Goede kwaliteit lingerie.

Wat een fijne setjes.

Snelle levering en goede kwaliteit top!

De beschrijving klopte precies en de levertijd was ook zoals het hoort

Ik heb savonds alles besteld en de volgende dag was het al binnen

Bezorging is altijd snel, als je een probleem hebt wordt je zo snel mogelijk geholpen. Ik voel mij op mijn gemak bij het bestellen op deze site. In het pakketje zit een lief briefje met veel plezier gewenst, dat laat mij fijn voelen. Dat vind ik net dat extra beetje inspanning voor de klant. Erg mooie producten voor een goede prijs en een goede kwaliteit. Ben zeer tevreden met mijn aankopen en mijn ervaring bij jullie. Ik zou hier veel vaker wat bestellen en het ook zeker aanraden bij vriendinnen.

Ongelooflijke ontdekking van deze website

Toeval wou dat ik al een tijdje op zoek was naar huidskleur naad panty's aar bij de meeste panty's zijn de naden zeer dun, en geeft niet een mooi effect. Dese panty heeft de naad langs het been precies hoe dat ik het in gedachte had. Alleen een hint, liefst nog eat meer variatie in huidskleur. Persoonlijk vind ik een iets wat meer beige toonkleur mooier. De zwarte panty's zin perfect. Mvg Marie B

zeer leuke ervaring

vlotte bediening

Snelle levering en precies wat we besteld hadden , geen rare dingen of fratsen

gun jezelf een moment om sexy te zijn

mooi product, leuke webshop

Goede eerste ervaring.

Overzichtelijke site. Snel verstuurd en natuurlijk in een doos zonder afzender zodat het echt alleen voor jou is.

Snelle goede service

Super snelle levering en erg mooie setjes!

Ruim aanbod van mooie lingerie en erg goede kwaliteit. De levering is ook supersnel wat perfect is als je last minute nog iets wilt scoren!

Een aanrader van formaat,mooie goederen en goede verpakking.

Voor herhaling vatbaar de bestellingen SL.nl

Gewoon geweldig

Komt op tijd en is zoals het wordt beschreven Kortom top

Ik ben zeer tevreden!

Had 2 setjes besteld donderdag met de mededeling morgen in huis, maar snachts dan nog mail gehad dat er vertraging was opgelopen. Blij met de snelle info! Maandag dan pakketje ontvangen en mijn vrouw en ik waren zeer blij met de producten, sexy, mooi en snel geleverd. Ik bestel zeker nog!

Goede mooie lingerie

Correcte levering. Zeer mooi verpakt. Lingerie voelt geweldig sexy. Juiste maat. Super top.

perfect geleverd!

Geheel volgens de foto’s op de site komt dit bij ons uit de verpakking. Precies zoals het hoort! Perfect.

Belofte maakt schuld

Er werd gevraagd welke dag geleverd mocht worden en belofte werd gehouden

Mijn ervaring met de lingerie waar ik heel erg tevreden mee ben bevalt mij heel goed goede kwaliteit

Een zeer mooie set

Goede pasvorm. Een mooie stof.

Superhop!

Wat een keuze en echt in alle maten! Makkelijk te vinden wat je zoekt, duidelijke uitleg vwb retourneren etc. Ik heb mijn shop gevonden!

Snelle en correcte levering. Mooi artikel 👌🏻

Geweldig.

Ik ben zeer tevreden. Alles netjes en zeer snel geleverd. Fantastische stof en het zit heerlijk. En voel me weer sexy in de mooie lingerie.

Slechte kwaliteit

Ik heb een aantal keer iets besteld maar het gaat ook weer retour. Ik vind de kwaliteit slecht en lijkt op de foto's mooier dan in het echt. Je moet ook zelf voor de retour kosten opdraaien dat vind ik geen service dus ik bestel niet meer bij deze site

Geachte mevrouw Koopmans, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat je niet tevreden bent met het geleverde product. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Snelle anonieme beschaafde verzending en mooie producten

Leuke lingerie snel en netjes verzonden.

Phoenixweg 6 9641 KS Veendam

0598 707288