De producten zijn altijd goed, zowel in prijsverhouding als gebruik. Het wordt super snel geleverd en komt goed aan!

Super service!

Easytoys is echt een hele prettige site. De verzending is snel en mocht je iets willen retourneren gaat dit ook zonder enige problemen. De spullen die ze verkopen hebben goede kwaliteit, ook de kortingsacties die ze regelmatig hebben zijn erg leuk en geven je de kans om wat dingen uit te proberen. De lay-out van de site is ook erg duidelijk en leuk om mee te werken, alles bij alles echt een hele prettige en leuke site!

Discreet. Goede artikelen. Vlotte bezorging.

Super goede producten en service

Ik ken EasyToys van TV en dacht: ik kijk eens wat ze hebben. Samen met mijn vriendin een eerste vibrator gekocht, helaas ging deze na enkele keren zomaar kapot. Ik heb contact opgenomen met EasyToys, de situatie uitgelegd en kreeg zonder gedoe een duurder vervangend product. De spullen zijn goed, site is duidelijk, de nieuwsbrief is de enige nieuwsbrief van een online shop die ik lees en de service is super.

snel geleverd in een normale doos super tevreden

Topservice!

Discreet verpakt, snel (absurd snel) geleverd, heel goed telefonisch bereikbaar voor klachten/retouren en doet absoluut niet moeilijk over iets wat te groot besteld is. (Ahum....) Waren alle webwinkels maar zo.

Gewledig

Geweldige ervaring net echt veel en goed genoten. Goede verzorging product. Goede sterke doos.

Snel en discreet

Verpakking laat niet zien wat je besteld hebt en waar. Maakt het makkelijker om nog iets ondeugends te bestellen.

Snelle service en goede speeltjes veel variatie

Goede ervaring met easy toys de kwaliteit van de speeltjes is super goed en zeker aan te raden !

echt top

ik had wat problemen met een artikel dankzij de goede support via whatsapp was het zo geregeld en om geruild. nu het nieuwe artikel in huis dat werkt zo goed.

Onwijs

Fijne betrouwbare levering, instructies op de website over het product zijn topp!

prima service.

prima service en top kwaliteit.

Zeer lekkere en leuke ervaring

Al veel gekocht en zeker vanplan nog veel te kopen ze leveren snel en correct en je kan een deel extra korting krijgen via familycard echt een aanrader ik bestel nergens anders meer

Goede producten en netjes geleverd

Fijn

snelle en discrete levering top artikelen

Great toys, fast delivery.

Toys are perfect and led to amaizingly fun evenings with my partner. Delivery was fast and efficient! Keep going!

Uitstekende service snel geleverd

Ik ben helemaal weg van easy toys! Uitstekende service snelle levering! Mijn favoriet!

Geweldige service en goede kwaliteit!

Ik heb mijn eerste speeltjes pas gekocht. Ze zijn snel aangekomen. Goede kwaliteit speeltjes! Ik ga er zeker meer kopen!

Klantenservice heeft al aan een half woord voldoende!

Duidelijke maar ook vlotte site met uitstekende filters en uitstekende zoekfunctie. Rustig gewinkeld en snel kunnen bestellen. Levering exact volgens planning en in blanco ompakking. Contact per mail gehad met de klantenservice over het volgens ons ontbreken van een van de artikelen. De bijna onmiddellijke reactie was dat het artikel direct toegezonden werd. En daarbij de bevestigingsmail met track en trace code. Ontzettend fijne ervaring wederom!

Eenvoudige aankoop, snelle levering.

De site is erg overzichtelijk en de producten bevatten goede omschrijvingen. De levering was netjes en snel.

Toen ik hem opgehaald heb meteen gebruikt en de buttplug voelt super

Ik gebruik hem nu dagelijks ik ben aan de grote buttplug verslaaft geraakt. Omdat ik een anaal liefhebber ben kan ik niet zonder. Ik heb voor deze bestelling twee grote dildos besteld en die voelen ook super heerlijk. Met de buttplug erbij maakt het wel compleet.

Top site woord snel geleverd en alles goed

Veel keus voor iedereen! Goede kwaliteit en prijs verhoudingen!!

Ik heb zelf meerdere artikelen besteld via EasyToys... O.a. de ''Stotende Butterfly vibratior'', ''LUV EGG'' , Glijmiddel op waterbasis en ToyCleaner! Alles werd netjes snel geleverd en ook de omschrijvingen bij de producten zijn precies zoals omschreven! En ik vind het persoonlijk erg leuk dat ze een spaarpunten systeem hebben! :) En niet alleen voor gekochte producten, maar ook als je reviews schrijft! Ze hebben werkelijk alles, voor iedereen, beginner, ervaren.... En vergeleken andere ''18+ webshops'' is hier de prijs gemiddeld een stuk lager als bij de meeste andere webshops! 1000% een aanrader!

Duidelijke omschrijving en vlotte levering

De duidelijke omschrijvingen zijn bijzonder handig. En dankzij de snelle levering, snel plezier van je aankoop!

Veel keus, simpel en makkelijk

Wat heb je nodig? Je vindt het wel. Alles wordt hier aangeboden. Duidelijke uitleg en richtlijnen om iets te vinden en zeer goede producten. Ook wat goedkoper dan andere sites en de volgende dag heb je het al binnen. Heb hier vaker geshopped en het zal m’n shop blijven!