100%topservice

Alle producten zijn top !! Snelle levering. Een van de producten was beschadigd en uitgelopen waarschijnlijk door transport. Dit direct gemeld aan service dienst en kreeg volgende dag al een nieuwe in mijn brievenbus. Service 100% bedankt daarvoor! Prijs/kwaliteit uitstekend! Aan iedereen een aanrader deze website!

Goede en snelle levering

Wanneer iets besteld is is t in no time geleverd. Goede ervaringen met easy tits Breed assortiment

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Producten zijn van goede kwaliteit, voor elk wat wils en goede aanbiedingen

Verassingwekkend

Ik hoorde van vriendinnen over hun intense orgasmes, squirten of wat dan ook, maar ikzelf had dit nooit ervaren. Tot ik van easytoys een product heb aangeschaft, wat een heerlijk gevoel zeg, mooier dan dat kan ik het echt niet maken. Ik ben alleen maar nieuwsgieriger geworden naar andere seksspeeltjes en sta te popelen om meer te proberen en mijn orgasme tot het uiterste te trekken.

Snelle levering, veel keuze

Uitstekende webshop

Overzichtelijk en duidelijke shop, nette klantenservice en snelle en discrete levering!

Snel en discreet verstuurd

Kwaliteit

De kwaliteit van de spullen is altijd goed. Leuke aanbiedingen. Ook snel geleverd.

Geweldig en discreet!

Mijn partner en ikzelf durven niet altijd naar een winkel te gaan om 'speeltjes' te kopen. Via de webshop hebben we echter al vele zaken gekocht en is ons liefdesleven veel intenser geworden. Hetgene dat we kochten was steeds van goede kwaliteit en voelde ook steeds goed aan.

Snel en discreet!

Zeer snel en discreet geleverd! Alle producten voldoen aan mijn verwachtingen, ook zijn er vaak goede aanbiedingen!

Mooie producten

Mooie producten, ruim assortiment en snelle discrete leveringen

Snel, discreet

Vlot geleverd, discreet verpakt.

geweldige website

compleet aanbod en een fijne website. Leuk om te winkelen op de website met een groot divers aanbod. Snelle levering leuke aanbiedingen. een site die je niet wilt missen

Top bedrijf met dito website

Bij Easytoys is alles te vinden op het gebied van speeltjes en toebehoren. De website werkt prettig en ook de zoekfunctie maakt het gemakkelijk om net dat ene product te vinden. Fijn dat de reviews goed zichtbaar zijn waardoor de keuze voor een aankoop sneller gedaan kan worden. De artikelen worden snel en discreet verstuurd. Bij vragen is de klantenservice altijd bereikbaar. Voor mij het beste bedrijf op het gebied van speeltjes en toebehoren!

In 1 woord geweldig

Zeer compleet aanbod, fijne site. Het is gewoon een genot om de hele site te doorlopen. Mooie aanbiedingen, snelle levering. Nog niet bezocht? Dan mis je wat...

Goede kwaliteit en service

Easy toys verkoopt kwaliteit producten voor een goede prijs. Ze leveren zeer snel en anoniem. Het contact verloopt zeer goed en ook over de levering wordt zeer duidelijk gecommuniceerd en geüpdate. Ruime online keuze van producten. Zeer eenvoudig te vinden wat je zoekt.

Super webshop

Grootste assortiment, leuke acties en snelle discrete levering. Hier kan iedereen iets leuks vinden om het wat spannender te maken in de slaapkamer!

Tof assortiment

Altijd leuk om te snuisteren in het uitgebreide assortiment en om nieuwe dingen uit te proberen.

Super kan alles goed vinden

Alles ziet er netjes uit op de site en je ka alles goed en snel vinden

Snelle levering en duidelijke communicatie

Zoals altijd vlotte en keurige afhandeling

Bestelde artikelen volgende dag zoals afgesproken kunnen afhalen, prima stevige dichte verpakking

In de avond besteld en toch de volgende dag in huis, ook in België. Discreet verpakt en super snel. Een aanrader

Heel goede service! Heel snel geleverd en top kwaliteit

opwindend

heel uitdagendende website brengt je sexleven op eengodelijkniveau vlotte service endiscreteleveringen