perfecte levering

Artikel de volgende dag geleverd en steeds informatie van de stand van leveren doormiddel van mail

Discreet en snel geleverd.

Snel, discreet en GEEN kat in de zak

Levering binnen de dag. Dus de kinky ideetjes konden snel ten uitvoer gebracht worden :-) Bestelde speelgoed zat in een discrete doos 10 op 10, kus van de meester en een bank vooruit!!!!

Snel.

Grote assortiment, snel bezorgd.

Mooi, verzorgd pakket

Het pakket werd met de nodige zorg klaargemaakt, ik was aangenaam verrast van het cadeaupapier. Het aanbod is zeer ruim en zeer handige website en zeer goede communicatie over vertraging van levering van het pakket.

goeie service, fijne producten

heel fijn het was ook super snel geleverd ik ga hier zeker meer bestellen

Kan zo geen klachten bedenken, discreet!

Prima afspraken nagekomen, aanrader.

Goede service en kwaliteit

Wat we gekocht hebben bevalt zeer goed. Volgens mijn vriendin is de womanizer de beste uit de gift box. 😏 en ik kan dat beamen want de buren 4 huizen verder op kwamen klagen dat ze zo hard gilde van t klaarkomen😏😏

correct en goede waar

Ik had in spoed mijn waar nodig . Sexshop.nl leverde onmiddellijk een kwalitatief product! De Belgen zijn u dankbaar !

Hele fijne winkel

Heel leuk shoppen

geen klachten

snelle leveringen en goede producten

prettige shop om te winkelen

ik heb eigenlijk geen minpunten te besteden. de levering van het product gebeurt netjes en discreet. en snel. ook de klanten service is prima. meestal word je binnen 1 dag/ 2 dagen geholpen/gemaild

Bestelling perfect aangekomen

Snelle en vlotte levering, perfect

Super service en doen wat ze zeggen!

Goede service en kwaliteit

Goede kwaliteit producten. De service is geweldig, had massagekaars zonder lont, werd gelijk volgende dag nieuwe bezorgd...geweldig ben zeer tevreden..

Duidelijke website met snelle en correcte levering.

Goede duidelijk website met uitleg, vlotte levering, en voldoet aan de verwachtingen die je mag wensen. Alle door ons bestelde producten zijn zoals omschreven en hebben ons veel genot bezorgd. Levering zoals aangegeven, discreet, en goed verpakt. Top

Snelle levering en discreet

Online Shop is eenvoudig en makkelijk door heen te komen. Duidelijk bij de bestelling

Goede levering duidelijk site

Goede site en snelle levering en top producten

Heel discreet.

Je hebt een ruime keuze aan artikelen die op een gemakkelijke manier te vinden zijn via de menukeuze. Het wordt op een discrete manier bij je thuis geleverd.

vlotte, discrete en correcte aankoop!

Naar mijn oordeel en eerste bestelling is alles super vlot en correct verlopen. Zowel de online aankoop, betalingen en levering zéér tevreden over! Zeer discreet. Mijn nieuwe aankoop zal niet lang op zich laten wachten!

Super winkel

Ik heb voor het eerst hier besteld en ben zeer tevreden over de qualiteit en de snelle en anonieme levering. Ik ga in de toekomst ook zeer zeker vaker hier bestellen.

Beste winkel tot nu toe.

Als verliep zoals ik het had verwacht. Netjes en discreet afgeleverd bij een Post NL punt en alles zat in het pakket. afrekenen ging ook makkelijk via IDEAL. Over het algemeen gewoon een prima winkel waar je alles wat je wilt kan kopen.

Wat je bestelt krijg je snel

Geen gedonder. Perfecte levering.

Toppie

Alles goed en snel geleverd.

Zeer tevreden : professionele service & verpakking

Mijn pakje ontvangen daags na bestelling, in een neutrale verpakking. De producten waren verpakt in een stevige doos en alles was natuurlijk compleet. Met de tracking en levering op een postNL punt was het ook makkelijk op te pikken wanneer ik het wilde. Dit is trouwens de enige shop waar ik zoveel mogelijkheden had qua betaling en levering. Op andere shops is dit vaak niet het geval - ik heb er verschillende bezocht en deze stak er bovenuit. Hier kom ik zeker nogmaals shoppen !! Een aanrader !