goed maar productdetails kunnen klanten echt helpen met duidelijkere informatie

1. de levering is goed(sterk aanbevolen) en het bestelproces is vrij eenvoudig. Ik hoop dat meer informatie over hun producten kan worden verstrekt (d.w.z. dat het handboek kan worden geüpload). details kunnen klanten helpen de producten beter te leren kennen, omdat het geen fysieke winkel is en sommige producten niet kunnen worden geretourneerd (d.w.z. sexy speelgoed). Ik was niet zeker over het materiaal van de kop van de anale douche die ik kocht, ik nam gewoon een kans die niet leuk is. 2. helaas heb ik de anale douche-promotie gemist.

Snel, correct en makkelijk

Heel makkelijk om iets te bestellen. Snel gevonden en netjes geleverd zoals afgesproken. Nooit te klagen gehad.

ALTIJD OP TIJD EN DISCREET VERPAKT

SUPER MOOIE EN DEGELIJKE SPULLEN

Fijne, snelle en discrete levering!

Goede productomschrijving op een overzichtelijke website en snelle levering. Alles volgens verwachting.

prettig winkelen

veel keuze

Kon snel genieten van m'n aankoop

Snelle levering en discreet verpakt.

100% wat een webshop moet doen

Snel, discreet en tegelijk hulpvaardig als er iets gewijzigd moet worden.

Leuke speeltjes, maar soms weet je niet hoe je het moet gebruiken, de bijsluiter is meestal niet in het Nederlands, misschien zouden er korte filmpjes kunnen verduidelijken hoe het moet

Zeer goede service !

Ik had eerst wat anders besteld maar dat produkt viel flink tegen. Dus een pittige recentie gemaakt. Daar werd adequaat op gereageerd inclusief een kortingscode als coulance. Dat noem ik uitstekende service. Verder worden vragen vlot en goed beantwoord. Prima webshop dus. Ook voor niet-gays !

super

heb gebeld je word keurig te woord gestaan zoeken uit waar ze je mee kunnen helpen netjes aan de telefoon wat prettig is dat de gayshop tot 23.00uu kunt bellen met vragen

Perfecte dienst en dienst na verkoop

Alles perfect en discreet geleverd, als je iets niet goed vind kun je die zonder veel moeite terug omwisselen.

Goed en snel aan gekomen

Mag meer uit over zijn

Uitstekende service en groot aanbod!

Fijne webshop met discretie verzekerd. Pakketjes komen aan op de aangegeven data. Groot aanbod met verschillende prijsklassen voor ieders budget. Kwalitatief ook goede toys. Het wil hier absoluut niet zeggen dat als iets minder hoog geprijsd is daarom minder goed is, soms zelfs integendeel. Ook zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijke webshop. Makkelijk afrekenen via bankcontact app of overschrijving. Zeker een aanrader!

Snelle & discrete levering

De 1e x dat ik hier besteld heb. Erg fijn dat ze hier aan afterpay doen. Ik kreeg mijn pakket op een zondag, in een discrete verpakking.

SUPER

Mijn bestelling is supersnel gekomen, en de afmetingen klopten wel bij de omschrijvingen

Professioneel en uitstekende service

Een duidelijke, overzichtelijke en professionele site waar goede beschrijvingen bij de producten te vinden zijn. Een kleine fout in mijn bestelling werd keurig opgepakt en correct afgehandeld. De site is van harte aan te bevelen: een uitstekende ervaring.

Groot aanbod aan producten in verschillende kleuren een maten. Snelle bezorging en goede service.

Bij TheGayShop vond ik meteen wat ik wou. Er waren verschillende merken, soorten, maten en kleuren. Het was moeilijk om maar 1 iets te kiezen... Daarom koos ik er meerdere :) Het was een zeer goede service en de bezorging was snel. Ik kom zeker nog terug voor meer

Bestel regelmatig producten bij de gayshop, wie niet zou je haast zeggen. Zeker de aftersales, door vakkundig personeel, is zeer goed

Een absolute aanrader!

De site is erg overzichtelijk, en er is ruime keuze aan producten van verschillende merken. Het bestel proces is easy, en je bestelling wordt discreet verstuurd. Het sparen van punten gaat, na het aanmaken van een account, vanzelf en is erg fijn als je een terugkerende klant bent.

Goede service, doet wat het beloofd.

Goede service en doet wat het beloofd. Producten netjes en discreet verpakt zoals op de site aangegeven. Enig puntje van kritiek is dat bij een betaling via PayPal de bestelling pas later wordt doorgezet. Misschien vermelden op de site of sneller verwerken?

gayshop goede leverancier maar post.nl geen goede bezorger

goede kwaliteit door post.nl is levering enkele dagen vertraagd hier een overzicht vr. 11:38 bestelling geplaatst vr. 13:03 mail van GayShop bestelling naar post.nl vr. 23:54 mail post.nl levering morgen 12:15 - 14:45 za. 8:30 mail post.nl levering vertraagd nu ma. 10:45 - 13:15 ma. 14:04 mail post.nl levering vertraagd nu morgen 11:45 - 14:15 di. 8:06 levering onderweg vandaag 15:25 - 17:25 di. 12:43 bestelling afgeleverd di. 13:13 mail post.nl levering bezorgd dus post.nl komt zijn afspraken niet na post.nl is geen betrouwbare bezorger

Goede service en duidelijke communicatie

Tot nu toe geen problemen gehad, als artikelen later gaan arriveren wordt je verwittigd

Voor 23:30 besteld en de volgende dag heb je het in huis. Ook fijn dat je het op een andere locatie kan laten bezorgen.