Zoals altijd top. Snelle levering en alles zoals het omschreven is.

Netjes geleverd en precies wat we zochten

Wat er zochten, vonden we niet in de hetero shop, maar wel bij jullie. Mooie site. We komen vaker.

snelle levering en discreet alleen de slip maten komen niet altijd overeen.

Je krijgt wat je verwacht en snel ook

De webshop heeft altijd duidelijke foto's en je krijgt wat je ziet. Ook zijn de spullen bijna altijd op voorraad, dus de bezorging is nog snel ook

Vlugge levering!

Geen problemen!

Uistekend

Snelle en discrete bezorging, leuke spullen

Exactly what I expect from service to goods

Service en goederen werden correct en snel geleverd.

Snelle levering, maar slechte klantenservice

Na mijn bestelling kwamen de producten heel erg snel binnen, dat gaat erg goed. Ook een goede discrete verpakking. Echter was er iets mis met een product. Bij contact met de helpdesk (niet van GayShop zelf) krijg je vrij snel een standaard mail terug met het retouradres, maar als je extra vragen hebt/stelt krijg je daar slecht tot geen antwoord op...

Topservice!

Snelle levering en discreet verpakt. Zij hebben voor ieder wat wils! Perfect!!

Helder, snel, en behulpzaam

Dit is een van de weinige webshops waar ik echt zeker ben van goede, snelle bezorging op de dag en manier die ik wil. Alle opties zijn helder uitgelegd, en alles is snel verwerkt. De keer dat er iets mis ging, was dat door een vergissing van mijn kant. Zeker een aanrader.

geweldig

veel variatie op producten voor ieder gemak.

Snelle levering en goede kwaliteit

Verbazingwekkend hoe snel je je bestelling ontvangt. Producten van goede kwaliteit.

aan iedereen aan te bevelen.

Topkwaliteit! zeer discreet,ook qua verpakking. snelle levering. groot assortiment. Diverse betaal mogelijkheden. Ik zal er ongetwijfeld vaker iets bestellen. Beveel het eenieder aan.

Goed spul.

Heel snel geleverd en keurig en goed verpakt.

Kwalitatief goede producten

Veel keuze mogelijkheden en van goede kwaliteit

Goede en snelle service

Zeer mooie producten

goed maar productdetails kunnen klanten echt helpen met duidelijkere informatie

1. de levering is goed(sterk aanbevolen) en het bestelproces is vrij eenvoudig. Ik hoop dat meer informatie over hun producten kan worden verstrekt (d.w.z. dat het handboek kan worden geüpload). details kunnen klanten helpen de producten beter te leren kennen, omdat het geen fysieke winkel is en sommige producten niet kunnen worden geretourneerd (d.w.z. sexy speelgoed). Ik was niet zeker over het materiaal van de kop van de anale douche die ik kocht, ik nam gewoon een kans die niet leuk is. 2. helaas heb ik de anale douche-promotie gemist.

Snel, correct en makkelijk

Heel makkelijk om iets te bestellen. Snel gevonden en netjes geleverd zoals afgesproken. Nooit te klagen gehad.

ALTIJD OP TIJD EN DISCREET VERPAKT

SUPER MOOIE EN DEGELIJKE SPULLEN

Fijne, snelle en discrete levering!

Goede productomschrijving op een overzichtelijke website en snelle levering. Alles volgens verwachting.

prettig winkelen

veel keuze

Kon snel genieten van m'n aankoop

Snelle levering en discreet verpakt.

100% wat een webshop moet doen

Snel, discreet en tegelijk hulpvaardig als er iets gewijzigd moet worden.