Harrypotter luister cds besteld uitstekend ontvangen. Nog in folie

Prima service en nog snel ook.

Ik had een onbekend boekje gevonden. Via Bookmatch vond ik het. Het werd heel snel opgestuurd in uitstekende staat. Zeer bedankt!

handig, maar best duur

Er handig om op deze manier het boek te vinden wat ik zocht, maar zowel aan koper als verkoper wordt commissie in rekening gebracht en dat is in verhouding best veel...

Goede bemiddeling van bookmatch

Goed verpakt

Snelle en correcte levering!

Het boek wat ik zocht was nergens te vinden, maar bij Bookmatch dus wel. Was heel snel en correct geregeld. Heel blij mee!

Werkt prima!

Snelle afhandeling en goede berrichtgeving.

werkt prima

Werkt goed handige site.

Dat was snel en goed.

Alles is goed verlopen.

Zeer snel en correct

De boeken die ik bestelde werden op zeer korte termijn geleverd en ik werd correct op de hoogte gehouden

Tevreden met alles

Ik vond de pagina overzichtelijk. De verkoper heeft de boeken dezelfde dag verzonden en ik had ze de volgende dag binnen.

Bookmatch werkt perfect voor de verkoop van je boeken.

Bookmatch werkt perfect voor de verkoop van je boeken. Alles klopt, de communicatie en niet onbelangrijk de afronding van de betalingen.

Reageren niet

Meerdere malen gemaild met een vraag. Geen enkele reactie.

Ik zie dat wij op 11 en 19 april op je mail hebben gereageerd. Ik zie bij onze mailprovider dat je onze mail als spam hebt gemeld, dan krijg je inderdaad geen mail meer. Om dit op te lossen wil ik je vragen een oude mail van ons te zoeken en hierop aan te geven dat bookmatch een veilige afzender is.

In volle tevredenheid bij verkoper en koper

Op donderdagmiddag kreeg ik van Bookmatch de eerste app en email. Door snelle communicatie met de koper, via Bookmatch, kon ik een uur later het verkochte boek naar een DHL-punt brengen. Reeds op vrijdag arriveerde het boek bij de koper die ook dit bevestigde bij Bookmatch. Ook op vrijdag kreeg ik van Bookmatch een bericht dat de verkoop was afgerond en het geld binnen 3 werkdagen zou worden overgemaakt. Prima, goed werkende formule!

Zorvuldig en accetable prijs voor 2e hands studie boek.

2e hands studieboek accatable prijs. Goede bemiddeling en aftersale. Zeer tevreden.

Wat een handige site!

Veilig en snel!

Even wennen, maar zeer tevreden

Voor het eerst besteld via Bookmatch. Wist niet wat ik kon verwachten of hoe het werkt. Aanbieder boek wordt pas betaald als jij het pakket hebt ontvangen (dat wist ik niet). Zeer tevreden en fijn om boeken op deze manier een extra leven te geven.

Goede communicatie.

Hoog gevoel van betrouwbaarheid, goede communicatie.

Snel geleverd. Het boek was in goede staat.

Snelle service, in goede staat.

Binnen 10 dagen je gekochte produkt ontvangen, vondt te lang duren.

Is niet van deze tijd.

Vervelend dat je geen boek hebt ontvangen. Volgens PostNL is het wel bezorgd, we hebben je gemaild om te vragen of je het boek had ontvangen, hierop helaas geen reactie gehad. Waarom heb je geen contact met ons opgenomen? We gaan nu je betaling terugstorten.

Overzochtelijk

Mijn ervaring met Bookmatch ervaar ik als zeer positief. Ik heb al meerdere keren boeken via deze site gekocht omdat er eerlijke en duidelijke informatie wordt gegeven, van zowel Bookmatch als de daadwerkelijke verkopers. Echt een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar tweedehands boeken in goede staat!

Conform afspraak, snel, boek in uitstekende staat

Boek besteld voor een fractie van de nieuwprijs. Verkoper reageerde snel. Twee dagen later had ik het boek in huis. Communicatie met verkoper verliep snel en direct. Zeer prettige eerste ervaring met deze site. Aanrader.

Bookmatch reageerde heel snel en houd de koper en verkoper goed op de hoogte kwa stand van zaken.

Goede communicatie

Goed en snel contact

Slechte communicatie

Er staat heel onduidelijk aangegeven hoe het met de verzendkosten is geregeld. Het boek stond voor 14,00 te koop en heb er uiteindelijk nog geen 5 euro aan over gehouden.

Bij het aanbieden van een boek tonen wij een heel duidelijk rekenvoorbeeld zodat je precies kan zien wat er na bemiddeling en verzending voor jou overblijft. Bij deze match waren de verzendkosten 6,75 en voor de bemiddeling 2,40.