Uitstekende service en groot assortiment

Ik kwam op de site om de juiste condoom size te kopen en op een gegeven moment begonnen ik en mijn partner ook verder te kijken en allerlei andere artikelen te kopen. Deze bevallen allemaal uitstekend en worden altijd zeer snel en goed geleverd. Een en al lof dus!

Superb price and great service

Order arrived next day after placing. Package was very discreet. Products are exactly as described. Quality of products exceeds expectations!

Spannend tot de laatste pagina

Of je nu op de eerste of laatste pagina kijkt alles blijft leuk omschreven en voor ieder wat wils voor een spannend avondje.

Prima zaak, snelle service!

Eindelijk een duidelijke site die ook zijn belofte van snelle levering nakomt . Prima produkten die voldoen aan de verwachtingen.

Goede kwaliteit en lever snelheid

Goede kwaliteit van de producten die wij besteld hebben. De leversnelheid is ook zeer tevreden. Wij zijn van plan om hier vaker te bestellen als wij iets nodig hebben.

Zeer prettig

Nu inmiddels langer dan twee jaar klant van BDSM en ben nog steeds tevreden met hun service. Ze hebben mooie artikelen met goede en duidelijk beschrijving. Top kwaliteit tot nu toe nooit een product geretourneerd want wat je besteld is wat je krijgt. Zeer discreet en professioneel. Altijd een snel levering. Zeker een aanrader. In andere woorden, ik blijf klant !

Super goed

Mooie uitgebreidde collectie!

Er is veel aanbod bij bdsmstore. Ik zie ook regelmatig nieuwe producten op de site en leuke sale periodes het hele jaar door. De levering is ook heel snel en discreet.

Goeie winkel

Spullen mooi op tijd geleverd, zeer netjes verpakt. Goeie kwaliteit en prijs is goed te doen

Goede shop met ruime keuze van kwaliteitsproducten

Makkelijke shop waar je alles kunt vindenenbestellen. Goede productomschrijving met duidelijke foto's.

Ruime keuze, snelle levering, discreet.

Ruime keuze, snelle levering, discreet.

Uitstekende service en snelle levering

Snelle discrete levering en makkelijk met het bestellen. Dit zorgt al voor een goed gevoel bij de "potentiële" klanten. Stukje goede service.

Snel en makkelijk bestellen en ook nog eens snel geleverd. Mooie producten met veel variatie die me erg blij maken. Dankjewel.

Goede service en goede prijs prijs kwaliteit verhouding ..

Snelle levering en heel discrete verpakking. Super content

Super!!

Snelle service en degelijk materiaal

Mooie eerlijke producten en onfeilbare snelle levering

Aangename en duidelijke website, mooi productaanbod, niet de goedkoopste, maar kwaliteit heeft ook een prijs! Duidelijke leveringstermijnen Dank u wel

Mijn Sex leven is een stuk spannender geworden sinds ik bdsm store hebt ontdekt... Ik wilde heel graag van alles met me vent uitproberen en dat is dan ook goed gelukt er zijn veel verschillende keuzes in pakketten waar je mee kunt beginnen... van begin tot het eind zegmaar... ik ben zelf begonnen met een van de boksen voor koppels for him and her, en vervolgens bestellen we nu boksen zoals de black and gold adventkalender die ook erg leuk is om te hebben.. Ik heb de site zeker aanbevolen bij veel vriendinnen die er nu ook zelf bestellen en zo kijken we ook samen met meiden avond of er weer wat nieuws binnen komt! Kwa kleding heb je ook echt keuzes zat voor alle leeftijden en maten heeft de bdsm store opties wat ik erg fijn vindt.

Maken mijn verwachtingen waar.

Goede ervaringen alles wordt discreet bezorgt. De omschrijvingen kloppen met hetgeen ik thuis bezorgt krijg. De site is makkelijk en overzichtelijk. Zou deze site aanbevelen aan anderen

Gewoon perfect shoppen

Altijd correct vlotte service vlotte levering niks op aan te merken !!!

Supersnelle levering op handige website

website is handig en goed overzichtelijk. Je kiest wat je wilt en besteld. Heel makkelijk.

Super snelle en discrete levering

Heel blij met de leuke spullen. Heerlijk creatief en spannend broekje gekocht voor sexy avonturen zonder kans op soa’s 🤫

Discreet, uitgebreid erg fijn winkelen

Producten precies zoals omschreven, worden discreet verpakt en vlot geleverd.

Handig, snel

Recent pakje teruggestuurd in originele verpakking Geld binnen 7 dagen al terug op mijn rekening ... Top

Phoenixweg 6 9641 KS Veendam