Top.

Snelle levering, goede product beschrijving. Ik had vrijwel geen min punten.

Ze doen wat ze zeggen

Ze doen wat ze zeggen

Snelle service, discreet verpakt, goede prijs/kwaliteit verhouding

Reeds enkele bestellingen geplaatst via jullie website, en telkens correct en snel geleverd. Updates via mail worden ook consequent gestuurd. Echt topservice! Wij bevelen jullie warm aan!

Goede snelle site en keurig de volgende dag in huis.

De spullen die ik had besteld zijn degelijk en mooi van kwaliteit. Prijs-kwaliteit is goed. Snel geleverd en erg blij mee. Top

Supersnelle service en goede kwaliteit

De site van BDSM Store is overzichtelijk en er is ruime keuze in maten en producten. De foto's en beschrijvingen van de producten zijn juist en duidelijk. Je krijgt wat je verwacht. Daarnaast heb ik nog bij geen enkel bedrijf zo'n snelle bezorging gehad. Goed en discreet verpakt.

Uitstekende levering.

De levering was er op de afgesproken tijd.

Een terugkomende klant

Zeer snelle levering en discreet

Bestelling was vroeger dan beloofd en compleet. Dus tevreden klant

Zeer prettige zweep voor korte slagen

Door de goeie kwaliteit en zware handvat komen de slagen zonder veel moeite aan wat zeer prettig wordt ervaren door mijn sub.

Super winkel

Ze hebben niet alleen een hool mooi en ruim assortiment, ook de service is uitstekend. Ik heb al producten terug moeten sturen, eenmaal omdat het product te groot was, de ander was snel stukgegaan. In beide gevallen kon ik ze terugsturen en had ik binnen een paar dagen een vervangend item. Ik kom hier zeker nog vaak terug.

Super snelle en goede service.

Alle bestellingen zijn binnen een paar dagen in huis, super.

Vlotte afhandeling en stipt op tijd geleverd

Ik kon alles goed vinden op de site, goede productomschrijving, overzichtelijk.

Snel en volledig

Fijne shop waar ik snel kan vinden wat ik wil. Snel geleverd op bezorgadres. Omdat ik vaak niet thuis ben, is dat handig. Veel keuze waar geleverd kan worden.

Overzichtelijke site

Duidelijke overzichtelijke site waar je makelijk artikelen kunt vinden

Leveringen goed en op tijd.

Zodra er wel iets mis is, wat ik een keer heb gehad met een Catsuit, wordt het ook gewoon adequaat opgelost.

Een shop waar ik terug kom

Goede kwaliteit, voldoende aanbod, snelle service.

Super snel, en precies wat er beloofd is.

Producten zijn duidelijk en goed omschreven en de kwaliteit is zoals beloofd. Snel en discreet geleverd. En groot assortiment

Mooi assortiment en goede kwaliteit.

Het ruime en steeds vernieuwende assortiment zorgt ervoor dat er altijd wel iets te vinden is in de shop om de verzameling uit te breiden en het spel nog opwindender te maken. Alleen al het kijken in de winkel, stimuleert de fantasie en dat komt het BDSM-spel ten goede.

Netjes en discreet verpakt

snelle en duidelijke dienstverlening

Een super klantvriendelijk webshop

Een fijne webshop om in te winkelen

Leuke winkel, goede service.

Goede winkel, goede service, snelle levering. Had een probleem met een artikel en binnen een paar uur had ik reactie en kreeg een vervangend product gestuurd. Ook dat had ik de dag erna thuis.

Een grote aanrader

ik vind het een geweldige site met veel producten ook is de klanten service extreme goed je kunt gewoon een appje sturren en dan krijg je heel snel een reactie

Super tevreden

Vanaf moment v bestellen tot ontvangst is alles prima Netjes verpakt en discreet verzonden

Accuraat en op tijd.

Telkens als mijn sub haar onderwerping wil laten intensiveren ga ik bij jullie op zoek naar het benodigde "gereedschap"wat ik meesttijds dan ook wel vindt,Meester Rees.

Geweldige service !!!!

Ik had een aantal vragen, belde nr de store en kreeg een supervriendelijke vrouw aan de lijn, die me meteen op de meest vriendelijke manier te woord stond en me verder geholpen heeft voor het bestellen van nog een ander product.... niets dan lof .... echt top !!!!!!!