3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

groot assortiment met goede prijzen, redelijk heldere uitleg erover op website

- 1 geleverd product werd stuk geleverd - in- en uitloggen is onmogelijk (terwijl dit wel werkt op de dochter-site) - geen enkel statusbericht of bevestiging van verzending mbv de bestelling (itt bij dochtersite)

Beste klant, Dank je voor je bericht. Het spijt me te vernemen dat onze e-mails niet bij je zijn binnengekomen. De e-mails om je op de hoogte te houden, zoals een orderbevestiging en/of track&tracé informatie, worden automatisch verzonden. Het is helaas mogelijk dat deze in de spammap terecht zijn gekomen. Ik ga je melding met betrekking tot in- en uitloggen direct doorgeven aan onze ICT afdeling, zij kunnen onderzoeken wat er misgaat. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dit graag. Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

Snelle levering van de producten met goede prijs/kwaliteitsverhouding

Wat sterkere productomschrijvingen

slechte kwaliteit product.

Beste Lucas, Dank je voor je feedback. Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent met het geleverde artikel. Ik zal via e-mail contact met je opnemen om tot een oplossing te komen! Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

Duidelijk, overzichtelijk, snelle levering, vriendelijke en hulpvaardige Klanterservise

Nvt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

meer dan een week besteld, nog steeds niet ontvangen!!

Beste Hans, Dank je voor je feedback. Het spijt me te vernemen dat het niet duidelijk was dat het artikel niet bij ons op voorraad was. De levertijd van het product was 3-5 werkdagen. De bestelling is binnen vijf dagen verzonden en ik zie dat het pakket ondertussen bij je afgeleverd is. Ik hoop dat het geleverde artikel naar wens is! Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag. Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

Snelle levering, discreet verpakt en de spullen waren precies wat ik er van had verwacht!

Pluspunten

Het zijn erg mooie producten tegen bodemprijzen.

Niets

Pluspunten

me 2e bestelling. helaas was de eerste keer geen goeie ervaring maar dit rondje maakte alles goed.

Pluspunten

Goede service, is er iets niet goed heel net verholpen en afgehandeld!

Tot op heden niets!

Pluspunten

Duidelijke site, duidelijk bestelproces, uitgebreid assortiment, snelle levering.

Weet ik nog niet. Ik heb op dinsdagmorgen redelijk vroeg een probleemvraag gemaild, die is ook gelezen, maar daar op woensdagavond nog geen antwoord op ontvangen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Als er staat voor 23:30 besteld volgende dag in huis dan moet het niet na 2 dagen zijn .had vrijdag om 15:00uur besteld en kreeg het maandag tenzij er werkdagen bijstaat anders heb ik het verkeerd begrepen

Pluspunten

Zeer snelle levering

Pluspunten

Snelle correcte levering.

Pluspunten

Super snelle levering! Alles netjes.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Dat weet ik nog niet.

Mijn pakketje is nog steeds niet binnen. Ik wacht er vanaf maandag op.

Beste Trix, Dank je voor je bericht. Mijn excuses dat je bestelling vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Normaal kun je er vanuit gaan je pakket altijd de volgende werkdag geleverd wordt (voor 23:30 uur besteld, volgende dag geleverd). Ik zie dat je ondertussen contact het gehad met onze klantenservice en dat het pakket bij je is afgeleverd. Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik dit graag. Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

Snel, en behulpzaam

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede website

Geleverd artikel kapot, bestelde en betaalde batterij niet geleverd

Beste Bob, Dank je voor je feedback. Het spijt me te vernemen dat je een defect artikel ontvangen hebt. Ik zal via e-mail contact met je opnemen zodat ik dit zo snel mogelijk voor je kan oplossen! Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ZEKER NIET GENOEG INFORMATIE IN DE WEBSITE, OVER DE JUISTE MAAT DIKTE ENZ... UITEINDELIJK HEB IK IETS BESTELD DAT HEEL GROOT WAS DAN VOORZIEN. EN KON NIET MEER TERUGGEVEN. LEVERING WAS OOK NIET JUIST OP TIJD. hELEMAAL NIET TE VREDEN

Beste Solmaz, Dank je voor je feedback. Ik vind het bijzonder jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met het geleverde artikel. We tonen op onze website de productspecificaties van een product, zoals doorsnede, invoerdiepte, lengte enz. Het spijt me om te vernemen dat je deze specificaties niet gezien hebt. Erotische artikelen kunnen i.v.m. de hygiëne niet retour gestuurd worden. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Pluspunten

snel!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Moeilijke beoordeling. Enerzijds zeer tevreden maar toch ook ontgoocheld. Dankzij het advies van de medewerkers vond ik de voor mij ideale ballstretcher voor aan het naaktstrand. De Oxball nailed ballstretcher is optisch perfect (sexy rode kleur) en prikkelt mijn piemel. De combinatie toy-langdurige erectie wekt veel aandacht;

Het inlogsysteem functioneert niet bij mij. Ook een nieuw wachtwoord lukte niet. Ik bestelde dan maar als niet geregistreerde klant. Hierdoor liep ik voor de tweede maal een beloofde korting mis. Twee mails over de inlogproblemen aan de klantendienst bleven onbeantwoord. Heb ik als zeer negatief ervaren. Ordernummer was DC1806251713.

Goedenavond Paul, Dank voor je bericht. Ik vind het vervelend dat er iets mis is gegaan met het bestellen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Pluspunten

heb het pakketje laat op de avond bestelt en was alsnog de volgende dag in huis, super goed verpakt en producten waren van topkwaliteit. zal hier zeker weer iets bestellen

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit, vaak leuke kortingen, snelle levering

geen