Goede service voor een prima prijs

Harry Potter boek besteld voor mijn zoon. Goede prijs en snel geleverd.

Het boek is in goede staat

Het boek is in zeer goede staat, uiteindelijk heb ik het toch niet nodig :(. Maar jah, ik kijk wel wat ik ermee kan doen.

Hele goed service!!

Mijn ervaring met bookmarks is echt goed. Omdat het boek niet meteen kwam heb ik een heel goed mailcontact gehad. Ze hebben de verkoper pas uitbetaald toen ik het boek echt in huis had. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je het geld kwijt raakt als er niets geleverd word.

Helemaal prima!

Bookmatch werkt heel goed en snel, duidelijke stappen en communicatie. Let wel op dat er naast verzendkosten ook servicekosten bij komen.

Tevreden met de gang van zaken van bookmatch. Het grootste probleem lag bij de bezorger en niet de aanbieder

Prettig en snel

Goede levering, kwaliteit in orde, snelle actie

Overzichtelijk de duidelijk

Snelle reactie, duidelijkheid met betaling Erg tevreden met bookmatch

Gemakkelijke bestelling, snelle levering en goede kwaliteit

snel en goed geregeld

hele proces van verkoop loopt goed

Goed geregeld

Meerdere keren een boek via bookmatch besteld .Elke keer is het netjes geregeld

Snelle afhandeling

Zeer tevreden over de service

Duidelijke gecomiceerd hoe de bestelling wordt afgehandeld.

Prima!!

Een heel mooi concept/verkoopwijze en keurige, vlotte bemiddeling, Jammer dat ik Bookmatch niet eerder heb ontdekt!

Goed en duidelijk

Prettige samenwerking. Blij dat bookmatchber is zodat je niet zelf met je boeken hoeft te leuren. En ook nog handig de pakketlabel

Mijn eerste ervaring in het bestellen van een boek via Bootmatch is zeer positief uitgevallen.

Eerste positieve ervaring

Perfect!

Bookmatch is echt een goede uitvinding. Op marktplaats moet je er maar op vertrouwen dat je bijvoorbeeld je geld ontvangt als de koper je boek heeft ontvangt. Hier houdt Bookmatch je geld vast totdat de koper aangegeven heeft het boek te hebben ontvangen, waardoor je dus geen twijfels meer is of je niet eventueel opgelicht gaat worden..

Prima! Goede regeling!

Toppers

Schitterend

Zeer tevreden over de service

Top geregeld!

De afspraken, zoals omschreven, worden volledig waargemaakt

het was echt top

Even wennen aan het zelf printen van label

Daarna alles OK en ik miste het welkom berichtje

ik heb niet veel toe te voegen. ik heb het boek ontvangen.

ik heb niet veel toe te voegen. ik heb het boek ontvangen.

Werkt ideaal

Zet je boeken erop en afhandeling gaat makkelijk.

duidelijk

Ik kon, op een goede manier een tweede hands boek kopen die er nog bijna als nieuw uitziet. De verzending was snel, zaterdag besteld, dinsdag in huis. Goed verpakt. Ben er blij mee