Goede prijzen, snelle service

Goede prijzen, snelle service en een goed bereikbare klantenservice!

Gewoon goed!

Bestelling geplaatst, had er daarna nog een vraag over werd via whats app snel en duidelijk beantwoord.

Super snelle levering en goede kwaliteit

Besteld en de volgende smorgens werd deze al geleverd en discreed verpakt

Zit lekker

Leuk hier shoppen

Is gewoon goed

snel en goed geleverd voor een goede prijs

Goed verzorgd, en discreet, op het pakje is niet te zien van wie het af komt.

Snel en distreet

Snelle levering en (te) goed verpakt

Wederom snel geleverd

Snel geleverd . Bij alle condooms weten ze hoe belangrijk het is dat je snel je favoriete hobby kunt uitoefenen.

Goed, snel en makkelijk.

Zie boven!

ervaringen zijn gunstig

ze zitten goed

goede indelingen ,makkelijk te bestellen

goede indeling van de site en makkelijk te bestellen . ook goede omschrijving van de artikelen . en snelle levering

Fijne site, snelle bezorging, kwaliteit condooms ik ga zeker vaker bij jullie bestellen

Snel

Efficient

Uitstekend!!!

Altijd netjes verpakt, op tijd geleverd en goede kwaliteit/prijs verhouding! Een echte aanrader!

Goede ervaring!!

In de avond besteld en volgende dag in huis. Ook netjes dat het niet bij de buren wordt afgeleverd en wordt geleverd in een neutrale verpakking. Producten zijn ook aan te bevelen.

Prima, zoals afgesproken

Voor 23:30 besteld de volgende dag in huis! Netjes verpakt. Hier gaan we vaker bestellen

Correcte service en prijzen

Correcte service en prijzen

Snelle en goeie levering

Mijn bestelde spullen altijd snel ontvangen.. Altijd netjes verpakt.

Prima condooms

Prima condooms en levering kan iets beter, gewoon bij buren afleveren indien niet thuis.

no nonsens met optimale privacy en service

Gemakkelijke webshop met overzichtelijk indeling. Alles goed gepresenteerd en alle relevante informatie beschikbaar bij het artikel. Snel bestel en afreken proces en daarna razendsnelle levering in anonieme verpakking. Hoe moet je dat anders omschrijven als gewoon goed?

Simpel en snel

Wat in besteld had, arriveerde snel en het kopen etc. Verliep simpel. Zeer tevreden

Fantastisch klantenservice!

Ik had 3 pakketten condooms besteld bij Alle condooms.nl en die werden de volgende dag geleverd. De product kwam niet overheen van mijn verwachtingen waardoor ik twee pakketten wou retourneren maar wegens hygiëne en veiligheidsmaatregelen was het niet mogelijk.ik werd in contact gebracht met de klantenservice die mij de volledige bedrag hebben gecrediteerd. Top service !

Beste Ossama, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat je niet tevreden bent over het product en de service. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Probleemloos bestellen tegen lage prijzen

Meermaals besteld via deze site omdat de prijzen heel laag zijn tegenover de prijzen in de winkel. Eén keer, was er probleem met een bestelling, maar nadat ik een bericht stuurde, was het twee dagen later al geleverd. Andere keren was het de dag na bestelling of maximum 2 dagen later in orde.

Top snelle levering!

Ik bestelde voor 11 uur s'avonds en ik had had 14 uur later binnen top service heel blij met deze winkel aangezien ik het niet bij de kruidvat kon kopen had ik het alsnog snel en de producten zijn goed zoals ik verwacht had.

Fijne service

Overzichtelijke site, een goed assortiment en op tijd in huis. Zeker een aanrader!