Snelle en discrete levering.

De producten zijn netjes verpakt, en snel geleverd. Top!

De service is super , de site is heel makkelijk , de kwaliteit van het product is ook super

Snelle levering van over het algemeen prima artikelen.

Het is vaak zoeken naar dingen die je zou willen aanschaffen maar gebrek aan ervaring en mogelijkheden maken het soms moeilijk. Als je op jullie website gaat zoeken wordt een hoop duidelijk door de duidelijke omschrijving van de artikelen en de aanwijzingen voor mogelijkheden en advies voor het gebruik. Wij zijn blij dat we jullie uit de diverse bedrijven hebben gekozen om de manier van advies die we op de site tegenkomen. Vriendelijke groeten Henk.

goeie site en prijzen nie duur

goeie site en nie duur en goed materiaal

Levering van artikelen snel en discreet. Mogelijkheid tot ophalen bij afhaalpunt behoort tot de opties.

snel en adequaat geïnformeerd over de levering

prima geïnformeerd over beschikbaarheid producten, afleverlocatie ivm vakantie en verlate levering snel gewijzigd. kortom prima service naast de prima producten

Een echte discounter met uitstekende producten!

Meestal zijn slogans zoals "altijd lage prijzen" precies dat; slogans. Maar bij ero-discount is het bij mijn bestellingen tot nu toe toch echt waar ook! Ik zoek altijd de laagste prijzen op van welk product ik ook wil hebben, maar in het geval voor erotische artikelen binnen de EU, kom ik altijd weer bij deze webshop uit. Prima assortiment, betere prijzen en uitstekende service (inpakken en bezorgen) tot nu toe! Nog geen kans gezien if gehad om van de klantenservice gebruik te maken -- dat op zich zegt in mijn boekje al genoeg tegenwoordig.

Discrete snelle levering.

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen. Duidelijke omschrijvingen van de producten met veelal een review erbij. Supersnelle levering, veel producten worden de volgende dag al geleverd en anders staat het vermeld. De discrete levering maakt het helemaal af. Kortom, een super webshop met voor ieder wat wils!!!

correct

Snel en betrouwbaar

Altijd snelle levering en ze zijn betrouwbaar

Prima. Correcte afhandeling van mijn bestelling

Twas mijn eerste bestelling. De levering ervan verliep vlekkeloos k keer zeker nog eens terug.

Uitstekend !

Goede service, Goede kwaliteit van materiaal Exact zoals het op de foto’s staat! Prima site! Prijzen redelijk oké

Super blij let mijn nieuw speeltje

Bestelling was er dag nadien Superblij met mijn keuze

Snelle professionele levering

3 minuten voor 23.30 besteld. Volgende dag geleverd in een discrete doos. Bedankt!

snel geleverd en ziet er goed uit

3 dingen besteld en alles doet het super goed. we zijn er super blij mee.

Gemakkelijk te bestellen en snelle regering

Nadat ik de site bekeken had en het product van mijn keuze gevonden had, was de bestelling en de verschillende leverdata snel geregeld. Lof voor de duidelijkheid op de site, zowel om te zoeken als vervolgens voor de financiële afwikkeling en het zelf kunnen kiezen uit verschillende leverdata.

Alles is perfect.

De site is heel gemakkelijk te gebruiken ( de bestelling afronden en betalen ook). Levering duurt niet lang en het komt ook goed ingepakt aan. De producten zijn ook echt gelijk ze het beschrijven.

Fantastische site!

Veel keuze, goede service. Verschillende betalingsopties en leveringsmethodes. Volledig anoniem en neutraal.

Duidelijke site met duidelijke informatie over de producten

Pluspunten

snelle en discrete service!

Pluspunten

Snelle service.

Pluspunten

Snelle levering producten zijn naar tevredenheid ze maken waar wat ze zeggen

Geen verbeterpunten

Pluspunten

snelle service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het door mij bestelde artikel voldeed totaal niet de verwachtingen. De toelichting bij het product waren bijzonder summier, totaal geen details en geen gebruiksaanwijzingen, geen keuze ,mogelijkheden t.a.v. maatvoering, veel te harde materiaalkeuze voor het doel waarvoor bestemd, constructie was al kapot bij het uitpakken, kennelijk geen productcontrole bij productie en/of voor verzending, betreft nieten waarmee het harnas vastzit aan het product. Kortom, een grote teleurstelling en een grote onvoldoende voor de beoordeling, Geen product om aan te raden Intussen heb ik het produkt mogen terug leveren en zijn mijn kosten gecrediteerd. De afhandeling van mijn klacht is naar mijn mening bijzonder vlot en coulant afgewikkeld waardoor ik mijn aanbeveling voo de leverancier kan wijzigen in positief in plaats van mijn oorspronkelijke opstelling zijnde NEEN, dus negatief.

Geachte heer, mevrouw Rietveld, Excuses voor het ongemak. Wij vinden het vervelend dat het op deze manier is verlopen. Ik zal via e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice