mat is o k

het heeft bijna "2 weken geduurd voordat wij onze artikelen hadden levering is een fiasco , zeer slecht

Een eerste bestelling en alles snel en perfect geleverd.

Overzichtelijke website. Mooie lingerie en voordelig geprijsd. Snelle en discrete bezorging.

Leuk leuk leuk!

gewoon mooie leuke dingen gevonden en een goede service! No more words needed!

Degelijk en goed van prijs

Leuke producten en word netjes geleverd

Leuke producten, goede kwaliteit word netjes optijd bezorgd geen problemen met de bestellingen.

Even afwachten heb net slip retour gestuurd om te ruilen voor maatje groter.

Prettige en correcte winkel ervaring.

Prettige en overzichtelijke webshop, makkelijk in gebruik en duidelijke informatie. Beloofde levering wordt netjes nagekomen.

Super. Snel geleverd, gave sexy range en top kwaliteit

Ik ben tevreden over de artikelen, de kwaliteit en de prijs. Het assortiment mag uitgebreider

Zeer te vrede

goed wat meer grote maten als het kan bij voorbaat hartelijk dank

Goede kwaliteit, snelle service

Super kwaliteit

Ik heb meerdere stuks besteld de maat was goed en de kwaliteit ook

Zeer goede service

Zeer goede service. En de klantendienst is heel vriendelijk.

Snelle levering en sexy lingerie

Enkel goede ervaringen.

Nu een aantal keer iets besteld bij jullie. Prima levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Goede producten en een goede prijs.

Aanrader

S'avonds een leuk setje besteld en zoals vermeld op de website 'voor 23u30 besteld, volgende dag geleverd' tijdig en netjes afgeleverd.

Helemaal tevreden met mijn aankoop

Ik wist niet van deze site. Mijn beste vriendin lichtte mij erover in. Ik was best even sceptisch daar waar ik vaker ben belazerd met webshops. Maar zoooo tevreden. Goede kwaliteit spullen. Niet duur. En valt goed op maat. Netjes verpakt en supersnelle levering. Hier bestel ik zeker vaker. Ook raad ik het mijn vrienden en vriendinnen aan

Heel tevreden

Vlotte website, makkelijk vindbaar, snelle levering

Minder goed

Mijn bestelling is pas 5 dagen later aangekomenog dan voorzien en op de dag van de levering bleek het nog een uur later dan gepland

Super dienstverlening.

De bestelling liet even op zich wachten. Ik stelde daarom een vraag via WhatsApp, waarop ik onmiddellijk een vriendelijk en duidelijk antwoord kreeg. Super!

Vlotte service van mooie, comfortabele producten.

Ik heb reeds 2 maal besteld. Steeds zeer snelle levering. Mooie strings die zeer comfortabel zitten. Zeer overzichtelijke, gemakkelijk te gebruiken website.

Snel en goede servive

overzichtelijke site, dus makkelijk en snel een keuze kunnen maken!

Snelle en goede service

Heel gemakkelijk te bestellen , de goederen zijn zoals afgebeeld en van hoge kwaliteit

Uitstekende snelle service

Heel snelle levering : vandaag besteld , de volgende dag al in huis. Je wordt van alle stappen op de hoogte gehouden. Uitstekende kwaliteit van hetgeen ik besteld heb. Kortom : super tevreden