Leuke artikelen helaas slechte omschrijving

Leuke artikelen maar helaas klopt de maatvoering niet die aangegeven word. Ook word er bij de aanschaf van panty’s niet aangegeven dat deze niet geretourneerd kunnen worden als de verpakking geopend is. Helaas kom je er dan pas achter of een panty past of niet. Volgens de maatvoering zou deze moeten passen bij mijn lengte en gewicht maar helaas. €20 per panty, weggegooid geld. Ik had de service beter verwacht aangezien er aangegeven word gegarandeerd uitstekende service..

Beste Joekie, Dank je voor je bericht. Ik vind het erg vervelend dat je niet tevreden bent. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

De levering is niet “de volgende dag”

Op de website staat duidelijk bij het selecteren van het item dat dit de volgende dag zal bezorgd worden indien besteld voor 23u30 op een weekdag. Helaas was dit voor mij niet zo. Toen ik de helpdesk hierover aansprak kreeg ik het volgende bericht terug: “Helaas duurt levering naar België 1-2 werkdagen, zoals vermeld staat op onze website” Tot heden vind ik deze vermelding niet op de website. Bedankt Claudia voor deze nutteloze commentaar.

Beste Kevin, Dank je voor je bericht. Het spijt me te horen dat het niet geheel duidelijk voor je was dat levering naar België 1 a 2 dagen kan duren. We hebben dit aangegeven op de klantenservicespagina van onze website; "Je bestelling wordt, mits het artikel op voorraad is, binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd". Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag. Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Lingerie zit goed en lekker de sextoys zijn ook goed en lekker

Bij ontvangst bleek het artikel defect te zijn. Het artikel werd onmiddellijk oonieuw verstuuurd. Top service!

Naar behoren

Producten ontvangen zoals beschreven, geen op of aanmerkingen

snelle levering en goed verpakt

de lingerie is zoals beschreven in de website

Goed bedrijf en zeer goede service. Bezorging is ook heel goed.

Mooi setje gekocht

Een mooi setje gekocht voor spannende avondjes;-). Service en levering waren prima! Ik zal hier zeer zeker weer wat nieuws bestellen.

Topklasse

Alles is optijd geleverd zoals vermeld. De bestelling is heel discreet afgeleverd zodat er geen gênante momenten waren wanneer het pakje aan huis werd geleverd.

Als is goed

Snelle levering en goede kwaliteit

Goeie producten veel keuze snelle service

Uiterst betrouwbaar Zeer snelle levering

Zeer goed verpakt. Uiterst betrouwbaar. Zeer snelle levering. Gewoon top.

Product is redelijk. Website en bezorging goed

Netjes bezorgd, het bestellen ging makkelijk. Het product is van redelijke kwaliteit, maar ook te verwachten naar de goedkope prijs.

Goede, nette levering.

Helaas werkte het bestelde product niet voor mij. Product werd ik een grote doos bezorgd. Maar het had makkelijk door de brievenbus gepast. Had ook weer verzendkosten gescheeld

Sexshop top!

Een aanbeveling waard. Toys die ik had besteld, boven verwachting, heerlijk.

Precies zoals gewenst

ik kreeg wat ik wilde op het aangegeven tijdstip en zonder gedoe

Goede kwaliteit vlotte levering ruim assortiment

Veel keus

er is veel keus en voor ieder wat wils Afhandeling is zeer discreet Product informatie aanwezig

Om 15u besteld, volgende dag nog voor de middag geleverd. Zeer discreet en goed ingepakt. Ik bestel nergens anders meer!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd

Producten duidelijk omschreven op de website, makkelijk en intuïtieve site. Eenmaal besteld, krijg je track and trace via de mail. Bestelling is zeer snel geleverd.

Kwaliteit met uiterste snelle levering

Besteld en volgende dag in huis. Producten heel discreet verpakt en goed van kwaliteit! Topshop!

Super!!!

Super goeie site met top producten en wat een snelle levering! Ik zo 100 euro goed kunnen besteden hoor! TOP SITE

Correcte prijs, stipte en vlotte levering. Goede uitleg op site.