Super kwaliteit en snel geleverd

Zeker een aanrader

Netjes verpakt past goed. Netjes afgeleverd.

Goede service, nette prijs

Ruime keus

Vlugge levering

zeer goed bedrijf snel en zeer goede service

bijzonder goed geholpen ook met terugsturen was geen probleem en snel je geld terug

Snelle levering, perfecte kwaliteit.

Juiste prijs- kwaliteit verhouding. Snelle levering! Goede eerste ervaring met dit bedrijf, als ik nog eens iets nodig heb bestel ik het weer hier!

Supermooie wetlook body

Hij zit perfect en voelt lekker aan. Lekker glad

Overzichtelijke site, vlotte levering

Bestellen is steeds leuk. Overzichtelijke site en ruime keuze. Alle producten zeer snel en discreet geleverd. Dit vind ik een enorm pluspunt. Ik raad de site zeker aan!

keurig op tijd geleverd

een snelle levering helaas klop de geplubiceerde maat van product 32339220205 niet u geeft aan xxl maar small klopt zelfs niet jammer

Goed .

Niks op aan te merken !

Super mooie producten voor een goede prijs en snelle levering !!

Mooie producten met een goede prijs Snel en discreet geleverd !!

Positief

Alles is tiptop mooie lingerie

Goede service alleen een artikel kapot deze wel goed nakijken verder goed

Snel en betrouwbaar

Iedere keer ben ik verbaasd over de handelingssnelheid. Zeer korte levertijden en op discrete wijze aangeboden.

ik ben tevreden met het product

Netjes afgeleverd en discreet.

Beche mannen slip

Na de eerste twee paar die heerlijk voelen en ik elke dag wel in wil lopen, heb ik er twee extra besteld! Heb nog nooit van mijn leven zo'n aparte heerlijke zijdezachte en rekbare stof om m'n dijen gevoeld. Sinds dit ondergoed, met deze kleur, voel ik mij vrijer en sexier. Thank you

Razendsnel

Savonds laat de bestelling geplaatst en volgende dag al in huis. Bestelling was goed te volgen door de mails en track en tracé. De prijs kwaliteit was boven verwachting, aanrader!

Is goed

Je krijgt wat besteld komt op tijd is goei site van jullie top

Top ervaring !!

Producten doen een de vereiste kwaliteit. Perfect op tijd geleverd in een stevige verpakking Toppie Hier bestel ik nog.

goed product

zeer tevreden

snelle levering van kwalitatief goede producten

Goede en snelle levering van goede producten. Ik zal zeer zeker vaker iets bestellen, als er nog meer keuze is. Ik zag n.l. geen hipsters e.d.

beschrijving kan beter

Beste Heb het eigenlijk al gemeld maar misschien langs deze weg ook nog eens. Ik heb een négligé gekocht uit satijn. Op site staat satijn er verschillende keren op, uiteindelijk krijg ik het product en daar staat 100% polyester, persoonlijk vond ik dit niet 100% juist want polyester is helemaal niet doorlatend (dus zweten is echt zweten) Persoonlijk vind ik dat ik misleid was door het woord satijn. Opgelet geef toe, maar op de moment van aankoop niet gezien, in de product beschrijving staat idd 100% polyester. Maar moet wel toegeven dat productbeschrijving op een ongelukkige plaats staat: tussen de 'marketing beschrijving', waar effectief satijn staat en niets vermeld is over polyester, en de technische beschrijving staat onder de reclame over ander artikelen die jullie verkopen (dus toen ik mijn aankopen deed dacht ik dat dit alles van informatie die te beschikking was te zien was voor deze reclame van andere producten) vooral omdat bij de 'marketing beschrijving' het woord 'productomschrijving' staat. Bij productomschrijving ging ik ervan uit dat dit dan eigenlijk de technische beschrijving was. Persoonlijk zeer verwarrend en heeft in dit geval mijn moederdag toch een beetje in het water laten vallen door de ontgoocheling. er is een passend compromis gevonden en correct gevolgd. zeer goede dienst na verkoop.

Beste David, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat er met je order iets mis is gegaan. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

mijn ervaring , de levering was prima en het produkt is dat ook.

de levering was in orde , alles prima

Snel en correct

Dat wat ik van een webwinkel verwacht. Volledige informatie die overzichtelijk wordt weergegeven maar bovenal snel en betrouwbaar geleverd. Ik kan deze winkel zeer aanraden.

Phoenixweg 6 9641 KS Veendam