Ok

Ok

Prima bezorging en ik bleef goed op de hoogte

Volgende keer maak ik weer graag gebruik van jullie diensten!

Lang wachten op je geld, hoge bemiddelingskosten

Boek verkocht voor 9.00 kosten incl postzegel 6.00 Moet ik voor drie euro ooknog naar de brievenbus! Niks verdient dus. Al mijn boeken inmiddels verwijdert.

Bij het aanbieden van een boek tonen we een rekenvoorbeeld zodat je bij het bepalen van je prijs al kan zien wat er na verzendkosten van PostNL en onze bemiddelingsbijdrage overblijft. Dat er bij deze match 3 euro voor je overblijft, had dus geen verrassing moeten zijn.

Snelle service, duidelijke afspraken

Boek werd snel geleverd. Afspraken ten aanzien van levering en betaling duidelijk. Prettig voor koper en verkoper

Deze bookmatch kwam vlot tot stand en het boek was snel geleverd.

Besparing van €53,= is mooi meegenomen. Daarnaast in het kader van een circulaire economie natuurlijk een begin.

Perfect georganiseerd.

Enige kleine minpuntje is dat de servicekosten 20% van het aankoopbedrag zijn. Hopelijk kan dat in de toekomst iets bescheidener.

Zeer nette vlotte betrouwbare onderneming

Alles bijzonder netjes, correct en snel bezorgd. Via mail wordt je op de hoogte gehouden van je koop en bezorging .

Goed geregeld. Wordt pas betaald, als bestelling in goede orde is ontvangen

Alles prima verlopen. Goed verpakt en snel bezorgd. Blij mee

Zie boven.

soepel!

Het hele proces wordt door bookmatch perfect uitgevoerd, zodat het verkopen een feest wordt!

mooi makkelijk

super makkelijk in gebruik

Wouter, you saved my day

Heel fijn om tweedehands studieboeken, lekker voordelig , snel en betrouwbaar aan te schaffen, zeker als ze nieuw niet meer te krijgen zijn!!

Goed en snel en betrouwbaar platform

Eerste aankoop snel afgerond. Boek stond als goed te koop maar was geheel gekreukt.

Perfecte afgehandeld

Snelle reactie,fijn dat hier voordelig boeken te koop zijn.

Overzichtelijk, goede communicatie, veilig, top.

Goede bemiddeling tussen koper en verkoper. Veilig en snel. Ga er zeker vaker gebruik van maken.

Prettige webshop

Alles wordtgeregeld en persoonlijk contact altijd bereikbaar

Geen problemen; vlot en makkelijk

Een mooie deal gevonden en snel afgerond.

Perfecr

Boek gekocht, is meteen verzonden en geleverd, helemaal prima!

Keurig

Kleinzoon was boek kwijt , dringend nodig voor toets , na wat omzwervingen over het net terecht gekomen bij Bookmatch , waar een boek werd aangeboden via boek der wiskunde voor een redelijke prijs , keurig verpakt binnen gekregen op Dinsdag , boek is nieuw al met al tevreden

Duurzaam, eerlijk, van déze tijd!

Duurzaam > daardoor duurt het proces wel iets langer Eerlijk > Er wordt heel goed gecommuniceerd waardoor je precies weet waar je staat in het proces. Helemaal van de huidige tijd! Respect voor de opzet!

Goed geregeld

De opgegeven beschrijving over de staat ‘zo goed als nieuw’ klopt precies, goed geregeld en gecommuniceerd.

Prima communicatie en verzorging

Zeer goede service!

Boek ontvangen geheel volgens de beschrijving en op tijd!

Zeer handig en inzichtelijke ook met invoer boekenlijst

Heel prettige website en goed te volgen (inzichtelijk) proces. Fijn te weten dat koper na aanschaf verzekerd is van ontvangst. (Met retour mogelijkheid indien ontevreden boekstaat). Compleet met download factuur tbv administratie!