Altijd snel en discreet geleverd!

Duidelijke overzicht producten en goeie omschrijving. Meestal volgende dag al in huis.

ongevraagde mails na afloop waar je je niet voor kunt afmelden

marketing vermomd als reviewverzoeken

Uitstekende kwaliteit en service

Keuze uit super veel leuke dingen en bij eventuele vragen kun je ze altijd bellen of mailen! Super goede klantenservice en verzending is super snel! Zeker een aanrader voor iedereen die z'n nachtkastje wilt vullen met kwalitatief hoogwaardige producten!!

Groot assortiment en snel en discreet geleverd.

Alles wat je zoekt in de slaapkamer onder 1 dak. Giga assortiment en voor ieder wat wils. Snel in huis en goede klantenservice!

Top service, prijzen en altijd snelle levering!

Sinds ik Easytoys heb ontdekt bestel ik enkel nog op hun website voor toys en alles van erotische artikelen. Deze site is super goed ingedeeld waardoor je alles duidelijk vindt. Ook doen ze vaak kortingen waardoor je goeie deals kunt doen en hebben ze hun eigen huismerk van sextoys, glijmiddels, massageolie die echt top zijn prijs/kwaliteit. Als je een vraag hebt of iets wilt terugzenden zijn ze steeds vlot bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk. Zowel via mail als telefonisch geven ze een topservice en kunnen ze al jouw vragen beantwoorden ivm toys etc. Ze leveren ook enorm snel, vaak heb je het de volgende dag al in huis als je voor een bepaald uur besteld. Wanneer iets niet in stock is kun je jou inschrijven op wachtlijst en staat er vaak bij wanneer deze item weer beschikbaar zal zijn. Wat heel fijn is, is dat je kunt punten sparen met elke bestelling. Deze punten kun je dan inwisselen voor toyzakjes, toys of andere gadgets afhankelijk hoeveel punten je hebt. Ik heb zo al leuke gratis items kunnen sparen waar ik heel tevreden mee ben. Ook als je een defecte toy zou krijgen doen ze niet moeilijk om deze te vervangen trouwens Alles wordt trouwens in een subtiele verpakking geleverd en ook op jouw uitreksels staat er gewoon EDC wat fijn is. Ik wil geen andere sexshop meer en raad iedereen aan om bij deze webshop te kopen!!!

Erg mooi en breed assortiment met een toegankelijke website.

De website is toegankelijk en duidelijk in goede categorieën verdeeld, waardoor je snel vind wat je zoekt. En als je niet weet wat je zou willen, dan is er een duidelijke uitleg bij met foto’s en video’s. Plus oprechte reviews. Juist door die combinatie heb vaak verassend, een ander soort toy of iets gekocht. Of met een andere oplaad mogelijkheid o.i.d. De service is uitstekend bij Easytoys. Helaas wel is een toy gehad die niet goed bleek te werken, er werd goed doorgevraagd en een andere toegestuurd. Het is discreet verpakt en opgestuurd. Ook daar ben ik heel tevreden over. E Hierdoor kom ik toch steeds terug bij hun om te bestellen.

De winkel voor spannende speeltjes

Hele duidelijke site, bestelgemak, snelle levering, goede klantenservice en retour beleid: Easy Toys heeft het echt goed voor elkaar, zo kom je terug als klant!

Altijd snel je product in huis en discreet verpakt. Goede service. Als er iets niet goed was ben ik altijd snel en vriendelijk geholpen. Top

Super webshop!! Alles makkelijk kunnen vinden, en niet te vergeten een super service

Good dutch online sexshop with a big catalogue of products

They have a nice website with good recommendations. The shipment arrived fast and in discreet packaging.

Super duidelijk en makkelijk voor beginners

Ik gebruik easy toys al vanaf mijn aller eerste sex speeltje, de uitgebreide recensies en filmpjes maken het benaderbaar en makkelijker om te kiezen wat jij zelf nodig hebt.

Van een glimlach online shoppen tot een glimlach in bed!

Van eerste tot laatste speeltje die ik heb gekocht heb ik gekregen wat ik verwacht. De website is simpel ingedeeld en is overzichtelijk en kan altijd een product vinden die bij mijn behoeftes valt. Ook het punten systeem als je iets hebt gekocht is leuk voor de volgende keer als je wat gratis kan uitkiezen! Is het eenmaal thuis is het netjes ingepakt en heb nooit last gehad van problemen. Ik ben al een tijdje een vaste klant maar dat zeker omdat ik easytoys vertrouw!

Je krijgt niet alleen wat je vraagt, maar ook wat je wil hebben

Prijzen zijn een stuk beter dan bij andere shops. Helpdesk is goed bereikbaar en de levering snel.

Geweldig! geen enkele wanklank, voldoet volledig aan onze verwachting

speeltjes besteld en volgende dag in huis, in één woord geweldig, geen enkele wanklank produkt voldoet aan de verwachting en we zijn er heel blij mee

Nergens beter!

Ik heb nu al meerdere keren iets besteld. Alles komt in een neutrale doos binnen (erg handig als je nog thuis woont ;)). Binnen één dag heb het tot nu toe al binnen gehad. Site is duidelijk, snel mail contact en goede, kwalitatieve producten. Voor ieder wat wils en genoeg aanvulling en nieuwe dingen. Dikke aanrader.

Grote collectie aan producten en privé geleverd

Het was spannend om mijn eerste product te bestellen op Easytoys. Was voor een man toch ergens een beetje raar om een toy nodig te hebben. Het eerste product beviel erg goed en daarom zijn er meer producten besteld. Ik woom thuis, dus voor mij was het belangrijk dat de bestelling niet in een grote roze doos met daarop Easytoys werd geleverd. Ik ben dus erg blij met Easytoys, het heeft een wereld geopend voor me en zal in de toekomst nog zeker meer producten gaan proberen

verkopen exellente super toys

zeer goed kwa omschrijving, zeer snel van levering, en je krijgt wat je besteld.

Uitstekend!

Overzichtelijke website, makkelijk een bestelling plaatsten en supersnelle verzending! Het wordt goed en neutraal verpakt. Je wordt per mail goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Kortom uitstekend!

Goede service, ruim voldoende aanbod

Prettige webwinkel. Ze hebben een ruim aanbod in verschillende categorieën. Nette en zakelijke vormgeving zonder vulgaire sfeer. Makkelijk om een bestelling te plaatsen en een goede service.

Super snelle levering! Heel erg fijn dat het anoniem is ook bij je bankafschrift!!

snelle en goede service

Goed product mijn vr ouw is er heel blij mee en heeft er al meerdere keren van genoten

Goede spullen en makkelijk te bestellen

Ik heb een goede ervaring gehad want is allemaal overzichtelijk en kwaliteit spul.

netjes verpakt

alles wat ik bestelt had mooi op tijd aan gekomen

Goede kwaliteit, voor leuke prijzen

Inmiddels meerdere keren besteld bij EasyToys en erg tevreden. De producten zijn over het algemeen van goede kwaliteit en ik kan ze niet vaak ergens anders voor een goedkopere prijs vinden. Daarnaast lees ik regelmatig de blogs van EasyToys en hebben ze geregeld goede acties.

Geweldig discreet

Prachtige en plezierige producten die snel en discreet bij je bezorgd worden