Goede service en kwaliteit

Het product dat ik besteld heb is van goede kwaliteit en het was in een discrete doos verpakt.

Snelle service genoeg keus

Ik had de eerste keer bestelling gedaan was goed gegaan. Geen problemen gehad. Ik ga zeker weer een keer bestelling plaatsen wat een Topservice en topbedrijf

Heel snelle levering. Op zondagavond besteld en zoals beloofd de volgende dag geleverd in België. Gewoon top

Zoals beloofd

Heb een start vibrator besteld om mijn partner extra te verwennen als we weer thuis zijn van vakantie, en inderdaad gisteren besteld vandaag geleverd 😜 Ook de na service van een vraag werd snel afgehandeld, al was een gebruiksaanwijzing ( hoe op te laden) wel handig geweest Bliss rabbit vibrator

Snel levering

zou zo weer bestellen

ik ben zeer tevreden over de producten

er was een hele snelle levering en het zijn ook hele fijne producten

Erg goed

De website is fijn en overzichtelijk. Ze bezorgen de volgende dag zelfs op de zaterdag! Ook erg te spreken over de bestelde producten, dankjewel easy toys.

ZEER enthousiast,Snel Spannend en kwaliteit

Easytoys, is een zeer goed website, duidelijk en overzichtelijk Levering in discrete doos, ik laat het zelfs op me werk leveren. Materialen van hoge kwaliteit. Mooi en betaalbaar, zeer snelle levering en genoeg om uit te kiezen.

Uitgebreide site en discrete levering

Veel producten met prima gebruiksaanwijzing en filmpje met verdere instructies die heel handig zijn! Ruime keus en scherp geprijsd! Snelle en discrete levering! Kom hier zeker terug!

Waar voor je geld en een snelle levering

Duidelijkheid over product en levering. En die is snel. Afspraken worden kortom keurig nagekomen. Prima webshop om zaken mee te doen.

Keer op keer goed

Heb ondertussen 3 keer een bestelling geplaatst op easytoys. De producten worden altijd netjes anoniem verzonden en op de afgesproken dag geleverd. De producten zijn altijd van goede kwaliteit en zijn echt het geld waard.

Netjes en correct

Je kan er veel vinden vragen stellen en alles word vlot en goed verzonden

Vriendelijk en Professioneel

Erg goede service en een rijk assortiment. Bieden ook veel nuttige informatie over de producten.

Topsite!

Snelle levering, makkelijk bestellingen te plaatsen. Goede klantservice en veel diversiteit aan productsoorten. Je hebt veel verschillende sites zoals Pabo en Willie.nl, maar Easytoys is de beste!

Adembenemend

Sex speeltje is adembenemend ...zo ook de service

Veel verschil.

Het is een fijne website, dat komt door de verschillende “afdelingen” en alles is netjes gesorteerd het is daarom ook lekker overzichtelijk. Easy toys is de eerste en laatste website waar ik ooit speeltjes koop het is echt super top

Zoals verwacht: discreet en snel

De bestelde producten werden netje geleverd in de dag volgend op de bestelling. Ze waren ordelijk verpakt in een neutrale doos. Bij de betaling was er een probleem, maar mijn bericht werd snel behandeld. Het probleem had dus geen enkel effect op de levering.

Kwaliteit is goed en levering perfect

Ik had in de avond wat producten besteld. Dit kreeg ik direct de volgende ochtend. Fijne webshop en goede kortingen! Bedankt.

Snel en discreet

Perfect gijmiddel

Alles wordt snel geleverd

Je besteld het voor een bepaalde tijd en de volgende dag wordt het al bezorgd. Had niks voor Valentijn voor mijn vriend dus de dag ervoor snel nog wat besteld.

Snelle productlevering & goede prijs kwaliteitverhouding!

Snelle levering, goed assortiment, top website

1 zin? 1 woord: Geweldig!

Snelle levering! Discreet! Goede prijzen! Ruim assortiment!

Grootste assortiment voor de beste prijs

Duidelijke product beschrijvingen, goede voorraad, snelle en keurige levering! En de prijs is echt een heel stuk lager dan die van de concurrent. Op de doos staat niet vermeld dat er toys in zitten. Op de afschrijving en de mailcommunicatie staat wel Easytoys vermeld. Niet erg, maar goed om te weten als je, zoals ik, iemand wilt verrassen.