goede service

Ik had de clone a willy set gekocht maar met het clonen van de willy ging het mis. Toen ik contact opnam hierover luisterden ze en is er een goede oplossing gekomen. Fijn contact

Bedankt voor de goede service.

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Het spijt ons te horen over de verwarring en de problemen met je retourzending. We willen graag benadrukken dat onze standaardprocedure voor retourzendingen inhoudt dat klanten gebruikmaken van een door ons verstrekt gratis retourlabel. Dit zorgt ervoor dat het proces soepel verloopt en dat zowel de klant als wijzelf de zending kunnen volgen. Helaas, wanneer een retourzending wordt verzonden zonder ons label, verliezen we het vermogen om het pakket te traceren en te verifiëren. We begrijpen dat dit een ongelukkige situatie is en het is nooit onze intentie geweest om je enig ongemak te bezorgen. Hoewel we zonder verzendbewijs of het gebruik van ons label helaas niet in staat zijn om een vergoeding te bieden, willen we je graag helpen om een mogelijke oplossing te vinden. Kun je alsjeblieft contact opnemen met onze klantenservice? We zouden graag de details van je situatie verder onderzoeken en zien wat we mogelijk voor je kunnen doen. We waarderen je begrip en hopen samen een bevredigende oplossing te kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Adriën

Waanzinnig slecht

Plaats bestelling vanuit de belofte van Easytoys: "vandaag besteld is morgen is huis". Want morgen ben ik thuis om het in ontvangst te kunnen nemen vanuit discretie . Krijg snel bevestiging vlak na de bestelling en daarna wordt het stil. Geen bezorging op het afgesproken dagdeel, ook niet op het volgende dagdeel. PostNL herkent het track& tracenummer wel maar het pakket niet. Het is niet in ontvangst genomen staat er. Het is dus blijkbaar helemaal niet verzonden door Easytoys en we zijn 20 uur verder na de bestelling. Toch maar eens bellen. Krijg een medewerkster aan de lijn die naast erg brutaal ook absoluut geen antwoord wil geven op mijn vragen. Het ligt allemaal aan PostNL zegt ze en daar valt niet aan te tornen. Maar beste mensen van Easytoys: hoe moet PostNL een pakketje bezorgen wat jullie gewoon niet verzonden hebben? Een pakketje wat jullie gisteravond verzonden hebben van Veendam naar Assen doet er bij PostNL echt geen twee dagen over om bezorgd te worden. Haal snel de belofte "vandaag besteld morgen in huis" van jullie website want dat is voluit kopersbedrog en een vette leugen wat een klant die discreet besteld heeft zeker niet hebben kan.

Zeer slechte ervaringen met deze website

Na het uitleggen van mijn probleem met het product die we hebben gekocht voor een totaal bedrag van 150€ hebben ze al mijn negatieve commentaar van hun webshop verwijderd zodat andere klanten de waarheid niet kunnen zien ik vind dat schandalig

Bedankt voor uw reactie. Wat vreemd, ik kan geen artikel vinden van deze prijs in uw bestelling en zie dat uw review gewoon is geplaatst. Ook zie ik dat er een retour etiket naar u is gemaild. Mochten er toch nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten, dan lossen we het met u op. Met vriendelijke groet, Adriën

Geweldige klantenservice

Ik heb bij geen enkel bedrijf zo'n goede klantenservice meegemaakt. Ik had namelijk een artikel gekocht, en na een paar maanden was hij defect. Kan gebeuren natuurlijk. Dus ik heb de klantenservice gemaild en ik kreeg echt een supersnelle reactie. Zonder moeite is er gelijk een nieuwe opgestuurd. Het probleem is echt heel redelijk opgelost en ik ben heel positief.

Verzending/bezorging ver ondermaats

6,50€ voor bezorging met GLS, gekozen voor een dag later, want dan was ik wel thuis. Uiteindelijk krijg ik door dat de bezorging door PostNL geschiedt, tussen 09:30 en 21:30?!!!! Op dinsdag dus, maar niet geweest. Woensdag niet thuis dus naar PostNL punt.. Pas zaterdag eindelijk op PostNL punt.. dus dat binnen dag bezorgd, onzin. PostNL helemaal ruk, betalen voor deze bezorging, beter zelf halen. Laatste keer dat ik hier bestel

Beste Joost, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat er iets mis is gegaan met de zending. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Betrouwbaar en kwalitatief goed

De EasyToys producten zijn kwalitatief goed en redelijk geprijsd. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf met snelle levertijd. Nooit problemen met dit bedrijf gehad.

Snelle service, discreet en heel behulpzaam

Heb nog maar onlangs voor het eerst iets besteld. De service was snel en het pakket was discreet. Ook zijn er goede kortingen en goede deals. Als je nog maar in het begin zit om het privéleven wat spannender te maken, helpt de advies en insperatie.

Goede prijs, goede service

Producten worden snel en discreet geleverd

Zeer vlotte en correcte aflevering

Zeer snel geleverd, compleet anoniem en volgens afspraak. Zeer mooie prijs/kwaliteit.

Prima kwaliteit en snelle bezorging

Goeie site, altijd wat nieuws te beleven en snelle discrete bezorging.

Veel keuze. Snelle levering

Eerste keer besteld. Bijna te veel om uit te kiezen. Maar volgende dag al geleverd.

Keurig in orde, goede prijs/kwaliteitverhouding

Mijn producten werden snel verzonden en goed verpakt in een blanco doos. De producten zijn van goede kwaliteit, beter dan ik had verwacht.

Super snelle service

Super snelle service op vrijdag besteld , zaterdag discreet in huis .

Vlotte levering en perfecte service

Levering zoals omschreven, super service

Top website van alle gemakken voorzien

Erg uitgebreide website waar je alles kunt vinden wat je maar zoekt. Artikelen zijn makkelijk te vinden en hebben een uitgebreide beschrijving. De vele reviews maken het makkelijk om ervaringen van anderen te lezen.

Ruime keuze in sexy artikelen en razendsnelle discrete levering

De duidelijke website met vele diverse artikelen maakt het al een feestje om er op je gemakje rond te kijken en je keuze te maken. Vervolgens is de levering vaak al de volgende dag en in een discrete verpakking. Het feest kan vervolgens dan echt beginnen!

Prima. Klantenservice was ook prima. Had per ongeluk verkeerde bestelling geannuleerd en dat hadden ze recht gezet. Verder netjes snel opgestuurd.

Een hele fijne en betrouwbare website. Leuke collectie, voor ieder wat wils. Daarnaast ook nog de volgende dag mooi op tijd in huis. Super! Ook heb ik me ingeschreven voor de nieuwsbrief en ontvang ik nu ook het Easytoys magazine, een aanrader! Heel leuk leesplezier.

Duidelijke site met voor iedereen wat leuks te vinden!

Als jong koppel beginnend met op dit gebied ontdekken is het makkelijk binnen de site te vinden wat je leuk vind en niet. Voor iedereen is er wel iets te vinden, voor alleen of samen. Prijzen zijn zeer te doen en ze hebben zelfs een 'first' collectie voor beginners die zeker aan te raden is als je wat overweldigd wordt door de hoeveelheid aan keuzes. Snelle en discrete levering, en over het algemeen een erg goede ervaring.

Prijs-kwaliteit heel goed!

Zeer gebruiksvriendelijke site, voor ieder wat wils en een must-try site voor koppels!

Een hele fijne site!

Ik heb een tijdje terug iets besteld , het kwam de volgende dag gelijk aan. Het product zelf is ook heel chill, Alles wat ze zeggen krijg je ook!!! Ik raad het iedereen aan om bij easy-toys te bestellen!

Super geregeld, discreet en snel geleverd.

De perfecte ervaring voor ultieme genot

De producten zijn waanzinnig zou haast zeggen magisch zelfs. De prijzen zijn betaalbaar ze worden zeer snel en discreet gelevert, en de website omschrijft de producten op de beste manier mogelijk. De producten geven een ultieme ervaring en erg veel genot ik zou zeggen probeer ze uit het zal je leven verijken

Puur genot!!

Fantastisch, bestel al jaren bij easytoys.