Prima ervaring

Product anders dan beschreven maar uiteindelijk goed geholpen hiermee, mocht wel omschreven worden dat dit product anders zou zijn. Bijvoorbeeld andere foto’s gebruiken

Beste Sjors, We hebben even gekeken wat je had besteld, dat konden we hieruit niet opmaken. Led koplamprand voor een Vespa Sprint. De afgebeelde foto wijkt niet af van het geleverde product. Kan je ons duidelijk omschrijven wat er volgens jou niet gelijkwaardig is geweest? Wij wachten op je reactie, Team Scoot-Xenon

Super en snel geholpen

Ja vind je nog weinig deze perfecte service. Mooie producten juiste kennis in huis voor een scherpe prijs. Dit kon ik niet ervaren bij andere aanbieders. Ga zo door👍💪

Perfecte service, alles is naar wens.

Ik had een aantal onderdelen nodig en alles heb ik bij Scoot-xenon kunnen krijgen. Alles werkt perfect. Ik zal vaker komen en anderen dit aanraden!

meewerkend

nog in onderhoud

Beste Dylan, Graag meer duidelijkheid waarover je niet tevreden bent. Gezien dit product bij nu ruim 1500 klanten na tevredenheid goed werkt. Ook helaas geen contact opgenomen met ons om het eea uit een te zetten met bijv de montage ect. Wij staan altijd open voor suggesties en voor verbeteringen aan onze producten. Graag dan ook meer info gezien je door de " korte bocht" opmerking. Scoot-Xenon Update: 16-9-19 Beste Dylan, Wij hebben je direct gebeld om het eea te bespreken. Echter is er afgesproken dan er vanuit jullie (je vriend had dit gemonteerd en review geplaatst) nog contact zal worden opgenomen met ons. Helaas niets meer vernomen en toch deze review geplaatst. Jammer we hadden graag vernomen wat nu precies het probleem was geweest. Nogmaals, wij staan altijd open voor een oplossing en weer een tevreden klant. Scoot-Xenon

Slecht

Angle eye doet t wel maar devil eye niet dus de koplamp zelf.

Beste Yorick, Inmiddels contact gehad en hebben voorstel gedaan. In afwachting van je projector die je ons zou toesturen voor evt een coulance regeling. (door verkeerde montage ect is het artikel uitgesloten voor garantie of coulance regeling.) Scoot-Xenon Vervolg 26-9-19. Helaas niets meer vernomen van deze klant. Gaf ons ook de indruk dat hij technisch niet kundig genoeg was om het geheel aan te sluiten. Altijd mogelijk en daarom staan we altijd graag klaar voor ondersteuning. Echter voor het aansluiten blijft de klant toch echt zelf verantwoordelijk. We hebben echt alles aangeboden wat in ons vermogen ligt, helaas. Scoot-Xenon

Super geholpen en hebben er echt verstand van

Via Whatsapp vraag gesteld. Direct antwoord met goed advies. Beztelling volgende dag gratis in huis top bedrijf!

Pluspunten

Alles wordt duidelijk vermeld in de instructies, bij vragen wordt je vriendelijk geholpen. Helaas ging binnen 3 dagen de inverter kapot en kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Ook werd mij verteld wat ik kon doen om dit de volgende keer te voorkomen. Alles werkt super en ziet er fantastisch uit. Angel eye Piaggio Zip

Gevoeligheid van de inverter verbeteren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nette prijs! Goede kwaliteit, snelle service, en behulpzaam!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit REVIEW bericht is inhoudelijk beschreven voor een ieder belanghebbende(n) Voordat een uitgaande bestelling heeft plaats gevonden is naar het nummer 030-6665355 gebeld en gesproken te hebben met de eigenaar van de firma Scoot-Xenon.. Door een klantgericht vriendelijk wijze op de gestelde vragen te zijn beantwoord, is per omgaande de bewuste 12 Volt dc.Overspanning Beveiliging besteld en inmiddels in goede orde ontvangen. Hier opvolgend is de 12 volt dc overspanning beveiliging conform de bijgeleverde aansluit schema c.q. Montage instructie binnen een uitvoerende Werktijd van 10 minuten in werking op de Vespa scooter gemonteerd. Door de aangename telefonische communicatie en de deskundigheid van de gegeven uitleg, rest mij niets anders, dan de firma Scoot-Xenon aan te bevelen voor uwerzijds voornemens tot aankoop.

Door de kennis van het verleden aangevuld met de technische wetenschap van het heden, is hierdoor geen op en aanmerking voor verbetering aan toe te voegen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Afhandeling van de bestelling ging volgends het schoolboekje.

(...)

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit. Assortiment is zeer uitgebreid. Fijne klantenservice via WhatsApp.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering,ruime keuze

Pluspunten

Goed contact met de verkoper

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ben telefonisch benaderd vanwege een aantal vragen die ik gesteld had. Was zeer verhelderend en er werd ook een passende oplossing aangeboden. De geadviseerde onderdelen besteld en ontvangen. Zeer netjes verpakt, en de onderdelen zien er perfect uit maar moet nog wel ingebouwd worden.

Op dit moment geen verbeterpunten. Van contact, tot advies en levering is zeer goed.

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle elevering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Veel geduld Super goede service Weet veel van de producten

Kwaliteit van producten minder

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Verzenging in prijs

Hulp bij monteren niet alleen zeggen het staat op een briefje

• Kennis & Vakmanschap

Beste Julien, Met technische ondersteuning via de Whatsapp is het waarschijnlijk nog niet duidelijk geweest. Wij leveren namelijk de enige kit in de markt waarbij je het minst hoeft aan te sluiten. Namelijk 3 draden op de lichtschakelaar, een op het contactslot en de laatste zwarte draad is altijd massa. Heel simpel, laagdrempelig en met een Nederlands handleiding in de "Jip & Janneke uitvoering kunnen we het bijna niet makkelijker maken. Geen losse draadboom met een vochtgevoelig relais zoals bij onze collega's dozenschuivers. Ook staat er duidelijk vermeld dat enige technische kennis wel een pre is. Graag vernemen wij dan ook graag waar het bij jou niet duidelijk is of was.

Pluspunten

Perfecte service.

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Helaas een terugkerend probleem in december met alle bezorg diensten. Wij hebben bewust gekozen voor DHL. Post NL is marktleider, maar kan het geheel niet aan. Dit is erg vervelend, zeker als je zit te wachten op je bestelling. Helaas is dit onmacht. Wij hebben ook een melding geplaatst op onze home site om onze klanten in kennis te stellen. Excuus voor het ongemak. Scoot-Xenon

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Juiste onderdelen leverbaar.

Informatie over verzending nadat je een bestelling hebt geplaats kan verbeterd worden.

• Prijs

Beste, Had u het juiste @-mail adres bij de bestelling opgegeven? Zo niet dan krijgt u ook geen track & trace nummer om de order status ect te volgen. Mail adressen met @hotmail.com willen nog wel eens voor problemen zorgen. Scoot-Xenon

Pluspunten

Staan je goed te woord als je problemen hebt. Altijd bereikbaar

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed bedrijf,snelle levering