Hoogwaardige kwaliteit en snelle levering

Producten die ik heb gekocht voldoen goed aan verwachtingen. Hoogwaardige kwaliteit en duidelijke beschrijving. De levering was snel en gepast verpakt.

Subliem

Altijd leuk Nieuwe speeltjes

Helemaal Top!

Easytoys is gewoon helemaal top. Heeft vaak alles op voorraad. Snelle levering en nog netjes verpakt ook. Voor andere niet zichtbaar dat het pakketje van Easytoys afkomt. Veel leuke spullen in het assortiment.

Snelle en anonieme levering

Snelle en anonieme levering. Erg fijn. Product is mooi verpakt en naar wens.

Goede en niet te dure shop.

Assortiment is uitgebreid. Specificaties zijn duidelijk en correct. Leveren snel en discreet. Alle kwaliteits/prijscatogerien zijn wel te vinden.

Alles was zeer goed geregeld.

Ik had voor de eerste keer iets besteld bij easytoys en ben zeer tevreden. Bij het zoeken naar iets voor beginners had ik geen problemen, omdat bij elk product aangegeven staat of dit is voor hen is aangeraden. De levertijd was razend snel en het product kwam zonder schade aan. Samengevat was mijn ervaring dus super.

Producten zijn goed en snel geleverd Goeie klantenservice

Leuke dingen! En bij vragen word je snel geholpen

Fijne site met alles wat je wilt voor in de slaapkamer

Speeltjes, glijmiddel, bondage, ze hebben echt van alles. Ik vind het fijn om de reviews op hun site te bekijken maar ook video's van wat je van hun producten kunt verwachten etc. Erg tevreden met al mijn bestellingen, snelle verzending, discreet verpakt, goede kwaliteit.

Very fast and discreet delivery.

The store has a lot of products to choose from. Every product has a good description. Shop is easy to navigate and has a lot of filtration options. Everything is very professional.

Snel en goede prijzen

De producten worden snel geleverd, zijn naar wens en niet te duur

Uitstekende klantenservice

Bij mijn probleem, was een kort telefoontje alles wat nodig was om tot een keurige oplossing te komen. Producten worden snel en discreet verzonden.

Geweldige service en goede producten

Goede prijs en kwaliteit. Snelle levering

Alles klopt

Alles klopt er was snelle levering ik kreeg een klein extraatje en het was geen grote bestelling.

Super goed

Positieve ervaring heb meerdere malen bestelling geplaatst en nog nooit teleurgesteld. Producten zijn perfect en goed. En als er vragen zijn word je bij de klantenservice echt heel klantvriendelijk behandeld Een echte aanrader

Quick, good and enjoyable experience

We've wanted to make our fun time more satisfying so we decided for shopping at easytoys. We've made an order and 2 days later was already at our house. Everything was in great shape, good quality, I cannot say any bad word about my experience with EasyToys. Highly recommend buying there!

Goede service en snelle bezorging

Vandaag besteld volgende dag bezorgd. Komt niet vaak meer voor maar hier wel.

discreet en snel

Gemakkelijk op de site wat spannende items uitgezocht, wat voor haar en voor mij. Volgende dag bezorgd en natuurlijk geprobeerd, leuk om elkaars grenzen te verleggen.

Leuke webshop, enorm veel keuze en snelle levering

Veel keuze en snelle levering. Klantenservice ook goed bereikbaar. Alleen jammer dat PostNL de leveringen af en toe verpesten.

Makkelijk te bestellen en te retourneren.

Alles is overzichtelijk en en goed te bekijken op de site. Veel keuze in alle segmenten. Leuke spulletjes besteld, snel geleverd. Meteen getest natuurlijk. Viel meteen in de smaak en is nu standaard onderdeel van de sex. Kijken nu regelmatig op de site voor meer. Echt een aanwinst. Setje was te klein maar het terugsturen ging eenvoudig. Een dag later het geld ook alweer terug op de rekening.

Het is snel geleverd en in mijn geval ook altijd gratis. Genoeg keuze in het assortiment. Het fijnste is dat alles verstuurd wordt zonder dat er Easytoys op staat. Zo hoef ik me niet te schamen als mijn pakketje bij de buren of de winkel opgehaald moet worden. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect en er zijn genoeg goede deals. Al met al ben ik een zeer tevreden klant.

Fijne winkelervaring

Mooie overzichtelijke site die goed werkt. Veel keuze uit producten en veel informatie te vinden. Bestellingen worden correct en snel afgehandeld.

Bestelling netjes op tijd geleverd!

Alles wat je zoekt om je seksleven wat meer pit te geven. Producten zeer makkelijk op te zoeken en zo goed als altijd alles wat je zoekt op voorraad. Al verschillende bestellingen geplaatst en ontvangen, maar zeker niet de laatste keer dat we bij Easytoys bestellen! Ga zo door met de goede service.

Erg prettige ervaring!

Geweldige webshop, levert elke keer op het beloofde moment en producten komen altijd overeen met de beschrijving! Ook hebben alle producten die ik tot nu toe heb besteld (en dat zijn er wel een paar...) een kwaliteit om trots op te kunnen zijn, niet van die troep die na drie keer trillen uit elkaar valt of er mee stopt. Kortom geweldig!

Duidelijk snel en simpel

Top website ruime keuze voor iedereen. Alles word snel en goed geleverd. Echt een aanrader

Phoenixweg 6 9641 KS Veendam