Pluspunten

snelle en vriendelijke bediening , snelle levering

soms lange wachttijden aan telefoon

Pluspunten

Discrete verzending, netjes verpakt. Leuke producten en ruim aanbod.

Pluspunten

Levering volgende dag al in huis, niets te merken aan verpakking van waar het komt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles is in discretie verzonden, weliswaar niet 's anderendaags.

Ik had een eerste bestelling gedaan. Na 2 mails had ik nog steeds geen code gekregen voor een korting. Heb ik uiteindelijk nooit ontvangen.

Beste Dominique, Mijn excuses dat de je de kortingscode niet ontvangen hebt. Het is mogelijk dat deze in de spammap van je e-mail terecht gekomen is. Ik zal de e-mail vandaag nogmaals naar je versturen. Ik hoop je melding hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

Duidelijke betrouwbare webshop, goede prijs/kwaliteit verhouding.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn pakje werd niet afgeleverd op de dag die vermeld was, niettegenstaande het postbedrijf een email gestuurd had dat het op dag x tussen 9 en 17 u zou geleverd worden. Ik ben dus voor niets een volledige dag thuis gebleven (verlof genomen op het werk !!), om dan 's avonds een nieuwe mail te krijgen dat het pakje de dag erna zou geleverd worden. Geen excuses, geen uitleg... niets. Misschien overwegen om met een betrouwbaardere partner te werken ???

Beste Marc, Mijn excuses voor de langere levertijd. Helaas hebben de postbedrijven het de afgelopen periode erg druk gehad, hierdoor is er op sommige momenten vertraging ontstaan. Ik begrijp dat dit bijzonder vervelend. Nogmaals sorry voor het ongemak. Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

Duidelijke site, snelle en discrete levering, goeie producten

Geen

Pluspunten

Vlotte communicatie Handige website Duidelijke informatie

Pluspunten

Snelle levering zeer goedkoop , zekers discreet en indien nodig heel behulpzaam

Pluspunten

goede service, snelle levering en discreet. Verwerking van bestelling verloopt erg vlot !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Supersnelle en correcte levering

Geen

Pluspunten

duidelijke website en zeer snelle levering waarbij staat aangegeven dat deze niet bij de buren mag worden afgegeven. toppie !!

Pluspunten

Discrete levering van producten. Deze levering is ook snel (voor 23:30 besteld, morgen in huis). De kwaliteit van de producten is erg goed, je krijgt precies wat er vermeld wordt. Ook zijn de frequente kortingsacties erg fijn.

Op sommige punten mag het assortiment wel wat breder zijn. Ook kan de informatie die bij een product staat (denk aan foto's of tekst) wel wat uitgebreider.

Beste Daniel, Dank je voor je feedback. Ik ga dit doorgeven aan onze tekstschrijvers en inkoop-afdeling. Ik wens je nog een fijne dag! Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

Overzichtelijke categorieen, eenvoudig te sorteren naar wens. Voldoende aanbod. Duidelijke afbeeldingen. Snel en discreet geleverd. Kortom, prima om iets leuks (voor jezelf) uit te zoeken.

Mijn mastercard transactie ging via mobiel de soep in. Ik wilde graag die optie omdat je dan ook verzekerd bent. Kreeg een wit scherm en bleef in een lus hangen. Uiteindelijk maar terug gegaan in de browser. Alles opnieuw ingevuld en toch maar via Ideal betaald. Minpuntje. Verder een prima product.

Pluspunten

Snelle verwerking van de bestelling, prima concurerende prijzen.

Pluspunten

Alles altijd korect

Probeer niet alleen de gay schop kan ook voor andere mensen

Pluspunten

Duidelijke informatie en een suoersnelle levering. Tot nu toe altijd de volgende dag ontvangen

Pluspunten

Ik ben echt heel tevrede met the gayshop.nl! Super goede service, snelle levering en veel keuze! Voor iedereen want, zowel beginners en de ervaren gebruiker! Gewoon niets negatiefs op aan te merken!

Dank je voor je positieve feedback! Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

Zeer correcte service. Alles wordt zeer discreet behandeld. Vragen over producten worden op een zeer correcte en professionele wijze behandeld. Heel fijn dat je dan ook een kortingscode krijgt!

Het is enigsinds jammer dat je niet meerdere codes kan invullen. Zo kon ik niet gebruikmaken van zowel de kortingscode als de lopende actie waarbij ik een gratis cockring kreeg bij een actie boven €35. Hierdoor moest ik mijn aankopen in drie delen doen. Desalniettemin een fantastische service!!

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Good value and ease of online purchase. Track and trace function and email updates very efficient.

There was a bit of confusion with an alternate delivery address receiver name where it didn't show in the final summary of details although did appear on the actual package when it arrived. If that can show on the summary so it doesn't worry future new customers.

Pluspunten

Goede en snelle levering, leuke producten en werdt tevens aangegeven als deze op voorraad zijn.

Pluspunten

Bestelling compleet en snel ontvangen. Overzichtelijke webshop.

Pluspunten

Goede en snelle bezorging, veel variatie

Meer recenties op producten, je hebt soms geen idee wat je koopt.

Phoenixweg 6

9641 KS Veendam