Zeer snelle discrete service

Zeer snelle levering in een discrete verpakking, de naam van de site stond niet op de doos wat het heel wat minder ongemakkelijk maakt voor veel mensen

Duidelijke site en mooie producten

Goed vindbaar, veel producten en goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede service. Snel bezorgd en goed discreet ingepakt!

Goed en discreet

Lingerie is van goede kwaliteit. Web-side makkelijk en overzichtelijk

Snelle en discrete levering.

Body werd geleverd in een discrete verpakking. Zoals op de site vermeldt, de volgende werkdag in huis! Ik had voor ik de body had besteld, gevraagd welke maat ik nodig zou hebben. Hier heb ik ook vrij snel een duidelijk antwoord op gekregen.

Goede kwaliteit en service

Bestelling werd netjes en snel afgehandeld. En de kwaliteit van het setje was echt super. Ga zeker meer hier bestellen.

Snel levering, goede kwaliteit

Producten zijn goede kwaliteit.

Goede producten

Goede betrouwbare producten en goed advies, aan de telefoon heel fijn geholpen

Great experience

Quality products, delivered quickly in a discrete package. Absolutely satisfied with your shop

Méér dan uitstekende service bij de klantenservice.

Ik was op zoek naar erotische slipjes en kwam gelijk op deze site. Mooie open sexy slipjes zodat je warme hang- en spuitwerk goed zichtbaar is voor 't vrouwtje en goed "doorlucht" wordt. Dit zorgt dan nl. weer voor de juiste temperatuur van het sperma!

Leuke lingerie!

Groot aanbod en mooie en leuke lingerie! Ook hele goede customer service. Ze helpen graag en helpen je ook snel. Ga hier zeker vaker bestellen! Hou er wel rekening mee dat verzending iets langer duurt vanwege de Corona gekte.

Snelle correcte levering. Fijne online winkel!

Ik bestel altijd bij deze webshop omdat de maten kloppen. Het goede kwaliteit is en ze snel leveren

Goede en snelle service

Bestelling was binnen een paar dagen binnen. Prettig dat het in een normaal formaat doos zit (niet veel te groot) en dat er geen bedrijfsnaam op staat, zodat anderen niet meteen vragen hebben als ze de doos zien.

Ik heb ze geretourneerd

Kousen waren zo groot. Ze zoude tot boven mijn knieën moeten zijn maar ze konden niet eens aan blijven ondat ik dus 1,60 ben. Deze zijn voor vrouwen boven de 1,80 voorbestemd. Het ergste is dat ik ze niet eens moch retourneren ivm hygiëne. Ja dat begrijp ik, maar is het nou mijn fout dat jullie nergens aangegeven hebben dat ze niet voor korte vrouwen zijn?! Waarom moet ik ze betalen om ze naar de prullenbak te gooien? Ik wil graag mijn geld terug. Ik heb een mail gestuurd, maar geen reactie terug.

Beste Nelly, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat je niet tevreden bent over het artikel en nog geen reactie hebt ontvangen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Goede kwaliteit lingerie.

Wat een fijne setjes.

Snelle levering en goede kwaliteit top!

De beschrijving klopte precies en de levertijd was ook zoals het hoort

Ik heb savonds alles besteld en de volgende dag was het al binnen

Bezorging is altijd snel, als je een probleem hebt wordt je zo snel mogelijk geholpen. Ik voel mij op mijn gemak bij het bestellen op deze site. In het pakketje zit een lief briefje met veel plezier gewenst, dat laat mij fijn voelen. Dat vind ik net dat extra beetje inspanning voor de klant. Erg mooie producten voor een goede prijs en een goede kwaliteit. Ben zeer tevreden met mijn aankopen en mijn ervaring bij jullie. Ik zou hier veel vaker wat bestellen en het ook zeker aanraden bij vriendinnen.

Ongelooflijke ontdekking van deze website

Toeval wou dat ik al een tijdje op zoek was naar huidskleur naad panty's aar bij de meeste panty's zijn de naden zeer dun, en geeft niet een mooi effect. Dese panty heeft de naad langs het been precies hoe dat ik het in gedachte had. Alleen een hint, liefst nog eat meer variatie in huidskleur. Persoonlijk vind ik een iets wat meer beige toonkleur mooier. De zwarte panty's zin perfect. Mvg Marie B

zeer leuke ervaring

vlotte bediening

Snelle levering en precies wat we besteld hadden , geen rare dingen of fratsen

gun jezelf een moment om sexy te zijn

mooi product, leuke webshop

Goede eerste ervaring.

Overzichtelijke site. Snel verstuurd en natuurlijk in een doos zonder afzender zodat het echt alleen voor jou is.

Snelle goede service

Super snelle levering en erg mooie setjes!

Ruim aanbod van mooie lingerie en erg goede kwaliteit. De levering is ook supersnel wat perfect is als je last minute nog iets wilt scoren!