Doen wat ze zeggen en bieden producten aan van hoogwaardig kwaliteit

Bestelde een kado'tje voor mijn vriendin (en mij) begin van de avond. Goed werkende site. Artikel zou de volgende dag geleverd worden en daar heb ik uit ervaring met andere leveranciers weinig vertrouwen in maar het artikel kwam netjes op tijd. Goed product en heel erg tevreden. Niet alleen ik loop nu met een lach van oor tot oor.

Fijne site , snelle levering

Heel veel keuzes in toys en bijbehoren. Makkelijk op te zoeken wat je nodig hebt, en een hele snelle levering . Top!

Hele snelle levering en uitstekende prijzen echt een aanrader

Heb me vriendin nog nooit zo blij gezien met speelgoed

Hebben aantal dingen hier gekocht om het leuker te maken. En dat was de beste beslissing ooit. Kwaliteit van alles is top en nooit een teleurstelling geweest. En de levering was altijd gigantisch snel. Daarnaast is me partner ook flink tevreden met alle toevoegingen.

Vriendelijk en snel geholpen

Ik had een klacht omtrent een geleverd product. Zonder dat ik een foto had van het foutieve product is dit alsnog meteen rechtgezet. Erg tevreden met de geboden service!

Mijn ervaring met EasyToys is goed

Ik krijg mijn pakketje snel opgestuurd, de wand vibrator is erg goed. Ik raad het zeker aan om hier producten te kopen

Alles verloopt vlot. Aan de verpakking zie je niet dat het van easytoys is dus lekker prive. Hier bestel ik regelmatig en zal dit blijven doen.

رائع

Ik raad anderen aan om de producten van het bedrijf te gebruiken, het is een geweldige zaak

Altijd kwaliteit nooit gezeur .

We kopen hier al jaren . Altijd kwaliteit spullen .. 1 keer de zending niet ontvangen (slechte pakketbezorger ) Na contact te hebben gehad ,zonder gezeur alles op nieuw verstuurd . Voor ons de nummer 1 .

snel geleverd en goede kwaliteit

De producten waren snel geleverd. Erg goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk. Ondanks de hoeveelheid van de bestelling waren de producten goed en compact verpakt

Goed geregeld

Ik had per ongeluk het verkeerde adres doorgegeven bij Easy Toys. Hierdoor is mijn pakketje niet bezorgd op de dag dat ik het verwachtte. Enigsinds teleurgesteld want ik had wel zin in een spannende avond. Ik heb contact opgenomen met EasyToys een uitgelegd dat het verkeerd was gegaan. Gelijk werd er gekeken naar een oplossing en binnen 3 dagen had ik als nog mijn pakket en daarna een heerlijke avond! Super bedankt voor het meedenken! Top service

geweldig

ik ben nooit teleurgestelt

Werkt zoals zou moeten. Heb heel lang uitgesteld om het te kopen. Alles behalve spijt van.

Gemakkelijk, snel en goede kwaliteit

Heel gemakkelijke site. Spullen zijn van goede kwaliteit en levering is heel snel en vlot. Enige jammere voor België: wordt via Nederlandse postservice geleverd en zijn heel weinig leerpunten in de buurt.

Het product is precies als omschreven en werkt zeer goed.

Alles zoals verwacht!

De keuze was ruim en duidelijk. Alles netjes verpakt en afgeleverd in een normale, discrete doos. Alle items gewoon zoals in de omschrijving, goede kwaliteit!

Snelle, goede service.

Goede service. Omruilen ivm defect was snel opgelost. Top bedrijf waar we vaker bestellen

Easytoys is fijn om bij te bestellen. Voor een redelijke prijs bestel je producten van goede kwaliteit. Ook gaat de levering vrijwel vlekkeloos en snel. Bestel hier zeker vaker mijn producten

Ik heb een prettige en discrete ervaring met easytoys.

Het pakketje was snel geleverd en het zat in een fijne en discrete verpakking. Ik zou zo nog vaker bij easytoys bestellen.

Helemaal toppie

Simpel zoeken en bestellen, snel en discreet geleverd..

Supersite ..

EasyToys is een super fijne site met een heel groot assortiment en tips voor ieder wat wils.. Heb hier voor het eerst 2 bestellingen gedaan en ben blij verrast met de kwaliteit en snelheid en discretie van verzending. Ga zeker meer bestellingen plaatsen.

Fantastische, duidelijke en voor ieder wat wils site

Ik ben een beginner en heb een aantal producten bij Easytoys besteld, de service is geweldig, alles is overzichtelijk en duidelijk te vinden. Je hebt genoeg keuze voor iedere beurs. Ik ga zeker meer bestellen, ik heb nu al 4 keer besteld en dat voor een beginner van 52 jaar. Top zaak, kan er niets anders van zeggen, geweldig.

Veel speeltjes en voor iedereen wat

Fantastisch nog nooit zo tevreden geweest over iets!

Ik ben nog niet zo ervaren met de toys maar de kleine spulletjes die ik er al op besteld heb zijn fantastisch! Snel geleverd ( de dag erna ). Was ook heel discreet geleverd. Van de producten ben ik heel te vreden. Ik vind het ook leuk dat jullie pakketen voorstellen op de webshop!

Precies zoals het zou moeten

Spullen snel en discreet geleverd zoals aangegeven, dus perfect!