Snelle service matige service

Bij de omschrijving van het product stond 54 mm maar het bleek 53 mm te zijn. Probleem niet naar tevredenheid opgelost helaas.

Snelle en discrete levering

Perfect.. Geen klachten verder

Snel geleverd en niet duur

Super !

Gevraagde artikelen werden in een sobere, anonieme doos geleverd. Top!

prima en snelle service

wysiwyg: what you see is what you get, helemaal prima, scherpe prijs.

Super tevreden snelle levering goed verpakt

Mijn bestelling plaats in volgende keer net zo snel weer hier

Goed en discreet

Prima webshop: overzichtelijk. Grote keuze. Gemakkelijk bestellen en discreet betalen. Super snelle verzending in een neutrale verpakking. De pakjesbezorger mag het pakje niet bij de buren afgeven.

Alles verloopt uitstekend.

De prijzen vallen mee, je kunt het niet zo goedkoop vinden in de winkel. Bestelling werd heel snel geleverd in een discrete verpakking. Alles was in orde en de producten zijn van goede kwaliteit.

Duidelijke website en snelle levering

super kwaliteit en fijn in gebruik

perfect en mooie avonden

Vlotte afhandeling en levering, klein aanbod xxl

Zeer vlotte levering, eenvoudig bestellen, Maar (net als op vele andere sites) een zeer beperkt aanbod XXL condooms, zeker als je eens iets met ribbels of noppen wilt, is het aanbod zeer klein, behalve dan de zeer prijzige hex condooms. Communicatie via email mag ook iets subtieler, nogal vervelend om verschillende mails op het scherm zien te verschijnen met in de titel "Allecondooms"..

Niets op aan te merken, nette prijzen en snel bezorgd. Bestel hier sowieso de volgende keer weer!

Goed, duidelijke website en snelle levering

Goed, duidelijke website en snelle levering

snelle levering.

Producten worden snel geleverd.

Goede.snelle service met juiste producten

De bestelde producten kwamen heel snel aan. De.condooms waren degenen die ik had besteld en voldoen prima, alhoewel de verpakking erg stevig is om te openen.

Snel verzonden snel ontvangen

Ik was eerst sceptisch maar dit is een goed bedrijf. Zo sterk als een condoom!

Goede service.

Producten zijn snel en op tijd geleverd, het enige nadeel is dat het retourneren van producten geld kost voor de consument. Gezien je zelf een pakket voldoende moet frankeren voor deze teruggestuurd kan worden. De condooms voldoen aan de eisen en de speeltjes werken na behoren. Wanneer er naar informatie word gevraagd komt er een goed advies.

Duidelijke website en snelle levering

Op de duidelijke website de juiste producten gevonden. Deze werden snel verzonden.

Overzichtelijk, goedkoop en super snel.

Ik had wat condooms en glijmiddel nodig, hup in het winkelmandje. Betaald om 9 uur savonds en de volgende dag om 11 uur al binnen. Absurt zo snel. 10/10

snelle discrete levering en goedkoop.

Het is de eerste keer dat ik de site gebruikte maar ik was meteen onder de indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de site. Ik kon snel vinden wat ik nodig had en de keuze om het in een discreet pakje te laten leveren was ook een zeer aangename optie. het gaat zeker niet de laatste keer zijn dat ik bestel bij allecondooms.nl en het is zeker een aanrader voor iedereen die discreet condooms en andere producten willen bestellen.

Snelle, discrete en probleemloze bezorging.

Snelle, discrete en probleemloze bezorging.

Goedkoop en goed kwaliteit

Alles is makkelijk te vinden, gartis verzending en ook niet duur!

Pluspunten

Zeer snelle levering (zondagavond besteld, maandag geleverd) Grote keuze Goedkoop

Geen

Pluspunten

Uiterst tevreden Super snelle service, scherpe prijs en in glijmiddels en condooms een zeer groot en compleet assortiment.

Pluspunten

Perfect! Ze komen na wat ze zeggen! Neutrale verpakking en de volgende dag binnen!

Phoenixweg 6

9641 KS Veendam