Snelle levering. Netjes verpakt

Snelle levering na 23.00 uur besteld had het een dag later in huis. Verpakking discreet en alles voldeed aan de verwachtingen. Uitleg op de site is dus erg duidelijk.

Geweldige winkel

Fantastisch geholpen door medewerkster omdat de info niet klopte op de site.

Super goede service bij het kiezen van de juiste producten!!

Wanneer je twijfelt over de aankoop van een bepaald product staat de klantendienst steeds klaar om je te helpen om een goede keuze te kunnen maken.

Discreet en snel geleverd.

Website is erg overzichtelijk, na plaatsen bestelling snel een bevestiging van bestelling met mededeling dat de bestelling is verzonden. Verpakking is discreet zonder vermelding. Kortom top service.

Fijne en betrouwebare webshop

Al vaker producten besteld via deze site. Alle informatie is makkelijk te vinden en de bezorging is altijd optijd geweest. Een aanrader in iedergeval!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. In één woord topservice.

Duidelijk en snel

Duidelijke omschrijving en snelle service

Bestelling heeft 3,5 week geduurd

Ik had meerdere artikelen besteld waarvan een aantal direct leverbaar waren. Na zelf meerdere mails te hebben gestuurd, bleek 1 product niet meer in het assortiment te zitten. Uiteindelijk heb ik mijn producten incl de direct leverbare 3,5 week later ontvangen. Ik had het netjes gevonden als er alleen een nalevering zou komen en ik overige producten direct had ontvangen.

Beste Janny, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat er iets is mis gegaan met de levering van je bestelling. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Discreet en correcte afhandeling van de bestelling

Het pakket is in alle discretie afgeleverd. Tevens was alles in orde, de producten die we besteld hadden zijn geleverd op een snelle correcte manier.

Goede persoonlijke service

Makkelijk bereikbaar, behulpzaam en klantgericht!!

snel en profesioneel

een zeer goede service niet duur en goed matriaaal

Super en goeie service

Snelle bezorging en mooie sensuele artikelen. Fijne webshop.

Overzichtelijk en scherpe prijzen!

Een snelle levering van goede artikelen.

Alsnog mijn producten ontvangen en ben er heel blij mee..zeer zeker naar wens !!

Goedemorgen Donovan, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat er iets mis is gegaan met de verzending van je order. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Snelle levering, fijn & snel contact bij vragen !

Mooie (web)winkel, goed advies en snelle levering(en) Top !

Heel goede store met mooi assortiment

Mooie overzichtelijke site en keuze genoeg. Vind altijd wel iets om party weer wat spannender te maken.

Snelle levering, goede kwaliteit & top service

'S avonds laat een set besteld, volgende dag om 3 uur al in huis! Discreet verpakt en precies zoals beloofd. Prijs kwaliteit verhouding van de producten zijn top. Maar als er iets aan de hand is, is de klantenservice makkelijk te bereiken. Behulpzaam en snel opgelost indien nodig. Ik ga er snel weer wat kopen!

Geweldig voor een starter, snel en discreet in huis

Ik zou nog wel duidelijke uitleg Willem over bdsm, Maar dat leer je vanzelf denk ik. Thanks

Betrouwbare winkel met goede artikelen

Overzichtelijke site, spullen worden snel geleverd. Altijd goed en discreet verpakt. Artikelen zelf zijn kwalitatief goed, eigenlijk nog nooit iets teleurstellends gekocht.

Op tijd en naar vereachting

Netjes op tijd geleverd (ondanks de mededeling dat de post druk was en het een dag langer kon duren). Producten ook naar verwachting Wederom top service Mijn oprechte dank

Betrouwbare site maar niet gesealde sekstoys

Website komt betrouwbaar en persoonlijk over. Het pakket was neutraal / discreet verpakt. Geen enkele seksuele verwijzing. Het pakket werd 1 dag te laat geleverd (door PostNL). Ik vond het onprettig dat 3 van de 4 seksspeeltjes een verpakking hadden die je onopvallend kon openen. Suggestie: wat nietjes bijv door een aantal verpakkingen doen, zodat je meer zekerheidsgevoel hebt dat het product ongebruikt is.

Snel

Vrijwel altijd een snelle levering

snel, betrouwbaar en bovenal neutraal verzonden

Op basis van onze ervaring was deze shop professioneel op alle vlakken; We kregen netjes een bevestiging met factuur, waarna we op de hoogte werden gehouden van de status van de bestelling. De bestelling was overigens de zelfde avond nog verzonden en verscheen de volgende dag in goede conditie bij ons thuis. Het was netjes verpakt waardoor de inhoud goed is aangekomen. Daarnaast is het toch fijn dat het bij dergelijke bestellingen niet zichtbaar is om wat voor inhoud het gaat. Dit is onze go-to shop geworden.

Goed maar enkele dingen kunnen beter.

Over het algemeen een goeie overzichtelijke site. Metalen toys onder bdsm is tegendraads, als je sorteert bij toys op materiaal - metaal vind je niet alles terug. Moest dit wel het geval zijn, zou ik hier niets op aan te merken hebben. Het is raar dat er een verlanglijst is op het profiel maar geen manier om er producten aan toe te voegen. De klantenservice is zeer goed, en ik ben tevreden over het aanbod.