duidelijk en overzichtelijk

kon snel vinden wat ik zocht, alles was ook volgens hun tijden afgeleverd gewoon een topwinkel

Geweldige past vorm

Ik heb voor eerst zo klein string maar hij zit als gegoten je voelt hem niet draag erg comfortabel

Makkelijk

Correcte en vriendelijke levering voor de bestelde producten die mooi en degelijk verpakt zijn. Kortom zeer goed

Super fijn

Beter en snelle levering top goed en netjes verzonden

Top !!!

Er is helemaal niks op aan te merken, snelle levering, correcte prijzen, ... Top !!

Geweldige service echt TOP

ik had zoals ze schrijven een levering geplaatst s'avonds en de volgende dag werd het ook geleverd , ook fijn dat ze je op de hoogte houden van waar je bestelling is en dat je bevesteging krijgt als het geleverd is , dat noem ik service en ga hier nog bestellen TOP

Goed en snel geleverd

Het product wat ik had besteld werd super snel geleverd. Ben er super blij mee.

super top

Mijn vindt jurk super lekker op haar lichaam

Zoals verwacht

Goede snelle levering en product is zoal als verwacht. Tevreden klant!

Goed bedrijf erg tevreden over het product.

Prima product ! Speciaal onder shorts waar geen linner of binnenbroek inzit,of voor dagelijks gebruik!

Een prima ervaring! De levering was prima op tijd en het pakket was zorgvuldig verpakt.

Ik zou iedere man die een geschikt kado zoekt voor zijn partner deze website aanraden. Persoonlijk ben ik erg tevreden met de service en mijn vriendin was aangenaam verrast met haar lingerie-set. Al met al, een top-ervaring!

prima bedrijf

snel en prima spullen

Prima bedrijf. Duidelijk en goed gesorteerd.

Tot twee keer toe iets besteld en het voldoet helemaal aan de verwachtingen. Mijn dank. Ik wil u aanbevelen.

Goed webshop

Besteld en op tijd geleverd.. Een goed webshop met brede keuze

Super snelle levering

Producten zijn van goede kwaliteit. En mooi verpakt. Een aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering!

De bestelling was snel binnen en is van goede kwaliteit. Het enige puntje is dat ik het vrij onduidelijk vond dat het geen setjes van jarretels en kousen waren maar los van elkaar. Verder top!

snelle levering; geweldig

super en snel!

Vele spulletjes te vinden en voor een scherpe prijs, de vele leveringsmogelijkheden zijn een pluspunt!

Subliem en opwindend

Ook met een maatje meer kan iemand er sexy uitzien

Alles was de perfecte maat en zit super.

mooie spullen en snelle service

Mooi assortiment uitdagende lingerie. Snelle levering.

Heel correct

Eenvoudig te bestelling Goede opvolging qua levering Klantendienst gemakkelijk te bereiken en snelle respons Kortom heel correcte en goede service

Snelle en discreet geleverd !

Voor de middag besteld en de volgende dag reeds discreet geleverd bij ons thuis ! Zeer tevreden klant 👍

netjes opgelost

nu zaterdag en er staat op de site voor 22.30 besteld zondag in huis mijn bestelling is op vrijdag avond gedaan dus mag verwacht worden dat die zaterdag in huis is bestelling is op de site van post nl nog niet aangemeld maar de verwachting is dat de bestelling maandag geleverd wordt ??? geef post nl niet de schuld(daar verloopt ook niet alles vlekkeloos)maar steek de hand in eigen boezem en haal de slogan weg met vandaag besteld en morgen in huis later contact gehad met het bedrijf met vele excuses en een zeer nette oplossing

Beste Ronald, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering van je bestelling. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Mooi

Mooie lingerie Precies wat je er van mag verwachten