Top service!

Duidelijke site, goede producten. Veel reviews, maakt het makkelijker om het juiste product te kiezen. Super snelle, anonieme bezorging!

Helemaal fantastisch!!!

Mijn ervaring met easytoys is echt helemaal fantastisch, mijn hele sex leven is opnieuw opgebloeid en is sindsdien alleen maar spannender en experimenteler geworden! Het bestellen via de site is ook echt op, alleen is keurig anoniem en de bestellingen zijn vaak de volgende dag al in huis. Waardoor je dus extra snel je plezier kan maken in de slaapkamer. We hadden laatst weer wat nieuws besteld en sindsdien gebruiken we het bijna iedere week, de sex is nog nooit zo goed geweest! En dat allemaal door de spullen van easytoys!

Snel, discreet en goede kwaliteit

Ik had het pakketje de volgende dag in huis. Uit de verpakking en het label kon je niet achterhalen dat het van easytoys kwam.

Discreet, snel, kwalitatief goed

Zijn voorzichtig met gegevens, snelle levering en is altijd goed verpakt. Klantenservice is ook prima.

Snel geleverd en altijd topproducten

Tot zo ver een fijne webshop

Alles wat ik tot nu toe besteld heb wordt altijd netjes op tijd en discreet! geleverd. Ook op de bankrekening is niet te zien waar ik heb besteld. Heel fijn. Ook de klantenservice is top! Snelle reacties en denken mee in oplossingen

Ik heb hier wat leuks voor mijn vrouw besteld en de dag van binnenkomst meteen samen geprobeerd. Een leuke aanvulling voor ons in de slaapkamer. Dit was het eerste maar zeker niet het laatste wat er aangeschaft word. Easytoys heeft veel te bieden en is top in de service.

Vlotte levering, discreet verpakt en goed bereikbaar.

Ik bestel graag via EasyToys. Producten zijn van uitstekende kwaliteit, worden vlot verzonden en zijn discreet verpakt. Als je vragen hebt (ik doe dat via mail) worden deze dezelfde dag nog beantwoord.

Klantvriendelijk en snelle service

Klantvriendelijk, Snelle levering. Makkelijke klantvriendelijke site

Bestelling de volgende dag binnen en alles werkt na toebehoren. Als je een klacht hebt wordt dit netjes opgelost door de klantenservice. Voor mij een aanrader!

Alle bestelde producten top

Inmiddels heb ik hier voor zowel mijn vriend en mijzelf geshopt. De verpakking werd discreet verzonden zoals beloofd. Eenmaal heb ik een product gehad dat het na een maand niet meer dit, maar dit is zeer goed opgelost en heb een nieuw product ontvangen

Snelle, fijne levering

De site is overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. Alles is gestructureerd te vinden en het stappenplan tot bestellen makkelijk te volgen.

Fantastic

I loved shopping at the store, because the products have an affordable price and bring me a lot of pleasure

Snel, discreet. Gewoon goed

Veel keuze, snelle en discrete levering. Top

Breed assortiment

Vaak dezelfde aanbiedingen, maar verder snelle verzending :)

Helemaal top

Goeie producten, snelle levering, goeie service

Kut

Product was kapot, teruggestuurd voor reparatie. Na 4 weken niks gehoord en zijn ze mijn Product kwijt geraakt en kunnen ze het niet oplossen.

Beste Ryan, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat er iets is misgegaan. Mijn excuses hiervoor. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Overzichtelijke webshop, snelle levering en prima service

Overzichtelijke webshop, snelle levering en prima service

Groot assortiment en hoge kwaliteit

Voor iedereen wel iets! En de producten zijn makkelijk en fijn om te gebruiken, super. De prijzen vallen ook reuze mee.

Simpelweg fantastisch

Voor een redelijk betaalbare prijs krijg je top kwaliteit goederen, ik heb best veel besteld en ben tot nu toe overal tevreden mee.

Fijne, discrete site

Een discrete site die alles heeft wat je zoekt. Door handige hulpfuncties op de site kom je snel bij producten die je misschien nog niet kende, maar wel heel passend zijn.

Groot assortiment en snelle discrete levering

Het is altijd leuk om in de webshop van Easytoys te snuffelen en te zien wat er allemaal op erotische speeltjes en accessoires te koop is. Wat een groot assortiment. En als je dan de perfecte speeltjes hebt gevonden, wordt het ook nog eens supersnel en discreet verpakt geleverd. Echt een aanrader. Ik ga hier zeker nog veel vaker bestellen.

Great variety and great deals

Me and my partner were very new to experimenting in bed. With the discovery of easytoys.nl, we've both ordered multiple products from the large selection the website offers. From clothing, toys and aphrodisiacs, everything is available. Customer service is also superb, letting you know in advance if there are delays and handling payments very smoothly. Delivery also always comes in discreet packaging, so your neighbors will never know ;)

discreet en goede prijzen

pakketjes worden anoniem geleverd. zouden wel wat minder "kortingen" mogen doen.

Top bedrijf voor volwassen speeltjes

Bestellen bij EasyToys is ook echt "easy". Het proces is simpel en het assortiment is redelijk breed. Er zijn veel kortingsacties die handig zijn om nieuwe dingen uit te kiezen en te proberen. Bezorging wordt gedaan in een discrete doos die niet laat zien wat de inhoud is, of waar deze vandaan komt. Zo kan je hem gerust bij een pakketpunt (of bij je ouders) laten bezorgen.

Phoenixweg 6 9641 KS Veendam