Duidelijk. Houden je goed op de hoogte en alles wordt goed voor je geregeld

Deze site werkt uitstekend!

4 schoolboeken gekocht, binnen 1 week alles in huis.

Een geweldige optie

Waarom nieuwe boeken kopen voor een torenhoge prijs. Dit is een mooie uitkomst om voor lage prijs een boek aan te schaffen.

Super correcte afhandeling

Was mijn 1e ervaring met bookmatch. Fijn bij iedere stap correspondentie over de stap. Correct het gewenste boek ontvangen. Daarna nog melding dat de aanleverende partij betaald is geworden. Heel erg bedankt. Een echte aanrader.

100% goed verlopen

Super soepel

Verkopen op bookmatch is een gemakkelijke manier om nog wat terug te verdienen aan je oude studieboeken. Dankzij de heldere en uitgebreide instructies die je ontvangt van bookmatch is het super simpel.

Ging prima

Simpel en efficiënt

in een woord prima

ik kreeg het boek snel. Het was vrijwel nieuw.

duidelijk stappenplan ! Fijne site waarop je boeken kan (ver)kopen !

Geweldige site ! Je wordt via een paar stappen door het (ver)koopproces geleid. Loopt heel soepel.

Al super veel boeken verkocht, fijne website!

Heel veel gedoe om mijn boeken te verkopen

Is meer dan een maand geleden dat mijn boek bij de persoon is ontvangen met bewijs en nog steeds niet uitbetaald omdat zij niet op bevestiging heeft geklikt misschien moeten jullie doen als bij vinted dat je saldo heb en moet betalen daarmee en dan als het binnen is dat je gelijk betaald wordt

snelle afhandeling

Correct en snel afgehandeld. Netjes verpakt.

Uitstekend en snel

Super snelle afhandeling keurig aangeleverd en kwaliteit is prima

Top site

Werkt echt supergoed

De betaling richting de verkoper heeft een maand open gestaan. Dat ontvangst bevestigd moest worden is langs me heen gegaan. (de herinneringsmail was ook in ongewenst box) Verbeterpunt?

Gewoon een goede ervaring zonder poespas

Gewoon een goede ervaring zonder poespas

Vlot, kleine vertraging in verband met beschadiging van de verpakking, maar erg tevreden.

Vlekkeloos

Eigenlijk niet echt iets aan te merken

Van A tot Z goed verlopen

Goede communicatie tussen koper en verkoper

Goed en Duidelijk

Hele fijne makkelijke en duidelihk site. Word via de mail op de hoogte gesteld dus hoeft niet zelf dagelijks de site te checken. Vind wel dat de ‘bemiddelingskosten’ behoorlijk zijn maar ik heb daar ook niet echt verstand van. Is gewoon vooral fijn dat het zo snel en makkelijk kan

Snel, accuraat en tijdige, duidelijke informatie

Xxx

Minimale inzet leidde tot snel en zeer bevredigend resultaat.

Erg hulpzame klantenservice

Ik maak graag gebruik van Bookmatch, het is een goede manier om geld te besparen en ook nog eens goed voor het milieu. De enkele keer dat er iets niet goed ging (de verkoper had het boek niet verstuurd), werd dit heel snel en goed opgelost door de klantenservice.