Makkelijk en snel

Binnen een paar dagen had ik al een boek verkocht en door de makkelijke instructies te vinden op de website kon ik ook heel snel het boek versturen en verwacht ik binnen enkele werkdagen het geld op mijn rekening

Zeer service gericht

Goede service, goede afspraken, prima

zeer vlotte service/initiatief

Zoals hierboven omschreven, voor een boek hoef je niet meer de deur uit.

Snelle service duidelijk en overzichtelijke site

Eerste keer dat ik op deze manier een boek bestel, daar er vrijwel nergens dit boek te bemachtigen was, bibliotheken hadden bv deze ook niet in hun assortiment. Via via bij deze site terecht gekomen en binnen NO time had ik het boek in huis, goedkoper dan in de winkel en werkelijk nagelnieuw.

duidelijke site

Wat erg prettig is, dat je via Homerr kan verzenden. Duurt misschien iets langer, maar het scheelt echt in de prijs.

Correcte afhandeling

Bookmatch werkt efficiënt en snel

Snelle en goede service

Opnieuw weer een zeer goede ervaring met bookmatch. Deal was snel gesloten en het boek werd voordelig aangeboden. Doe in de toekomst graag weer zaken met bookmatch. Een aanrader !

Geweldig, eenvoudig en snel!

Goede prijs, verantwoord geleverd via Homerr en net boek ontvangen.

prima, duidelijk, netjes geregeld

prima ervaring. duidelijk, snel, netjes. Keurig

Prima bemiddeling

Simpel

Een prettige manier om je boekenkast op te ruimen en er wat geld aan over te houden

Dit werkt wel goed. De mogelijkheid om op een andere, goedkopere manier dan voorgesteld je boek te verkopen, moet je zelf even uitvinden, maar kan wel.

Een aanrader voor iedereen

Snelle afhandeling en betaling

Toen ik een item verkocht had ging de afhandeling heel snel en voorspoedig. Snelle betaling vanuit Booknext

Ik heb mijn boek nooit afgeleverd gekregen thuis en geen antwoord gekregen op mijn bericht.

Zeer slecht.

Hoi Manon, Geen boek is geld terug bij ons, dus we gaan je nu alsnog terugbetalen. Groeten Wouter Bookmatch

Erg complex aankoopproces.

Voor de aankoop van 1 boek heb ik heel veel dingen moeten doen. Veel te veel stappen. Ik had een bod gedaan, kreeg een tegenbod dat ik accepteerde, maar uiteindelijk heb ik de oorspronkelijke vraagprijs betaald. Waarschijnlijk heb ik de toelichting niet goed gelezen. Kortom te moeilijk voor simpele zielen als ik (2x academicus). De levering was wel weer snel.

Hoi Peter, Je hebt inderdaad het tegenbod geaccepteerd en dat was de vraagprijs. Groeten Wouter Bookmatch

Ik heb het boek nooit ontvangen

Dit heb ik ook bij jullie gemeld dus dit is bij jullie bekend en jullie hebben daar niets mee gedaan. Uitsluitend degene die het boek aangeboden heeft hebben jullie uitbetaald. Vreemde gebeurtenis. Jullie kunnen je denken dat Book match voor mij geen partij is om mijn boeken te kopen. Groeten, Berthy Salden

Hoi Berthy, Geen boek is geld terug, dus we gaan je nu alsnog terugbetalen. Groeten Wouter Bookmatch

Bestelling zonder opgaaf van reden geannuleerd. Waar blijft de terugbetaling?

Mijn 1e ervaring met booknext is direct de laatste. Afgelopen woensdag aan 't begin van de dag een boek besteld. ' 's avonds krijg ik bericht dat de bestelling/de match is geannuleerd. Er staat geen reden bij helemaal niets. Ik heb reeds wel een betaling gedaan. in de mail staat dat er elke dag terugbetalingen worden gedaan en dat het dan binnen 1 a 2 werkdagen op mijn rekening staat. Het is nu vrijdag einde van de middag. Ik heb mijn geld nog niet retour ontvangen en wat schetst mijn verbazing?? Het boek wordt opnieuw aangeboden via reclame op markplaats!!! Wat een ongelooflijk slechte gang van zaken doen zeg! Ik kan dit niemand aanbevelen! Super slecht!!

Hoi Julia, Ik snap dat je teleurgesteld bent. Bij particuliere verkopers kan het voorkomen dat een match niet doorgaat, in dit geval heeft de verkoper de match afgebroken en daar wel excuses voor aangeboden. DIrect na het afbreken gaat er een opdracht naar de bank. Die hebben helaas tot 3 werkdagen nodig om een betaling terug te storten. Wat de advertentie betreft die je nog hebt gezien, bedankt voor je tip! Ik ga kijken of we deze sneller kunnen bijwerken. Groeten Wouter Bookmatch

Snelle en klantvriendelijke actie en service

Het betreft hier mijn eerste ervaring met Bookmatch. Ik heb 2 boeken gekocht en de afhandeling ervan ging zeer snel. Op vragen en opmerkingen wordt snel gereageerd. Dit geeft vertrouwen en maakt dat je een volgende keer weer gebruik wil maken van hun service.

Snel en klantvriendelijk

Heel goede klantenservice

Makkelijk, voordelig en veilig!

Overzichtelijke site, snel en makkelijk af te ronden en hele goede deals.

Super fijn

Geen gedoe alles wordt geregeld

boek kapot, geld weg

je krijgt alleen geld terug als het boek niet aangekomen is. niet als het “nieuw in het folie” boek gewoon kapot is.

Waarom heb je geen contact met ons opgenomen, dan had je het boek gratis terug mogen sturen.