Snel en discreet

Duidelijke site, Sneekermeer bezorging, discrete verpakking, TOP

Alleen jullie wel Aan de regels houden van AfterPay 14 dagen zijn 14 dagen geen 3 dagen Die fout komt door jullie 5 januari 2020 Gekocht jullie hebben de rekening online gezet 8 januari 2020 betalen toen kreeg ik ze pas binnen Dat is niet netjes van jullie kant Want 14 dagen is 14 dagen geen 3 dagen Gr Nj Mussche rc1923@live.nl Als jullie kommetaar over willen geven zit bij jullie niet bij AfterPay

Geachte heer Mussche, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat er iets misgegaan is betreft de betaling van je order. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Snelle en goede levering

Makkelijk besteld, snel en zorgvuldig geleverd.

Goede keuze aan eerlijke prijs

Ik vind de enorme aanbod die je kan vinden goed. Altijd de nodige uitleg over het product. Dikwijls krijg je ook mooie kortingen die leuk zijn meegenomen. Wat mij het meest aantrekt bij jullie is dat je kan anoniem kan bestellen en zonder zorgen bij je thuis of een winkel kan laten bezorgen is ideaal voor mij.

super

super

Snelle anonieme bezorging.

Het pakketje werd blanco geleverd de dag na bestelling.

Prima product

Prima condoom, discreet verstuurd!

Eerste keer besteld , en wat een top service ! Prijs/ kwaliteit ook prima.Een vaste erbij!!:)

Zit goed en is intiemer als nomale condooms

Het gekochte product bij jullie komt zijn extra intime werking goed na. Ze zijn daarbuiten ook nog eens rekbaarder als nomale condooms. Ik zou ze zeker aanbevelen, zeker als je iets groter te schrapen bent !

Duurde lang

Prima.

Snelle service, snel verzonden.

Snelle verzending, netjes anoniem. Top!

Topservice

De beste prijs voor grootverpakkingen condooms van Durex! Blijven toch de fijnste condooms

Snel en discreet

Snelle levering in neutrale verpakking voor een scherpe prijs.

Snelle en gemakkelijke service

Gestroomlijnde bestelling, betaling en discrete bezorging. In een woord 'fantastisch'

Pakket spoorloos

Pakket zou afgeleverd zijn, echter niets bezorgd. Geen vervangend pakket

heel correct en discreet geleverd en geen lange wachtijden tijdig info ontvangen van eventuele vertr

zeer goed

Niks op aan te merken

Eerste bestelling geplaatst hier. Prijzen waren heel netjes en bestelproces was ook goed op orde. Echter de doos waar het in kwam was zo intens veel te groot.. Een bubbeltjesenvelop had volstaan, maar het kwam in een doos waar ook 2 paar schoenen in passen. Beetje zonde..

perfect geregeld

mijn ervaring is dat alles direct geleverd wordt. Na vele bestellingen dik tevreden!

Top quality

Fijne overzichtelijke website

Ik vind AlleCondooms een goede fijne werkende site. kunt makkelijk zoeken Duidelijk overzicht in de producten. Snelle website.

Tot heden zeer tevreden

Tot heden zeer tevreden. Waarom? Omdat ik nog geen klachten heb. De website is goed. De bestelling en levering is goed. De producten zijn naar mijn mening echt. Als er klachten zouden zijn, dan had ik het zeker wel gemeld.

1 product was niet op voorraad, maar binnen 5 werkdagen lag het bij ons op de vloer

netjes en discreet verzorgd

Besteld en optijd aangekomen!

zeer vlotte firma

ik kocht er masageolie aan een zeer interessante prijs 5 euro goedkoper dan bij de concurentie voo identiek dezelfde masageolie (:-) bedankt allecondooms.nl , ik koop nog bij jullie