Ik ben gehoord!!

Ik zou op tijdstip even weg zijn...en heb gevraagd of ze het in de tas wilde stoppen aan de deur. Ik kwam thuis en het hing aan de deur..waardoor ik zo gelukkig werd..want wilde het perse vandaag aan.. Ik blijf in toekomst bij sexy lingerie bestellen..

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus en snelle levering!

Groot assortiment, zowel in modellen als in maten. Snelle en discrete levering. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alle bestellingen zoals afgesproken en super discreet

Top site!

Mooie en prima site. Discrete en snelle levering, met goede betaalmogelijkheden zoals Afterpay. Mooie producten, betaalbare prijzen.

prettig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede keuze en service, snelle levering.

De website is duidelijk, het bestellen gaat vlot. De levering is snel en correct. Niets op aan te merken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering goeie kwaliteit!

retour en ruilen ook moeiteloos afgehandeld, waarvoor dank! voel me goed behandeld.

goede service

ik ben blij met me product! ik draag het elke dag

Goeie levering en producten

Mijn bestelling was niet compleet leverbaar maar er was goeie communicatie waar vele anderen een voorbeeld aan kunnen nemen Netjes de producten geleverd die op voorraad waren en die niet leverbaar was binnen 2 dagen geld retour Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie site en snelle levering

De producten worden overzichtelijk getoond en levering de volgende dag, super!

Correcte service

Perfecte communicatie, heel tevreden met mijn bestelling die ik plaatste, maten tabel ook goed aangegeven. Heel blij met mijn pakket.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel goed en snel geleverd. Duidelijke omschrijving dus super van service.

heel corect wat betreft levering en kwaliteit

heel corect wat betreft levering en kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hij is echt fantastisch. Zit lekker alles past perfect. Super blij mee, en man ook

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service en goeie kwaliteit kleding

Het pakketje was snel geleverd alleen door een fout van PostNL bij het verkeerde adres. De volgende dag opgebeld en ze zijn er meteen mee aan de slag gegaan waar het pakketje zou zijn. Gelukkig kwam degene bij wie het bezorgd was het de volgende dag brengen en was het probleem snel opgelost. De service wad echt uitstekend!! Het jurkje is ook ontzettend leuk en een super fijne stof om in te slapen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, geen problemen bij levering. Duidelijk om te bestellen, overzichtelijk. Leuke producten en van goeie kwaliteit.

Betrouwbare webwinkel

De bestelde goederen waren tot tevredenheid en de levering was snel en netjes verpakt. Ik heb meerdere keren bij dit bedrijf bestellingen geplaatst en alle keren was ik zeer tevreden. Voor herhaling vatbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik za; dit bedrijf aanbevelen aan mijn vriendinnen

Perfecte service, discreet verzending en heel snel opgestuurd. variatie en aanbod online is veel

Perfecr

Erg klant vriendelijke snelle levering en producten perfect

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijk website, snelle discrete levering en mooie lingerie. Retourneren al net zo makkelijk en snelle afhandeling. Zeer tevreden en ga zeker nogmaals bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke uitleg over de producten en een snelle levering

Helemaal niks op aan te merken!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede/prijs kwaliteit verhouding, duidelijke overzicht van producten

POSTNL keuze voor bezorgen, geen keuze voor buiten werktijd. Uiteindelijk maar bij bezorgpunt afgehaald. Meer een verbetering voor POSTNL, jullie als stakeholder kunnen daar misschien iets mee :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle services! Anoniem post bezorging. Producten lijken vrij goed te zijn qua kwaliteit!

Foto's van de producten zijn belangrijk, hoe meer hoe duidelijker hoe beter, het gaat allemaal om verkoop via de website, om indruk te krijgen zijn de foto's belangrijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kleding...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Sexy Lingerie.nl

Filter op Taal