Ik vond wat ik zocht en meer.

Prima assortiment met goede kwaliteit en niet te duur. Goede reviews. Snelle levering.

Snelle levering goed verpakt

Ik bestel hier vaker en ben altijd tevreden!

Kwalitatief goed assortiment en snelle levering

Mijn bestelling is snel geleverd en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. Ik kom zeker terug.

Makkelijk in het maken van een keuze ze maken hun belofte waar!

Makkelijk in het maken van een keuze ze maken hun belofte waar!

De producten waren goed om schreven, goede kwaliteit stevig goede. Geweldigde evaring met bestellen en inderdaat de volgende dag thuis gekomen

top!

Zal zeker vaker terug komen om iets te kopen.

Overzichtelijk, kwalitatief, betrouwbaar, snel, klantgericht en discreet.

BDSM Store levert kwaliteit voor prettige prijzen. De levering wordt snel, betrouwbaar en discreet afgehandeld. Ik ben er zeer blij en gelukkig mee. Als ik wil shoppen, doe ik dat bij BDSM Store.

kwaliteit in volle discretie

Zeer eenvoudig te gebruiken webshop met correcte maattabellen. Pakketten komen discreet in een bruine doos toe en correct op de geselecteerde datum, zelfs in volle COVID crisis. Returnbeleid is correct en werkt snel, zonder fout.

Goede ervaring gehad, er was een fout gemaakt bij de levering en is echt top opgepakt! Een echte aanrader

Mooie overzichtelijke site

Producten zijn makkelijk en snel te vinden, en als de producten op voorraad zijn ze de volgende dag al binnen.

kwaliteitsmaterialen met een snelle levertijd

Prettige site, overzichtelijk, kwaliteitsmateriaal, heel veel keuze en een goede snelle levering.

alles wordt geleverd zo als het er staat op de website

alles wat ik tot nu gekocht heb heb ik nog steeds en het leverd dus wel waar voor ze geld .

Vlekkenloze vlotte afhandeling

Goede webshop en snelle en correcte behandeling van de bestelling maken het bij herhaling prettig om hier terug te komen.

Perfect.!

Mega in orde!

Altijd snelle levering, goeie service, alles netjes en discreet verpakt :)

Super site!!!

Hier vind je werkelijk alles wat je zoekt. Tevens doe je meer dan alleen ideeën op....... Een aanrader die zijn genot meer tot zijn recht wil laten komen en z'n fantasieën werkelijkheid zien worden!

Kwaliteit: GOED Levering: SNEL & DISCREET

Goede kwaliteit en snel geleverd. Een grote keuze, voor een ieder wat wils.

Top.

Snelle levering, goede product beschrijving. Ik had vrijwel geen min punten.

Ze doen wat ze zeggen

Ze doen wat ze zeggen

Snelle service, discreet verpakt, goede prijs/kwaliteit verhouding

Reeds enkele bestellingen geplaatst via jullie website, en telkens correct en snel geleverd. Updates via mail worden ook consequent gestuurd. Echt topservice! Wij bevelen jullie warm aan!

Goede snelle site en keurig de volgende dag in huis.

De spullen die ik had besteld zijn degelijk en mooi van kwaliteit. Prijs-kwaliteit is goed. Snel geleverd en erg blij mee. Top

Supersnelle service en goede kwaliteit

De site van BDSM Store is overzichtelijk en er is ruime keuze in maten en producten. De foto's en beschrijvingen van de producten zijn juist en duidelijk. Je krijgt wat je verwacht. Daarnaast heb ik nog bij geen enkel bedrijf zo'n snelle bezorging gehad. Goed en discreet verpakt.

Uitstekende levering.

De levering was er op de afgesproken tijd.

Een terugkomende klant

Zeer snelle levering en discreet

Bestelling was vroeger dan beloofd en compleet. Dus tevreden klant