van mijn te winnen door snelle afhandeling van bestellingen en een goede prijs kwaliteit verhouding en retourneren is geen grote karwei bij Otto. In een woord een eerlijke winkel en men wordt met respect behandel. Een echte aanrader.
Beveelt aan
2 May 2023
Mierhamed
Amersfoort
Heeft nog niets binnen
Beveelt aan
2 May 2023
Johanna Van Wijk
Utrecht
Goeie prijs, snelle levering en goeie producten.
Beveelt aan
2 May 2023
Sanne
Harlingen
Heel slecht
Beveelt niet aan
2 May 2023
Robbie
Breda
Uitzoeken, bestellen, passen Helaas terug moeten sturen omdat artikelen totaal niet bij mij paste Hopelijk wordt de terugbetaling ook naar behoren afgewikkeld Dus prima tevreden
Beveelt aan
2 May 2023
wieneke
Winterswijk
Artikel is precies als de omschrijving
Beveelt aan
2 May 2023
Lenneke Brouwer
Gouda
Prima bezorging word goed op de hoogte gehouden wanneer het komt ,goede regeling met betalen .
Beveelt aan
2 May 2023
Sieraad
Vianen
bestellingen en retours worden netjes verwerkt. Klinkt heel normaal maar dat is niet bij ieder bedrijf zo.
Beveelt aan
2 May 2023
Matthy
Schiedam
Verkeerde bikini broek en top geleverd gekregen . 2x gebeld met iedere bestelling 1 x en zo vriendelijk geholpen om het op te lossen . Zonden te vragen verzendkosten retour gekregen . Perfect oplost door klantenservice Otto.
Beveelt aan
2 May 2023
Sonja
Aalsmeer
Ben je op zoek naar de nieuwste mode of zoek je inspiratievolle woontrends? Dan ben je bij OTTO aan het juiste adres! In de webshop kun je een groot assortiment online shoppen op het gebied van damesmode, herenmode en kindermode en alles omtrent multimedia, wonen & slapen en huishoudelijke apparatuur. Daarnaast heeft OTTO een ruim aanbod bekende en populaire merken zoals Adidas, Laura Scott, Vero Moda, Jack & Jones, Bruno Banani, s.Oliver, Converse, Tom Tailor, Lascana, Noppies en nog veel meer. Ons assortiment bevat mode en andere artikelen voor elk budget.
Charles Stulemeijerweg 2
5026 RT Tilburg
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven