Goed advies goede service en kwaliteit.

Zeer vlot, altijd op tijd en zeer vriendelijke klantenservice

Ik heb al 4 speelgoederen gekocht van deze uitstekende website, Erodiscount is sowieso voor u als u een grote selectie sex speelgoed wil. Er is een potvol van mogelijkheden en objecten, als je er voor zoekt, dan zal je er vast wel op uitkomen.

betrouwbaar !!!

goede prijs/kwaliteit verhouding.ik blijf alvast klant bij jullie!!! doe zo verder.

Helaas kwam mijn bestelling voor zondag niet op zondag binnen maar verder tevreden, producten zoals beschreven.

wij kijken meestal in een leuke bui dus dan is alles al snel oke

nog nooit problemen gehad en alles wordt keurig en netjes verzonden, al zouden er wel bij de gedragen artikelen de maten van de modellen bij mogen staan, dan heb je een beetje referentie wat de maat aan gaat!

Goede communicatie en snelle levering!

Na aankoop van mijn product werd ik direct van de status op de hoogte gesteld en binnen de kortste keren kon ik mijn pakketje ophalen!

Snelle verzending van kwaliteit materiaal

Prima spul met snelle levering.

zeer tevreden

snelle levering en het juiste produkt

geheel tevreden, echter bezorging wel 20uur later dan vermeld.

bestelling kwam niet de eerste werkdag erop maar de dag daarop volgend

Fantastisch!

Super snelle levering, ik kon achteraf betalen, en de producten waren van goede kwaliteit! Helemaal top dus.

Snelle levering, goede kwaliteit. Super.

Top!!

Is letterlijk en figuurlijk gewoon uit de kunst. Geweldig!!!!

Snelle en discrete levering.

De producten zijn netjes verpakt, en snel geleverd. Top!

De service is super , de site is heel makkelijk , de kwaliteit van het product is ook super

Snelle levering van over het algemeen prima artikelen.

Het is vaak zoeken naar dingen die je zou willen aanschaffen maar gebrek aan ervaring en mogelijkheden maken het soms moeilijk. Als je op jullie website gaat zoeken wordt een hoop duidelijk door de duidelijke omschrijving van de artikelen en de aanwijzingen voor mogelijkheden en advies voor het gebruik. Wij zijn blij dat we jullie uit de diverse bedrijven hebben gekozen om de manier van advies die we op de site tegenkomen. Vriendelijke groeten Henk.

goeie site en prijzen nie duur

goeie site en nie duur en goed materiaal

Levering van artikelen snel en discreet. Mogelijkheid tot ophalen bij afhaalpunt behoort tot de opties.

snel en adequaat geïnformeerd over de levering

prima geïnformeerd over beschikbaarheid producten, afleverlocatie ivm vakantie en verlate levering snel gewijzigd. kortom prima service naast de prima producten

Een echte discounter met uitstekende producten!

Meestal zijn slogans zoals "altijd lage prijzen" precies dat; slogans. Maar bij ero-discount is het bij mijn bestellingen tot nu toe toch echt waar ook! Ik zoek altijd de laagste prijzen op van welk product ik ook wil hebben, maar in het geval voor erotische artikelen binnen de EU, kom ik altijd weer bij deze webshop uit. Prima assortiment, betere prijzen en uitstekende service (inpakken en bezorgen) tot nu toe! Nog geen kans gezien if gehad om van de klantenservice gebruik te maken -- dat op zich zegt in mijn boekje al genoeg tegenwoordig.

Discrete snelle levering.

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen. Duidelijke omschrijvingen van de producten met veelal een review erbij. Supersnelle levering, veel producten worden de volgende dag al geleverd en anders staat het vermeld. De discrete levering maakt het helemaal af. Kortom, een super webshop met voor ieder wat wils!!!

correct

Snel en betrouwbaar

Altijd snelle levering en ze zijn betrouwbaar

Prima. Correcte afhandeling van mijn bestelling

Twas mijn eerste bestelling. De levering ervan verliep vlekkeloos k keer zeker nog eens terug.

Uitstekend !

Goede service, Goede kwaliteit van materiaal Exact zoals het op de foto’s staat! Prima site! Prijzen redelijk oké

Super blij let mijn nieuw speeltje

Bestelling was er dag nadien Superblij met mijn keuze