Prima contact

Door een fabrieksfout in mijn string, met de klantenservice gebeld, één nieuwe toesturen of geld retour, voor het laatste gekozen, binnen twee dagen weer op mijn bankrekening, super.

Was zelfs mooier dan dat ik verwacht ik vond de producten die ik heb besteld echt zo mooi en ben er echt blij mee en ja zeker voortaan alleen op jullie site ga ik zeker bestellen

Correct

Correct in alle opzichten. Mooie kledij, zeer goede kwaliteit en zeer betaalbaar

Snelle levering echt top. Lingergie is mooi en een fijn aangename stof

Supersnelle levering en precies zoals op de doto’s

Om 15u besteld en al gelijk binnen uurtje verzendbevestiging en volgende ochtend in huis. Alles past goed en is precies zoals omschreven. Discreet verpakt. Hier ga ik vaker bestellen!

Snelle levering mooie en betaalbare artikelen goede kwaliteit!

he mooi set bezgeld.. super snelle leveringekker discreet verpakt. Mooi product goede kwaliteit.

Ik vond heel veel mooie dingen!

Ik had 8 of 9 dingen besteld en ze waren bijna allemaal perfect!!! Ik voel me er heel sexy in! Ook de levering was prima!

Goeie site en snellelevering

Top producten Snel geleverd Goeien kwaliteit

Super snelle/goede service en beeldige producten!!

Ontzettende unieke setjes waarin je je heel sexy voelt. Dit gun je elke vrouw! Daarom hebben al 2 vriendinnen dezelfde bestellingen als ik geplaatst.

Uitstekend en discreet verpakt!

Netjes optijd geleverd en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer goede ervaring

Geleverd op tijd goede maten

Snelle levering, netjes verpakt

Goede communicatie en snelle levering! Top!

Niets op aan te merken.

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Met mooie sexy producten. Je wordt aan de telefoon echt super vriendelijk en goed te woord gestaan. Een echte aanrader.

Goeie service

Snel binnen, goeie service ook als er iets is met het artikel en ook goeie kwaliteit! Zeker aan te bevelen!

fantastisch alles past perfect eindelijk eens de fatsoenlijke maten

maten zijn perfect voor dames met een maatje meer

Niks paste

Ik had 1 body lingerie en 1 jurkje en ik kon geen maat selecteren. Nu paste helemaal niks en heb ik mijn geld weg gegooid.

Beste Elze, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat de ontvangen artikelen niet passen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen!! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Zeer snelle discrete service

Zeer snelle levering in een discrete verpakking, de naam van de site stond niet op de doos wat het heel wat minder ongemakkelijk maakt voor veel mensen

Duidelijke site en mooie producten

Goed vindbaar, veel producten en goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede service. Snel bezorgd en goed discreet ingepakt!

Goed en discreet

Lingerie is van goede kwaliteit. Web-side makkelijk en overzichtelijk

Snelle en discrete levering.

Body werd geleverd in een discrete verpakking. Zoals op de site vermeldt, de volgende werkdag in huis! Ik had voor ik de body had besteld, gevraagd welke maat ik nodig zou hebben. Hier heb ik ook vrij snel een duidelijk antwoord op gekregen.

Goede kwaliteit en service

Bestelling werd netjes en snel afgehandeld. En de kwaliteit van het setje was echt super. Ga zeker meer hier bestellen.

Snel levering, goede kwaliteit

Producten zijn goede kwaliteit.

Goede producten

Goede betrouwbare producten en goed advies, aan de telefoon heel fijn geholpen