Goeie prijzen met een snelle levertijd

S'avonds laat nog wat besteld waarbij ik het de volgende dag al mogen ontvangen, snelle levertijd dus. Erg blij mee.

Aanrader!

EasyToys adventskalender besteld: product zelf nog ingepakt gelaten tot december. Bestellen en levering snel en discreet. Betaling verloopt soepel. Webshop prettig en vlot, toegankelijke vormgeving. Vergelijkbare webshops komen soms wat ordinair over. Aan te raden aan anderen.

Superwinkel

Egt een super winkel je hebt je spullen super snel in huis meestal binnen een dag al en ze zijn van top kwaliteit bij alle producten op de site staat zelfs nog een filmpje wat egt handig is en het word anoniem verzonden in een anderen doos zo dat zelf je ouders het niet door hebben als je even wilt genieten kortom top winkel

The Neighbour - Naturel Vibrator voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Prima service en zeer snel geleverd. Ook goede uitleg op de website, zeker ook een pluspunt.

Snelle levering, top producten en mooie website

De levering 1 dag later als verwacht, maar alsnog erg snel! Discreet verpakt. De website ziet er mooi uit en is overzichtelijk. Veel producten met duidelijke uitleg erbij. Bestelde producten zelf ook top, zeer tevreden mee.

Zeer tevreden over levertijd en kwaliteit 10+

Ik heb nu een paar keer iets besteld en de levertijd was steeds de volgende dag en anoniem bezorgt en de kwaliteit is heel goed van de producten en de verpakking is altijd onbeschadigd dus zeer tevreden met easytoys ook de site loopt goed geen verbetering nodig en aanbod genoeg als ik iets in deze producten zoek kijk ik eerst hier,kortom een tevreden klant en genieten maar.

Super producten en een top service!

Ik kocht zo’n 5tal producten, alles was perfect in orde. Ook de levering en service was super!

Precies wat het beloofd

Snelle service en goede levering

Alleen maar positieve ervaringen.Verrijkt je sexlev3n.

Service is geweldig.Prijzen zijn betaalbaar.wij blijven bestellen bij Easy toys.

Mijn product optijd ontvangen en ook 2 extra prijzen. Beter kon het niet.

Easy!

worked great

mijn ervaring is zeer goed

ik ben heel tevreden met website, makkelijk te zoeken, duidelijk beschreven ook geen enkele moeite met bestelen. goed service van helpdesk.

Mooie kwaliteit, snelle levering!

In één woord: top

- snelle levering - anoniem - goed verpakt - erg behulpzame klantenservice!

Zeer snel geleverd

Geweldige service!

Meerdere producten besteld, snel in huis en meteen aan de slag gegaan .. ;) Ruime keuze aan producten, dus voor ieder wat wils. Echt een aanrader!

Snel, discreet en prima geleverd

Ik had wat producten besteld en ze waren er mooi snel en in een mooie discrete doos. Prima service.

Mijn go-to site voor nieuwe aanwinsten in de slaapkamer!

Ik heb altijd en uitstekende ervaring gehad! Producten zijn zoals geadverteerd en de levering is altijd snel. Ik zou EasyToys aanraden aan iedereen die is een keer wat nieuws wilt in de slaapkamer!

Super lekker...we zouden er wel dagelijks van willen genieten. Echt een aanrader.

Zeer goede ervaring.

Zeer snelle en goede service.

Het is omzettend fantastisch

We spelen nu met de dobbelstenen elke dag, en ons vertrouwen en vooral lust voor elkaar is echt 10 keer beter. Wij zijn nog gelukkigere er door geworden door eigenlijk simpele dobbelstenen. Wij zijn echt zeer blij. Wij gaan zeker meer bij jullie kopen, want wij zijn dol op sex spelen en op elkaar :) Dankjullie wel voor de relatie en sex verbetering en de goeie kwaliteit

Een nieuwe verslaving ;)

Na een verkeerde bestelling te hebben ontvangen werd deze onmiddelijk recht gezet. Ik dank jullie hiervoor. Happy customer.

Beste Glenn, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat er iets misgegaan is met je order. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine- Klantenservice

De complete site voor al uw plezier en genot

Overzichtelijk site. Duidelijke uitleg en handige recensies bij producten.

erg lekkere ervaring

De dildo is top! Voelt erg lekker,en zalig flexibel,komt op zaaalige plekken. Echte aanrader

Snelle discrete levering vlgs afspraak

Makkelijk besteld via de overzichtelijke site. Handige info filmpjes over het gebruik van diverse produkten. Snelle en discrete levering. Prima shop voor spannende spullen