Goede prijs en snelle levering

Bestelling nog laat besteld maar de volgende dag gewoon bezorgd. De prijzen zijn daarbij ook uitstekend

Vlote levering

alles mooi en anoniem verpakt super vond ik het

Ik heb zonder problemen het gewenste produkt kunnen bestellen en op de aangegeven datum ontvangen. Ik heb geen op of aanmerkingen perfecte organisatie die ik zeker kan aanbevelen.

Slechte service

Pakketje kwam kapot aan en afzender stond op de verpakking. Niet discreet!!

Beste Lou, dank je voor je bericht. Het spijt me dat je een defect artikel ontvangen hebt. Ik wil dit uiteraard zo snel mogelijk voor je oplossen. Helaas kan ik op basis van de ingevoerde gegevens geen bestelling terugvinden in ons systeem. Op onze pakketten staat ook nooit een afzender vermeld. Is het mogelijk dat je ons verwart met een andere webwinkel? Je kunt altijd even contact opnemen met onze klantenservice, we lossen het graag voor je op! Vriendelijke groet, Jeanette

Goede prijzen, snelle service

Goede prijzen, snelle service en een goed bereikbare klantenservice!

Gewoon goed!

Bestelling geplaatst, had er daarna nog een vraag over werd via whats app snel en duidelijk beantwoord.

Super snelle levering en goede kwaliteit

Besteld en de volgende smorgens werd deze al geleverd en discreed verpakt

Zit lekker

Leuk hier shoppen

Is gewoon goed

snel en goed geleverd voor een goede prijs

Goed verzorgd, en discreet, op het pakje is niet te zien van wie het af komt.

Snel en distreet

Snelle levering en (te) goed verpakt

Wederom snel geleverd

Snel geleverd . Bij alle condooms weten ze hoe belangrijk het is dat je snel je favoriete hobby kunt uitoefenen.

Goed, snel en makkelijk.

Zie boven!

ervaringen zijn gunstig

ze zitten goed

goede indelingen ,makkelijk te bestellen

goede indeling van de site en makkelijk te bestellen . ook goede omschrijving van de artikelen . en snelle levering

Fijne site, snelle bezorging, kwaliteit condooms ik ga zeker vaker bij jullie bestellen

Snel

Efficient

Uitstekend!!!

Altijd netjes verpakt, op tijd geleverd en goede kwaliteit/prijs verhouding! Een echte aanrader!

Goede ervaring!!

In de avond besteld en volgende dag in huis. Ook netjes dat het niet bij de buren wordt afgeleverd en wordt geleverd in een neutrale verpakking. Producten zijn ook aan te bevelen.

Prima, zoals afgesproken

Voor 23:30 besteld de volgende dag in huis! Netjes verpakt. Hier gaan we vaker bestellen

Correcte service en prijzen

Correcte service en prijzen

Snelle en goeie levering

Mijn bestelde spullen altijd snel ontvangen.. Altijd netjes verpakt.

Prima condooms

Prima condooms en levering kan iets beter, gewoon bij buren afleveren indien niet thuis.

no nonsens met optimale privacy en service

Gemakkelijke webshop met overzichtelijk indeling. Alles goed gepresenteerd en alle relevante informatie beschikbaar bij het artikel. Snel bestel en afreken proces en daarna razendsnelle levering in anonieme verpakking. Hoe moet je dat anders omschrijven als gewoon goed?

Simpel en snel

Wat in besteld had, arriveerde snel en het kopen etc. Verliep simpel. Zeer tevreden