Het is zo makkelijk. Bijna alle boeken zijn er aangeboden aan de laagste prijs

Het is zo makkelijk. Bijna alle boeken zijn er aangeboden aan de laagste prijs

Prima plek om goede en betaalbare studieboeken te vinden !

Prima ervaring met bookmatch. Super handig om tegen een redelijke prijs je tweedehands studieboeken te bestellen.

Bookmatch heeft boven verwachting voldaan aan mijn verwachtingen. Houden zich goed aan de gemaakte afspraken, het bookalert werkt prima. Verder een correcte en snelle afhandeling. Goede communicatie. In één woord: TOP!

Alles is vlot verlopen

Gemakkelijk boeken te koop te plaatsen. Goede bemiddeling en vlotte afhandeling.

Snelle, duidelijke en effectieve communicatie

Bookmatch is een prettige, snelle en communicatief goede instantie om je boeken aan te bieden en te verkopen.

Goed systeem

Nog geen compleet beeld maar de eerste ervaringen zijn goed. Diverse bestellingen nog in de pijplijn maar de verwachting is dat het allemaal gaat als bij de eerste leveringen; goed dus!

Zeer tevreden !

Tot nu toe ben ik heel tevreden! Vrij Snel gekomen, boeken in goede conditie , netjes ingepakt . Bedankt! Oana

Dankjewel voor je review

Fijne manier om een boek te kopen of verkopen.

Je maakt het geld over voor het gekochte boek. De verkoper dient het boek binnen een aantal dagen te verzenden. Gebeurt dit niet dan krijg je het te betalen bedrag terug.

Dankjewel voor je review

Super systeem voor de koper. Je voelt geen enkel risico.

4 verschillende matches leverden prachtige 2e hands boeken op. Win win voor alle partijen. Je voelt je als koper gedekt ook wanneer het resultaat tegenvalt. Dik tevreden.

Makkelijk,handig en correct

Super handig en makkelijk te gebruiken.

Ik heb een zeer goede ervaring met bookmatch. Het was de eerste keer, dat ik er gebruik van heb gemaakt. Zeer handig en makkelijk. Het wijst zich bijna vanzelf. Ook betaling en levering is soepel verlopen. Boeken zien er tip top uit.

Makkelijk, en correcte afhandeling

goed geregeld,

Dankjewel voor je review

Prima site om boeken te verkopen

Word betrouwbaar verkocht. Jammer dat de servicekosten zo hoog zijn en nog hoger worden als je je boek voor meer geld verkoopt… je bent hierdoor minimaal 10 euro (meer als je bijv een boek voor 70 euro verkoopt) kwijt aan servicekosten en verzendkosten. De verkoop is makkelijk en snel.

Makkelijk en betrouwbaar

Boek gevonden, besteld en binnen 2 dagen ontvangen. Voor herhaling vatbaar!

Goede ervaring

Ik heb het boek binnen 2 dagen ontvangen. Heel blij!

Bookmatch werkt fantastisch!

Gebruiksvriendelijk app, duidelijke, snelle en vriendelijke communicatie en correcte afhandeling van koop/verkoop.

TOP

Fijn boek als nieuw

Heel handig!

Had een boek nodig voor me dochter en die heb ik gevonden en netjes ontvangen! Handig dat je met de verkoper kan communiceren via berichten ook!

Dankjewel voor je review

mooi boek leuke prijs snel geleverd

Uitstekende communicatie

Door de snelle en goede communicatie had ik alle vertrouwen dat ik mijn boek in goede conditie zou ontvangen. Super bedankt

Dankjewel voor je review

Gaf een vertrouwd gevoel, en je wordt goed op de hoogte gehouden.

prima geregeld!

Levering en betaling zijn prima verlopen.

Dankjewel voor je review

Als verkoper en koper erg tevreden!

Gemakkelijk boeken te koop te zetten. Goede communicatie over aanbod boeken, snelle en duidelijke afronding bij een koop of verkoop.

Dankjewel voor je review

Fijne, duidelijke website, snelle levering

Ik had mijn boeken binnen een week binnen, het eerste al met 2 dagen. Eén van de verkopers naam direct na mijn bestelling contact op om de levertermijn te bespreken. Ben echt heel tevreden!

Zielhorsterweg 85

3813ZX Amersfoort