100% wat een webshop moet doen

Snel, discreet en tegelijk hulpvaardig als er iets gewijzigd moet worden.

Leuke speeltjes, maar soms weet je niet hoe je het moet gebruiken, de bijsluiter is meestal niet in het Nederlands, misschien zouden er korte filmpjes kunnen verduidelijken hoe het moet

Zeer goede service !

Ik had eerst wat anders besteld maar dat produkt viel flink tegen. Dus een pittige recentie gemaakt. Daar werd adequaat op gereageerd inclusief een kortingscode als coulance. Dat noem ik uitstekende service. Verder worden vragen vlot en goed beantwoord. Prima webshop dus. Ook voor niet-gays !

super

heb gebeld je word keurig te woord gestaan zoeken uit waar ze je mee kunnen helpen netjes aan de telefoon wat prettig is dat de gayshop tot 23.00uu kunt bellen met vragen

Perfecte dienst en dienst na verkoop

Alles perfect en discreet geleverd, als je iets niet goed vind kun je die zonder veel moeite terug omwisselen.

Goed en snel aan gekomen

Mag meer uit over zijn

Uitstekende service en groot aanbod!

Fijne webshop met discretie verzekerd. Pakketjes komen aan op de aangegeven data. Groot aanbod met verschillende prijsklassen voor ieders budget. Kwalitatief ook goede toys. Het wil hier absoluut niet zeggen dat als iets minder hoog geprijsd is daarom minder goed is, soms zelfs integendeel. Ook zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijke webshop. Makkelijk afrekenen via bankcontact app of overschrijving. Zeker een aanrader!

Snelle & discrete levering

De 1e x dat ik hier besteld heb. Erg fijn dat ze hier aan afterpay doen. Ik kreeg mijn pakket op een zondag, in een discrete verpakking.

SUPER

Mijn bestelling is supersnel gekomen, en de afmetingen klopten wel bij de omschrijvingen

Professioneel en uitstekende service

Een duidelijke, overzichtelijke en professionele site waar goede beschrijvingen bij de producten te vinden zijn. Een kleine fout in mijn bestelling werd keurig opgepakt en correct afgehandeld. De site is van harte aan te bevelen: een uitstekende ervaring.

Groot aanbod aan producten in verschillende kleuren een maten. Snelle bezorging en goede service.

Bij TheGayShop vond ik meteen wat ik wou. Er waren verschillende merken, soorten, maten en kleuren. Het was moeilijk om maar 1 iets te kiezen... Daarom koos ik er meerdere :) Het was een zeer goede service en de bezorging was snel. Ik kom zeker nog terug voor meer

Bestel regelmatig producten bij de gayshop, wie niet zou je haast zeggen. Zeker de aftersales, door vakkundig personeel, is zeer goed

Een absolute aanrader!

De site is erg overzichtelijk, en er is ruime keuze aan producten van verschillende merken. Het bestel proces is easy, en je bestelling wordt discreet verstuurd. Het sparen van punten gaat, na het aanmaken van een account, vanzelf en is erg fijn als je een terugkerende klant bent.

Goede service, doet wat het beloofd.

Goede service en doet wat het beloofd. Producten netjes en discreet verpakt zoals op de site aangegeven. Enig puntje van kritiek is dat bij een betaling via PayPal de bestelling pas later wordt doorgezet. Misschien vermelden op de site of sneller verwerken?

gayshop goede leverancier maar post.nl geen goede bezorger

goede kwaliteit door post.nl is levering enkele dagen vertraagd hier een overzicht vr. 11:38 bestelling geplaatst vr. 13:03 mail van GayShop bestelling naar post.nl vr. 23:54 mail post.nl levering morgen 12:15 - 14:45 za. 8:30 mail post.nl levering vertraagd nu ma. 10:45 - 13:15 ma. 14:04 mail post.nl levering vertraagd nu morgen 11:45 - 14:15 di. 8:06 levering onderweg vandaag 15:25 - 17:25 di. 12:43 bestelling afgeleverd di. 13:13 mail post.nl levering bezorgd dus post.nl komt zijn afspraken niet na post.nl is geen betrouwbare bezorger

Goede service en duidelijke communicatie

Tot nu toe geen problemen gehad, als artikelen later gaan arriveren wordt je verwittigd

Voor 23:30 besteld en de volgende dag heb je het in huis. Ook fijn dat je het op een andere locatie kan laten bezorgen.

Vertrouwd en goed

Bestellen direct antwoord mail bestelling geplaatst. Volgende dag bezorgd. En goede betalings mogelijk heden. Maar ook grote keuze in prijs en speeltjes.

Zeeer goed netjes en snel

Top bedrijf alles word snel geleverd en alles is duidelijk ik ben geen gay maar bestel hier wel want dit is een top winkel

Pluspunten

Top service! Goede prijzen voor goed kwaliteit.

Foto's op de website kunnen iets beter. Zoals te laten zien hoe groot een product eigenlijk is i.p.v. foto's met een wit achtergrond.

Pluspunten

Bestellingen komen altijd snel aan en de producten zijn in goede orde. Producten zijn aan de goedkope kant.

Bezorgingskosten zijn dusdanig hoog dat ik meestal meerdere dingen koop zodat ik niet meer betaal voor bezorgen dan voor de daadwerkelijke aankoop.

Pluspunten

The products are very good quality and 24-hour delivery is amazing!

Pluspunten

Zeer goede communicatie Snelle levering Kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, goeie klantenservice, goeie producten voor normale prijzen.

Meer recensies van de producten zelf. Bij verschillende producten is niet genoeg informatie soms.

Pluspunten

Goede producten, snelle en discrete levering

Nog groter assortiment.