Fijne webshop

Duidelijke info, ruime keuze, snelle levering, goede leveringsinfo.

Goed en discreet

overzichtelijke site, Goede service, snelle bezorging

grandioos

De artikelen die ik besteld heb zijn razend snel en anoniem bezorgd. De artikelen die ik bestel gebruiken we iedere keer en het is een genot voor ons beide. Ik schaam me niet om te vertellen dat ik bij jullie bestel en vind het dan ook leuk als ik terug krijg van mensen dat ze ook bij jullie bestellen en het leuk vinden om te krijgen en te gebruiken. Zo zie je maar openheid wordt toch beloond Al is het maar door vrienden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eerste keer dat ik ooit zo iets koop, ervaring was beter dan verwacht.

Goed en disceet

Heb nu meerder malen wat besteld,en ben zeer tevreden tot nu toe.

Snelle levering binnen 14 uur al in huis

Snelle levering binnen 14 uur al in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super webshop met veel keuze en snelle discrete levering

De shop is goed verdeeld in categoriën waardoor je makkelijk en snel kunt zoeken. Leveringen gaan naar belofte op de website en de producten voldoen 9 vd 10x aan de verwachtingen. Het aanbod mag wat mij betreft nog uitgebreider.

heel erg goed

goede service met een dag in huis

Prima producten en service

Fijn artikel ontvangen en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te gebruikt website en super snel bezorging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, kwaliteit is goed en aankopen zijn het waard!

Leveren goede en veilige spullen. Leveren binnen 1 dag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gisteravond de bestelling geplaatst en vanmiddag al het pakketje binnen! Top! Tevens een uitgebreid en leuk assortiment dameskleding dus zeker voor herhaling vatbaar!

GE-WEL-DIG

Super snelle levering, mega goed assortiment. Goeie en snelle website en super producten Ik ben super blij met mij bestelling op Easytoys.nl

Soooo happy

I order second time the toys from us and I am so happy I speak with my friends I exactly explain how working easytoys and they maked order too haha , today is coming my new dick I can’t wait when battery it gonna be full , whole day I will play with my pussy , sorry but iam so exacting, have a nice guys :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer overzichtelijk en snelle levering!!

Via internet artikelen bestellen bij Easy Toys werkt zeer efficiënt, overzichtelijke website en zeer goede service.

Als 1 oog opener

Dit is fantastisch, kleine dingetjes om het leuker te maken! En leuk om punten te sparen voor nieuwe spannende dingetjes

Positief snelle levering

Goede site makkelijk en netjes op de hoogte gehouden. Snelle en discrete levering.

Goede producten en service

Reeds verschillende keren iets besteld, ook helaas met een product dat defect was. Echter geen probleem. Defect gemeld en prima opgelost, kreeg meteen een nieuw product opgestuurd. Verder een goede prijs kwaliteit verhouding en deskundig en correct personeel. Zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele goede site met alleen top producten.

Super bedrijf met een geweldig servesteam. De spullen zijn zeer goed (kwaliteit prijs verhouding ligt heel hoog). Heel uitgebreid assortiment. Voor ieder wat wils. Echt onze favorite shop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goeie service en kwaliteit ,levering is ook top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zoals aangegeven volgende dag in huis

Prima spullen en luxe verpakt.

topsite met fijne klantenservice

De webshop heeft een ruim aanbod van leuke sextoys. In het begin twijfelde ik een beetje of ik het wel zou bestellen aangezien ik nog thuis woon. Ik heb toen contact gezocht met de klantenservice om te vragen hoe het geleverd zou worden. Ik kreeg binnen 10 minuten antwoord: het wordt zeer discreet geleverd en dat niemand aan het pakket kon zien dat het van Easytoys kwam. Deze belofte werd waargemaakt, het werd bezorgd in een bruine doos met alleen mijn adres er op. En over de sekstoys hebben mijn vriend en ik ook niets te klagen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een super goede service, en zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden, de service was top. Zeker een aanrader!

Veel keus.

Goed en netjes verpakt, snelle levering.

Voor herhaling vatbaar!

Gebruiksvriendelijke website, snel geleverd en zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde items. What you see is what you get. **aanrader**

Over EasyToys.nl

Filter op Taal