Snelle en gemakkelijke service

Gestroomlijnde bestelling, betaling en discrete bezorging. In een woord 'fantastisch'

Pakket spoorloos

Pakket zou afgeleverd zijn, echter niets bezorgd. Geen vervangend pakket

heel correct en discreet geleverd en geen lange wachtijden tijdig info ontvangen van eventuele vertr

zeer goed

Niks op aan te merken

Eerste bestelling geplaatst hier. Prijzen waren heel netjes en bestelproces was ook goed op orde. Echter de doos waar het in kwam was zo intens veel te groot.. Een bubbeltjesenvelop had volstaan, maar het kwam in een doos waar ook 2 paar schoenen in passen. Beetje zonde..

perfect geregeld

mijn ervaring is dat alles direct geleverd wordt. Na vele bestellingen dik tevreden!

Top quality

Fijne overzichtelijke website

Ik vind AlleCondooms een goede fijne werkende site. kunt makkelijk zoeken Duidelijk overzicht in de producten. Snelle website.

Tot heden zeer tevreden

Tot heden zeer tevreden. Waarom? Omdat ik nog geen klachten heb. De website is goed. De bestelling en levering is goed. De producten zijn naar mijn mening echt. Als er klachten zouden zijn, dan had ik het zeker wel gemeld.

1 product was niet op voorraad, maar binnen 5 werkdagen lag het bij ons op de vloer

netjes en discreet verzorgd

Besteld en optijd aangekomen!

zeer vlotte firma

ik kocht er masageolie aan een zeer interessante prijs 5 euro goedkoper dan bij de concurentie voo identiek dezelfde masageolie (:-) bedankt allecondooms.nl , ik koop nog bij jullie

Topkwaliteit voor n sterke prijs

Topcondooms, geen enkele van de 144 is stukgegaan.... Mss wel toevallig een goede maat voor mij maar dit kan je op de site heel goed inschatten op basis van de info die je terugvind over lengte en diameter...

super

was iets mis gegaan met betaling maar na even gebeld te hebben met klantenservice opgelost werden gelijk verstuurd en volgende dag was het er al , ook de prijs van de condooms is prima , en kwaliteit mag wel iets meer kosten

goed snel en goedkoop

goede kwaliteit goede prijs en super snel bezorgd

Past perfect rond mijn pik.

TOP.

Excellent

Great assortment, often better prices than drugstores. No complaints.

Het pakketje is op tijd geleverd. Helemaal top!

Nette prijs, snelle levering en discrete verpakking

Top! Snel en prima prijs

Super ervaring, snel en discreet

Gewoon super. Snelle levering.. Discreet en goede kwaliteit

Perfect.

Goede producten en de prijzen zijn ook oké.

Goede snelle service

Ik had iets besteld wat niet op vooraad was, kreeg netjes een mail en het was alsnog snel nagestuurd. Netjes en discreet pakketje. Goede producten.

snel en goed

Bestelde al binnen 1 dag in huis in degelijke en onopvallende verpakking.

Snel en discreet

Wij zijn regelmatig niet thuis, dus hebben aangegeven dat we het pakketje bij een postNL locatie wilden ophalen. Mooi fiscreet verpakt, een doos met naam/adres en verder niks opvallends! Het pakketje werd snel verstuurd.

Product snel ontvangen

Op zondag besteld en binnen 24 uur had ik het al binnen! Top service!