Super gemakkelijke webshop

Ik was op zoek naar iets leuks en vond direct wat ik zocht en veel meer. Uiteindelijk was het nog moeilijk om een keuze te maken. Ik kom hier zeker terug!

Makkelijke website. Mooie producten. Snelle levering

Goede service en oplossingen

Levering is goed en netjes, ook als je het even niet eens was over de retourkosten, ze kwamen gelijk met een voorstel en oplossing, daar moet ik hun een compliment voor geven, ben zeer tevreden en de service is ook top.

Beste Edwin, Dank voor je bericht. Ik vind het vervelend dat je niet tevreden bent over de verwerking van je retourzending. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Fijn bedrijf

Een bedrijf met een prachtig overzichtelijke web-site. Goede. Prijs kwaliteit verhouding en een snelle discrete verzending

Jullie zijn zo geweldig.

Ik heb al verschillende dingen bij jullie gekocht , en ben nog altijd zeer tevreden over jullie . Zal zeker in de toekomst nog dingen bij jullie blijven kopen.

Snelle en discrete levering. Goede prijs-kwaliteit!

Snelle levering en producten geleverd zoals afgebeeld op de site . Wel tevreden.

prachtig setje voor spannende momenten

Zeer sexy setje aan te bevelen voor opwindende avonden samen

Erg leuk

Steeds een leuke ervaring en leuk shoppen

Fijne winkel

Mooi stringetje gekocht, snel geleverd, goede service, één aandachtspunten: ik kocht een piepklein stringetje dat makkelijk in een enveloppe past. Het kwam in een doos waar wel honderd stringetje in pasten. Voor een enveloppe hoef ik niet thuis te blijven, voor die doos met pakketpost wel.

meer meer meer

mooie duidelijke site, goede prijs kwalitiet.

super ervaring

Sexy Lingerie.nl is een super bedrijf, komt zijn afspraken na en levert altijd op tijd

Kwalitatief product en correcte levering

Het product was exact zoals beschreven in de webshop. De maat was ook correct volgens de tabel. Eenvoudige betaling en snelle levering.

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Heel gebruiksvriendelijke webshop met snelle en duidelijke levering.

Goed product service-

Product snel en in goede orde ontvangen. Het is makkelijk dat je zelf een leverings dag kunt kiezen. product kwaliteit is goed. Een echt min punt vindt ik dat je retour zelf moet betalen. Hierdoor zal ik niet gauw iets nieuws bestellen.

Ik zal nooit meer bestellen op de site

Slecht quality

Beste Laetitia, Dank voor je bericht. Ik vind het vervelend dat je niet tevreden bent over het product. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Super een heel mooi

heel tevreden over het grote maten aanbod

Ik heb reeds enkele setjes besteld en zal er zeker meer bestellen. Goede kwaliteit. Mooie afwerking. Enkel jammer dat de cupgrootte van bepaalde babydolls voor mij te klein zijn. Zo een heel mooi setje moeten retourneren.. Wanneer iets dan toch niet past, is het heel gemakkelijk om dit terug te sturen.

Makkelijk te bestellen. Word netjes volgens afspraak bezorgd en heeft hele leuke dingen.

Snel discreet en heel leuk verpakt

Bestelling gaat snel en eenvoudig. Vervolgens een mooi discreet pakket ontvangen. Bij opening is ieder risico mooi verpakt in een doosje met een leuke boodschap. Maakt het net even specialer

Super site om iets te bestellen.

Goede klantenservice! Snelle levering.

Overzichtelijke site, snelle en discrete service, met mooie producten.

Niet duur snelle levering

Heb de produkten nog niet uitgeprobeerd, maar alles ziet er goed uit

Goed komen afspraken na

Zeer goed tot nu toe

Goede web-site, snelle levering

Mooie overzichtelijke web-site, snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding