goed studiemateriaal voor een mooie prijs

Soms leveren mensen snel (binnen 3 werkdagen), soms langzaam (binnen 14 dagen). Dit is wisselend. Boeken worden aangeboden voor een mooie prijs, goed ook dat je kunt onderhandelen

Uiteindelijk prima

Iets ging verkeerd op de lijn, wat weet ik niet. Alles met verkoper Okay. Toen werd afgebroken. Met verkoper de procedure inclusief het bieden letterlijk herhaald. Was koddig maar werkte tiptop

UitsteKend

Alles super geregeld en snel

Top en alles was duidelijk.

Je plaats de boek(en) en daarna heb je er geen omkijken naar, als iemand je boek(en) wilt kopen, dan regelt Bookmatch de rest jij hoeft alleen het boek te verzenden.

Was een goede ervaring met slecht communicatie

Alles was zeer snel geregeld maar de communicatie leggen met de verkoper was lastig.

Helemaal top

Makkelijk een boek kopen Je prima op de hoogte gehouden

Is goed geregeld

Snelle communicatie en levering erg persoonlijk

Betrouwbaar

Bookmatch heeft steeds heel goed de vinger aan de pols gehouden en heeft mij daardoor vertrouwen in de deal gegeven. Alles is keurig afgehandeld en het boek voldeed eveneens prima aan de beschrijving.

Snelle afhandeling

Totaal : heel goed en transparant afgehandeld!

Dit boek besteld voor een inwoner van België.

Helaas kon zijn geen bestelling en betaling doen vanuit Belgie.

Weinig verdient

Uit eindelijk hou je er weinig aan over. Maar beter zo dan dat het boek bij oudpapier komt. En afhandeling duurt best lang

Je hebt een boek verkocht voor 10 euro. Hiervan is 4,10 voor het verzenden met PostNL en 2 euro voor de bemiddeling van Bookmatch, dan blijft er inderdaad 3,90 voor jou over. Helaas heeft je koper niet de ontvangst bevestigd, waardoor wij twee weken na verzending deze match hebben afgerond en je uitbetaald, dit gaat sneller wanneer een koper de ontvangst zelf bevestigd.

Erg goed. Snelle en goede service en afhandeling

Had na 2 dagen de bestelling in huis. Bestelling was van erg goede kwaliteit en goed verpakt. Heb de volgende bestelling alweer gedaan.

goede contacten

prettige contacten met bookmatch en goede afwikkeling van betaling

Graag licht ik dit even toe. 1 juni heb je een boek verzonden, je koper heeft toen aangegeven het boek terug te sturen. Dit lijkt nooit gebeurd, daarom hebben we deze match gisteren alsnog op ontvangen gezet en je uitbetaald. Normaal gesproken gaat dit natuurlijk veel sneller.

Ik heb niets ontvangen

Ik heb dit twee keer aangegeven dat ik niets ontvangen heb

Het gaat om een match uit juni van dit jaar, volgens DHL is het boek toen bezorgd. Jij hebt in de zomer aangegeven het boek terug te sturen, omdat dit niet gebeurd is, hebben wij deze match nu afgerond en de verkoper uitbetaald. Wanneer je het boek toen niet hebt ontvangen horen we het graag en gaan we je terugbetalen voor dit boek.

Het was uitstekend. Ze stuurde mij een bericht altijd ober mijn aankoop.

Handig, snel, duidelijke communicatie en betaalbaar. Top.

Handig, snel, duidelijke communicatie en betaalbaar

snel en betrouwbaar

snel en betrouwbaar. zoeken was overzichtelijk

Fast service and book in excellent conditions.

The delivery date was respected and the book (second-hand) was in excellent conditions.

Goed en snel geregeld

Goede snelle service. Artikel als omschreven

De boek ziet er heel nieuw! Hartelijk bedankt!

Werkt super!

Snelle verzending, goede prijs.

Fijn!

Doordat mijn zoon weer gaat studeren kwam ik terecht op deze site, wat super zeg om zo de boeken en kunnen hergebruiken! Makkelijke site en tot nu toe erg goede ervaringen met de ontvangen boeken, dank!

snel

Great service! and very fast