Ik ben blij

Product is het zelfde als omschrijving. Goede kwaliteit. Echt mooi. Snel levering.

Snel , betrouwbaar en anoniem bezorgd

Betrouwbare site met uitgebreid assortiment . Zending volgende dag in huis in een discrete doos .

Echt een top site!!!

Ik heb hier mijn eerste speeltjes gekocht. En ga er direct nog kopen!! Echt top service en goed advies van begin speeltjes tot gevorderde. Zeker aan te raden aan iedereen.

Alles was top, snelle (anonieme) levering zoals beloofd!

Snelle levering en super product.

Had de advent kalender besteld en had het de volgende dag al in huis. Producten zijn perfect die er in zitten. Varieert erg van alleen gebruik of gezamelijk gebruik en de kwaliteit is ook super.

Prima webwinkel Komen na wat ze schrijven.

Een discrete verzending en plezante ervaring

De verzending van mijn speeltje was zeer discreet. Dit waardeerde ik ten zeerste. Ik heb een goede prijs-kwaliteitverhouding ervaren en heb avonden kunnen genieten van mijn bestelling. De informatie die op de site werd gegeven over mijn product was erg nuttig bij het maken van mijn keuze. Het product werd snel geleverd. Ik ben dus zeer tevreden!

Zeer gebruiksvriendelijke site en goede service na verkoop

Bestelde product werd snel geleverd. Één accessoire bleek echter te ontbreken. Na 1 kort mailtje werd dit onmiddelijk rechtgezet en nagestuurd . Topservice! Zeer tevreden

Super gaaf

Ik kom helemaal klaar

Duidelijke, discrete ervaring

Fijn dat de dozen blanko zijn. Groot aanbod. Spannende producten.

Alles wat je nodig kan hebben snel en discreet bezorg.

Zoals de titel al suggereert, easytoys heeft alles wat iemand nodig kan hebben van beginners tot meer ervaren voor een goede prijs. De bezorging gebeurt altijd in een discrète verpakkingen en tot nu toe altijd binnen de afgesproken tijd. Nu al meerdere keren bij easytoys besteld en altijd tevreden geweest.

zeer betrouwbare webwinkel

Pakketje kwam zoals beloofd de volgende dag binnen mooi verpakt mooie artikelen geen ali expres troep. hier kan je met een gerust hart bestellen.

Aangenaam verrast

Vele keuzes voor hem en haar. Zeer goede kwaliteit en snelle verzending. Vele reviews per product wat zorgt dat je altijd weet wat je krijgt. Neem een kijk en laat je verrassen.

Goede adviezen snelle levering

Goed advies snelle en discrete levering

Over het algemeen heel tevreden

Heel tevreden over de goede dienstverlening, wordt anoniem opgestuurd, en over het algemeen goede speeltjes

Nog nooit teleurgesteld

Al meerdere producten besteld bij easy toys. Anonieme levering en mooi, goedwerkende producten!

Beste service

Ik heb hier enkel maar een goede ervaring mee. Ik heb een bestelling gedaan en deze is perfect optijd geleverd, producten volledig in orde. Een topper!! Een echte aanrader!!

Makkelijk en snel

Een vrij duidelijke website met prima informatie over het product. Daarnaast ook snel qua levering en duidelijk over enige vertraging daar waar het ontstaat

Super service. Snelle en discrete levering. De producten zijn top, je voelt gelijk dat de kwaliteit goed is. Ik ga sowieso weer bestellen!

Super goede producten en snelle levering

Echt super goede producten en leuke speeltjes. Het maakt niet uit wat zoekt je kan het hier allemaal vinden. Het zij voor man of vrouw maar ook voor koppels. En daarbij wordt het ook nog super snel en discreet geleverd!

Vandaag besteld morgen in huis ..!!

Snel, discreet en goedkoop!

Pakketten worden meestal nog dezelfde dag verzonden. Overzichtelijke website waar alles goed te categoriseren is. Discrete verzending in gewone kartonnen doos. Regelmatig acties/aanbiedingen.

Snel en discreet

Goeie service, pakketje was heel discreet verpakt. En goed op de hoogte gehouden van de levering

Zeer ruime keus en snelle levering

Nagenoeg alles is op voorraad en wordt volgens afspraak geleverd. Er zijn genoeg (grote) webwinkels die dit beloven, maar Easytoys doet het ook gewoon. Het assortiment is erg uitgebreid en heeft een scherpe prijs. Een genot om hier te winkelen.

Spannend

Het hele proces dat ik moest en wilde volgen om te bestellen was al een mooi voorspel