Nog nooit iets verkocht via deze site is erg goed bevallen moet binnen kort meer boeken verkopen. Ga ik zeker via deze site doen.

Goede service en snel

Heel betrouwbaar goede service en goed verpakt. Pakketje was als nieuw.

Zeer log

Duur voor weinig service. Wel veel klanten.

Log, dat heb ik nog niet eerder gehoord, kan je aangeven wat je hiermee bedoelt?

Heel snelle verzending

Boek was zoals beschreven in goede staat en het was een snelle bezorging

Gewoon goed

Het verzenden met homerr is een stuk goedkoper, duurt alleen iets langer. Al met al dik tevreden.

Heel prima

Het juiste boek makkelijk te bonden snel geleverd super handig dus goeie prijs

Een goede en degelijke service.

Het bestelproces verloopt in fases, waarbij je in elke fase bericht over het verloop krijgt. Ook wordt de verkoper pas uitbetaald als je het bestelde product in goede orde hebt ontvangen.

Goed geregeld

De bemiddeling is goed verlopen. Goed georganiseerd en netjes afgehandeld.

Ik kende de site niet maar ik was op zoek naar tweede hands studie boeken. Ik heb 2 boeken aangeschaft en de communicatie verliep uitstekend. Bookmatch informeerde mij over de stand van zaken. Overigens contact gehad met de 2 verkopers en dit verliep ook uitstekend. Ik ga zeker de volgende keer mijn tweedehands studieboeken hier ook bestellen!

Het boek is niet in een goede staat geleverd.

Het boek stond beschreven als in goede staat. Helaas is het flink beschadigd ( waterschade) geleverd.

Je mag een boek altijd en op onze kosten retour sturen. Was de verpakking nat door de verzending of zat de waterschade aan het boek zelf? Nu heb je de ontvangst bevestigd en akkoord gegeven om deze match af te ronden. Neem gerust contact met ons op, wanneer je niet tevreden bent, we helpen graag.

Weinig reacties

Weinig reacties over het proces.

Good service

Easy to use and precise. I am sure I'll use it again in the future.

Alles ging goed

Alles ging precies zoals verwacht, ik ben tevreden

Vlot en simpel geregeld!

Uitstekend.

Snelle afwikkeling en goede prijs-kwaliteitverhouding

Ik was woensdag 14-04 naar een boek en ik heb het nu 17-04 in huis. Heel fijn

Zeer tevreden.

Dit systeem werkt prima.

Goeie service!

Ik ben zeer tevreden met de service! Je krijgt een duidelijk overzicht van de status van de bestelling, en in mijn geval werd de bestelling ook heel zorgvuldig verpakt en snel verstuurd. Ga hier zeker weer bestellen een volgende keer!

Prettige en constructieve manier van boeken verkoop.

Prettige manier van verkoop van studieboeken. Zorgvuldige verwerking en contact met koper.

Uitstekende hulp voor een nieuwe gebruiker!

Kwam er niet helemaal uit...maar op welk tijdstip ik ook appte, ik kreeg altijd gelijk een reactie van Wouter. Top!

Supergoed

Makkelijk boeken verkopen of kopen en prima begeleiding van a tot z!

Super site om je studieboeken te verkopen

Goede communicatie, duidelijke beschreven welke stappen te volgen. Aanrader!

Duidelijke eerlijke site

Alles wordt netjes afgewikkeld. Korting op Postnl.

Ging prima.

prima op de hoogte gehouden over alles

Gb

gaat super

Onlangs begonnen met Bookmatch ,allemaal heel netjes geregeld.