Snel verkocht, goede procedure

Ik vond de bookmatch snel werken en heel comfortabel met het kopen van de postzegel etc. Ik vond wel dat het lang duurde voordat de aankomst door de koper bevestigd werd en het geld "binnen" is. Al met al ben ik zeer tevreden!

Makkelijk, snel en ik ben uiterst tevreden

Ik heb een aantal boeken gekocht en zelf al veel verkocht via Bookmatch. Het is makkelijk (invullen isbn nummer, eventueel nog wat gegevens aanvullen) om de boeken op Bookmatch te zetten. Dat je een verzendlabel bij hen kunt kopen die goedkoper is, dan als je zelf verzend via Post.nl, vind ik ook heel fijn. Kortom, ik ben erg tevreden.

Goed geregeld

De eerste x dat ik hier een boek besteld heb. Werd prima afgehandeld. Gaat niet super snel, maar goed te doen.

Gewoon goed

Geen rare dingen, gewoon prima transactie

Duurde wel eventjes maar kon de boek meteen ophalen op de afgesproken plek meteen die dag toen ik geïnformeerd werd dat het geleverd was.

Met veel gemak boeken kopen en verkopen

Op de website van Studystore kan je heel makkelijk de studieboeken zoeken die je nodig hebt en je eigen studieboeken verkopen. Je kan op meerdere manieren zoeken (isbn scannen of invoeren of op titel). De afhandeling van koop of verkoop gaat ook handig en veilig.

Boek verkocht

Snel verkocht

Duidelijke communicatie

Prima site

Goede en vlotte communicatie

Fijn contact met Bookmatch en het boek was in een goede staat!

De post had vertraging, daardoor duurde het even voordat ik het boek op de mat had liggen. Bookmatch zette de order voor mij 'on hold', daardoor had ik zelf nog de touwtjes in handen. Twee dagen later was het boek binnen en kon de bestelling afgerond worden!

Alles goed geregeld en duidelijk.

alles zoals afgesproken

I received the book on time

Everything went smoothly, the book is in good shape and I am happy I found the book on your website. I can really recommend it. Thank you very much.

snelle en accurate dienstverlening.

Een prima service en efficiënte webshop tweede hands boeken te vinden. Snelle en accurate dienstverlening.

Vlotte duidelijke communicatie met Bookmatch

Fijne verkoop van boeken, wel redelijk hoge kosten

Inmiddels al een aantal boeken via hier verkocht. Fijn dat alles zo gebruiksvriendelijk is. Jammer van de hoge bijdrage. Ook vind ik het soms vervelend dat als je met track en tracé verstuurd en het boek is aangekomen, je soms nog ander halve week moet wachten, omdat de koper niet de bevestiging ontvangt. Terwijl je ziet dat het is afgeleverd. Verder een handig platform voor het kopen en verkopen van mijn studieboeken

Handig en overzichtelijk.

Een mooie manier om boeken een tweede kans te geven.

snelle reactie en levering

prima gegaan, boek snel verzonden en van goede kwaliteit

Super!!

Fijn om boeken op een veilige manier een volgend leven te geven. Continu weten wat er gebeurd met het aangeboden boek vanaf het moment dat het is aangeboden. Top!!

Efficient service

Clear communication, book in good shape, a bit of delay but unrelated to Booknext (delays at NL Post). Will use it again.

Ik zocht een best duur studieboek tweedehands, heb hem hier gevonden, verkoper wordt pas uitbetaald als jij het boek hebt ontvangen en goedgekeurd. Top.

Top site! Duidelijke communicatie en goede prijs voor boeken. Ik beveel deze site aan!

Betrouwbaar website. Goed concept. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Top!

Goede service en duidelijke communicatie