Respect

Perfect en discreet

Vlotte en duidelijke afhandeling

Vlotte en duidelijke afhandeling

Snel en discreet

Zondag besteld, maandag geleverd. Compleet, discreet en verzorgd. Topservice!

Dat weet ik dit is de eerste keer

Dit is de eerste keer

TOP!!!!

Wij hebben het bij verschillende shops geprobeerd en bij toeval bij Ero-Discount terecht gekomen. De service is prima en er wordt gedaan wat ze beloven. Als er problemen met levering zijn krijg je daar direct bericht over, Kwaliteit van geleverde goederen zijn prima. De prijs ben ik tevreden over. Ik vind "Als je het er niet voor over hebt moet je het niet doen".

Snel gevonden wat ik zocht, vlot verzonden en dus razendsnel in huis

Goed duidelijk en een overzichtelijke webshop, ruime keus en meeste artikelen direct uit voorraad leverbaar.

Zaterdag besteld, maandag al in huis. MyMagicWand is een robuust speeltje, geen gedoe met haperende accu's. Altijd volledige power op 220v.

Snel en discreet

Heb mijn artikelen op zondag bestelt en had ze maandag al binnen dus dat is geweldig.en de bestelling werd ook kompleet geleverd.

Ben tevreden over de manier van en de snelle discrete verzending

Snel en discreet

Perfect, altijd echt snel verstuurd en discreet verpakt.

Groot assortiment en snelle levering

Veel aanbiedingen, snelle levering, duidelijke beschrijvingen en recensies over producten.

top

klantgericht, prijs/kwaliteit is goed,

Product/levering OK

Product ok. Maat een material Ok Levering - 1 dag

Goed advies goede service en kwaliteit.

Zeer vlot, altijd op tijd en zeer vriendelijke klantenservice

Ik heb al 4 speelgoederen gekocht van deze uitstekende website, Erodiscount is sowieso voor u als u een grote selectie sex speelgoed wil. Er is een potvol van mogelijkheden en objecten, als je er voor zoekt, dan zal je er vast wel op uitkomen.

betrouwbaar !!!

goede prijs/kwaliteit verhouding.ik blijf alvast klant bij jullie!!! doe zo verder.

Helaas kwam mijn bestelling voor zondag niet op zondag binnen maar verder tevreden, producten zoals beschreven.

wij kijken meestal in een leuke bui dus dan is alles al snel oke

nog nooit problemen gehad en alles wordt keurig en netjes verzonden, al zouden er wel bij de gedragen artikelen de maten van de modellen bij mogen staan, dan heb je een beetje referentie wat de maat aan gaat!

Goede communicatie en snelle levering!

Na aankoop van mijn product werd ik direct van de status op de hoogte gesteld en binnen de kortste keren kon ik mijn pakketje ophalen!

Snelle verzending van kwaliteit materiaal

Prima spul met snelle levering.

zeer tevreden

snelle levering en het juiste produkt

geheel tevreden, echter bezorging wel 20uur later dan vermeld.

bestelling kwam niet de eerste werkdag erop maar de dag daarop volgend

Fantastisch!

Super snelle levering, ik kon achteraf betalen, en de producten waren van goede kwaliteit! Helemaal top dus.

Snelle levering, goede kwaliteit. Super.

Top!!

Is letterlijk en figuurlijk gewoon uit de kunst. Geweldig!!!!