Vlotte levering.

Prima.

Aangenaam

Snelle reactie, snelle actie, Bookmatch-medewerksters/medewerkers zijn heel aardig en reageren snel en ze helpen met vragen beantwoorden met duidelijke antwoorden! Veel dank voor de dames en heren van Bookmatch!

Prima webwinkel voor studieboeken

Prettige service

Goede communicatie over de voortgang

Bookmatch bewaakte de voortgang in het proces van versturen en communiceerde hier goed over, erg fijn, dank !

Prima in

Bestel en procesinfo is uitstekend

Goede communicatie en bestelproces

Snel en goed afgehandeld

Heel goed.

Ik had een foutje gemaakt bij de bestelling. Bookmatch herstelde dit direct waardoor de levertijd geen vertraging opliep. Goede service! Het tweedehands boek was in uitstekende conditie, de verkoper was zeer snel in het verzenden.

Snelle levering en het boek was zoals beloofd als nieuw!

Uitbetaling duurt te lang

Blokkeren je account zonder reden, waardoor het langer duurt om te verzenden

Wij blokkeren een account alleen wanneer een boek na 10 dagen nog niet verzonden is. Dit doen we om te voorkomen dat iemand die geen boeken verstuurt nog meer boeken kan verkopen.

Uitstekende bemiddeling tussen koper en verkoper

Hele koop- & verkoopproces is overzichtelijk, makkelijk en goed geregeld.

Uitstekende opvolger van mijn -helaas opgeheven- verkoopaccount bij Bol.com

Goed en snel

Ik ben meer dan tevreden over de prijs en de snelheid.

Super makkelijk

Booknext werkt super makkelijk, en de verzending via Homerr is zo duurzaam als mogelijk, win win dus..

Boeken kopen voor een lage prijs. Verzending geschiedt op milieu verantwoorde manier!

prima en snel geregeld

Goede en snelle service!

Als de klant tevreden is ben ik het zeker ook

Super service!

Alles was perfect, snelle verzending, helemaal tevreden!

Het werkt simpel en doeltreffend

De book matches gaan prima, verzenden via Homerr duurt wel wat langer, maar je wordt op de hoogte gehouden waar je boek is. Ik ben tevreden.

Goed en makkelijk

Het proces van de verzending werd duidelijk weergegeven via de mail. het was makkelijk om het boek te verzenden.

Uitbetaling duurt veel te lang.

Betaling laat veel te lang op zich wachten.

We vragen een koper altijd om de ontvangst te bevestigen. Jij hebt een boek op 2 november verzonden, op 11 november is de ontvangst bevestigd en direct daarna hebben we je uitbetaald. Wanneer was je wel tevreden geweest?

Erg content

Tot nu toe erg tevreden, makkelijk en snelle afhandeling, prima via Hommer.