Ik ben tevreden over de artikelen, de kwaliteit en de prijs. Het assortiment mag uitgebreider

Zeer te vrede

goed wat meer grote maten als het kan bij voorbaat hartelijk dank

Goede kwaliteit, snelle service

Super kwaliteit

Ik heb meerdere stuks besteld de maat was goed en de kwaliteit ook

Zeer goede service

Zeer goede service. En de klantendienst is heel vriendelijk.

Snelle levering en sexy lingerie

Enkel goede ervaringen.

Nu een aantal keer iets besteld bij jullie. Prima levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Goede producten en een goede prijs.

Aanrader

S'avonds een leuk setje besteld en zoals vermeld op de website 'voor 23u30 besteld, volgende dag geleverd' tijdig en netjes afgeleverd.

Helemaal tevreden met mijn aankoop

Ik wist niet van deze site. Mijn beste vriendin lichtte mij erover in. Ik was best even sceptisch daar waar ik vaker ben belazerd met webshops. Maar zoooo tevreden. Goede kwaliteit spullen. Niet duur. En valt goed op maat. Netjes verpakt en supersnelle levering. Hier bestel ik zeker vaker. Ook raad ik het mijn vrienden en vriendinnen aan

Heel tevreden

Vlotte website, makkelijk vindbaar, snelle levering

Minder goed

Mijn bestelling is pas 5 dagen later aangekomenog dan voorzien en op de dag van de levering bleek het nog een uur later dan gepland

Super dienstverlening.

De bestelling liet even op zich wachten. Ik stelde daarom een vraag via WhatsApp, waarop ik onmiddellijk een vriendelijk en duidelijk antwoord kreeg. Super!

Vlotte service van mooie, comfortabele producten.

Ik heb reeds 2 maal besteld. Steeds zeer snelle levering. Mooie strings die zeer comfortabel zitten. Zeer overzichtelijke, gemakkelijk te gebruiken website.

Snel en goede servive

overzichtelijke site, dus makkelijk en snel een keuze kunnen maken!

Snelle en goede service

Heel gemakkelijk te bestellen , de goederen zijn zoals afgebeeld en van hoge kwaliteit

Uitstekende snelle service

Heel snelle levering : vandaag besteld , de volgende dag al in huis. Je wordt van alle stappen op de hoogte gehouden. Uitstekende kwaliteit van hetgeen ik besteld heb. Kortom : super tevreden

snelle levering en mooie lingerie . mijn vrouw had Netstof Shirt Met Wetlook Achterkant de verkeerde maat besteld , terug gestuurd en na 3 dagen al bericht van ontvangst en terugbetaling

Sneller dan snel, beter kan niet volgens mij. Voldeed geheel aan de verwachting. Chapeau!

Geweldig.

Wij zouden dit bedrijf aanbevelen, zaterdag besteld en zondagmiddag in huis.

Goede kwaliteit en prima levering.

Vlotte afhandeling.

Over het algemeen zeer tevreden. Werkpunt: soms losse draadjes.

Op de doos lijkt het mooi maar werkelijk valt hé veel kleiner

Da ik helemaal nie tevreden ben van mijn bestelling.

Beste Eline, Dank je voor je feedback. Het spijt me te vernemen dat het artikel kleiner uitviel dan verwacht. Gelukkig is het altijd mogelijk om artikelen aan ons te retourneren! We kunnen je een grotere maat toesturen of het aankoopbedrag aan je crediteren. Neem hierover gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder! Vriendelijke groet, Jeanette

Super service en snelle levering !! Ga er zeker vaker bestellen

Houden zich netjes aan de bezorgingen ruim assortiment en goede service

Het product bevalt goed.

De Jarrateltop bevalt goed. De string had wel een maatje kleiner gekund achteraf. De levering is ook goed bevallen. Het was goed discreet verpakt.

Hier wordt je vrolijk en ook opgewonden van.

Een heerlijke collectie en een uitstekende service.

Phoenixweg 6

9641 KS Veendam