Leukeen kennismaking

Dit was onze eerste strapon. Deze was goed als kennismaking met anale seks op deze manier voor ons. We kochten al snel een wat steviger ( duurder) type strapon waarmee je beter kan bewegen. De dildo in niet groot, maar goed voor een eerste ervaring met anaal dus.

Megaslecht!!!!

Ik heb op woensdag 24 november een bestelling geplaatst met ordernummer DS211124025939 en nadien totaal geen reactie meer ontvangen. Er wordt niets geleverd,maar het bedrag werd wel van mijn rekening gehaald op 24 november 2021. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klantendienst,maar van mijn order is niets terug te vinden.

Perfecte sevice

Na het telefonisch melden dat een onderdeel ontbrak in de bestelling en het het volledige pakketje terugsturen ontving ik kosteloos een totaal nieuw pakket.

Nog ff wachten

??

Geen ervaring

Geeen

Nooit gebruikt

Prachtige winkel waar ik meer wil

Leuke artikelen helaas slechte omschrijving

Leuke artikelen maar helaas klopt de maatvoering niet die aangegeven word. Ook word er bij de aanschaf van panty’s niet aangegeven dat deze niet geretourneerd kunnen worden als de verpakking geopend is. Helaas kom je er dan pas achter of een panty past of niet. Volgens de maatvoering zou deze moeten passen bij mijn lengte en gewicht maar helaas. €20 per panty, weggegooid geld. Ik had de service beter verwacht aangezien er aangegeven word gegarandeerd uitstekende service..

Beste Joekie, Dank je voor je bericht. Ik vind het erg vervelend dat je niet tevreden bent. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

De levering is niet “de volgende dag”

Op de website staat duidelijk bij het selecteren van het item dat dit de volgende dag zal bezorgd worden indien besteld voor 23u30 op een weekdag. Helaas was dit voor mij niet zo. Toen ik de helpdesk hierover aansprak kreeg ik het volgende bericht terug: “Helaas duurt levering naar België 1-2 werkdagen, zoals vermeld staat op onze website” Tot heden vind ik deze vermelding niet op de website. Bedankt Claudia voor deze nutteloze commentaar.

Beste Kevin, Dank je voor je bericht. Het spijt me te horen dat het niet geheel duidelijk voor je was dat levering naar België 1 a 2 dagen kan duren. We hebben dit aangegeven op de klantenservicespagina van onze website; "Je bestelling wordt, mits het artikel op voorraad is, binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd". Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens je nog een fijne dag. Vriendelijke groet, Jeanette - klantenservice

Lingerie zit goed en lekker de sextoys zijn ook goed en lekker

Bij ontvangst bleek het artikel defect te zijn. Het artikel werd onmiddellijk oonieuw verstuuurd. Top service!

Naar behoren

Producten ontvangen zoals beschreven, geen op of aanmerkingen

snelle levering en goed verpakt

de lingerie is zoals beschreven in de website

Goed bedrijf en zeer goede service. Bezorging is ook heel goed.

Mooi setje gekocht

Een mooi setje gekocht voor spannende avondjes;-). Service en levering waren prima! Ik zal hier zeer zeker weer wat nieuws bestellen.

Topklasse

Alles is optijd geleverd zoals vermeld. De bestelling is heel discreet afgeleverd zodat er geen gênante momenten waren wanneer het pakje aan huis werd geleverd.

Als is goed

Snelle levering en goede kwaliteit

Goeie producten veel keuze snelle service

Uiterst betrouwbaar Zeer snelle levering

Zeer goed verpakt. Uiterst betrouwbaar. Zeer snelle levering. Gewoon top.

Product is redelijk. Website en bezorging goed

Netjes bezorgd, het bestellen ging makkelijk. Het product is van redelijke kwaliteit, maar ook te verwachten naar de goedkope prijs.

Goede, nette levering.

Helaas werkte het bestelde product niet voor mij. Product werd ik een grote doos bezorgd. Maar het had makkelijk door de brievenbus gepast. Had ook weer verzendkosten gescheeld

Sexshop top!

Een aanbeveling waard. Toys die ik had besteld, boven verwachting, heerlijk.

Precies zoals gewenst

ik kreeg wat ik wilde op het aangegeven tijdstip en zonder gedoe

Phoenixweg 6 9641 KS Veendam