he mooi set bezgeld.. super snelle leveringekker discreet verpakt. Mooi product goede kwaliteit.

Ik vond heel veel mooie dingen!

Ik had 8 of 9 dingen besteld en ze waren bijna allemaal perfect!!! Ik voel me er heel sexy in! Ook de levering was prima!

Goeie site en snellelevering

Top producten Snel geleverd Goeien kwaliteit

Super snelle/goede service en beeldige producten!!

Ontzettende unieke setjes waarin je je heel sexy voelt. Dit gun je elke vrouw! Daarom hebben al 2 vriendinnen dezelfde bestellingen als ik geplaatst.

Uitstekend en discreet verpakt!

Netjes optijd geleverd en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer goede ervaring

Geleverd op tijd goede maten

Snelle levering, netjes verpakt

Goede communicatie en snelle levering! Top!

Niets op aan te merken.

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Met mooie sexy producten. Je wordt aan de telefoon echt super vriendelijk en goed te woord gestaan. Een echte aanrader.

Goeie service

Snel binnen, goeie service ook als er iets is met het artikel en ook goeie kwaliteit! Zeker aan te bevelen!

fantastisch alles past perfect eindelijk eens de fatsoenlijke maten

maten zijn perfect voor dames met een maatje meer

Niks paste

Ik had 1 body lingerie en 1 jurkje en ik kon geen maat selecteren. Nu paste helemaal niks en heb ik mijn geld weg gegooid.

Beste Elze, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat de ontvangen artikelen niet passen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen!! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Zeer snelle discrete service

Zeer snelle levering in een discrete verpakking, de naam van de site stond niet op de doos wat het heel wat minder ongemakkelijk maakt voor veel mensen

Duidelijke site en mooie producten

Goed vindbaar, veel producten en goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede service. Snel bezorgd en goed discreet ingepakt!

Goed en discreet

Lingerie is van goede kwaliteit. Web-side makkelijk en overzichtelijk

Snelle en discrete levering.

Body werd geleverd in een discrete verpakking. Zoals op de site vermeldt, de volgende werkdag in huis! Ik had voor ik de body had besteld, gevraagd welke maat ik nodig zou hebben. Hier heb ik ook vrij snel een duidelijk antwoord op gekregen.

Goede kwaliteit en service

Bestelling werd netjes en snel afgehandeld. En de kwaliteit van het setje was echt super. Ga zeker meer hier bestellen.

Snel levering, goede kwaliteit

Producten zijn goede kwaliteit.

Goede producten

Goede betrouwbare producten en goed advies, aan de telefoon heel fijn geholpen

Great experience

Quality products, delivered quickly in a discrete package. Absolutely satisfied with your shop

Méér dan uitstekende service bij de klantenservice.

Ik was op zoek naar erotische slipjes en kwam gelijk op deze site. Mooie open sexy slipjes zodat je warme hang- en spuitwerk goed zichtbaar is voor 't vrouwtje en goed "doorlucht" wordt. Dit zorgt dan nl. weer voor de juiste temperatuur van het sperma!

Leuke lingerie!

Groot aanbod en mooie en leuke lingerie! Ook hele goede customer service. Ze helpen graag en helpen je ook snel. Ga hier zeker vaker bestellen! Hou er wel rekening mee dat verzending iets langer duurt vanwege de Corona gekte.

Snelle correcte levering. Fijne online winkel!

Ik bestel altijd bij deze webshop omdat de maten kloppen. Het goede kwaliteit is en ze snel leveren

Goede en snelle service

Bestelling was binnen een paar dagen binnen. Prettig dat het in een normaal formaat doos zit (niet veel te groot) en dat er geen bedrijfsnaam op staat, zodat anderen niet meteen vragen hebben als ze de doos zien.

Ik heb ze geretourneerd

Kousen waren zo groot. Ze zoude tot boven mijn knieën moeten zijn maar ze konden niet eens aan blijven ondat ik dus 1,60 ben. Deze zijn voor vrouwen boven de 1,80 voorbestemd. Het ergste is dat ik ze niet eens moch retourneren ivm hygiëne. Ja dat begrijp ik, maar is het nou mijn fout dat jullie nergens aangegeven hebben dat ze niet voor korte vrouwen zijn?! Waarom moet ik ze betalen om ze naar de prullenbak te gooien? Ik wil graag mijn geld terug. Ik heb een mail gestuurd, maar geen reactie terug.

Beste Nelly, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat je niet tevreden bent over het artikel en nog geen reactie hebt ontvangen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice