Ruime keus, goed gesorteerd...

Kon lange tijd aangenaam browsen door het enorme assortiment. Na mijn weloverwogen bestelling, was er een snelle levering en kon ik aan de slag met de artikelen.

Goede producten en snelle levering

Erg snelle en discrete levering. Ruime keuze uit producten met goede omschrijving.

Hele goede service

Het artikel dat ik besteld had was niet voorradig,kreeg hier gelijk een mail over. De vragen die ik had, ook over de nieuwe bestelling werden gelijk beantwoord, wat ik heel prettig vond. Het geld werd meteen teruggestort. Dus echt super

awesome service

Tijdens het bestellen ging iets fout. Ik had alleen de bezorgkosten betaald. Omdat het zaragoza was dacht ik, ik bel maandag wel. Kreeg op zondag een e-mail waarin ze zagen dat er een fout was gemaakt en dat het geld werd teruggestort. Extreem netjes en klantvriendelijk. Levering was snel en zoals beloofd.

Bevredigende service

De site is overzichtelijk. De levering was vlot en discreet. Het product werkt bevredigend.... wat wil je nog meer?

Leuke speeltjes, staat een goede uitleg bij en als het kapot gaat of niet naar wens is is het makkelijk te ruilen

Betrouwbaar en snelle levering

De producten die wij hebben besteld zijn discreet en snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kort om Easy Toys bevelen wij aan

Super snel en discreet bestellen

Duidelijkheid op de website. Makkelijk je bestelling volgen via track en trace. Net en discreet verpakt.

Zeer correct. Perfecte service, wanneer ik een mail verstuurde met een vraag, kreeg ik dezelfde dag een antwoord met oplossing. Niet wat je verwacht had kan je gratis terugsturen, natuurlijk geen gebruikte artikels. Eenmaal bestelde ik bij een andere firma, was niet wat ik had verwacht. Mocht het terugsturen maar op eigen kosten, ik betaalde 16,50 euro portkosten. Voor mijn enkel en alleen nog Easy Tony’s Nl

Super!!!

Ik heb al meer maals besteld en ik geef eerlijk toe zonder twijfelen Top!! Materiaal zowel toys als lingerie En het zal het laatste niet zijn ook ga nog meer bestellingen plaatsen

Super fijn

Pakketje was heel snel binnen heb er heel snel van kunnen genieten product voelde en zag eruit hoe het werd beschreven en heeft me leuk verrrast.

Goede producten, nette prijzen en snelle levering

Ik ben altijd tevreden als ik iets bestel op easytoys.nl. De producten zijn van goede kwaliteit en worden altijd snel geleverd.

Goede producten, snelle levering en ruim aanbod!

Alles om je dromen waar te maken!

Ik heb al veel besteld bij easytoys, en telkens was ik enorm tevreden. Verpakking en altijd heel snel Bezorgd. Nu had ik onlangs een body besteld die kapot was, ik had contact met de klantenservice en zonder enig gedoe had ik de dag erna al een nieuwe ontvangen, helemaal kosteloos! Ik zou zeggen dat dit mijn favoriete webshop is en ik raad iedereen aan om hier te bestellen!

Hele snelle service

Hele fijne webshop met snelle service en verzending!

Alles wat ik besteld heb is goed e snel geleverd

Ik ben blij met de hulpmiddelen ,ze komen zeker van pas

Snelle en goede levering

Snel geleverd naar verwachting. Overzichtelijke site, helder bestelproces en goede prijs / kwaliteit verhouding.

Verslaafd aan easy toy

Het begon jaar geleden wouden iets nieuws beginnen in ons sexleven meteen de box gekocht en kregen meteen zin erin ... dan hebben wij blacky geadopteerd oeps aangeschaft deze gleed vlotjes binnen maar werd pas echt spannend als deze keer per keer opgepompt werd tot een grote kanjer ... Maar lang mocht het niet duren de poezen vonden het en hebben deze vermoord met hun nagels ... beetje erna koopte ik weet eentje bestemming Spanje waar we wonen blacky vliegtuig op richting Spanje door Corona virus uitbrak nimmer tijdig kunnen vertrekken maar heeft easy toy hem laten bewaken klein geintje maar is weer naar België gevlogen en hier gebracht dit gebeurde aan de telefoon met een lach en een grap erbij ...tevens meerdere vragen en steeds met vriendelijke personen gesproken die keer op keer erin slagen me de juiste keuze laten doen ... ondertussen is de collectie enkel gegroeid ... 1 ding is wel jammer overal sta bij dat je de aparaat niet kan of mag Niet opdreven worden .. tevens sta er geregeld mooie en leuke dingen in promotie... Voor een sextoy groot of klein daar moed je voor bij easy toys zijn ...

snelle levering en prima producten

Deze shop heeft een goede snelle levering. Al een paar keer besteld en iedere keer de belofte van 1 dag delivery nagekomen. De producten zijn ook als beschreven en hun klantenservice is ook enorm snel.

Waar voor je geld

De eerste keer dat ik wat bestelde zat de body die ik kocht niet goed. Terug sturen was gemakkelijk met de retourbon en het geld stond snel weer op de rekening. De site is gebruiksvriendelijk en er zijn veel producten te vinden.

Altijd goede service, snelle levertijd en goede producten. Een winkel waar prijs en kwaliteit overeenkomen.

100% genot voor mijn vrouw

Genieten om te zien wat een genot een womenizer kan geven.

Erg snelle en discrete verzending

Echt een top bedrijf, met goede levering.

Ik heb zelf meerderemalen bij easy toys besteld. En ben nooit ontevreden geweest. Dus blijf zo door gaan.

De bestelde producten waren binnen 1 dag in huis. Dit is meerdere keren zo gegaan. Alles is van goede kwaliteit en wat we gehoopt hebben.