Uitstekende service en snelle levering

Snelle discrete levering en makkelijk met het bestellen. Dit zorgt al voor een goed gevoel bij de "potentiële" klanten. Stukje goede service.

Snel en makkelijk bestellen en ook nog eens snel geleverd. Mooie producten met veel variatie die me erg blij maken. Dankjewel.

Goede service en goede prijs prijs kwaliteit verhouding ..

Snelle levering en heel discrete verpakking. Super content

Super!!

Snelle service en degelijk materiaal

Mooie eerlijke producten en onfeilbare snelle levering

Aangename en duidelijke website, mooi productaanbod, niet de goedkoopste, maar kwaliteit heeft ook een prijs! Duidelijke leveringstermijnen Dank u wel

Mijn Sex leven is een stuk spannender geworden sinds ik bdsm store hebt ontdekt... Ik wilde heel graag van alles met me vent uitproberen en dat is dan ook goed gelukt er zijn veel verschillende keuzes in pakketten waar je mee kunt beginnen... van begin tot het eind zegmaar... ik ben zelf begonnen met een van de boksen voor koppels for him and her, en vervolgens bestellen we nu boksen zoals de black and gold adventkalender die ook erg leuk is om te hebben.. Ik heb de site zeker aanbevolen bij veel vriendinnen die er nu ook zelf bestellen en zo kijken we ook samen met meiden avond of er weer wat nieuws binnen komt! Kwa kleding heb je ook echt keuzes zat voor alle leeftijden en maten heeft de bdsm store opties wat ik erg fijn vindt.

Maken mijn verwachtingen waar.

Goede ervaringen alles wordt discreet bezorgt. De omschrijvingen kloppen met hetgeen ik thuis bezorgt krijg. De site is makkelijk en overzichtelijk. Zou deze site aanbevelen aan anderen

Gewoon perfect shoppen

Altijd correct vlotte service vlotte levering niks op aan te merken !!!

Supersnelle levering op handige website

website is handig en goed overzichtelijk. Je kiest wat je wilt en besteld. Heel makkelijk.

Super snelle en discrete levering

Heel blij met de leuke spullen. Heerlijk creatief en spannend broekje gekocht voor sexy avonturen zonder kans op soa’s 🤫

Discreet, uitgebreid erg fijn winkelen

Producten precies zoals omschreven, worden discreet verpakt en vlot geleverd.

Handig, snel

Recent pakje teruggestuurd in originele verpakking Geld binnen 7 dagen al terug op mijn rekening ... Top

De 2 items die ik besteld had kwamen sneller binnen dan ik had verwacht. Binnen 2 werkdagen en discreet verpakt!

top snel discreert

aangename webshop snel discreet juist nu nog meer speeltijd vinden :D

Gemakkelijk, overzichtelijk, snelle discrete levering

Gemakkelijk, overzichtelijk, snelle discrete levering

Zeer goede kwaliteit voor een goede prijs!

De producten zijn van zeer goede kwaliteirt en gaan lang mee. De prijs is ook zeer redelijk. Je pakketjes worden discreet bezorgd en niemand kijkt er twee keer naar om. 10/10!

Goed en discreet

Snel geleverd, fijne website. Ik ben tevreden.

Bestelling komt erg goed en goeie service.

goede snelle service

Er tevreden over de snelle afhandeling en bezorging. Netjes in onherkenbare verpakking afgeleverd.

Zeer tevreden, ging snel, tevreden over het product!

Alles ging lekker vlot, je krijgt goede spullen. Ik ben blij!

Maak beloftes waar.

Bestelling worden op tijd en discreet geleverd.

Uitstekend...goede kwaliteits producten

Zeer discrete levering..goed verpakt en duidelijke site

Zeer goed product en omschrijving voldoende

Zie hierboven