Snelle levering en goede kwaliteit

Goeie producten veel keuze snelle service

Uiterst betrouwbaar Zeer snelle levering

Zeer goed verpakt. Uiterst betrouwbaar. Zeer snelle levering. Gewoon top.

Product is redelijk. Website en bezorging goed

Netjes bezorgd, het bestellen ging makkelijk. Het product is van redelijke kwaliteit, maar ook te verwachten naar de goedkope prijs.

Goede, nette levering.

Helaas werkte het bestelde product niet voor mij. Product werd ik een grote doos bezorgd. Maar het had makkelijk door de brievenbus gepast. Had ook weer verzendkosten gescheeld

Sexshop top!

Een aanbeveling waard. Toys die ik had besteld, boven verwachting, heerlijk.

Precies zoals gewenst

ik kreeg wat ik wilde op het aangegeven tijdstip en zonder gedoe

Goede kwaliteit vlotte levering ruim assortiment

Veel keus

er is veel keus en voor ieder wat wils Afhandeling is zeer discreet Product informatie aanwezig

Om 15u besteld, volgende dag nog voor de middag geleverd. Zeer discreet en goed ingepakt. Ik bestel nergens anders meer!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Producten duidelijk omschreven op de website, makkelijk en intuïtieve site. Eenmaal besteld, krijg je track and trace via de mail. Bestelling is zeer snel geleverd.

Kwaliteit met uiterste snelle levering

Besteld en volgende dag in huis. Producten heel discreet verpakt en goed van kwaliteit! Topshop!

Super!!!

Super goeie site met top producten en wat een snelle levering! Ik zo 100 euro goed kunnen besteden hoor! TOP SITE

Correcte prijs, stipte en vlotte levering. Goede uitleg op site.

goeie kwaliteit

goeie service, leuke spullen.

1 van de beste Webshops die ik ken...

Uitstekende Webshop die een heel hoog niveau haalt wat betreft, kwaliteit en levering.

Snelle service mooie produkten

Komt de levering correct na

Als ik iets bij jullie bestel dan krijg ik het via mail dat het ónder weg is en gegarandeerd binnen een dag kan ik het op het afgesproken adres ophalen. Goede service.

een goede winkel .verzending ook snel netjes verpakt een aanrader

Overzichtelijk, snel, goede service

heerlijke winkel

diskreet eenvoudig maar doch keuzerijk

oke

zoals verwacht

het gaat??

ik vind alles veel te duur voor wat je krijgt

Geachte heer Volk, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat je niet tevreden bent over de artikelen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

geweldig

had een produkt besteld en is mooi zorguldig en op tijd bezorgd. echt top. ga hier nog wat dingen bestellen. goede service en op zeer korte termijn antwoord gekregen.

Het is vooral de ervaring nadien die het hem doet..

Het is duidelijk wat je koopt en een snelle levering is altijd mooi meegenomen.