Niets op aan te merken. Had mijn bestelling de volgende dag netjes in huis.

Good service, fast delivery

Nice and clear website, good service.

Duidelijke site

Goede kwaliteit en netjes ingepakt en discreet ontvangen, zeer tevreden

Geweldig en snel

Ik ben ontzettend tevreden over de snelle Service en de goede kwaliteit van de producten. Echt een aanrader

Ik vond het super !

Ik heb mijn bestelling bij jullie geplaatst om Half 12 en alsnog hebben jullie je best gedaan om mijn pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Uiteindelijk kreeg ik deze de dag erna, maar dat was ook zoals afgesproken. (Voor 23 uur besteld dag erna in huis) Toen ik het ook pakket binnen kreeg ben ik meteen gaan passen. Het zit ontzettend lekker en ik ben zo blij dat ik dit aangedurfd heb. Dit is de eerste keer sinds heel lang dat ik mij weer sexy voel in mijn eigen lichaam ! Ontzettend bedankt jullie zijn super.

Supersnelle en goede service

Om 22u besteld en volgende ochtend al in huis. Goede prijs en kwaliteit.

Vlotte levering van mooie kwaliteit

Geleverd goed past perfect, mooie kwaliteit. Leuk om met een degelijke outfit de verleiding te kunnen aangaan.

Snelle levering en snel antwoord op mijn vraag

Het pakje was er snel na de besteldatum. Helaas hield postnl zich niey aan de genoemde tijd bij track and trace.

zeer goed

Snelle service pakje binnen 2 dagen binnen had eerst gebeld voor de maat krijg een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn die me heel goed had geholpen ben er zeer tevreden over

Besteld en de volgende dag al netjes in huis.

Super nette site. Ook de klantenservice is goed bereikbaar en je word goed geholpen. Kortom fijne betrouwbare site.

Duidelijk, snel , gemakkelijk

Heel duidelijke fotôos, goede maten, Gemakkelijk te gebruiken,snelle service!

Topservice

Na het ontbreken van een item gebeld naar klantendienst en werd direct opgelost Zeer vriendelijke telefoniste

Super sexy kleding

Erg erotisch en spannend

Overzichtelijke site en snelle levering

Top site, mooie collectie, goede omschrijving en snelle levering.

Snelle levering van goede producten

Ben zeer tevreden met Sexy Lingerie. De levering was aangenaam snel en correct. De producten zijn netjes en discreet verpakt en van een goede kwaliteit. Een aanrader.

Goede onopvallende verpakking zodatniemand weet wat je besteld hebt.

Toffe kledij

Toffe en romantische lingerie

super vlot en snel

alles van goede kwaliteit, niet duur en snel geleverd. Omwisseling en retour heel vlot.

Geweldige producten

Ik vindt de producten geweldig en van goede kwaliteit

zeer goede producten en zeer betrouwbaar

de bestelling, betaling en levering werden snel, discreet en correct uitgevoerd.

Prima, snelle service.

Bestelling is keurig in de bestelde tijd bezorgd in een anonieme verpakking. Ik ga er zeker vaker bestellen!

Fantastisch een pakje wat past en ook sexy

Fantastisch een pakje wat past en ook sexy is. Een zeer tevreden klant

Geweldige winkel

Snelle, discrete levering. Ruime keuze.

Goede bezorging,mooi divers aanbod en goede kwaliteit

De bezorging is mooi discreet, geen overduidelijke afzender te zien op de doos, goed verpakt. Het assortiment is vrij groot, voor iedereen wel iets leuks of spannends. De kwaliteit van de producten is ook gewoon goed. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

De volgende dag bin huis klopt helemaal Snelle levering en netjes verpakt