Zijn geweldig

Snelle levering! Goede kwaliteit.. Prima!

Zeer simpele site waar je je bestellingen snel uitgevoerd kunnen worden. Thuislevering zeer snel, alles was mooi verpakt.

Bestellen ging zeer eenvoudig en makkelijk.

Goed overzichtelijke site. Product informatie oké. Levering super.

Zeer goede levering van prima producten

Ik bestel regelmatig 1 of meerdere producten. Ben nog nooit teleurgesteld over het bestelde en een vlotte snelle levering

Super sexy

voelt goed en de maat klopt. Dat is ook fijn. Zovaak krijg je of te klein of te groot' deze zit perfect en sluit goed aan. Iedereen met een beetje fantasie kan met lust hier shoppen.

heel goed

ik voel me goed in die lingerie van jullie

duidelijk en overzichtelijk

kon snel vinden wat ik zocht, alles was ook volgens hun tijden afgeleverd gewoon een topwinkel

Geweldige past vorm

Ik heb voor eerst zo klein string maar hij zit als gegoten je voelt hem niet draag erg comfortabel

Makkelijk

Correcte en vriendelijke levering voor de bestelde producten die mooi en degelijk verpakt zijn. Kortom zeer goed

Super fijn

Beter en snelle levering top goed en netjes verzonden

Top !!!

Er is helemaal niks op aan te merken, snelle levering, correcte prijzen, ... Top !!

Geweldige service echt TOP

ik had zoals ze schrijven een levering geplaatst s'avonds en de volgende dag werd het ook geleverd , ook fijn dat ze je op de hoogte houden van waar je bestelling is en dat je bevesteging krijgt als het geleverd is , dat noem ik service en ga hier nog bestellen TOP

Goed en snel geleverd

Het product wat ik had besteld werd super snel geleverd. Ben er super blij mee.

super top

Mijn vindt jurk super lekker op haar lichaam

Zoals verwacht

Goede snelle levering en product is zoal als verwacht. Tevreden klant!

Goed bedrijf erg tevreden over het product.

Prima product ! Speciaal onder shorts waar geen linner of binnenbroek inzit,of voor dagelijks gebruik!

Een prima ervaring! De levering was prima op tijd en het pakket was zorgvuldig verpakt.

Ik zou iedere man die een geschikt kado zoekt voor zijn partner deze website aanraden. Persoonlijk ben ik erg tevreden met de service en mijn vriendin was aangenaam verrast met haar lingerie-set. Al met al, een top-ervaring!

prima bedrijf

snel en prima spullen

Prima bedrijf. Duidelijk en goed gesorteerd.

Tot twee keer toe iets besteld en het voldoet helemaal aan de verwachtingen. Mijn dank. Ik wil u aanbevelen.

Goed webshop

Besteld en op tijd geleverd.. Een goed webshop met brede keuze

Super snelle levering

Producten zijn van goede kwaliteit. En mooi verpakt. Een aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering!

De bestelling was snel binnen en is van goede kwaliteit. Het enige puntje is dat ik het vrij onduidelijk vond dat het geen setjes van jarretels en kousen waren maar los van elkaar. Verder top!

top

snelle levering; geweldig

super en snel!

Vele spulletjes te vinden en voor een scherpe prijs, de vele leveringsmogelijkheden zijn een pluspunt!

Subliem en opwindend

Ook met een maatje meer kan iemand er sexy uitzien