Een geweldig product

Voor het eerst een bestelling gedaan hier maar zeer zeker niet de laatste. Binnenkort weer wat uitzoeken.

Supersnelle service voor een super prijs!

Voor de eerste keer spullen gekocht hier, en zullen hier zeker terugkeren in de toekomst!

Geweldig service & speeltjes

Ik had een paar speeltjes en pillen besteld voor een goede prijs en het was volgende dag geleverd #SUPER #SNELLE #SERVICE

Uitstekende producten

Snelle levering en goed product

correct

correcte afhandeling : zoals vermeld

Ik vind de shop makkelijk, als je een artikel zoekt kun je deze snel vinden. Alles wordt snel geleverd. Even bellen voor vragen, wordt je netjes te woord gestaan.

topservice

keurig op tijd gekeverd en alles naar wens helemaal top

Hele snelle levering en mijn vrouw heeft plezier haha

Snelle levering en mooie producten

Wat we op zaterdag bestellen wordt de volgende dag, zondag dus al geleverd en het is altijd weer een feest om iets te bestellen, het enige min puntje is dat het wel vrij duur is, productie kosten is vele malen lager.

Discrete and super fast!

Package came in one day after ordering in an unmarked, discrete box. Super easy to navigate through the website and easy to check out.

Prima materiaal top levering

Positieve ervaring

veel beloven blijven maar woorden geen daden

heb al drie keer besteld en nog nooit op tijd geleverd voor 23.00 morgen bij jou thuis vergeet het maar de laatste zending besteld op dinsdag en gevraagd voor donderdag te leveren en ja hoor de vrijdag maar geleverd doos helemaal kapot en dicht geplakt met gewoon licht bureel plakt lint denk dat ik niet meer zal bestellen bij sexshop.nl

Beste Johan, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat de verzending van je pakket/pakketten niet goed is verlopen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Zeer goed service en prijs kwaliteit heel goed

Ik ben een tevreden klant Giuseppe

leuk avondje uit met vriendin en het ei werkt goed

Veel ervaring met alles

Goede kwaliteit ik ben tevreden over die artikelen

Goed verzending een goed producten zekker een aanrader deze chop

diskreet

zoals ik altijd schrijf snel en diskreet

Goede en duidelijke website, makkelijk en overzichtelijk

Vlotte service

Mijn ervaring was goed omdat er snel en juist geleverd was. Het zit ook altijd in een neutrale doos zodat je niet gelijk ziet waar je iets hebt besteld. Prima!

Mijn vriend en ik zijn er dol op wat we hebben gekocht snelle levering ook We gaan hier zeker vaker wat kopen!

Goede ervaring

Een fijne shop wat je zoek makkelijk te vinden Levering ook snel had het de andere dag in huis

Boven verwachting!!

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering Goed spul

Goede webshop

Ik weet nog niet echt of het werkt,maar de levering was correct.

Phoenixweg 6 9641 KS Veendam