Super site !!!

Heel overzichtelijke site. Alles per thema geordend. Gedetailleerde omschrijving van het product en gebruik. Altijd de juiste bijproducten vermeld. Vlugge en correcte service. Zeker een aanrader.

Hele snelle levering

Zaterdag nacht besteld maandag ochtend in huis wat een top service

Wow

de Nazorg ..! Was oprecht en behulpzaam 👍🏾

Snel discreet , en zeker mooi materiaal voor een lage prijs ! Met een levering die echt zo fout ging ! Maar dat lag aan post.nl heb ik toch alles mogen ontvangen :) thanks voor dat ! Blijft vooral jezelf richten op de klant . Want dit is voor de eerste keer , voor mij ! Dat een postorder bedrijf een probleem zonder fratsen ! Naar een oplossing zoekt en tevens de fout ! Bij zich zelf zoekt ! Dus thanks ! Mvg Ronald v m

geweldig

mooi anoniem verpakt en geile avondjes mee beleefd

Snel, goed en diskreet

Het was mijn eerste keer dat ik seksuele speeltjes kocht dus ik vond het best wel spannend. Op de website stonden veel dingen waaruit je kon kiezen. Zo kon ik dus ook even leuk rond kijken. Toen ik de 2 dingen had gevonden ging de afhandeling ook zeer goed. Het betalen ging makkelijk en ik vond het erg fijn dat er veel keuze was voor de momenten dat er bezorgd kon worden. Ook ben ik heel blij met de mooie discrete verpakking. Ik zal zeker meer bij jullie bestellen!

Zeer snelle service en correcte weergave van de goederen.

Je krijgt wat je verwacht.....punt uit. Prijs kwaliteit de betere "speler" op de markt. ;-)

Prima website, snelle levering goede service.

Heerlijk uitgebreide website met heel veel keus in dit segment. Producten worden snel en discreet geleverd en heb je een vraag wordt je ook snel door de klantenservice geholpen. Kortom wil je op liefdesgebied een fijne aanvulling shop dan bij Easy Toys.nl

snelle en gemakkelijke bestel methode

ik kon eenvoudig mijn bestelling plaatsen en werd zeer snel geleverd was zelfs een track en trace code bij zodat ik mijn bestelling kon volgen en werd op de afgesproken tijd geleverd in een neutrale verpakking aan de deur

Snelle levering en discreet. Mooie wepcité en duidelijk . Tevreden

Ik wil telkens weer bijbestellen

Erg veel keuze, schappelijke prijzen en goede kwaliteit. Ook de helpdesk (-chat) is altijd snel en duidelijk. Snelle en discrete levering en het puntensysteem is erg leuk, ludiek en aanlokkelijk. Speeltjes kopen wordt bijna een verslaving bij Easytoys, ik kom ook telkens weer hier terug. Het Easytoys huismerk is enorm aan te raden qua prijs-kwaliteitverhouding, zeker voor mensen met een bepaald budget die zichzelf willen verwennen en toch ook extra van seks willen genieten. De nieuwsbrief en blogs zijn telkens leuk en interessant, en vaak ook leerrijk!

Goede webshop met veel keuze

Als je alles al een beetje gehad hebt, zit je te wachten op nieuwe producten. Helaas hebben ze vaak weinig nieuwe aanvoer. Leveringen altijd netjes op tijd ALS postnl meewerkt. Ook als je vragen hebt reageren ze meestal binnen een paar uur of 1 dag, wat ik voor een webshop prima vindt. Heb al heel veel besteld hier samen met mijn vriend en zijn op en top tevreden! Kijken altijd eerst op easytoys voor nieuwe producten.

Geweldig voor de eenzame momenten

Gebruiksvriendelijk, fijn materiaal en bezorgt me iedere keer weer plezier. Snel en discreet bezorgt.

top site snelle levering

mooie en goede site voor elk wat wils

Het is geweldig!

Mijn ervaring met deze winkel is geweldig. Als je iets besteld en het word afgeleverd thuis. Kan niemand zien van waar het vandaan komt. Dan heb je mooi een geheimpje voor jezelf en weten ze het niet dat het van EasyToys was! Daar ben ik zeker blij mee. Zo hoef ik me niet te schamen als ik een pakketje ontvang! ;)

Heb er niet veel baat bij...

Heb er niet veel baat bij kom nog snel klaar bij mij werkt het niet..

Duidelijke webshop met fijn service

Hele overzichtelijke webshop met veel informatie over de producten. Keuzemenu is gebruiksvriendelijk waardoor je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt. In diverse prijsklassen producten te vinden, dus voor ieder wat wils. Ook fijn dat de producten discreet en snel worden verzonden en veilig worden verpakt.

Snelle levering, vlotte service

Veel keuzes, goede adviezen. Handige reviews voor het maken van een keuze.

Geweldig snel en prima service

Makkelijke site en goed te vinden wat je wil en zoekt! Na een eerste prima ervaring nu de 2de prima ervaring. Eerlijk snel en uitstekende service. De producten die je besteld zijn perfect en zullen hier een hoop lol en plezier van hebben inmiddels bestelling 3 gedaan

Super duper!

De producten worden netjes discreet verpakt, zoals wordt geadverteerd. Ook worden de producten netjes op tijd geleverd en is de kwaliteit wat je ervan verwacht!

Zeer tevreden!

Op een anonieme manier spulletjes kunnen bestellen die niet voor ieder oog geschikt zijn. Snelle reactie via de klantenservice. Zo werd mijn pakket maar niet geleverd en met 1 telefoontje was dit opgelost.

Geweldige webshop!

Ik heb inmiddels al een paar keer producten besteld bij EasyToys en ben er zeer tevreden mee. Bestellingen zijn altijd op tijd en de productien kloppen altijd volgens de beschrijving!

Goede behandeling en goede service

goede kwaliteit waar voor je geld

koop al mijn spullen bij easy toys en bevalt me prima

Snelle levering, duidelijke website en veel keus.

Door easy toys ben ik op nog meer leuke ideeën gekomen en op nog niet eerder ontdekte speeltjes en bijvoorbeeld anaalsprays. Fijne webwinkel met snelle levering en veel keus.