De 2 items die ik besteld had kwamen sneller binnen dan ik had verwacht. Binnen 2 werkdagen en discreet verpakt!

top snel discreert

aangename webshop snel discreet juist nu nog meer speeltijd vinden :D

Gemakkelijk, overzichtelijk, snelle discrete levering

Gemakkelijk, overzichtelijk, snelle discrete levering

Zeer goede kwaliteit voor een goede prijs!

De producten zijn van zeer goede kwaliteirt en gaan lang mee. De prijs is ook zeer redelijk. Je pakketjes worden discreet bezorgd en niemand kijkt er twee keer naar om. 10/10!

Goed en discreet

Snel geleverd, fijne website. Ik ben tevreden.

Bestelling komt erg goed en goeie service.

goede snelle service

Er tevreden over de snelle afhandeling en bezorging. Netjes in onherkenbare verpakking afgeleverd.

Zeer tevreden, ging snel, tevreden over het product!

Alles ging lekker vlot, je krijgt goede spullen. Ik ben blij!

Maak beloftes waar.

Bestelling worden op tijd en discreet geleverd.

Uitstekend...goede kwaliteits producten

Zeer discrete levering..goed verpakt en duidelijke site

Zeer goed product en omschrijving voldoende

Zie hierboven

Makkelijk , eerste keer dat ik überhaupt iets besteld heb

Deze oude lobbes had nog nooit iets zelfstandig besteld , maar ben er helemaal uitgekomen , bedankt voor de wijze les BDSM store

Perfect super spulken en goede prijs

Lekker snel makkelijk te zoeken en perfect verpakt je kan niet zien waar het vandaan komt .top websitr

prachtige kwaliteits produkten

vlug geleverd discreet en top

Heel klant vriendelijk

Zeer tevreden ! Werd goed geholpen !

mooi aanbod, vlotte levering, goede prijs/kwaliteit

ik bestelde al verschillende artikelen en werden steeds correct geleverd, er is een goede prijs-kwaliteit verhouding

Snel, duidelijk, makkelijk, goede uitleg.

Goeie website! Mijn vriendin en ik houden van 'grof' en wilden met kleine stapjes kijken wat goed voor ons was, en waar onze grens lag. De info op BDSM store was duidelijk en leuk omschreven! Ook de service was goed, snelle levering en discreet (we wonen beide thuis). Al met al een goeie ervaring, en zal zeker verder kijken bij deze winkel!

Uitstekende producten

Zeer overzichtelijke site met uitstekende producten

Super snel en discreet

Ruim assortiment! Voor ieder wat wils. De producten ontvangen en waren zoals beschreven. We hebben er nu al heel veel plezier mee gehad ;) Dit was de tweede keer dat wij hier bestelde en gaan we zeker nog vaker doen

Top produktenlijst. Top kwaliteit met mogelijkheid vol winkelkarretje te shoppen in 1-2-3.

Ik hou van alle rubrieken. Echt een volledig, vernieuwend en soms verrassend teasing die items. Qua prijs absolute meevaller. Vul dat karretje daarom overvol altijd. PRet gegarandeerd met mijn prinses.

Goede ervaring met BDSM store

Vorige week een aantal producten besteld, Geleverd op de afgesproken datum en locatie. De producten zijn van hoge kwaliteit waar wij veel plezier aan beleven. Deze webshop is aan te raden.

uitstekend

snellen levering, geen wachttijd ga zeker nog eens een keer bestellen

Goeie informatieve website met goeie service

Ik heb al regelmatig besteld en heb altijd de correcte en kwalitatieve producten ontvangen. Ook als ik vragen heb via mail worden die discreet en snel beantwoord. Mijn volgende bestelling zal niet lang op zich laten wachten.

De service

De service is goed. Paketjes altijd anoniem. Duidelijke artikelbeschrijvingen. Soms op zoek naar dingen mar hebben ze dan niet. Kan ik begrijpen je kan niet alles in het assortiment hebben.

Betrouwbaar, discreet en stipt op tijd bezorgd.

Phoenixweg 6

9641 KS Veendam