Prima service en kwaliteit

Goed product, duidelijke communicatie en prima service.. volgende keer weer!

Beloofd is beloofd

Alles was duidelijk en komen afspraken na. Alles goed verpakt etc. Aankoop meer als geslaagd we hebben er veel plezier van.

Gewoon goed!!

Ervaring, heb ik nog niet veel , nog maar 2 dingen ! maar positief!

Makkelijk

Is eerste keer op de site is makkelijk en veel producten

goed spul, niet duur en goede service

Fijne webshop met overzichtelijke inhoud. goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima afhandeling.

Mijn arvaring

Is zeer goed. Mooi materiaal. Goed verzorgd en verpakt. Zal zeker andere er van vertelen

Topkwaliteit en super service

Hebben al veel besteld en altijd was de kwaliteit goed alsook de levering die meestal de dag erna al plaatsvond . Wij zijn super tevreden en trouwe klanten

goede service

het product werd op afgesproken datum geleverd en zeer discreet verpakt. Niets op aan te merken

Mijn ervaring is goed

Het was te klein maar ook goed

Alles vlot verlopen

Snelle en vlotte afhandeling. Onherkenbaar verpakt.

Sneĺle levering

Snelle levering alleen vond ik de doos erg groot voor het gene wat ik besteld had verder prima levering

Top service en snel

Mooi en diskreet verpakt. Snelle levering.

Niet om over naar huis te schrijven

Bij bestelling van een product had ik de mogelijkheid afterpay te betalen. Toen ik dit aangaf, kon de bestelling niet worden afgerond. Na te hebben gebeld, rondde een medewerkster de bestelling alsnog af, maar ik moest wel vooruit betalen met als gevolg dat ik het artikel nog niet heb ontvangen, terwijl wordt gezegd: voor 24.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Nu wacht ik dus maar af. Ik neem aan dat het hier een incident betreft, althans dat hoop ik.

Geachte heer Peters, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat er iets is misgegaan met de bestelling. Ik zal via de e-mailcontact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Super good

They have a lot of things, they come fast, discret so nobody kniws you orderd sexy things. I orderd in an evening around 22.00 and next day it came around 14.00. You can choose the day and the place where the order comes.

Zij helpen bij problemen

Goede service, snelle levering

Mijn product was snel geleverd en goed verpakt. Geen reclame op de leverdoos en geen problemen met het product.

snel en discreet

overzichtelijke site, ruime keuze, zeer snelle levering

Teleurgesteld

Vibrator gaat niet een weekt niet

Beste Mirveta, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat het artikel niet werkt/ niet goed werkt. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine- Klantenservice

goede service

Snelle levering en prima product

Had niet zo snel verwacht maar is goed blijf zo door toppers

Super snel en zeer discreet

Er was een zeer snelle service en een zeer vlotte levering!

Product goed verpakt en snel geleverd

Ik kreeg al snel een bevestiging dat mijn bestelling geplaatst was en de dag er op al een mail dat mijn pakketje onderweg was. Alles was discreet verpakt en met de juiste spullen. Geweldige service

Teleurstellend

Service was prima, snel en discreet ontvangen. Producten waren of heel slécht van kwaliteit en werking of hadden geen effect en maakte alles eerder oncomfortabel.

Beste Astrid, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat je niet tevreden bent over de geleverde artikelen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Super snel en discreet geleverd !

Super snel en discreet geleverd ! Prijs kwaliteit verhouding, goed.

Phoenixweg 6

9641 KS Veendam