Fantastisch klantenservice!

Ik had 3 pakketten condooms besteld bij Alle condooms.nl en die werden de volgende dag geleverd. De product kwam niet overheen van mijn verwachtingen waardoor ik twee pakketten wou retourneren maar wegens hygiëne en veiligheidsmaatregelen was het niet mogelijk.ik werd in contact gebracht met de klantenservice die mij de volledige bedrag hebben gecrediteerd. Top service !

Beste Ossama, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat je niet tevreden bent over het product en de service. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Probleemloos bestellen tegen lage prijzen

Meermaals besteld via deze site omdat de prijzen heel laag zijn tegenover de prijzen in de winkel. Eén keer, was er probleem met een bestelling, maar nadat ik een bericht stuurde, was het twee dagen later al geleverd. Andere keren was het de dag na bestelling of maximum 2 dagen later in orde.

Top snelle levering!

Ik bestelde voor 11 uur s'avonds en ik had had 14 uur later binnen top service heel blij met deze winkel aangezien ik het niet bij de kruidvat kon kopen had ik het alsnog snel en de producten zijn goed zoals ik verwacht had.

Fijne service

Overzichtelijke site, een goed assortiment en op tijd in huis. Zeker een aanrader!

goed en snel verzonden. En zeer goede kwaliteit producten

Snelle discrete levering

Degelijk assortiment, scherpe prijzen snelle levering en discreet verpakt. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Super komt na wat het zegt.

Makkelijk te bestellen en heel snelle levering, wat prijs betreft top!!

Alles snel en in goede staat ontvangen.

Goede en betaalbare site met veel keus. Voor mij ideaal!!!!

Super service geleverd,discreet en netjes verpakt,zo hoort het💪👍

Snelle levering. En discreet.

ruim aanbod, goede service

Stukken goedkoper dan elders! Er was wat onduidelijkheid over de verzendkosten maar de snelle service, beschikbaar via WhatsApp, hielp dit snel uit de wereld.

Goed, vlotte levering

Levering gebeurde snel, kwaliteit van de condooms is zeer goed (pasante delay, taste and thin).

Pakketje verloren door post NL maar dankzij de verzenders goed opgelost zonder probleem nieuw pakketje opgestuurd. Top !

Beste Jesse, Dank je voor je bericht. Ik vind het heel erg vervelend dat de verzending van je pakket niet goed is verlopen. Ik zal via de e-mail contact met je opnemen zodat we e.e.a. hopelijk toch nog naar tevredenheid voor je kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Sabine-klantenservice

Snel besteld en snel in huis

Goede service voor een goede prijs!

Doet wat het moet doen :p

Intense

Dit is de eerste keer dat ik de "feel" glijmiddel heb gekocht en het is fantastisch een lekker echt gevoel en mog voor een goeie prijs ook nog ik ga dit vaker kopen en zoiezo op jullie website

Fijn dat de bestelling snel geleverd werd en dat ik het zelf op kon halen bij ophaalpunt.

Supersnel en super makkelijk!!

Was op zoek naar smaakjes en na verschillende sites bezocht te hebben kwam ik hier uit. Overal waren ze tijdelijk uitverkocht. Hier op de site hadden ze het niet alleen op voorraad maar als een van de goedkoopste aanbieders ook nog. Het enige wat nog te betwijfelen was was het bestellen. De bestelling plaatsen ging super snel en makkelijk en bezorging was zo snel dat ik ze op verzoek later heb laten bezorgen! Ik ben positief verrast door de mogelijkheden en service en zal in de toekomst ook hier blijven afnemen. Top!!

Alles op tijd geleverd

Niks te klagen.

Mijn ervaring top. Snel,discreet,producten niks op aan te merken.

Superfast delivery

I have made an order on Sunday evening, and Monday morning it was already in my house.

Alweer goed

Mijn tweede aankoop bij allecondooms.nl die weer voordelig, snel en anoniem bij je thuis aankomt.

Snel goedkoop en goed.

Prima site, scherp geprijst en vwb leveren doen ze wat ze zeggen. Ga zo door!

Snel en netjes bezorgd

Handige website. Snel gevonden wat ik nodig had en de levering was snel daarna.

Geweldige website

Veel keuze, snel verzonden, niet duur en fijn dat het allemaal anoniem is.