Ik heb goede ervaring. Op de site staat alles goed in groepen. Dingen zijn makkelijk te vinden. Van de beschrijving kom je alles te weten. En de reviews helpen ook bij de keuze. Ik kan alleen aanbevelen.

Nergens problemen mee gehad, goede service.

Altijd snelle levering, alles gaat zoals het moet gaan.

Mooie sexy kleding

gewoon goed!

Fijne winkel en duidelijke mooie artikelen. Snelle levering. Met een ruim assortiment aan speeltjes. Tip ze mogen iets meer uitdagende en wellicht extremere artikelen toevoegen aan het aanbod van b d s m. Maar dat wel is persoonlijk interesse

Super goed!

Enorm fijne winkel. Discrete bezorging. Alleen het adres staat klein op de doos, dus aan de hand daarvan zou je het kunnen achterhalen. staat verder niet groot easytoys op hahah! Volgende dag bezorgd! Ideaal! Ook goedkope producten die leuk zijn om cadeau te doen!

Een genot om te ontvangen

Alles wat je zoekt is hier aanwezig! Het is al een genot om alles open te maken zodra je het binnen krijgt! Goeie service, top kwaliteit! Ik kan niks beters zeggen dan Easy besteld ready to enjoy!

Komt afspraken na met levering tijd

Zeer snelle levering van producten die doen zoals er beschreven staat. Top producten goed en vriendelijk in gebruik.

Prettige service en kwaliteit proucten

Via de site kan je makkelijk bestellen. Snelle service en kwalitatief goede producten.

Gewoon top en snel geleverd

Gewoon top

Zoals het hoor

Alles ging goed, de site is duidelijk en mijn pakketje kwam snel aan.

Goede prijzen, goede kwaliteit en goede service!

Ik heb wat dingen besteld, de website is overzichtelijk en duidelijk. Snelle en discrete levering!

Gun jezelf spullen van EasyToys als je je seksleven een boost wilt geven!! ;-)

Als de kleding alleen in ‘one size’ verkrijgbaar is dan past het goed ondanks dat ik maat 46 heb. Zelfs één toy uit het grote aanbod van duo speeltjes heeft al gezorgd voor het upgraden van ons seksleven. Ook staat er een duidelijke uitleg bij over de mogelijkheden van de speeltjes. Ik dacht dat ik het meeste al gedaan en ervaren had nou..... niet dus hihi.

Veel plezier

Wij hebben nog niet alle rolletjes gelezen maar hebben nu al veel plezier hiervan. Vooral de gele rolletjes is al veel voorpret.

Super snelle levering van EasyToys. ‘S avonds besteld en de volgende dag al keurig discreet bezorgd.

Snelle levering, goede klantenservice

Helaas wat producten ontvangen die beschadigd waren, maar klantenservice is goed bereikbaar en handelde snel dat er een vervangend product werd opgestuurd.

Snel en discreet geleverd

Producten voldoen aan de beschrijving. Snel en discreet geleverd. Zou hier zeker volgende keer weer bestellen

Snel en discreet

Volgende dag in huis en discreet verpakt

Betrouwbaar en laagdrempelig

Een beetje onzeker en niets wetend ging ik opzoek. De site, uitleg en de filmpjes op de site gaven mij een betrouwbaar gevoel. Ze maakte wij wegwijs in de wondere wereld van de speeltjes. Fijne, mooie en vriendelijke site met hele mooie spulletjes. En heel belangrijk. 100% anoniem verzonden! En ik ben zeer tevreden met de aankoop.

uitgebreid gamma en duidelijke uitleg

Groot gamma aan artikelen met bijna bij elk artikel uitleg of links naar hun blog met extra informatie over de artikelen.

Goede en snelle levering, hoge kwaliteit

De prijzen (en vooral de kortingen!) zijn geweldig. De levering is heel snel en anoniem. Keuze is soms overweldigend maar de recensies zijn heel fijn en in overvloed aanwezig. Zoekfuncties werken goed.

Laat op de avond besteld en volgende avond al in huis zoals beschreven op de site

Er werd me een goeie service gegeven, en er werd gezocht naar een oplossing! Zeker een aanrader! Mvg

Beste Bjorn, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat je niet tevreden bent met de ontvangen artikelen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Overzichtelijke site, heerlijke producten en fijne bezorgwijze

Heb inmiddels al vaker bij EasyToys besteld. Naast het grote aanbod aan fijne producten die elk net weer een tikkeltje anders zijn zorgt er voor dat er voor iedereen wel wat leuks te vinden is. Ik slaap een stuk beter nu ik op avonden dat ik alleen slaap even met een van de producten van easy toys speel. Heb inmiddels meerdere vibrators, tarzandildo’s en buttplugs. Elke doet haar taak als behoren en maken mij erg blij. Krijg ook vaak leuke cadeaus van mijn vriend van Easytoys, wetende dat hij bij die cadeaus altijd wel goed zit hihi. Ook de website van easytoys heeft leuke functies. Op de blog staan vaak hele leuke dingen die ik interessant en herkenbaar vind. Ook leuke erotische verhalen! Mijn enige kritiek zou zijn dat ik het fijn zou vinden als een toycleaner bijvoorbeeld inbegrepen zat bij elke bestelling, maar omdat deze niet zo duur is vind ik het niet erg deze er los bij te kopen. Kortom, Super dus! Ik hou van EasyToys.

Mooie winkel met kwaliteitsproducten

Goede winkel. Heeft veel keuze. Goede kwaliteit van producten. Snel geleverd. Brede keuze aan levertijden. Wordt inderdaad discreet verzonden. Ook op je afschriften lees je de naam van de winkel niet terug. Het enige nadeel vind ik dat het aantal sterren van een product niet overeenkomt met het schriftelijke oordeel van een recensie. Dus belangrijk om niet naar de sterren te kijken, maar echt naar wat erbij geschreven staat.

Recentelijk een bestelling geplaatst waarbij een product defect bleek, na een simpel telefoontje direct een nieuw vervangend product ontvangen. zonder te veel gedoe en prima geholpen! 5 sterren