Onoverzichtelijke site

De site lijkt erg verouderd en het is moeilijk om de benodigde informatie te vinden. Er gaat vijf euro aan service kosten van mijn verkoopprijs af (geld wat ik verdiend heb), dat vind ik veel want zoveel service krijg je er niet voor terug. Je moet meer dan 2 weken wachten op je geld en de site is onoverzichtelijk.

Ik werd goed op de hoogte gehouden. Kon een bericht sturen aan de verkoper. Super ik ben zeer tevreden.

Prima service en je word goed op de hoogte gehouden

Als je wat vraagt op de app krijg je meteen antwoord.

Super vriendelijk,kon mijn label niet downloaden en moest alsnog bij de post verzendkosten betalen en kreeg gelijk mijn 4 euro van Bookmatch retour.

Netjes berichten gehad van status en hoe af te handelen

Top.

Kleine klacht, binnen minuten een reactie. Uitleg en hulp. Als klant voelde ik mij serieus genomen.

Slecht

Aangezien ik het boek per direct nodig had en het snel geleverd werd heb ik het boek gehouden boek was nat, plakte en was gescheurd bijna te vies om aan te pakken het boek gekaft en goed op laten drogen.

Je mag een boek altijd en zelfs op onze kosten retour sturen. Het zal nat geworden zijn van de regen, ik neem aan dat je snapt dat wij hier verder weinig aan kunnen doen.

Top en snel geleverd

Alles ging snel

Jammer

Ik krijg een slechte review van de koper terwijl ik het boek binnen de aangegeven tijd heb verzonden. Ik heb het netjes ingepakt en het boek is ook nog eens ongebruikt. Jammer dit.

Jammer inderdaad wanneer je een slechte review krijgt om deze reden.

Heel goed!

Veilig boeken kopen.

Voor het eerst via Bookmatch een boek besteld. Bestelde boek was niet meer beschikbaar. Per omgaande geld retour ontvangen. Zelfde boek bij andere aanbieder besteld. Zeer snel ontvangen. Boek is er heel goed uit Mijn ervaring: je kunt zonder enig risico boeken bestellen. Prima site, inzichtelijk en makkelijk in gebruik. Zeer tevreden. Van harte aanbevolen

Levert volgens specificatie

Aan te bevelen om studieboeken via bookmatch te verkopen.

Niet zo goed

Boek was niet waar ik voor betaald had. Ik probeerde te onderhandelen met de verkoper maar die reageerde niet. Ik heb nu een boek dat nat is geworden waar ik zo goed als de hoofdprijs voor betaalt heb. Ik vind dat echt niet netjes. Bookmatch heeft mij wel gelopen maar opeens was meneer uitbetaald zonder dat ik dat wist.

Wil je een volgende keer direct contact met ons opnemen, dan helpen we je om het boek gratis terug te sturen.

in 1 woord: uitstekend!

Snel, correct en een goede manier om boeken een tweede leven te gunnen

Prima service, helder en duidelijk traject

Prettig. De communicatie van bookmatch mbt onderhandeling , verkoop en levering was heel accuraat. Voor herhaling vatbaar!

Een aanrader voor de aanschaf van 2e hands boeken.

Duidelijke site en prima, snelle voortgang van de aankoop.

Super snelle levering en een mooie prijs

Mijn eerste ervaring met bookmatch, maar zeker niet de laatste. Werkt snel, kwaliteit van boek is prima. Top

Prima site, heel handig

Ideale site, makkelijk boeken te kopen. Zowel tweedehands als nieuw. Je kan je eigen boeken ook te koop zetten en dan kunnen mensenbieden. Ook de klantenservice is goed bereikbaar en je krijgt snel antwoord.

Ze heeft de boeken super snel opgestuurd. Netjes het tracking nr doorgestuurd & de boeken zijn in perfecte staat. Top service!

Goed proces

Goede communicatie, overzichtelijk proces, snelle levering door de verkoper.

Perfecte oplossing voor niet meer te gebruiken boeken

Boeken verkopen die anders toch nooit meer worden gebruikt en er nog een leuke cent aan over houden