Alles was de perfecte maat en zit super.

mooie spullen en snelle service

Mooi assortiment uitdagende lingerie. Snelle levering.

Heel correct

Eenvoudig te bestelling Goede opvolging qua levering Klantendienst gemakkelijk te bereiken en snelle respons Kortom heel correcte en goede service

Snelle en discreet geleverd !

Voor de middag besteld en de volgende dag reeds discreet geleverd bij ons thuis ! Zeer tevreden klant 👍

netjes opgelost

nu zaterdag en er staat op de site voor 22.30 besteld zondag in huis mijn bestelling is op vrijdag avond gedaan dus mag verwacht worden dat die zaterdag in huis is bestelling is op de site van post nl nog niet aangemeld maar de verwachting is dat de bestelling maandag geleverd wordt ??? geef post nl niet de schuld(daar verloopt ook niet alles vlekkeloos)maar steek de hand in eigen boezem en haal de slogan weg met vandaag besteld en morgen in huis later contact gehad met het bedrijf met vele excuses en een zeer nette oplossing

Beste Ronald, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering van je bestelling. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Mooi

Mooie lingerie Precies wat je er van mag verwachten

De ideale zit draagcomfort perfect alles goed

Snelle sercice

Hadden pakje besteld was iets te groot, even klantendienst gebeld, die vervolgens alles direct in orde gemaakt hebben voor de retour. En nieuw pakje werd daags nadien al geleverd... 👍👍👍

geweldige lingerie!

pasvorm is perfect van body's, broekjes en stringetjes. mijn vrouw is helemaal blij mee! En ik ook!

TOP BEDRIJF< gewoon GEWELDIG GOED

Goede keuze , kwaliteit is perfect , en snelle discrete aflevering.

Zeer snel

Ik had 3 artikelen besteld, en werd de volgende dag al om 15:00 uur bezorgd, en dat in Kerst aanloop 😊, uitgebreid assortiment, en overzichtelijk, zal hier zeker meer bestellen 😊

Gemakkelijk, goedkoop en vlugge levering.

Een overzichtelijke website en veel keuze. Betrouwbaar en vlugge levering met de nodige opvolgsituatie. Ook discrete verpakking.

Snel

Voor 23 uur besteld en je hebt het echt de volgende dag. De bestelde kleding past prima en ga zeker vaker bestellen. Mijn vriend vriend is helemaal blij als ik de kleding aantrek en daar doe je het toch voor.

Snelle en goede service

Ruime keuze, goede prijs-kwaliteitsverhouding

zeer correct

Alle bestelling komen toe op voorgestelde dagen . Bij een incorrecte bestelling werd er naar een snelle oplossing gezocht . Conclusie zeer correct bedrijf .

Ik werd via de mail duidelijk op de hoogte gehouden, de verzending was snel. Wat alleen jammer was is dat er een hele grote doos werd gebruikt voor 1 panty.

mat is o k

het heeft bijna "2 weken geduurd voordat wij onze artikelen hadden levering is een fiasco , zeer slecht

Een eerste bestelling en alles snel en perfect geleverd.

Overzichtelijke website. Mooie lingerie en voordelig geprijsd. Snelle en discrete bezorging.

Leuk leuk leuk!

gewoon mooie leuke dingen gevonden en een goede service! No more words needed!

Degelijk en goed van prijs

Leuke producten en word netjes geleverd

Leuke producten, goede kwaliteit word netjes optijd bezorgd geen problemen met de bestellingen.

Even afwachten heb net slip retour gestuurd om te ruilen voor maatje groter.

Prettige en correcte winkel ervaring.

Prettige en overzichtelijke webshop, makkelijk in gebruik en duidelijke informatie. Beloofde levering wordt netjes nagekomen.

Super. Snel geleverd, gave sexy range en top kwaliteit

Phoenixweg 6 9641 KS Veendam