Een goed product, duidelijke beschrijving. Enig minpunt; Ik betaal per bankoverschrijving. Dan duurt het na ontvangst van het bedrag nog 3 dagen voor ik het product wordt verzonden. Dat moet mijns inziens veel sneller kunnen.Verder prima en betrouwbaar.

Super snelle levering!

‘s Avonds besteld en de volgende avond al kunnen genieten van de producten.

Goed product

heerlijk in het gebruik blij met mijn keuze

goeie websshop

keurig op tijd geleverd en discreet verzonden

Het is een zeer slechte ervaring met hun

Mijn beoordeling is op dit moment heel erg laag maar dat is Julie ijlen schuld hoor, ik hoop dat meer mensen het in gaan zien.

Geachte heer van Nunen, Excuses voor het ongemak. Ik vind het heel erg vervelend dat je niet tevreden bent. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Top snel geleverd

Snel geleverd.

Goede en snelle service

Verzending van bestelde artikelen zeer snel, en prettig dat direct voor een afhaalpunt gekozen kan worden. Helaas bleek een van de geleverde artikelen defect bij ontvangst. Na contact werd dit zeer snel en goed opgelost.

Heerlijk gevoel houd ik over aan mijn keuze voor The GayShop. De bestelling en levering zijn erg vlot verlopen. En nog belangrijker, de spullen die ik aankocht passen geweldig. Een aanrader voor zij die houden van spannende mode!

Pima , makkelijk te bestellen en keurig op tijd geleverd

De bestelde artikelen voldeden zeker aan mijn verwachtingen . En werden de volgende dag netjes bezorgd.

Zoals altijd top. Snelle levering en alles zoals het omschreven is.

Netjes geleverd en precies wat we zochten

Wat er zochten, vonden we niet in de hetero shop, maar wel bij jullie. Mooie site. We komen vaker.

snelle levering en discreet alleen de slip maten komen niet altijd overeen.

Je krijgt wat je verwacht en snel ook

De webshop heeft altijd duidelijke foto's en je krijgt wat je ziet. Ook zijn de spullen bijna altijd op voorraad, dus de bezorging is nog snel ook

Vlugge levering!

Geen problemen!

Uistekend

Snelle en discrete bezorging, leuke spullen

Exactly what I expect from service to goods

Service en goederen werden correct en snel geleverd.

Snelle levering, maar slechte klantenservice

Na mijn bestelling kwamen de producten heel erg snel binnen, dat gaat erg goed. Ook een goede discrete verpakking. Echter was er iets mis met een product. Bij contact met de helpdesk (niet van GayShop zelf) krijg je vrij snel een standaard mail terug met het retouradres, maar als je extra vragen hebt/stelt krijg je daar slecht tot geen antwoord op...

Topservice!

Snelle levering en discreet verpakt. Zij hebben voor ieder wat wils! Perfect!!

Helder, snel, en behulpzaam

Dit is een van de weinige webshops waar ik echt zeker ben van goede, snelle bezorging op de dag en manier die ik wil. Alle opties zijn helder uitgelegd, en alles is snel verwerkt. De keer dat er iets mis ging, was dat door een vergissing van mijn kant. Zeker een aanrader.

geweldig

veel variatie op producten voor ieder gemak.

Snelle levering en goede kwaliteit

Verbazingwekkend hoe snel je je bestelling ontvangt. Producten van goede kwaliteit.

aan iedereen aan te bevelen.

Topkwaliteit! zeer discreet,ook qua verpakking. snelle levering. groot assortiment. Diverse betaal mogelijkheden. Ik zal er ongetwijfeld vaker iets bestellen. Beveel het eenieder aan.

Goed spul.

Heel snel geleverd en keurig en goed verpakt.

Kwalitatief goede producten

Veel keuze mogelijkheden en van goede kwaliteit

Goede en snelle service

Zeer mooie producten