nog geen ervaring

Bij jullie gekocht...: BLUEMELLOW Golden Formula.....en DIEHARDII... De bijsluiters van beiden beschrijven de zelfde effekt ....wat gewenst is dat wij namelijk erectie stimuleren en verlengen nodig hebben.....de vorm van beide artikels hebben de zelfde vorm en kleur.....Vraag : wat is de bedoeling en zijn de omschrijvingen juist..dat op jullie wensites staat vermeld en wat de klant wil...Gaarne uw reactie..met vriendelijke dank. e.ngasirin

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb vanalles besteld, zeer goede kwaliteit, besteld en de dag nadien al geleverd, kan nie beter.. Weet da ik nog van alles ga bestellen.. Weet da ik bij jullie een fantastische online site gevonden heb.. Zal ne vaste klant blijven, groetjes Eric

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nieuw, interessant en genoeg keuze uit producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een prima webshop die een zeer ruime voorraad hebben

Leuke bestelling gedaan en veel plezier aan beleeft. Helaas was t alleen niet volgende dag geleverd en zat er een weekend tussen. Zo kon ik helaas dat weekend niet het cado aan een vriend van me geven en moest dit wacht dat was jammer. Verder prima

Snel geleverd, goede producten

Deze site heeft van alles en nog wat voor jou en je partner. Het is super spannend natuurlijk om voor jou en je partner iets uit te kiezen. Deze site heeft alles mooi gesorteerd staan en laat ook zien als je wat voor het eerst koop dat het een goed begin product is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helemaal top, zeker vaker dingen halen hier

De service is geweldig, alles netjes op tijd en keurig verpakt thuis gekregen

Formidabel

Goede service en discreet !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en discretie verzekerd, echt top!

Buitengewone kwaliteit van service

Heb hier niets aan toe te voegen.Behulpzaam efficient en okay!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het is een goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel goed, alles netjes en snel geleverd

Hele goede ervaring. Misschien 1 tip. Soms mis ik maten bij de producten en dat is dan lastig.

zeer goede service

steeds de juiste leveringen aan interessante prijzen, altijd de juiste omschrijvingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne webshop, snelle levering, groot assortiment.

Fijne webshop, snelle levering, groot assortiment.

Redelijk/goed

laatste bestelling tot mijn verbazing de strings (maat XL) aan de kleine kant. En dat terwijl ik dezelfde maat/model/merk heb besteld als enkele jaren geleden. Vanwaar deze afwijking ? Ik moet er toch vanuit kunnen gaan dat de maten hetzelfde blijven, zeker als je bij het zelfde merk/model blijft ?!?!

Uitstekende shop

De plek voor alle leuke toys! Meerdere keren iets besteld , altijd snelle discrete levering. Nooit klachten gehad over producten en vragen worden vriendelijk en duidelijk beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles heel vlot,correct en discreet afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke producten. Snel geleverd.

Goede producten. En veel op stock. Je kan ook op zaterdag laten leveren. De extra kortingen bovenop zijn altijd leuk meegenomen. De website is leuk met goede uitleg en fotos. Dank je wel. Tot snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kwaliteit en snelle levering

Heel tevreden over de kwaliteit En de klantendienst een dikke pluim

Super geweldig mooie collectie

Hebben leuke en mooie kwaliteits betaalbare producten. Groot assortiment ook

goede spullen

snelle levering goede spullen leuke acties kortom een 10+ zeer goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor een verjaardag artikelen gekocht. Zaten hele leuke sale artikelen in!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Discrete en snelle levering. Goede kwalitatief hoogwaardige producten.

Meer korsetten, is helemaal hip in the scène!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd binnen 24 uur top

Niks op aan te merken

Over De Sexshop.nl