Geweldig discreet

Prachtige en plezierige producten die snel en discreet bij je bezorgd worden

Top producten en snelle levering

Ruime keus, zeer goeie kwaliteit, service is prima, snelle en discrete levering, mooie producten! Ik ben zeer tevreden over easy toys en raad shoppen bij easy toys dan ook zeker aan!

Goed product

Top cadeau voor mijn vrouw.. geeft wat extra's.

Als startend ontdekkers kan je prima shoppen hier

Van alles aangeschaft voor koppels en alles is netjes geleverd en discreet. Prima spullen die high end aanvoelen en er uit zien.

Heel fijne service. Goede website en top hoe het bezorgt wordt

Discreet en snel

Ze hebben alles wat je wilt hebben en zou kunnen vinden. Maakt niet uit waar ik zoek, uiteindelijk kom ik toch wel bij Easytoys terecht! En volgende dag al in huis

Goede en snelle service

Goede snelle levering. Boven mijn verwachtingen. Als makkelijk te vinden wat ik zocht. Hoop in de toekomst meer te bestellen

Easy site

Veel verschillende keuzes. Alles staat goed uitgelegd. Enkel jammer dat ze geen schoenen verkopen. Maar raad zeker de website aan. Zeker de aparte smaakjes van glijmiddel vind ik ideaal.

super

Ik had als verrassing voor mijn vriendin Doxy wand en een vibrerende buttplug besteld. De bestelling was conform toezegging binnen 1 dag in huis. Mooier echter was het gebruik ervan. Ik ben zelf liefhebber van iets meer geprononceerde schaamlippen en mijn verrassing was dan ook groot dat het gebruik van de Doxy wand tot gevolg heeft dat de gele schaamstreek een behoorlijke zwelling toonde die ook nog eens geruime tijd aanhield. Mijn vriendin is ruim een uur bezig geweest met de Doxy en ik kan dan wel stellen dat ook zij zeer tevreden erover was. Zelfs de buttplug waar zij normaal nogal eens tegensputtert bij het inbrengen mocht er niet uit. Eerlijk is eerlijk, beide toestellen zullen voor zowel haar als ook mij een zeer plezierige uitbreiding van ons sexgenot zijn.

Het pakket werd netjes geleverd en ook binnen 24 uur.

Snel

Al een aantal keer spannende dingen besteld en de service en snelle reactie zijn zeer goed.

Fijn en discrete webwinkel!

Ik heb inmiddels twee bestellingen gedaan bij Easytoys, beide keren is mij heel goed bevallen. De site is erg gebruiksvriendelijk en er is een grote collectie. Na het bestellen kun je er zeker van zijn dat het pakketje discreet wordt afgeleverd er staat niets op de doos waar iemand eventueel kan herleiden waar het pakketje van is. Over beide producten ben ik erg tevreden, Easytoys kan zeker rekenen op mijn bestellingen!

Gewellig

Alles wat we hier al besteld hebben doet zen werk uitstekend !van glijmiddelen tot vibrator alles is gewoon echt top ik heb men tante deze site ook gegeven

snel en goede prijs kwaliteit verhouding

heb mijn bestelling binnen 1 dag na het bestellen al binnen de kwaliteit was geweldig voor de prijs en heb er veel plezier mee gehad. Super winkel dus!

Topper!

Uitgebreide keuze, snelle levering en goede service. Prijzen zijn zeer schappelijk.

Hele fijne webshop met een super snelle klantenservice. Er was een defect product maar na 1 dag mail contact een nieuw product toegestuurd gekregen. Dus een goede ervaring.

snel en goed geleverd, prima prijs kwaliteit verhouding

Prima leverancier.

Fijn dat het anoniem binnen komt.

Snel en makkelijk besteld. Snel in huis.

Mooie producten, verzending gaat supersnel en retouren is makkelijk. Tevreden klant hier

Heeeeeeerlijk!

Ãls single lady moet je het toch allemaal maar zelf doen ;) Na wat nieuws te hebben uitgezocht ben ik weer helemaal in de gloria! Easytoys verstuurd het ook supersnel zodat je er de volgende dag al van kan genieten! Snelle service en ontzettend klantvriendelijk!

Wij zijn een wat ouder koppel en hebben op latere leeftijd het genot van sex en dus ook sextoys bij elkaar weer gevonden. Bij easy toys heb je ruime keuze voor hem en haar maar ook voor koppels wat voor ons een toevoeging is. Easy toys leveren op tijd en zeer discreet hebben een groot assortiment dus keuze genoeg we zijn beide zeer tevreden easy toys en door de speeltjes ons sex leven.

Ik was in eerste instantie wat sceptisch….maar na 5 minuten was ik helemaal om. Geweldig en vooral als je even snel wilt klaarkomen

Simpelweg geweldig

Gewoon lekker discreet en snel geleverd ook nog.

Vandaag besteld morgen in huis.

Ik had een artikel besteld en de volgende dag ontvangen. Duidelijke gebruiks aanwijzing erbij.

Betrouwbaar en uitstekend

Iedereen die een recensie achterlaat die zijn zo tevreden over producten dat het zekerheid bied als je het koopt. Als je iets hebt besteld komt het in een neutrale doos binnen waardoor je privacy wordt gewaarborgd. Een en al top