Het pakketje is op tijd geleverd. Helemaal top!

Nette prijs, snelle levering en discrete verpakking

Top! Snel en prima prijs

Super ervaring, snel en discreet

Gewoon super. Snelle levering.. Discreet en goede kwaliteit

Perfect.

Goede producten en de prijzen zijn ook oké.

Goede snelle service

Ik had iets besteld wat niet op vooraad was, kreeg netjes een mail en het was alsnog snel nagestuurd. Netjes en discreet pakketje. Goede producten.

snel en goed

Bestelde al binnen 1 dag in huis in degelijke en onopvallende verpakking.

Snel en discreet

Wij zijn regelmatig niet thuis, dus hebben aangegeven dat we het pakketje bij een postNL locatie wilden ophalen. Mooi fiscreet verpakt, een doos met naam/adres en verder niks opvallends! Het pakketje werd snel verstuurd.

Product snel ontvangen

Op zondag besteld en binnen 24 uur had ik het al binnen! Top service!

Snelle service matige service

Bij de omschrijving van het product stond 54 mm maar het bleek 53 mm te zijn. Probleem niet naar tevredenheid opgelost helaas.

Snelle en discrete levering

Perfect.. Geen klachten verder

Snel geleverd en niet duur

Super !

Gevraagde artikelen werden in een sobere, anonieme doos geleverd. Top!

prima en snelle service

wysiwyg: what you see is what you get, helemaal prima, scherpe prijs.

Super tevreden snelle levering goed verpakt

Mijn bestelling plaats in volgende keer net zo snel weer hier

Goed en discreet

Prima webshop: overzichtelijk. Grote keuze. Gemakkelijk bestellen en discreet betalen. Super snelle verzending in een neutrale verpakking. De pakjesbezorger mag het pakje niet bij de buren afgeven.

Alles verloopt uitstekend.

De prijzen vallen mee, je kunt het niet zo goedkoop vinden in de winkel. Bestelling werd heel snel geleverd in een discrete verpakking. Alles was in orde en de producten zijn van goede kwaliteit.

Duidelijke website en snelle levering

super kwaliteit en fijn in gebruik

perfect en mooie avonden

Vlotte afhandeling en levering, klein aanbod xxl

Zeer vlotte levering, eenvoudig bestellen, Maar (net als op vele andere sites) een zeer beperkt aanbod XXL condooms, zeker als je eens iets met ribbels of noppen wilt, is het aanbod zeer klein, behalve dan de zeer prijzige hex condooms. Communicatie via email mag ook iets subtieler, nogal vervelend om verschillende mails op het scherm zien te verschijnen met in de titel "Allecondooms"..

Niets op aan te merken, nette prijzen en snel bezorgd. Bestel hier sowieso de volgende keer weer!

Goed, duidelijke website en snelle levering

Goed, duidelijke website en snelle levering

snelle levering.

Producten worden snel geleverd.

Goede.snelle service met juiste producten

De bestelde producten kwamen heel snel aan. De.condooms waren degenen die ik had besteld en voldoen prima, alhoewel de verpakking erg stevig is om te openen.

Snel verzonden snel ontvangen

Ik was eerst sceptisch maar dit is een goed bedrijf. Zo sterk als een condoom!

Goede service.

Producten zijn snel en op tijd geleverd, het enige nadeel is dat het retourneren van producten geld kost voor de consument. Gezien je zelf een pakket voldoende moet frankeren voor deze teruggestuurd kan worden. De condooms voldoen aan de eisen en de speeltjes werken na behoren. Wanneer er naar informatie word gevraagd komt er een goed advies.