Voldoende

Voor €8 net een boek verkocht aan Greet. Dit is incl verzendkosten van €4,30 en bemiddelingskosten van €0,80. Dat betekent dat ik maar €2,50 verdien en mij dit meer moeite heeft gekost dan iets heeft opgeleverd. En dan nog krijg ik een review dat het boek “zgan” niet aan de eisen voldoet van deze mevrouw. Je had zeker verwacht dat het boek geseald was voor dit bedrag.... Stuur dat boek maar terug en ik maak je die €2,50 winst over. Succes met het leven.

prima samenwerking

duidelijke uitleg over procedure, snelle afhandeling, goede communicatie

Naar verwachting en zelfs nog beter!

snelle communicatie en vertrouwelijk. Heb mijn boeken tegen een goede prijs snel geleverd gekregen. Ga dit zeker vaker gebruiken!

Snelle afhandeling. Boek in prima staat.

Makkelijke manier van boeken bestellen.

het is eenvoudig om de boeken te plaatsen. De rest volgt vanzelf. je krijgt automatisch bericht als er een koper aan dient. De site spreekt voor zich

prima afhandeling

snelle vlotte afhandeling

prima snelle service, binnen 1 week 6 bestelde boeken geleverd

Prima , in goede staat verkerende boeken snel geleverd. Steeds informatie gekregen hoe het er voor stond. Raad bookmatch zeker aan bij anderen

Goed zaken doen met Bookmatch!

Vond het fijn dat er na mijn mail met een vraag direct gehandeld werd en ik binnen een uur verder kon met boeken verkopen. Snelle service..!

Super geregeld !

Snel, betrouwbaar en heel gebruiksvriendelijk

Via Bookmatch vind je heel snel wat je zoekt, met goede omschrijvingen van de status van de boeken en je kunt ook goed zien of de verkoper snel en goed handelt. Top!

Professioneel

De meeste boeken die ik zocht kon ik hier vinden. 2de hands of nieuw. Bezorging direct vanuit Bookmatch, dag daarna al binnen. Boek van derde partij niet meer te leveren, dag daarna mijn geld teruggestort. Best tevreden👍🏾

Zeer positief

Zeer positief. Kreeg de site door van een collega. Zeer tevreden over de gang van zaken, de site is duidelijk en overzichtelijk. En vooral erg handig via de app.

Makkelijk

Gaat allemaal vrij makkelijk en veilig

Fijn verkopen en goed geregeld

Werkt prima.

3 studieboeken gekocht van verschillende aanbieders. Allen binnen een week binnen in uitstekende staat.

Toppie snelle levering en prachtig mooi boek

Overzichtelijk en klantvriendelijk in gebruik!

prima!

Betrouwbaar en snel

Super en snel geregeld

Super en snel geregeld

Helemaal tevreden

Snel antwoord en erg duidelijk. Ik ga zeker vaker hier mijn boeken bestellen.

Snelle, correcte afhandeling

Mijn eerste ervaring met Bookmatch is heel goed bevallen. Site is gebruikersvriendelijk. Goede service en snelle, correcte afhandeling. Top!

Snel en duidelijk

Het systeem is makkelijk in gebruik, voor zowel het bestellen van boeken als het verkopen van boeken. Ik gebruik Bookmatch al een paar jaar en het bevalt nog steeds prima.

Goede communicatie, snelle service!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Over Bookmatch