Verbijsterd van Verwondering

Wat een service, na lang zoeken op de website naar wat leuke speeltjes om mee te beginnen eindelijk de keuze kunnen maken. Besteld, volgende dag thuis bezorgd! (De poetser nam het pakket aan, gelukkig een discrete verpakking!) Eenmaal uitgepakt kwamen we er helaas achter dat er een bepaald product niet helemaal werkte zoals het zou moeten werken, naja klantenservice bericht (via mail) en letterlijk 5 minuten later met als antwoord “we sturen een nieuwe op, sorry”. Ik werk zelf bij een gigantische e-commercer, waar we nog kunnen leren van deze service. Schroom dus niet, bestel hier en heb plezier :)

Snelle bezorging vandaag besteld morgen in huis.

Fantastische beleving

Ik heb het altijd moeilijk met het kiezen van toys en doe dit ook niet graag in een fysieke winkel. Ik ben 21 jaar en ben volop mezelf aan het ontdekken. Via mijn moeder kwam ik wat meer te weten over easytoys en ik had er ook al eerder over gehoord via podcasts. Toen ik de stap eenmaal gezet had om in februar iets te bestellen was ik echt tevreden over de service! Anoniem pakket, product goed beschermt en ook nog eens hele goeie keuzes gemaakt dankzij de site (reviews, best verkochte producten...) m. Ik raad easytoys nu echt aan, aan vriendinnen. & help graag bij het plaatsen van reviews. Ik heb nu ook al meteen een tweede keer besteld.

Ruim aanbod en uitstekende kwaliteit!

Ruim aanbod en uitstekende kwaliteit! Levering was super snel en ben zeer tevreden!

Wat een genot

Wat een geweldige site. Erg overzichtelijk, duidelijke uitleg, goede prijzen en een groot aanbod. Een erg snelle levering van producten die op voorraad zijn.

Lekker hapje hoor

Snelle levering,top sponsor van Emmen .

Alles zag er net zo uit als op de foto. Niks op aan te merken. En mijn vriend is er ook superblij mee.

Sensationeel lekker

Wauw! Wat een geweldig assortiment hebben jullie! Extra stimulerende glijmiddel, tarzan vibrator die precies de g-spot raakt en de libido pillen werken ook geweldig! (voor man en vrouw) Echt een aanrader!

Makkelijk bestellen, goeie prijs, discreet verpakt

een geweldige uitgebreide keuze

Ik heb mijn ultieme sex ervaring opgedaan met het zeer uitgebreide pakket sex attributen en de zeer duidelijke omschrijving daarbij. Mijn complimenten

Goed maar niet geweldig

Voelt prima, doet wat het moet doen. Ligt makkelijk in de hand en is makkelijk te gebruiken. Maar het is vooral gemak, het voelt voor mij persoonlijk net wat minder lekker dan als ik het zelf doe.

Genotzaakt

In deze tijd waarin weinig leuks te beleven valt, is Easytoys echt geweldig. Spanning, betaalbaar, genotzaakt ;P

Betrouwbaar

Als er iets mis is krijg je meteen een reactie en ze zijn altijd even lief en behulpzaam.

Goede kwaliteit, snelle levering en goede service.

De kwaliteit van de producten zijn altijd van perfecte kwaliteit. Mocht er een keer iets kapot aankomen dan kun je contact opnemen ler mail maar ook via Whattsapp. Hierop reagert hun klantenservice zeer snel en professioneel en zonder veel moeite lossen ze alle problemen voor je op. Je defecte product stuur je kostenloos terug en je hebt binnen 3 a 4 dagen alweer een nieuwe ontvangen. Echt top! Zelfs op zondag kun je laten bezorgen via deze winkel en dat is natuurlijk ideaal voor mensen met een kantoorbaan. Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen. Echt een topwinkel.

Veel keuze en discreet

Veel keuze in producten en kwalitatief onderbouwd. Goede discretie en informatie over de vele producten. Veel nieuwe wetenswaardigheden en leuke nieuwe uitdagingen Informatieve website.

Veel keuze en snel en discreet verstuurd

Bestelling was super snel geleverd en keurig en discreet verpakt! Er is erg veel keuze bij deze webshop!

Discreet en veel keuze

Easytoys heeft een discrete bezorging, persoonlijk vind ik dat erg fijn. Ook is er zo veel keus dat je voor ieder wat wils kan vinden hier. Ik raad easy toys zeker aan!

Accurate aanpak

Mijn pakje was op het verkeerd adres geleverd. Dit is op een professionele manier aangepakt.

Snelle en discrete service

Hele prettige service. Bestellingen waren altijd netjes op tijd en nooit problemen gehad. Altijd erg tevreden geweest over de producten. Ook word alles discreet geleverd, wat prettig kan zijn als je nieuwsgierige ouders of huisgenoten hebt.

Ik heb een luchtdruk vibrator bij jullie besteld en hij is gwn geweldig. Klopt helemaal volgens de beschrijving. Het is intenser gevoel dan anders vibrators. Ik ga nog bij jullie bestellen. Groetjes Ldc

Voor ieder wat wils

Op deze website kom je niet te kort. Wat je ook zoekt ze hebben het, althans zo ver ik kan zien. Spelletjes, orale, a ale, dildos, bdsm, glijmiddelen en meer. Ik raad je deze website zeker aan om te bekijken.

Goede klantenservice, service opzich zelf ookgoed snelle verzending pluss goed verpakt ;)

Veel keuze en goede snelle service

Product uitgezocht, volgende dag netjes bezorgd en direct gebruikt ;) Al vaker bij easy toys besteld en altijd goede ervaringen. Veel keuze, goede toelichting bij producten en snelle discrete bezorging.

Een heerlijke webshop.

Vanaf het moment dat je bestelt tot het thuis word bezorgd is heerlijk geregeld. Super snelle servers en als je met een vraag zit word er snel mee geholpen. Ook leuk dat er veel artikelen opstaan waar je lekker in kunt duiken en heerlijk kunt weg dromen van de leukste verhalen en tips en tricks. Dus een een woord is het gewoon, heerlijk. -goede servers -snel antwoord terug -leuke speeltjes -leuke uitstraling -leuke verhalen/tips en tricks

Easytoys is geweldig

Easy toys is een geweldige site Je hebt voor ieder wat wils En ook voor grote maten kun je hier te recht Alles wat ik hier gekocht hebt werkt nog naar toe behoren en is fijn in gebruik De producten zijn van goede materiaal gemaakt Zodat het lang mee gaat De site is ook goed opgesteld en alles is makkelijk te vinden hier op Ook als er iets mis gaat met de bestelling of het is niet het goede dan kan je dit met gemaakt oplossen Ik vind het een super site