Mooie gebruiksvriendelijke website en zeer behulpzaame medewerkers.

Mijn complimenten voor de website, duidelijk en gebruiksvriendelijk. Zowel bestellen als betalen gaat gebruiksvriendelijk. De verwerking en aflevering snel en discreet. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant en kom zeker bij jullie terug.

Heel deftig website

Een paar producten besteld en nooit geen probleem gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kijk ook eens bij easytoys. Zelfde producten maar soms in de aanbieding...!

Toen mijn wachtwoord niet hersteld kon worden en ik via de helpdesk hoorde dat ik ook een account had bij easytoys.nl, heb ik daar mijn wachtwoord gereset, en wat schepte mijn verbazing... Het werkte nu ook bij bdsmstore.nl. Blijkbaar zelfde winkel! Echter na besteld te hebben kwam ik er achter dat ik over 100 euro zoiets 15 euro bespaard zou hebben als ik dezelfde producten had besteld via easytoys! UPDATE: Dit is zeer goed opgepakt door de bdsmstore en ze hebben de 15 euro gecrediteerd. Voortaan vergelijk ik wel voordat ik bestel. Vanwege de positieve reactie op mijn klacht heb ik het aantal sterren opgehoogd en kan ik deze shop wel positief aanbevelen vanwege precieze en snelle levering van producten en prima klantenservice. Niet alle sterren, want ik vind verschillende webshops van dezelfde eigenaar met dezelfde producten maar tegen verschillende prijzen zeer verwarrend!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jan, Dank voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat er iets is misgegaan op onze website. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

geen worden voor het is gewoon top zaak.

alles wat je besteld is gewoon van goede kwaliteit geen rommel in ieder geval.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

BDSM store biedt prachtige, kwalitatieve producten aan eerlijke prijzen met schitterende service

Ik plaatste reeds drie keer een bestelling bij BDSM store. De eerste keer liep het even mis. Mijn winkelwagentje werd leeg doorgestuurd, maar de betaling was wel uitgevoerd. Niet veel later werd ik al gecontacteerd door de klantendienst. Of ik even de bestelde artikelen wilde doorsturen. Ongelooflijk hoe snel en doeltreffend de klantendienst van BDSM store dit foutje rechtzette. Ik was zeer onder de indruk. De volgende dag kreeg ik mijn pakje feilloos thuis geleverd. Ik stond niet alleen versteld van de snelle levering, maar ook van de kwaliteit van de producten. De foto’s op de website gaven een zeer correct beeld van de goederen, moet ik zeggen. Als de foto al afweek van de realiteit, dan overtrof de realiteit eerder mijn verwachting. Ook de technische informatie op de website klopt volledig, wat ik erg fijn vind. Enkele artikelen in mijn bestelling waren wat prijziger dan andere, maar de kwaliteit was het geld echt meer dan waard. Ik ben zeer blij dat ik deze webshop tegenkwam! Oh en ik vind de vormgeving van de website trouwens prachtig!!! En heel gebruiksvriendelijk ook. Het foutje bij mijn eerste bestelling bleek even een technisch akkefietje te zijn en is nadien ook niet meer voorgekomen. Mijn volgende bestellingen liepen ontzettend vlot, werden keurig op het verwachte tijdstip geleverd in een discrete verpakking. Kortom, alles top, top en nog eens top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus en duidelijke uitleg

Ik heb goed kunnen shoppen en was blij met de duidelijke beschrijving van de producten. Aangezien ik redelijk nieuw ben in bdsm is het fijn dat je kunt vergelijken tussen de verschillende producten en de juiste keus kunt maken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een eerlijke zeer klantvriendelijke webwinkel ,waarbij de klant gewaardeerd word !

Echt een hele vriendelijke en meedenkende web store hebben jullie,met top medewerkers die goede service leveren . De artikelen zijn zeker niet goedkoop maar dat is overal zo,deze service bij problemen aan het artikel lossen jullie op zoals het eigenlijk hoort ,doch zie je deze goede service nergens anders .complimenten hoor wij gaan zeker klant blijven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super makkelijk besteld en snel geleverd

Na een tijdje kijken op de website uitijndelijk wat prima producten uitgezocht. Deze waren snel geleverd na het makkelijke betaal process. In het algemeen een prima ervaring

Mooie shop!

Overzichtelijke site. De artikelen werden snel en netjes bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede en snelle levering

Zeer goede winkel met duidelijk overzicht qua levertijd en deze winkel maakt waar wat ze beloven,de ene dag besteld, de andere dag in huis!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service en levering

Goede en snelle service en levering van de bestelde producten. Alles wordt goed verpakt en discreet verzonden.

Goede ervaring

Levert goede producten en communiceert goed met klanten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte & Correcte verzending!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, goede prijzen, fijne recensies. Groot aanbod, voor ieder wat wils.

Geheel prettige ervaring.

Na een aantal bestellingen kan ik met een gerust hart zeggen dat ik alleen maar goede ervaringen heb gehad. De website is simpel, prettig om te gebruiken en reageert snel. Alle artikelen(die ik tot zover tegen gekomen ben) hebben minimaal 3 goede afbeeldingen en vaak variantie in kleur keuze. Het bestellen zelf is niks anders dan bij andere webshops, maar de optie om met PayPal te kunnen betalen is zeer prettig. De support mag natuurlijk ook niet ontbreken, ze zijn uitstekend bereikbaar en leveren goede support. Ik heb tot nu toe op elke vraag binnen 8 uur antwoord gehad, en via de Chat functie op de website altijd direct geholpen zonder lang te wachten. De levering van de producten is zoals geadverteerd compleet discreet, het zal in een bruine kartonnen doos aankomen zonder de gevoelige woorden, bsdm of sex ergens vernoemd, zolang niemand je pakketjes opent kun je deze met een gerust hart thuis laten bezorgen, ook als hij bij de buren terecht komt dus geen awkward moment aan de voordeur :) Kortom geweldige ervaring. Waarom geen 5 sterren? Niks of niemand is perfect, ze beloven voor 22:30 bestellen morgen in huis, maar dit kunnen ze eigenlijk niet beloven aangezien het nog altijd aan postNL ligt waneer het echt bezorgt word. (tot nu is het wel altijd goed gegaan!)

Snelle service, foutloos

Koop hier al jaren producten, altijd snel en netjes afgeleverd

Goede en snelle service.

De producten worden over het algemeen tijdig geleverd en wanneer en product niet op voorraad is en op korte termijn komt dan krijg je de mogelijkheid tot en gelijkaardig product tegen hetzelfde bedrag.

Snel geleverd discreet thuisbezorgt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Discreet verpakt en super snelle levering.

Jullie maken datgene waar wat op de website staat aangegeven. Produkten zijn discreet verpakt en vandaag besteld morgen in huis klopt. In vervolg zal ik dan ook bij jullie bestellen. Mvg, Rob

prima online shop

duidelijke winkel , ruim aanbod, snelle service

Interessant

Leuke en interessante spullen.. Zou wel meer willen kopen naar daar heb ik gewoon weg de centjes niet voor..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Store en keuze zeer goed, levering niet zo tevreden

Ik had op 11Jun19 rond 1600Hr mijn bestelling geplaatst, dit zou dan bij mij thuis geleverd worden door PostNl. Via Track& Trace kwam ik dan te weten dat deze aan de deur zou geweest zijn of het adres niet gevonden/gezocht heeft. Ik was nochtans wel thuis de hele namiddag, deze had dus steeds kunnen bellen, waarom moeten we anders een GSM-nummer doorgeven. Na tel contact naar PostNl en jullie store werd mij dan maar aangeraden om een karibo-pickup punt te kiezen voor mijn levering. Dan heeft het nog tot en met 15Jun19 moeten duren vooraleer het daar geleverd werd. Het pakket is dan door mij vandaag afgehaald. Zou daar geen probleem mee hebben als er niet zou gezegd worden dat U uw pakket binnen de 24Hr geleverd zou krijgen. Zoals mijn hoofding zegt, ben tevreden over de store, keuze, prijs/kwaliteit, maar levering is niet wat beloofd wordt of wat men zou mogen verwachten van dergelijk bedrijf (PostNl).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke site, redelijke prijzen, snelle en discrete levring

Bij BDSM Store vind ik kwalitatieve producten met een redelijk prijsniveau. De site is overzichtelijk en helder ingedeeld. Kortom, ik vind vrij eenvoudig wat ik zoek. Er wordt snel, conform de afspraken én discreet geleverd. Bovendien stellen de producten niet teleur. De getoond foto's bieden een waarheidstrouw beeld en impressie van het feitelijke product. Ik heb inmiddels meermaals geshopt en besteld, dat zegt genoeg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne winkel, snelle service!

Uitstekend..!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle afhandeling van uw order

Van de shop en de snelheid van het verwerken van het order kan ik zeker niet klagen. De koerierdienst daarentegen heeft wel op zich laten wachten. Hiervoor raad ik aan om toch een ander bedrijf te overwegen. Een bedrijf dat via onder aanneming werkt waarbij de klant geen info krijgt van wanneer je pakket op een verdeelpunt is. Je kan lang wachten en uiteindelijk het niet ontvangen. Je kan dit ook niet zien via Trace and trace van Post.nl.

Over BDSM Store.nl

Filter op Taal