Netjes op tijd en discreet geleverd

De mooie producten zijn erg sexy en voldoen zeker aan het voorbeeld!!

🖤

maten in realiteit te klein

maten kloppen niet vb xl is maar voor ons een large maten pantys zijn ok Heb hierop al geantwoord en er werd beloofd een korting van 10€ op een volgende aankoop. het te kleine artikel heb ik aan een vriendin gegeven . SUCCES

Beste Paula, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat je niet tevreden bent over de geleverde artikelen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Snel geleverd, prijs/kwaliteit verhouding is super

Het pakje was de dag erna al binnen, in een niet herkenbare doos (heel fijn aangexien het pakketje bij de buren is afgeleverd). Meteen gepast, zat leuk! Ik ben blij met het pakje en de service!

Goede overzichtelijk bestelproces... duidelijk

Sexylingerie.nl heeft het bestelproces goed en inzichtelijk opgesteld.. Ook de betaal mogelijkheden zijn goed... Ik zou sexylingerie.nl aanbevelen bij anderen

Super leuke dingen. Had me bestelling gedaan. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat een product niet op voorraad was en dus wat later zou aankomen. 2 dagen na me pakketje kwam het andere product binnen. Super goede kwaliteit!

Super levering discreet en top kwaliteit

Snelle levering en super kwaliteit. Ook erg mooie lingerie en zit lekker

Mijn bestelde producten waren snel geleverd en dankzij de matentabel op de website paste het perfect!

snel geleverd en precies als op het plaatje

Voor een fotoshoot had ik een mooie witte body nodig. Diverse winkels in geweest en niks kunnen vinden. Toen ben ik online gaan zoeken en kwam ik sexy lingerie.nl tegen. Wat een top site, enorm veel keuze. Het ene nog mooier dan het ander. Vervolgens gekozen wat ik wilde hebben, en de volgende dag was het al in huis. Mooie kwaliteit, maat klopte precies. Hier ga ik zeker nog vaker bestellen, top!

Wat fout ging bij bestelling is netjes opgelost

De bestelling die niet goed was is netjes gecompenseerd

Beste Tessa, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat het product niet naar wens is. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Snel en discreet

De volgende dag al het pakje in huis! Discreet en verzorgd ingepakt. Je krijgt precies wat je bestelde!

Zit lekker

Heeft ons sex leven nog een extra bots gegeven.

Toppie

Goede website, direct besteld, de volgende dag in huis. 1 Setje was te klein, dus retour. Keurig afgehandeld, melding dat ze de retourzending hadden ontvangen. Toen een email dat het bedrag wordt teruggestort. Nette discrete servive.

Snelle correcte afhandeling

Snelle levering en goede kwaliteit

redelijk, weinig voor mannen

leuk/goed materiaal maar toch aan de dure kant.

Echt fijne service, de website is duidelijk, de artikelen zien eruit zoals ze zijn afgebeeld. Je kan je eigen bezorgmoment kiezen wat erg fijn is.

Alleen maar positief

Een mooie overzichtelijke site met genoeg keus. De prijzen vallen reuze mee. Bestellen en betalen is eenvoudig. En na de bestelling wordt je via de mail goed op de hoogte gehouden wat betreft de levering. De levertijd is snel zodat je niet lang op jouw bestelling hoeft te wachten.

Mooie lingerie tegen betaalbare prijs

Ik bestel graag sexy lingeriesetje voor mijn vrouw Jullie hebben supermooie setjes en jurkjes tegen een betaalbare prijs en kwaliteit is perfect vergeleken bij de setjes die ik op de goedkopere sites bestelde zoals ,wish, Ook ben ik zeer tevreden over de snelle levering S,avonds besteld en de volgende ochtend al in huis Vandaar een dikke 10 en zal snel weer wat bestellen voor mijn vrouw

Het bestellen is al een feestje

Ik sta te kijken van de enorme keuze. Voor ieder wat wils.... De levering was snel en wat ik heb gekocht voldoet aan mijn verwachtingen. Prijs, kwaliteit is goed naar mijn mening, ga zo door!

Zeer tevreden over de service

Heb al verschillende keren een bestelling gedaan en we zijn zeer tevreden over het product, de service en discrete verpakking.....aanrader!!!

Om 13.00 uur besteld en de volgende dag om 12.00 uur in huis! Toppers!!

Goede kwaliteit kleding en accessoires die eruit zien zoals ze op de website geshowd worden. Zeer betrouwbaar. Altijd een feest om een pakket van jullie uit te pakken, Dankje!!

Goede service en volgens de afspraken/beschrijvingen

Wij hebben voor eerste maal via online in deze shop wat producten besteld en zijn zeer tevreden over de producten. Kwaliteit is zeer goed + hoe de producten verpakt en geleverd zijn is eveneens uitstekend. Kort en bondig wij zijn zeer tevreden over deze aankopen en de afhandeling ervan.

transgender

oke

Goedemiddag David, Dank je voor je bericht. Graag verneem ik een reactie waarop deze beoordeling is gegeven. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen. Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Goede kwalitijk en service

Mijn ervaring is in producten keuze en levering die je zelf kun bepalen

Phoenixweg 6

9641 KS Veendam