De gekochte artikelen voldoen aan mijn verwachtingen

Nu driemaal iets besteld en alle drie de keren tevreden. Bezorging laatste keer was niet voldoende niet bij mij thuis bezorgd maar bij een post punt. Primera .

Goed product.

Sexy lingerie voor de juiste prijs. Bestelling kon niet beter verlopen. Helemaal top !!!

Snelle service, super kousen

Smiddags besteld en volgende dag al binnen. Mooie kwaliteit

Helemal top!

goede service Mooie lingerie voor elke wat wils en ook grote maten Helemaal geweldig

Snelle service en correcte producten

Gemakkelijke site om te zoeken wat je wilt. Producten komen overeen met de foto’s op de site. Goede Maat tabellen , had direct de juiste maat. Snelle service, mooi verpakt.

Snelle en goede service

Ik wou de vrouw verassen en kwam al snel bij sexy lingerie. Nl terecht. Het duurde dan ook niet lang voordat ik wat had gevonden. De website is duidelijk en overzichtelijk waardoor je doelgericht kunt zoeken. Het was voor mij allemaal duidelijk en transparant naar de klant toe en ik kwam dus ook niet voor verassingen te staan.

M'n partner durft geen lingerie te bestellen om bepaalde redenen, dus doe ik dat, verder worden er geen vragen gesteld of opmerkingen gemaakt in tegen stelling tot bv Joshin, daar worden wel opmerkingen gemaakt, voelde me daarbij niet op m'n gemak, vandaar sexy lingerie. Tevens is m'n sexleven een stuk beter, dus sexy lingerie, dankjewel!

Prima contact

Door een fabrieksfout in mijn string, met de klantenservice gebeld, één nieuwe toesturen of geld retour, voor het laatste gekozen, binnen twee dagen weer op mijn bankrekening, super.

Was zelfs mooier dan dat ik verwacht ik vond de producten die ik heb besteld echt zo mooi en ben er echt blij mee en ja zeker voortaan alleen op jullie site ga ik zeker bestellen

Correct

Correct in alle opzichten. Mooie kledij, zeer goede kwaliteit en zeer betaalbaar

Snelle levering echt top. Lingergie is mooi en een fijn aangename stof

Supersnelle levering en precies zoals op de doto’s

Om 15u besteld en al gelijk binnen uurtje verzendbevestiging en volgende ochtend in huis. Alles past goed en is precies zoals omschreven. Discreet verpakt. Hier ga ik vaker bestellen!

Snelle levering mooie en betaalbare artikelen goede kwaliteit!

he mooi set bezgeld.. super snelle leveringekker discreet verpakt. Mooi product goede kwaliteit.

Ik vond heel veel mooie dingen!

Ik had 8 of 9 dingen besteld en ze waren bijna allemaal perfect!!! Ik voel me er heel sexy in! Ook de levering was prima!

Goeie site en snellelevering

Top producten Snel geleverd Goeien kwaliteit

Super snelle/goede service en beeldige producten!!

Ontzettende unieke setjes waarin je je heel sexy voelt. Dit gun je elke vrouw! Daarom hebben al 2 vriendinnen dezelfde bestellingen als ik geplaatst.

Uitstekend en discreet verpakt!

Netjes optijd geleverd en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer goede ervaring

Geleverd op tijd goede maten

Snelle levering, netjes verpakt

Goede communicatie en snelle levering! Top!

Niets op aan te merken.

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Met mooie sexy producten. Je wordt aan de telefoon echt super vriendelijk en goed te woord gestaan. Een echte aanrader.

Goeie service

Snel binnen, goeie service ook als er iets is met het artikel en ook goeie kwaliteit! Zeker aan te bevelen!

fantastisch alles past perfect eindelijk eens de fatsoenlijke maten

maten zijn perfect voor dames met een maatje meer

Niks paste

Ik had 1 body lingerie en 1 jurkje en ik kon geen maat selecteren. Nu paste helemaal niks en heb ik mijn geld weg gegooid.

Beste Elze, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat de ontvangen artikelen niet passen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen!! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice