prima service snelle levering

onderdeel nodig, snel geleverd

Goede service! Hellaas wat vertraging bij mijn betselling door de corona crisus maar ben erg goed op de hoogte gehouden!

Very helpful

Im very gratefull for help, only information but important!

• Poleciłbyś nas? Tak

Blijft knipperen

Xenon blijft knipperen niks waard.

Beste Jeffrey, Vervelend om het via hier te horen. Kans was groot om dit technische probleem al telefonisch op te lossen. In 99% van de problemen hebben we een oplossing. Onderstaande vragen stellen we ook vaak eerst telefonisc: Controleer daarom graag het onderstaande: -Heeft je scooter/brommer wissel of gelijkstoom op de draden? -Accu vermogen hoog genoeg? -Draden juist aangesloten? Gehele kit werkt namelijk ALLEEN op 12Vdc gelijkstroom. Dit staat ook overal duidelijk vermeld. Op gehele kit zit een jaar garantie. (niet bij verkeerd aansluiten natuurlijk) Daarom de 99% die we al aangaven....

Netjes behandeld en te woord gestaan

Product CDI draadloos ‘defect’ maar uiteindelijk goed geholpen hiermee. Nieuwe CDI toegestuurd gekregen. Product werkt super.

goed product,

goed product, volgende dag reeds ontvangen

Top!!!

Zelfs tijdens de coronacrisis mijn bestelling in rap tempo mogen ontvangen!!

Prima zaak.

Duidelijke handleiding bij Angel Eye. Aansluiten was in principe een fluitje van een cent.

Het heeft even geduurd, maar goed op de hoogte gehouden & perfect afgewerkt.

Halverwege december een kentekenplaat met LED richtingaanwijzers besteld. Er gingen een aantal dagen overheen waardoor ik wel wat twijfels kreeg. Toen werd ik opeens gebeld door Scoot-Xenon, dat ze wegens leveringsproblemen vertraging op mijn order hadden. Was enorm opgelucht even wat te horen, wist toen dat ik niet opgelicht ben. Daarna constant goed op de hoogte gehouden & uiteindelijk begin januari de kentekenplaat in ontvangst mogen nemen. Dankjewel!

Snelle service en niet duur

Goed en snel geholpen

👍

Prima ervaring

Product anders dan beschreven maar uiteindelijk goed geholpen hiermee, mocht wel omschreven worden dat dit product anders zou zijn. Bijvoorbeeld andere foto’s gebruiken

Beste Sjors, We hebben even gekeken wat je had besteld, dat konden we hieruit niet opmaken. Led koplamprand voor een Vespa Sprint. De afgebeelde foto wijkt niet af van het geleverde product. Kan je ons duidelijk omschrijven wat er volgens jou niet gelijkwaardig is geweest? Wij wachten op je reactie, Team Scoot-Xenon

Super en snel geholpen

Ja vind je nog weinig deze perfecte service. Mooie producten juiste kennis in huis voor een scherpe prijs. Dit kon ik niet ervaren bij andere aanbieders. Ga zo door👍💪

Perfecte service, alles is naar wens.

Ik had een aantal onderdelen nodig en alles heb ik bij Scoot-xenon kunnen krijgen. Alles werkt perfect. Ik zal vaker komen en anderen dit aanraden!

meewerkend

nog in onderhoud

Beste Dylan, Graag meer duidelijkheid waarover je niet tevreden bent. Gezien dit product bij nu ruim 1500 klanten na tevredenheid goed werkt. Ook helaas geen contact opgenomen met ons om het eea uit een te zetten met bijv de montage ect. Wij staan altijd open voor suggesties en voor verbeteringen aan onze producten. Graag dan ook meer info gezien je door de " korte bocht" opmerking. Scoot-Xenon Update: 16-9-19 Beste Dylan, Wij hebben je direct gebeld om het eea te bespreken. Echter is er afgesproken dan er vanuit jullie (je vriend had dit gemonteerd en review geplaatst) nog contact zal worden opgenomen met ons. Helaas niets meer vernomen en toch deze review geplaatst. Jammer we hadden graag vernomen wat nu precies het probleem was geweest. Nogmaals, wij staan altijd open voor een oplossing en weer een tevreden klant. Scoot-Xenon

Slecht

Angle eye doet t wel maar devil eye niet dus de koplamp zelf.

Beste Yorick, Inmiddels contact gehad en hebben voorstel gedaan. In afwachting van je projector die je ons zou toesturen voor evt een coulance regeling. (door verkeerde montage ect is het artikel uitgesloten voor garantie of coulance regeling.) Scoot-Xenon Vervolg 26-9-19. Helaas niets meer vernomen van deze klant. Gaf ons ook de indruk dat hij technisch niet kundig genoeg was om het geheel aan te sluiten. Altijd mogelijk en daarom staan we altijd graag klaar voor ondersteuning. Echter voor het aansluiten blijft de klant toch echt zelf verantwoordelijk. We hebben echt alles aangeboden wat in ons vermogen ligt, helaas. Scoot-Xenon

Super geholpen en hebben er echt verstand van

Via Whatsapp vraag gesteld. Direct antwoord met goed advies. Beztelling volgende dag gratis in huis top bedrijf!

Pluspunten

Alles wordt duidelijk vermeld in de instructies, bij vragen wordt je vriendelijk geholpen. Helaas ging binnen 3 dagen de inverter kapot en kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Ook werd mij verteld wat ik kon doen om dit de volgende keer te voorkomen. Alles werkt super en ziet er fantastisch uit. Angel eye Piaggio Zip

Gevoeligheid van de inverter verbeteren.

goede service, goed behandeld

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit. Assortiment is zeer uitgebreid. Fijne klantenservice via WhatsApp.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed contact met de verkoper

Geen