Alles is vrij soepel verlopen.

Via een whatsapp-bericht werd gemeld dat er een koper was voor mijn boek, dat er betaald was en dat ik het boek op moest gaan sturen. Met een link kon ik vanalles regelen en ook de koper een bericht sturen. Verder werd ik goed op de hoogte gehouden van het verloop van de verkoop en uitbetaling van hret boek.

soepel en snel

gemakkelijk om op deze wijze nog goed bruikbare boeken een nieuw leven te geven bij iemand die daarin interesse heeft.

het was wel even wennen hoe de website werkt.

Heb de gewenste boeken gevonden en deze zijn binnen 2 dagen ontvangen. De communicatie met Bookmatch ging goed. Een site die ik nog zeker zal bezoeken.

Heerlijk makkelijke manier om boeken te verkopen!

Ik verkoop al een tijdje de schoolboeken van mijn kinderen, wanneer zij ze niet meer nodig hebben en Bookmatch is een hele fijne, makkelijke manier om dit te doen. Ik zou het iedereen aanraden!

Prima verlopen transactie

Ok

Mijn ervaring is dat de aankopen via bookmatch snel, duidelijk, overzichtelijk en veilig verlopen.

Duidelijke site met ruime keuze. Overzichtelijk. Snelle afhandeling.

Makkelijke manier om je boeken te verkopen

Heel makkelijk, duidelijk en snel geregeld. Alleen je boek(en) erop zetten en wegbrengen om te versturen. Perfect geregeld.

Betrouwbaar en goed op de hoogte gehouden

Prima afhandeling en service

Snel opgestuurd en duidelijke communicatie

Meermalen slechte ervaring

Helaas als een aantal keer zeer slechte ervaring. Bijvoorbeeld lang moeten wachten op een boek en uiteindelijk niets geleverd. Wel geld terug gehad. Blijkbaar worden er dus boeken aangeboden die dus helemaal niet geleverd kunnen worden. Heel vervelend als je een boek nodig hebt en verwacht dat je het gaat ontvangen Een ander boek kwam zeer beschadigd binnen doordat het slecht verpakt was. Klacht hierover ingediend, tijden moeten wachten en meerdere keren over gemaild. Uiteindelijk een bericht ontvangen dat bookmatch toch uitbetaald aan verkoper. Terwijl ik er meermalen achteraan heb gezeten en de verkoper nooit iets van zich heeft laten horen.

Afspraak is afspraak

Verkoop van mijn boeken netjes geregeld, prettig om de koper een berichtje te kunnen sturen. Betaling zonder problemen.

Fijne websites om met gemak je boeken te verkopen!

Top website als je makkelijk je boeken wil verkopen. Doordat je het ISBN nummer in kan tikken heb je je boeken zo te koop staan. Je moet niet verwachten grote winst te maken op je boeken, maar je helpt je medestudenten met goedkope boeken (die je zelf waarschijnlijk toch nooit meer gaat bekijken, laten we eerlijk zijn), en het milieu door te hergebruiken. En je verdient er toch weer een beetje aan, en alles is mooi meegenomen! Al met al zeer tevreden.

Lekker snel en overzichtelijk afgehandeld!

Prima prijs, snelle afhandeling, alles helemaal duidelijk door de emails die je op de hoogte houden.

Bookmatch zélf is uitstekend.

Alles wat Bookmatch doet, vind ik echt prima geregeld. Wat ik jammer vind is dat mensen die er kopen vaak zo weinig/niet reageren. Een beetje interactie en feedback vind ik persoonlijk altijd leuk, maar waarschijnlijk ben ik nog van de oude stempel en een van de weinigen die dat belangrijk vind. Maar nogmaals: Bookmatch is een prima idee en super om boeken te verkopen en jullie regelen het goed. Dus Toppie!

prima verlopen

vlot en duidelijk,zoals omschreven

prima, correct, makkelijk

Super afhandeling

Het is echt een handige manier van je boeken verkopen. Zeer duidelijk en snelle afhandeling en uitbetaling. In één woord super !

helder en duidelijk

helder en duidelijk

prima en boek in goede staat

Bestelling en levering prima

Bestellen van het boek was vrij simpel en was ook snel geleverd.

Werkt prima en goed tegen verspilling

Je word op de hoogte gehouden over de voortgang

Gemakkelijk en veilig

Alles top geregeld