Top ervaring !!

Producten doen een de vereiste kwaliteit. Perfect op tijd geleverd in een stevige verpakking Toppie Hier bestel ik nog.

goed product

zeer tevreden

snelle levering van kwalitatief goede producten

Goede en snelle levering van goede producten. Ik zal zeer zeker vaker iets bestellen, als er nog meer keuze is. Ik zag n.l. geen hipsters e.d.

beschrijving kan beter

Beste Heb het eigenlijk al gemeld maar misschien langs deze weg ook nog eens. Ik heb een négligé gekocht uit satijn. Op site staat satijn er verschillende keren op, uiteindelijk krijg ik het product en daar staat 100% polyester, persoonlijk vond ik dit niet 100% juist want polyester is helemaal niet doorlatend (dus zweten is echt zweten) Persoonlijk vind ik dat ik misleid was door het woord satijn. Opgelet geef toe, maar op de moment van aankoop niet gezien, in de product beschrijving staat idd 100% polyester. Maar moet wel toegeven dat productbeschrijving op een ongelukkige plaats staat: tussen de 'marketing beschrijving', waar effectief satijn staat en niets vermeld is over polyester, en de technische beschrijving staat onder de reclame over ander artikelen die jullie verkopen (dus toen ik mijn aankopen deed dacht ik dat dit alles van informatie die te beschikking was te zien was voor deze reclame van andere producten) vooral omdat bij de 'marketing beschrijving' het woord 'productomschrijving' staat. Bij productomschrijving ging ik ervan uit dat dit dan eigenlijk de technische beschrijving was. Persoonlijk zeer verwarrend en heeft in dit geval mijn moederdag toch een beetje in het water laten vallen door de ontgoocheling. er is een passend compromis gevonden en correct gevolgd. zeer goede dienst na verkoop.

Beste David, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat er met je order iets mis is gegaan. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

mijn ervaring , de levering was prima en het produkt is dat ook.

de levering was in orde , alles prima

Snel en correct

Dat wat ik van een webwinkel verwacht. Volledige informatie die overzichtelijk wordt weergegeven maar bovenal snel en betrouwbaar geleverd. Ik kan deze winkel zeer aanraden.

Zijn geweldig

Snelle levering! Goede kwaliteit.. Prima!

Zeer simpele site waar je je bestellingen snel uitgevoerd kunnen worden. Thuislevering zeer snel, alles was mooi verpakt.

Bestellen ging zeer eenvoudig en makkelijk.

Goed overzichtelijke site. Product informatie oké. Levering super.

Zeer goede levering van prima producten

Ik bestel regelmatig 1 of meerdere producten. Ben nog nooit teleurgesteld over het bestelde en een vlotte snelle levering

Super sexy

voelt goed en de maat klopt. Dat is ook fijn. Zovaak krijg je of te klein of te groot' deze zit perfect en sluit goed aan. Iedereen met een beetje fantasie kan met lust hier shoppen.

heel goed

ik voel me goed in die lingerie van jullie

duidelijk en overzichtelijk

kon snel vinden wat ik zocht, alles was ook volgens hun tijden afgeleverd gewoon een topwinkel

Geweldige past vorm

Ik heb voor eerst zo klein string maar hij zit als gegoten je voelt hem niet draag erg comfortabel

Makkelijk

Correcte en vriendelijke levering voor de bestelde producten die mooi en degelijk verpakt zijn. Kortom zeer goed

Super fijn

Beter en snelle levering top goed en netjes verzonden

Top !!!

Er is helemaal niks op aan te merken, snelle levering, correcte prijzen, ... Top !!

Geweldige service echt TOP

ik had zoals ze schrijven een levering geplaatst s'avonds en de volgende dag werd het ook geleverd , ook fijn dat ze je op de hoogte houden van waar je bestelling is en dat je bevesteging krijgt als het geleverd is , dat noem ik service en ga hier nog bestellen TOP

Goed en snel geleverd

Het product wat ik had besteld werd super snel geleverd. Ben er super blij mee.

super top

Mijn vindt jurk super lekker op haar lichaam

Zoals verwacht

Goede snelle levering en product is zoal als verwacht. Tevreden klant!

Goed bedrijf erg tevreden over het product.

Prima product ! Speciaal onder shorts waar geen linner of binnenbroek inzit,of voor dagelijks gebruik!

Een prima ervaring! De levering was prima op tijd en het pakket was zorgvuldig verpakt.

Ik zou iedere man die een geschikt kado zoekt voor zijn partner deze website aanraden. Persoonlijk ben ik erg tevreden met de service en mijn vriendin was aangenaam verrast met haar lingerie-set. Al met al, een top-ervaring!

prima bedrijf

snel en prima spullen

Prima bedrijf. Duidelijk en goed gesorteerd.

Tot twee keer toe iets besteld en het voldoet helemaal aan de verwachtingen. Mijn dank. Ik wil u aanbevelen.