Prima maar....

Prima site makkelijke en overzichtelijk. Maar ik wist niet dat ik toestemming (via mail) moest geven zodat ze de ,verkoper het berdrag gestort kreeg . Ik had dat graag via wat eerder gezien..

Zorgvuldige en snelle afhandeling.

Zorgvuldige en snelle afhandeling. Veel stappen tussen boek kiezen/bestellen en afronden dmv beoordeling, dat zal misschien moeten wennen.

Het ging prima, geen moeilijkheden tegen gekomen. Perfecte service

Goed bezig

Studieboeken die ik zoek zijn makkelijk en goedkoop te vinden op bookmatch

Snel en goede kwaliteit.

Het boek werd snel verstuurd in een goede verpakking. Boek was in top staat.

alles gaat goed, maar het duurt wel lang

Eindelijk mijn eerste boek verkocht via bookmatch. Het duurt echter wel heel lang voordat het boek bij de koper is. Daar is dan wel bewust voor gekozen, maar ik vraag mij af of het niet wat sneller kan.

Is prima

Is keurig afgewerkt

Makkelijk in gebruik, snel contact.

prima, netjes verpakt, netjes op tijd.

Zie boven

snel en goed

Snel, goed en gemakkelijk

Ik heb het boek veilig ontvangen.

Ik vond het heel fijn dat boekenmach het geld hield, totdat ik het boek had ontvangen.

Snelle levering en boek in prima staat.

Zie boven

Reeds voor de oorspronkelijk aangegeven datum geleverd. Dit i.c.m. goede afstemming met de bezorgservice. Boek is in uitstekende staat geleverd en de prijs/kwaliteit is prima.

In de basis een prima systeem maar de levering duurt echt veel te lang

Prima systeem, goed en makkelijk contact te leggen met de verkoper, die zijn/haar best doet, maar - ik weet niet waarom - de levering duurt echt te lang. Daar haak ik op af.

Bemiddelingkosten te hoog

Slecht dienst.

Bij het aanbieden van een boek tonen we een rekenvoorbeeld zodat je precies kan zien wat er na verrekening van onze bemiddelingsbijdrage en verzendkosten voor jou als verkoper overblijft.

Prima kanaal voor het 2de leven van een boek

Ik zocht een boek dat niet meer te koop was en heb dat via bookmatch kunnen vinden. Ik kon op een veilige betrouwbare manier betalen en het boek werd via Homerr verstuurd.

verkoopproces heeft 4 weken geduurd

verkoop heeft te lang geduurd, echter de eerste keer. Wat mij betreft krijgen jullie nog een kans

Hoi Andreas, Je hebt gekozen om het boek te verzenden via Homerr, helaas presteert Homerr niet best de laatste tijd en ook jouw zending is maar liefst 4 weken onderweg geweest. Homerr verwacht dat dit snel beter wordt, dus hopelijk is je volgende ervaring al een stuk beter. Wouter - Booknext

Goed geregeld een nieuwe lezer!

Fijn dat boeken zo een andere lezer vinden. Goed geregeld, en een betrouwbare partij, betaalt pas uit als het boek is ontvangen. Aanrader!

Helemaal goed!

TOP

Onbekend Bemind

Prima Dienstverlening

Snel en efficiënt

heel goed!

snel geleverd, duidelijke commenucatie, helder en zorgvuldig.

Duurt lang

De afspraken met de verkoopster gingen top. Beide hadden we begrip voor de vakantie tijd. Maar nadat ze het had verstuurd duurde het meer dan 2 weken om het te ontvangen. Had ze het beter met de gewone post kunnen versturen. Dus ik denk niet dat ik vaker zo bestel. Groetjes Linda

Een snelle verzending en goed communicatie