Veel keus en snel geleverd

Overzichtelijk zoeken op de site. Heel vermoeid en ook nog een snel geleverd. Super fijn!

Discreet en goede service.

Wegens medische problemen aan de bekkenbodemspieren "objecten" gekocht om de spieren wat te laten ontspannen, levering was snel en het product voldeed aan verwachting en qua prijs was het ook prima. De site is grotendeels gericht op plezier maar mocht je problemen ondervinden met de bekkenbodem ben je ook hier aan het goede adres.

inspirerend en kwalitatief

breed assortiment, kwaliteit artikelen, snelle levering. Minder strooien met kortingen zou het 'merk' goed doen.

Geen andere webshop voor mij

Ik heb zeer goede ervaring met easytoys. Niet alleen met hun producten en service maar zeker ook met de manier van marketing. Producten zijn van hoge kwaliteit en ook de uitleg filmpjes zijn fijn om te bekijken voor je een keuze maakt. Slechts 1x ontevreden over een product geweest. Heb hierover een klacht ingediend ter verbetering van de diensten van Easytoys. Ze hebben mij gevraagd het (gebruikte) product terug te sturen. Het was een dure automatische masturbator voor de man maar ik werd er niet opgewonden van, kon er niet door klaar komen. Ze hebben het als 'fabricage fout' behandeld en geld geretourneerd!! top service waardoor ik juiste andere producten ben gaan aanschaffen.

Snel discreet en goede kwaliteit.

Veel keus en levering is altijd snel en discreet.

Verschillende items besteld bij Easytoys, meerdere keren. Zeer tevreden met de items, goede kwaliteit en discrete levering. Ook nog eens snel! Ze hebben ook regelmatig prachtige aanbiedingen!

Fijne site, hebben wat je wil

Site werkt prima en hebben wat je wil, van alles. Snel geleverd en zeer discreet.

Alles snel geregeld

Na bestelling alles goed geregeld en communicatie heel duidelijk.

Fijne webshop

Producten zijn precies zoals omschreven op de website. Daarnaast zeer snelle en discrete bezorging.

kwaliteit altijd goed

Heb veel besteld hier voor of mezelf of voor vriendinnen en producten worden altijd goed geleverd. Altijd duidelijke beschrijving van het product en meerdere foto's/videos waardoor je genoeg info hebt over wat je koopt.

Goede discrete levering van prima producten

Ik heb reeds de nodige artikelen besteld bij EasyToys. Prima club. Snelle levering in discrete verpakkingen. De producten zijn telkens weer verrassend en het assortiment wordt telkens uitgebreid en vernieuwd. Ik slaag er altijd.

Eenvoudig en discreet

Meerdere producten via dit bedrijf besteld. Site werk eenvoudig en is overzichtelijk. Zeer breed assortiment. Kwaliteit van van producten is goed. De lingerie is van goede kwaliteit en heeft fijn e pasvormen. Bestellingen worden discreet en snel verzonden

Nummer 1 webshop voor erotische spullen!

Bij Easytoys kan je altijd zeker zijn van een snelle levering. Ze hebben perfect begrepen dat je, eens je besteld hebt, best wel in spanning zit te wachten op je (overigens zeer discreet verpakte) spullen. Ook de klantenservice is prima en snel. Kleding wisselen is op een paar dagen in orde. Nog een grote plus: je vindt er heel wat info over alles wat met seks te maken heeft. Wat mij betreft is er maar 1 webshop in deze categorie en dat is deze ❣️

Hele goede service

Heb laatst mijn eerste bestelling geplaatst. Ben erg tevreden over het bestellen en de aflevering van easytoys. Je is helemaal anoniem en goed verpakt ! Ik raad easytoys zeker bij anderen aan. Al is het alleen maar voor glij middel ofzo !

Hele fijne webwinkel!

Eerste keer besteld bij EasyToys. Erg fijne website/winkel. De zoekfunctie op de website werkt goed. Verder was de levertijd binnen 1-2 dagen. Kortom heel tevreden met het product en de service.

Kwaliteit artikelen goede levering en een goede klantenservice

Pakketje werd discreet en zeer snel geleverd. Zeer tevreden van de service :)

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik vind dat easy toys een mooie overzichtelijke website heeft met veel optie voor iedereen. De kwaliteit is goed en de levering in de niet gelabelde doos is ook erg fijn.

Betrouwbaar, snel en stelt nooit teleur

We komen altijd weer terug bij Easytoys, omdat het zo'n compleet aanbod is, met scherpe aanbiedingen en prijzen. Ook zijn we blij met de snelle levering en kwaliteit van de producten.

De boost voor je seksleven die je niet wil missen

Leuke dingen, fijn in gebruik en goed beeld van product door de eerlijke reviews onder ieder product

Goede service, snelle en anonieme levering. Erg blij mee nadat we gestart zijn met toys, om dat via EasyToys te doen. Aanrader dus! En met de nieuwsbrief pik je nog ff 5,- korting mee ;-)

Producten zijn goed maar bezorging laat te wensen over

De producten zijn prima maar het pakket zou discreet worden bezorgd. Echter is het pakket buiten de aangegeven tijd, zonder mijn weten in het portiek (dus buiten) geplaatst. Iedereen kon het pakket zien liggen. Helaas moet ik een slechte review plaatsen, maar dit komt dus door de bezorging, Was het pakket door een andere dienst dan PostNL bezorgd was er niks aan de hand geweest.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde producten, maar wat vervelend dat de levering niet is verlopen zoals zou moeten. Wij zullen hierover een klacht indienen bij PostNL en voor het ongemak zal ik nog even via de email contact opnemen voor een gepaste afhandeling van uw klacht. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Claudia - EasyToys klantenservice

SNEL DISCRETIE

Snelle levering. Je koopt wat je ziet. Betrouwbaar.

GEWELDIG

GEWELDIGE SERVICE!! De speeltjes zijn super goed en prachtige kwaliteit. Zeker een aanrader!

Discrete professionele correcte onderneming

Alles wordt duidelijk omschreven. What you see is what you get. Extreem snelle discrete levering mits product voorradig, zo niet kloppen vermelde data. Zeer interessante aanbiedingen en artikels

Phoenixweg 6

9641 KS Veendam