Fijn dat de bestelling snel geleverd werd en dat ik het zelf op kon halen bij ophaalpunt.

Supersnel en super makkelijk!!

Was op zoek naar smaakjes en na verschillende sites bezocht te hebben kwam ik hier uit. Overal waren ze tijdelijk uitverkocht. Hier op de site hadden ze het niet alleen op voorraad maar als een van de goedkoopste aanbieders ook nog. Het enige wat nog te betwijfelen was was het bestellen. De bestelling plaatsen ging super snel en makkelijk en bezorging was zo snel dat ik ze op verzoek later heb laten bezorgen! Ik ben positief verrast door de mogelijkheden en service en zal in de toekomst ook hier blijven afnemen. Top!!

Alles op tijd geleverd

Niks te klagen.

Mijn ervaring top. Snel,discreet,producten niks op aan te merken.

Superfast delivery

I have made an order on Sunday evening, and Monday morning it was already in my house.

Alweer goed

Mijn tweede aankoop bij allecondooms.nl die weer voordelig, snel en anoniem bij je thuis aankomt.

Snel goedkoop en goed.

Prima site, scherp geprijst en vwb leveren doen ze wat ze zeggen. Ga zo door!

Snel en netjes bezorgd

Handige website. Snel gevonden wat ik nodig had en de levering was snel daarna.

Geweldige website

Veel keuze, snel verzonden, niet duur en fijn dat het allemaal anoniem is.

Top producten!

Bestellingen worden altijd super snel afgeleverd. Via de mail word ik op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en daarna van de bezorging. Zodra het pakketje binnen is op het afhaalpunt ontvang ik weer een mail. Zo loop ik er nooit voor niets naar toe.

goede en snelle service, scherpe prijzen, product zoals verwacht. Alleen de buitendoos was een beetje aan de grote kant.

Goed geregeld

Niks op aan te merken

dream condoms - very nice fit XL

Way much better than Durex !!!!

Fantastisch!

Goede produkten en super snel geleverd!

Prima site en levering

Snelle levering, maar klopte toch niet door vertraging.

Ik heb via deze site besteld, omdat bij het product stond: vandaag besteld = morgen in huis (ook op zondag). Het pakketje is maandag aangekomen. Dat terzijde vond ik dat de afhandeling snel en gemakkelijk ging en ben tevreden over de service!

Makkelijk, discreet en goedkoop

Prima verpakt, prima product en een goeie prijs!

goede service

producten snel geleverd. ze hebben een goede kwaliteit voor een goede prijs

snel en correct

De levering is zoals beloofd zeer snel, de producten voldoen volledig aan de verwachtingen. ook zeer discreet verstuurd zoals vermeld op de site. Een echte aanrader !

Snel en discreet

Duidelijke site, Sneekermeer bezorging, discrete verpakking, TOP

Alleen jullie wel Aan de regels houden van AfterPay 14 dagen zijn 14 dagen geen 3 dagen Die fout komt door jullie 5 januari 2020 Gekocht jullie hebben de rekening online gezet 8 januari 2020 betalen toen kreeg ik ze pas binnen Dat is niet netjes van jullie kant Want 14 dagen is 14 dagen geen 3 dagen Gr Nj Mussche rc1923@live.nl Als jullie kommetaar over willen geven zit bij jullie niet bij AfterPay

Geachte heer Mussche, Dank je voor je bericht. Ik vind het vervelend dat er iets misgegaan is betreft de betaling van je order. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-Klantenservice

Snelle en goede levering

Makkelijk besteld, snel en zorgvuldig geleverd.

Goede keuze aan eerlijke prijs

Ik vind de enorme aanbod die je kan vinden goed. Altijd de nodige uitleg over het product. Dikwijls krijg je ook mooie kortingen die leuk zijn meegenomen. Wat mij het meest aantrekt bij jullie is dat je kan anoniem kan bestellen en zonder zorgen bij je thuis of een winkel kan laten bezorgen is ideaal voor mij.